• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:09:00 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:09:00 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 75
Guests: 1129
Total: 1204
Getpwned
Agnotobouri
panagiotisv
hoo2
ln07
MariaG
eliannaantonarou
Ale3-
gabonstv
Haralampos
giorgosss03
grepanis
ktsamoukas
kostantinos klonidis
NikoletaC
Vaskas
dimitire
mikrosdia
dimopana
amoinick
Evripidis
MariosTsourek
Anton Pozov
akoil
Niki kiose
cremidhs
gorg
thomaitheodosiadou
teles
fkaravi
Elbowshot
Alex Christou
AristeidisM
vasiliki_m
Petross
sideras07
Tom_b
Ganastop
Μιχάλης Αβραμίδης
sotolagg
femanak
basbas
themisb
dimitris papadimitriou
Psycher
mdimitrig
Geoth
Tasos Bot
spaschal
Foteini_K
Roidos
mprait
simos
antrikos
pbiskan
Kokoko
iliaskou
apob
akoutouc
Konlefk
HoodLibre
athinakal
elena_k
jim_sklab
ThanosDgs
Paraskevas
elio
asimomyti
nicolemag
PaterMakarios
tanidis
pkarakoe
epapatsa
vassilisnt
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 36 Go Down Print
Author Topic: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30  (Read 82890 times)
iouaki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4171

Τurambarou


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #210 on: January 22, 2008, 00:33:53 am »

Quote from: vag on January 22, 2008, 00:30:37 am
τουραμπαρ(ι)ου για αδμιν

αχ το αγορι μυ..αντε κανε λιγο σπαμ ακομα...χαχαχαχα
Logged

KITTY MOY EKANES ZHMIA:TA VLEPW OLA FOUKSIA!!!!
..omws hmoun ypo thn epiria alkool,ki espase h kapota..omg kai 3 lol..
                                    eisai glykeia otan klais..tha sai glykeia otan pethaneis..

MAKE SPAM,NOT SEX
 
abc kai mazore

Turambar's Bitch
ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ   ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ..
Abstract
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1514



View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #211 on: January 22, 2008, 00:42:14 am »

Quote from: Turambarou on January 22, 2008, 00:27:11 am
ειστε οφφ τοπικ ομως...ελεορ..

παρομοίωωωωωωωωως!  Grin
Logged

" Sun shines down on the desert, And it seems to make my life a haze
And I dream of my childhood sweetheart, And the freedom that I had in those days
When I wake from all my dreamin' , Will this boxcar always be my lonely home, yeah
Well I don't know where I am
And I really don't give a damn
This crazy life of mine will soon be gone "
amanas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1104

παλι σε βλεπω σκεφτικο...


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #212 on: January 23, 2008, 04:06:00 am »

people get up and drive your funky soul!!! james brown!!!
Logged
Αγόρι
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 504

βλὰξ ἄνθρωπος ἐπὶ παντὶ λόγῳ ἐπτοῆσθαι φιλεῖ


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #213 on: January 23, 2008, 04:24:58 am »

βαριέμαι και θέλω να παίξω παράλληλα Idiot
Logged

Αγόρι
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 504

βλὰξ ἄνθρωπος ἐπὶ παντὶ λόγῳ ἐπτοῆσθαι φιλεῖ


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #214 on: January 23, 2008, 04:26:50 am »

Quote from: giorgos on January 23, 2008, 04:24:58 am
βαριέμαι και θέλω να παίξω παράλληλα Idiot

so μην παρεξηγήτε


Insomnia!!! Εδώ γράφουμε ...
από giorgos
[Σήμερα στις 03:24:58]
*Black_Topic*
από Juan
[Σήμερα στις 03:15:31]
Πρόταση σύστασης πανεπιστ...
από Juan
new [Σήμερα στις 03:06:34]
ξεριζώστε από μέσα σας κά...
από Νούφαρο
new [Σήμερα στις 03:01:05]
I know U!! Game
από Νούφαρο
new [Σήμερα στις 02:59:41]
Ομοιοκαταληξίες
από Νούφαρο
new [Σήμερα στις 02:52:00]
Be careful what you wish ...
από Νούφαρο
new [Σήμερα στις 02:51:14]
Ποια θα θέλατε να 'χατε ν...
από Megawatt
[Σήμερα στις 02:37:26]
Παιχνίδι κρυπτογραφίας Cheesy
από Megawatt
new [Σήμερα στις 02:33:45]
Ανυπέρβλητες ατάκες του β...
από Vicariously,I
[Σήμερα στις 02:31:34]
Logged

Abstract
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1514



View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #215 on: January 23, 2008, 04:32:47 am »

και τι κατάλαβες τώρα?  Huh
Logged

" Sun shines down on the desert, And it seems to make my life a haze
And I dream of my childhood sweetheart, And the freedom that I had in those days
When I wake from all my dreamin' , Will this boxcar always be my lonely home, yeah
Well I don't know where I am
And I really don't give a damn
This crazy life of mine will soon be gone "
Αγόρι
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 504

βλὰξ ἄνθρωπος ἐπὶ παντὶ λόγῳ ἐπτοῆσθαι φιλεῖ


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #216 on: January 23, 2008, 04:36:55 am »

τιποτα δεν καταλαβα... Sad
αλλα ελπιζα οτι κατι θα ''ενιωθα''
Logged

Αγόρι
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 504

βλὰξ ἄνθρωπος ἐπὶ παντὶ λόγῳ ἐπτοῆσθαι φιλεῖ


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #217 on: January 23, 2008, 05:32:48 am »

αφορμόμενος από την ονομασία του τόπικ και από τη αϋπνία που έχω
βρήκα συμβουλές για την αϋπνία... Cheesy

Αποφεύγετε δραστηριότητες όπως να τρώτε,να διαβάζετε ή να βλέπετε τηλεόραση στο κρεβάτι

Μπορείται να χρησιμοποιήσετε την παραδοξη μεθοδο στην οποία προσπαθείτε να μείνετε ξύπνιος ενώ είστε στο κρεβάτι.
Αυτό μπορεί,κατά παράδοξο τρόπο,να επιφέρει ύπνο, με το να εμποδίζει τις άκαρπες και αγχώδεις προσπάθειες να αποκοιμηθείτε
 tafos
Logged

Abstract
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1514



View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #218 on: January 23, 2008, 05:58:29 am »

Quote from: giorgos on January 23, 2008, 04:36:55 am
τιποτα δεν καταλαβα... Sad
αλλα ελπιζα οτι κατι θα ''ενιωθα''

κρίμα  Embarrassed
Logged

" Sun shines down on the desert, And it seems to make my life a haze
And I dream of my childhood sweetheart, And the freedom that I had in those days
When I wake from all my dreamin' , Will this boxcar always be my lonely home, yeah
Well I don't know where I am
And I really don't give a damn
This crazy life of mine will soon be gone "
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #219 on: January 23, 2008, 07:25:00 am »

Quote from: weliker on January 20, 2008, 04:30:04 am
Posted on: January 19, 2008, 08:06:00 am          Posted by: 4Dcube


ts ts off-topicιστης
Ουπς! Tongue Δεν είχα κοιμηθεί και νόμισα ότι ήταν κατάλληλη η ώρα! Shocked
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
amanas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1104

παλι σε βλεπω σκεφτικο...


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #220 on: February 06, 2008, 08:19:45 am »

αν περασω τα υλικα σημερα θα ξυριζομαι καθε μερα (βαριεμαι να ξυριζομαι αν δεν υπαρχει σοβαρος λογος)

η παραπανω προταση αποτελει δεσμευση!!! :'(

τωρα το γεγονος οτι δεν ανοιξα το βιβλιο πανω απο 2 ωρες δεν ξερω αν θα παιξει ρολο
Logged
cat
Guest
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #221 on: February 16, 2008, 05:49:21 am »

τελικα τι έκανες;;  Tongue
Logged
Abstract
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1514



View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #222 on: February 16, 2008, 15:40:03 pm »

 Off-topic Hello carnaval
Logged

" Sun shines down on the desert, And it seems to make my life a haze
And I dream of my childhood sweetheart, And the freedom that I had in those days
When I wake from all my dreamin' , Will this boxcar always be my lonely home, yeah
Well I don't know where I am
And I really don't give a damn
This crazy life of mine will soon be gone "
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #223 on: February 18, 2008, 05:50:01 am »

  Αααααχ.
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



cat
Guest
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #224 on: March 03, 2008, 07:56:48 am »

χα πρόλαβα κ τον wade  rotation
Logged
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 36 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...