• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 13:25:13 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 13:25:13 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431500
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 55
Guests: 1595
Total: 1650
dimitris585
Nikos_313
eliannaantonarou
Spyros.kleanthous
chaniotism
mariia
dmadarak
The Web
Roidos
Lalson
Master oogway
dimitragelos
Randomuser762
mimaki
JoannaBile
Nekt
sinakos
yol06
Elbowshot
AggelosZ
Manifold
marinaanastasiou
kthanop
kakousios
mrPink
Geoth
Etsakan
Leonidas Kaitatzis
LelisNiko
Bobota
Ulmo
Jim4
lelenia
Saint_GR
DimokratisNt
Theo_24
Tug
dsaragiotis
Anatolim
dtsiamis
femanak
ThanosKoutsoump
siagas
apoliou
Nikossok118
parvanitid
nmpampal
kaskas12
Stathis Ioannidis
gorg
mdimitrig
giorgosss03
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36 Go Down Print
Author Topic: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30  (Read 82689 times)
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #330 on: August 24, 2012, 03:46:47 am »

Quote from: Grecs on August 24, 2012, 03:36:52 am
http://en.wikipedia.org/wiki/Edmund_Kemper

για όνειρα γλυκά?
Logged

It's alright
ACE
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1270


The lost art of trolling.


View Profile WWW
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #331 on: August 24, 2012, 12:10:43 pm »

Quote from: Grecs on August 24, 2012, 03:36:52 am
http://en.wikipedia.org/wiki/Edmund_Kemper
Grecs πως ανακαλυψες εναν οχι και τοσο διασημο serial killer?
Δεικτης ευφυιας 145, οχι 136.  Η ανωτερη ευφυια ειναι κοινη στους serial killers.
Logged

Ερχεται μια μερα...
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #332 on: August 24, 2012, 12:25:47 pm »

 Απο ενα τοπικ σε ενα αλλο φορουμ που χει διαφορα περιεργα.


σαν αυτο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Original_Night_Stalker

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=jdElYnd-xMo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=jdElYnd-xMo</a>
« Last Edit: August 24, 2012, 12:28:22 pm by Grecs » Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
ACE
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1270


The lost art of trolling.


View Profile WWW
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #333 on: August 25, 2012, 14:24:23 pm »

Στο προφιλ που ειχαν φτιαξει, και αντιπαραβαλλοντας τα με κατι αρθρα που ειχα διαβασει αρκετα παλια, μου εκαναν εντυπωση τα εξης:

-Drove a well-maintained car
Ειναι κοινο οι serial killers να οδηγουν καλοσυντηρημενα αμαξια. Καποιοι ειχαν παρατηρησει και μια προτιμηση τους στον σκαραβαιο της Volkswagen (Ted Bundy). Αρκετοι οδηγουν και αμαξια που χρησιμοποιει η αστυνομια. Ορισμενοι δε εχουν δωσει και εξετασεις για να μπουν στην αστυνομια και εχουν απορριφθει.
-Intelligent and articulate
http://dead-silence.org/?p=260
-Had some knowledge of police investigative methods and evidence gathering techniques
Επισης αρκετοι εμφανιζονται ως εθελοντες οταν (γινεται αυτο στις ΗΠΑ) καλουν κοσμο για να βοηθησει με τις ερευνες. Κανουν παρεα με αστυνομικους και μαθαινουν ετσι την προοδο των ερευνων. Ο Kemper συχναζε σε μπαρ που πηγαιναν αστυνομικοι, κανοντας και φιλιες. Οταν τους πηρε τηλεφωνο για να τους πληροφορησει οτι δολοφονησε την μητερα του και την φιλη της, οι αστυνομικοι δεν τον πιστευαν για αρκετη ωρα. Νομιζαν οτι ηταν απλα μεθυσμενος.
-Would continue committing violent crimes until incapacitated by prison, death, or some other intervention
Οι serial killers δεν σταματανε απλα. Και δεν υπαρχει μεταμελεια στην φυλακη. Οταν βγαινουν, ξανασκοτωνουν ακομα και αν οι ψυχιατροι της φυλακης παρατηρουν προοδο. Και παλι ο Kemper ειχε παει σε ραντεβου με τον ψυχιατρο της φυλακης, εχοντας πτωμα στο πορτ-μπαγκαζ.

Logged

Ερχεται μια μερα...
ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #334 on: August 25, 2012, 14:26:25 pm »

Ειστε

 Off-topic
Logged

ACE
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1270


The lost art of trolling.


View Profile WWW
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #335 on: August 25, 2012, 14:27:53 pm »

Συγγνωμη.
Logged

Ερχεται μια μερα...
ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #336 on: August 25, 2012, 14:28:41 pm »

Δεκτη.
Logged

cindy
Guest
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #337 on: August 26, 2012, 04:28:43 am »

σκατοβλαχοι λαρισαιοι!!μαλακες!!γαμω τη βλαχια σας γαμω!!!


σ.σ.το ποσταρε αγανακτισμενη λαρισαια που δεν ειχε που αλλου να ξεσπασει...
Logged
ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #338 on: August 26, 2012, 07:29:19 am »

Ερημια στο φορουμ Tongue
Logged

Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #339 on: September 02, 2012, 06:40:37 am »

Παρων...
Logged

A pirate i was meant to be.
Infinite Loop
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 706


We are the Harbinger of your perfection.


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #340 on: September 03, 2012, 06:14:08 am »

Ποιος εχει κουραγιο να διαβασει Κορτεσεια C++ τωρα γαμω...
Logged

This one doesn't have time for your solid waste excretions.
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #341 on: December 04, 2012, 05:11:01 am »

Quote from: Infinite Loop on September 03, 2012, 06:14:08 am
Ποιος εχει κουραγιο να διαβασει Κορτεσεια C++ τωρα γαμω...

καλα το ειπες..


ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

οποιος εχει το τηλεφωνο μου παρακαλειται να με ξυπνησει αυριο για να πατησω σχολη! ευχαριστω! ΚΑΛΟΝ ΥΠΝΟ
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

gr3gory
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 319


1.21 Gigawatts!


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #342 on: December 04, 2012, 06:40:09 am »

τι λέει;
Logged
billakos
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2270



View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #343 on: December 04, 2012, 06:50:48 am »

καλά μωρέ ...επιτέλους τελείωσα μια εργασία που δεν έλεγε να βγει... εσύ??
Logged

για σημειώσεις μαθημάτων      http://users.auth.gr/valexiad      http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=34410.0 

νυστααα λεμε...
gr3gory
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 319


1.21 Gigawatts!


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #344 on: December 10, 2012, 04:51:26 am »

Quote from: billakos on December 04, 2012, 06:50:48 am
καλά μωρέ ...επιτέλους τελείωσα μια εργασία που δεν έλεγε να βγει... εσύ??

Γιατί τόση νέκρα εδώ πέρα;

Εγώ.. 1 βδομάδα μετά παλεύω μια εργασία που.. δε θα βγει  Tongue
Logged
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 36 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...