• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 01:20:27 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 01:20:27 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by nmpampal
[August 01, 2025, 20:03:57 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:05:18 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 01, 2025, 13:53:11 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by okan
[July 31, 2025, 20:32:45 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427634
Total Topics: 31739
Online Today: 129
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 94
Total: 107
acolak
gpr000
Διάλεξις
Thanasis_pap
firefox1
stefanos hios
Nekt
giorgos_chon
Geoth
cealexop
george14
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Παρα-φόρουμ > Σχετικά με το THMMY.gr (Moderator: PolarBear) > Γειαααααααααα και πάλι!!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10 Go Down Print
Author Topic: Γειαααααααααα και πάλι!!  (Read 18900 times)
CyberCaesar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2493



View Profile
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #15 on: November 16, 2007, 01:16:19 am »

Συγχαρητηρια για την ολη προσπαθεια.
Logged

Brain the size of a planet and I'm studying THMMY... You call that job satisfaction? Cause I don't.

"What's life? Life's easy. A quirk of matter. Nature's way of keeping meat fresh."
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #16 on: November 16, 2007, 01:50:46 am »

tzimy rulezz re....οταν οι αλλοι χαλαρωναμε λογω κλειστου φορουμ,αυτος ο καμμενος παλευε να το στησει!
Logged

tu/e
sakaflias7
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3506


Μήπως κανένας καλός είμαι?


View Profile WWW
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #17 on: November 16, 2007, 01:52:40 am »

γεια σε ολους...
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #18 on: November 16, 2007, 01:55:45 am »

Quote from: RuLeZ on November 16, 2007, 00:39:43 am
ps: Περιμενω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ το black theme... Λιγο γρηγορα παιδιααααα Tongue

Το dark theme που μας άρεσε.. έχει κάποια bugs.. τα οποία δεν είναι και λίγα. Οπότε είπα να περιμένω μήπως τα διορθώσει σύντομα (γιατί μόλις βγήκε η τελευταία του έκδοση) ο δημιουργός του... αλλιώς θα τα διορθώσω μόνος μου.

Ήταν πολλά πάντως.. και ήθελαν πολύ δουλειά..
Logged
iouaki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4171

Τurambarou


View Profile
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #19 on: November 16, 2007, 02:00:16 am »

wow.....blue theme sucks...i need the black one grigora kai egw... :'(
Logged

KITTY MOY EKANES ZHMIA:TA VLEPW OLA FOUKSIA!!!!
..omws hmoun ypo thn epiria alkool,ki espase h kapota..omg kai 3 lol..
                                    eisai glykeia otan klais..tha sai glykeia otan pethaneis..

MAKE SPAM,NOT SEX
 
abc kai mazore

Turambar's Bitch
ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ   ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ..
Starr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 247



View Profile
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #20 on: November 16, 2007, 02:01:31 am »

Πολλά συγχαρητήρια!!! clap clap

και πάνω που είχαμε ξεκαιεί...
Logged

Αν δεν στηρίζεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη, ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς απάνω της.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #21 on: November 16, 2007, 02:05:16 am »

Απίστευτο το theme!

Το φόρουμ απέκτησε προσωπικότητα.

Συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν !!!!!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #22 on: November 16, 2007, 02:09:28 am »

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσους δούλεψαν για να ξαναστηθεί το φόρουμ. Πολύ ωραίο φαίνεται (ή μάλλον θα φαινότανε αν είχα μεγάλη οθόνη Grin)
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #23 on: November 16, 2007, 02:09:40 am »

Χμ, ωραίο θεματάκι , συγχαρητήρια.

Ερώτηση: σε ποιο forum γυροφέρνατε όλοι όσο καιρό δεν είχαμε ΤΗΜΜΥ?
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #24 on: November 16, 2007, 02:12:12 am »

4troxoi  Cheesy, αλλά εκεί είμαι πάντα
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #25 on: November 16, 2007, 02:14:29 am »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 19:54:00 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #26 on: November 16, 2007, 02:15:12 am »

Τα πρόσφατα θα τα αφήσετε τόσο μικρά; Μη μου πείτε ναι!  :'(
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
vag
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5818


View Profile
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #27 on: November 16, 2007, 02:19:38 am »

Quote from: alekos on November 16, 2007, 02:09:40 am
Ερώτηση: σε ποιο forum γυροφέρνατε όλοι όσο καιρό δεν είχαμε ΤΗΜΜΥ?
ή ΤΗΜΜΥ ή τίποτα..

Πάντως ειλικρινά τη τελευταία στιγμή μας προλάβατε. Πάνω που θα γινόμασταν φυσιολογικοί άνθρωποι, με προσωπική ζωή και τέτοια..

υγ
μπράβο σε όσους δούλεψαν για το φόρουμ, το τελικό αποτέλεσμα τους δικαιώνει πλήρως..
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #28 on: November 16, 2007, 02:46:37 am »

Quote from: alekos on November 16, 2007, 02:09:40 am
Ερώτηση: σε ποιο forum γυροφέρνατε όλοι όσο καιρό δεν είχαμε ΤΗΜΜΥ?

Μα που αλλού... στο THMMY φυσικά!!  Grin

Υ.Γ. δείτε στα στατιστικά για τον μήνα Νοέμβριο.. τις μέρες που ήμασταν κλειστοί τί γράφουν Tongue
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γειαααααααααα και πάλι!!
« Reply #29 on: November 16, 2007, 02:55:46 am »

Τα φαντάσματα ήταν αυτά!

 Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...