• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 19:52:03 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 19:52:03 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 72
Guests: 802
Total: 874
vasilis saitis
el1
vasiliki_m
arisap
Stathis Ioannidis
KZerenidis
Dimos Bachlas
AggelosZ
siagas
DimokratisNt
katranic
amoinick
Konstantina Karamani
johncow
maestros
chriskazakos
chris123
Roidos
manos_diakakis
fpap
kaplan
Etsakan
mkakale
eliannaantonarou
faidonchatz
CaptainKostaZ
pxanthob
socrates
user03
anna.ts
Ganastop
gpsomiadis
Kyriacos
Lil Magnetron
arkou
LambisTr
angelisilias14
mayia psarikoglou
atampakc
Jard
kchatzigr
antontsiorvas
cremidhs
micelethe
yakinthos
pkarakoe
coyg
sideras07
Mikekmp
BossiTsif
john_apo
petikas
Lalson
afroditi
boukou
tipaeinapeiato
meliii
evangenk
ValKar
bennett
Papadopoulosthanos
chris_p30
tanidis
themis01
ZontanosThrylos
kpapadoaa
mpma26
Anasalex
Mavromati
kskou
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36 Go Down Print
Author Topic: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30  (Read 82958 times)
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #135 on: December 11, 2007, 04:28:28 am »

Το γαμήσαμε και σήμερα... Αντε καληνυχτα γιατι έχουμε και μια πρόοδο αυριο...

Ολο και πιο κατακάθι νοιωθω τελευταία.  Cheesy
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #136 on: December 11, 2007, 04:30:48 am »

κουφάλα δεν μιλούσες τόση ωρααααα

χάθηκες σήμερα  Tongue
Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #137 on: December 11, 2007, 04:32:33 am »

Quote from: kargas on December 11, 2007, 04:30:48 am
κουφάλα δεν μιλούσες τόση ωρααααα

χάθηκες σήμερα  Tongue

Και καλά αρχισα να διαβάζω Σηματα. Τελείωσα το πρώτο κεφάλαιο και μετά έπιασα το PES.  Grin
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



ippocrates9
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 659


Make Love, Not War...


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #138 on: December 11, 2007, 04:35:00 am »

Και δεν είσαι ο μόνος.. Δεν έχει ύπνο απόψε λέμε!!!! Πάω για μπάνιο τώρα..
Logged
Christina8
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4778



View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #139 on: December 11, 2007, 04:36:07 am »

θελω να κανω απλα ενα ποστ!  Cheesy
Logged

the devil may care
http://www.youtube.com/watch?v=YvalZdNx11M
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #140 on: December 11, 2007, 04:36:58 am »

Quote from: Christina8 on December 11, 2007, 04:36:07 am
θελω να κανω απλα ενα ποστ!  Cheesy

Καλύτερα να σβήσεις 2 πόστ, να είναι πιο στρόγγυλο.
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #141 on: December 11, 2007, 04:37:41 am »

Quote from: Tempus Fugit on December 11, 2007, 04:32:33 am
Quote from: kargas on December 11, 2007, 04:30:48 am
κουφάλα δεν μιλούσες τόση ωρααααα

χάθηκες σήμερα  Tongue

Και καλά αρχισα να διαβάζω Σηματα. Τελείωσα το πρώτο κεφάλαιο και μετά έπιασα το PES.  Grin

και γω τα ιδια αλλα βλέπεις κανω και κανα ποστ μην καω στο διαβαζμα  Tongue

παιζεις προ?  Shocked αααα δεν τα λες ετσι αυτα...  8)
Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
pitsa
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1968


who cares....


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #142 on: December 11, 2007, 04:39:05 am »

βρε βρε τα παιδιά.......

έτσι ε..?

την χέσαμε την πρόοδο.....

 8) 8)
Logged

everything will be ok in the end. if it's not ok,it's not the end..
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #143 on: December 11, 2007, 04:39:34 am »

πιπερι Tongue
Logged
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #144 on: December 11, 2007, 04:40:14 am »

Quote from: kargas on December 11, 2007, 04:37:41 am
παιζεις προ?  Shocked αααα δεν τα λες ετσι αυτα...  8)

Μπόρεσα κι εγκατέστησα το PES 6 στο PC. Καμία σχεση με PS2 αλλα pro να ναι κι ότι να ναι. Tongue

(Τώρα κοιτάω τιμές για gamepad που να συνδέεται με USB. Δεν παλεύεται το πλητρολόγιο, κόμπο το κάνω το χέρι για μια τρίπλα...  Cheesy)
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #145 on: December 11, 2007, 04:40:36 am »

Quote from: pitsa on December 11, 2007, 04:39:05 am
βρε βρε τα παιδιά.......

έτσι ε..?

την χέσαμε την πρόοδο.....

 8) 8)

Ρε πάνε δώσε κανα γαλλικό λεμε.
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #146 on: December 11, 2007, 04:41:23 am »

Quote from: Tempus Fugit on December 11, 2007, 04:40:36 am
Quote from: pitsa on December 11, 2007, 04:39:05 am
βρε βρε τα παιδιά.......

έτσι ε..?

την χέσαμε την πρόοδο.....

 8) 8)

Ρε πάνε δώσε κανα γαλλικό λεμε.

+1 kai dose mas kai to ps2 na paizoume san an8ropoi pro  Grin Cheesy
Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #147 on: December 11, 2007, 04:44:48 am »

Ρε έχω PS2. Pro για το PS2 δεν έχω...  Embarrassed
(Και τηλεόραση της προκοπής επίσης)
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



pitsa
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1968


who cares....


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #148 on: December 11, 2007, 04:45:46 am »

Quote from: kargas on December 11, 2007, 04:41:23 am
Quote from: Tempus Fugit on December 11, 2007, 04:40:36 am
Quote from: pitsa on December 11, 2007, 04:39:05 am
βρε βρε τα παιδιά.......

έτσι ε..?

την χέσαμε την πρόοδο.....

 8) 8)

Ρε πάνε δώσε κανα γαλλικό λεμε.

+1 kai dose mas kai to ps2 na paizoume san an8ropoi pro  Grin Cheesy

ουστ ρε!! ότι θέλω θα κάνω λέμε!!

όσο για σένα κάργας είσαι ΚΑΙ αχάριστος..............
αφού το PS2 σας το έχω παραχωρήσει εδώ και καιρό...δε θα 'πρεπε να 'χεις παράπονα.........τόσο κάψιμο!
 Huh Huh
Logged

everything will be ok in the end. if it's not ok,it's not the end..
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Insomnia!!! Εδώ γράφουμε μετά τις 03.00 το πρωί και μέχρι τις 07.30
« Reply #149 on: December 11, 2007, 04:46:48 am »

 Shocked Shocked

Κι εγώ θελωωωωωωω.  :'(
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...