• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 09:49:41 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 09:49:41 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 28
Guests: 1562
Total: 1590
apob
Petross
fungi
xristostsi03
Lil Magnetron
christinabisdeki
vas22
jimalexoud
dseid
Nefeli Nikita
Save Earth
oak456
geoarg
alice
Vgs
dsaragiotis
johnliko333388
DKarakatsanis
chrismzag
Bill g
bax
Roidos
vajim
smantzaa
lola_3000
Κaraflodaimonas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Φοιτητικές ομάδες > Κινηματογραφική Ομάδα (Moderators: nectar, Mr Watson, Tasos Bot) > Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Τι να δείξουμε αυτήν την εβδομάδα; - Χριστουγεννιάτικη Προβολή  (Voting closed: December 13, 2007, 00:09:41 am)
The Polar Express - 11 (15.3%)
Τα Βαποράκια - 39 (54.2%)
Love Actually - 15 (20.8%)
Monty Python sth - 7 (9.7%)
Total Voters: 43

Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη  (Read 11720 times)
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #15 on: December 07, 2007, 23:31:13 pm »


To love actually είναι πολύ όμορφη πρόταση, αλλά δε νομίζετε πως σχεδόν όλοι την έχουμε δει;
(Προσωπικά ωστόσο δε θα είχα κανένα πρόβλημα να την ξαναδώ)

Quote from: Petrakeas on December 07, 2007, 23:09:00 pm
Άντε να γεμίσει η αίθουσα την Πέμπτη για να κλείσει καλά το 2007 στις προβολές τουλάχιστον! Wink

Άντε, ας το ελπίσουμε  Tongue

Αν δε σας απωθεί ο Tim Burton μή χάσετε το Nightmare

Και μακάρι να δούμε κι άλλες καλές σχετικές ιδέες, εγώ θα στηρίξω Love actually, προσεγγίζει το ιδανικό μάλλον.
Logged
Appelsinpiken
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 5019


gone with eternity


View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #16 on: December 07, 2007, 23:38:35 pm »

Βαποράκια δαγκωτό.


Μόλις είδα στο κάστ τον Κωνσταντίνο Τζούμα.  NotWorthy

Βαποράκια.-

*Το Love Actually και το Polar Express τα έχω δει, όπως και οι περισσότεροι.
Εννοείται ότι δε με χαλάει να τα ξαναδώ. Αλλά είναι Τζούμας.   Cheesy Cheesy Smiley Smiley Smiley
Logged

Πες μου, πόσο κρατάει το αύριο;
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτ
« Reply #17 on: December 07, 2007, 23:42:26 pm »


Για τους πιο καμένους Christine, αν τελικά δεν επιλεγούν τα Βαποράκια, vα έχουμε και 3ο γύρο σε κλειστό κύκλο για όποιον θέλει-αντέχει
Logged
Petrakeas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 142


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #18 on: December 07, 2007, 23:45:45 pm »

Quote from: meltemi on December 07, 2007, 23:42:26 pm

Για τους πιο καμένους Christine, αν τελικά δεν επιλεγούν τα Βαποράκια, vα έχουμε και 3ο γύρο σε κλειστό κύκλο για όποιον θέλει-αντέχει
Δηλαδή εκτός από κρασιά και μπύρες να έχουμε και καφέδες ε;;;
Logged
cecilia
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 851


View Profile
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #19 on: December 07, 2007, 23:47:25 pm »

κ μελομακάρονα!!  Cheesy
Logged
Appelsinpiken
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 5019


gone with eternity


View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #20 on: December 07, 2007, 23:47:54 pm »

Quote from: meltemi on December 07, 2007, 23:42:26 pm

Για τους πιο καμένους Christine, αν τελικά δεν επιλεγούν τα Βαποράκια, vα έχουμε και 3ο γύρο σε κλειστό κύκλο για όποιον θέλει-αντέχει

ωραία. έκλεισε. θα φέρω κ μια μπουκάλα Αμαρέττο.

Quote from: cecilia on December 07, 2007, 23:47:25 pm
κ μελομακάρονα!!  Cheesy
Logged

Πες μου, πόσο κρατάει το αύριο;
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτ
« Reply #21 on: December 07, 2007, 23:52:58 pm »


Γλυκάαα!! Τέλεια ιδέα, μόνο φέρ’ τε πολλά.. Tongue (αν όλοι εμείς τουλάχιστον φέρουμε από κάτι θα είμαστε μια χαρά)

Quote from: Petrakeas on December 07, 2007, 23:45:45 pm
Δηλαδή εκτός από κρασιά και μπύρες να έχουμε και καφέδες ε;;;

οι καμένοι δεν έχουν ανάγκη ρε..
(Πέτρο εσύ είσαι??)
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #22 on: December 08, 2007, 00:03:55 am »

Quote from: meltemi on December 07, 2007, 23:52:58 pm

οι καμένοι δεν έχουν ανάγκη ρε..
Άισχος,είναι γνωστό πως ο καφές κολλάει παντου.Θα φροντίσω να φέρω μεγάλες ποσότητες,μαζί με την τανάλια.

Επίσης μου φαίνεται καλή ιδέα να φέρει ο καθένας την αγαπημένη του ταινία και να μονομαχήσουμε για το ποια θα παιχτεί.
Logged
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #23 on: December 08, 2007, 00:05:03 am »


 Grin
Logged
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτ
« Reply #24 on: December 08, 2007, 00:07:18 am »

Quote from: Zarathoustra on December 08, 2007, 00:03:55 am
Quote from: meltemi on December 07, 2007, 23:52:58 pm

οι καμένοι δεν έχουν ανάγκη ρε..
Άισχος,είναι γνωστό πως ο καφές κολλάει παντου.Θα φροντίσω να φέρω μεγάλες ποσότητες,μαζί με την τανάλια.

Επίσης μου φαίνεται καλή ιδέα να φέρει ο καθένας την αγαπημένη του ταινία και να μονομαχήσουμε για το ποια θα παιχτεί.

όταν λες μονομαχία, σε τι πλαίσια την φαντάζεσαι;

(εγώ μάλλον θα αργήσω.. σχολάω κατά τις 10μισή-11...)
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
~GiA~
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 2525



View Profile
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #25 on: December 08, 2007, 00:25:17 am »

love actually   +απειρο λεμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 wav wav wav wav
AYTO NA BAΛETE!!! Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley
Logged
weliker
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6694


κανενα χερι δεν ειναι δικο μου...


View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #26 on: December 08, 2007, 00:39:07 am »

αφου το εχουμε δει ολοι το love actually... γιατι ?  Undecided


(δε μ'αρεσε κιολας  Cheesy Tongue )
Logged

♫ Γιατι τα ματια σου εγω εχω φιλησει, στην αγκαλια σου η καρδια μου εχει σβησει, κι οι δυο μας πηγαμε σε ονειρα με ταξη, μαζι σου αγαπη μου εγω εχω πεταξει... ♫
Appelsinpiken
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 5019


gone with eternity


View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #27 on: December 08, 2007, 00:40:05 am »

Συμφωνώ με τη γουέλικερ.

Ας μην προβληθεί κάτι που έχουμε ήδη δει....
Logged

Πες μου, πόσο κρατάει το αύριο;
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτη
« Reply #28 on: December 08, 2007, 00:44:06 am »


Έτσι λέγαμε κατάρα ναι.., επειδή όμως προς το παρόν δεν έχω να αντιπροτείνω κάτι, δε θα διαφωνήσω με το συγκεκριμένο, ταιριάζει πολύ στην περίσταση.
(άσχετο, με τέτοια συσπείρωση μας βλέπω να μεταφερόμαστε στο Π.Παναγιωτόπουλος – σε κανένα αμφιθέατρο των Πολιτικών τέλος πάντων Tongue)
Logged
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Διπλή Χριστουγεννιάτικη Προβολή την άλλη Πέμπτ
« Reply #29 on: December 08, 2007, 00:52:24 am »


Έχει δει κανείς το It ‘s a wonderful life του Frank Capra? (είναι πολύ παλιά ταινία)

edit: κ το Joyeux Noël ήθελα να το δω όταν προβαλλόταν στο σινεμά (2005) αλλά δεν έτυχε τελικά..
« Last Edit: December 08, 2007, 01:02:29 am by meltemi » Logged
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...