• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 15:20:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 15:20:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by NickSpan
[Today at 14:59:17]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426670
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 69
Guests: 89
Total: 158
akoil
gkougeor
giorgos_skl
george14
Antonistsak
petikas
Mr Watson
Nikoletta
A-TheITGuy
tsintsi
VeGGoS
chriskazakos
Nicotre
alice
JoHn!
jimalexoud
glavdakis
Nikos_313
Pcsc
Tsikalis
Mihalist
aurora
pdiamantis
AristeidisM
mara.mlch
artemissamaras_
Notac
Captain
georgino
amprozos
thegreekbaron
Juror8
Antreas17
gkarapip
Ioannakoliou
John120196
Thanoskask
zontos
unreasonable
anthi kotsani
Toaoutplasedakitoubiseswa
tasos gourd
Panagismark
chris_p30
NickSpan
Antigoni
TitiTs
Ntinomanolo123
Le ece
Mr Z
gpap
kriton
aspanosk
Mari0s
kurt
Tsn
Petran25
Papalamprous humor
Billyskotsikas
acolak
Saint_GR
mous25
charisvt
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Επιλογή τομέα (Moderators: PolarBear, tzortzis) > ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Author Topic: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ  (Read 13338 times)
Sweethelen
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Female
Posts: 13


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« on: June 20, 2005, 18:50:43 pm »

Καλησπέρα,

θα ήθελα να θέσω ένα θέμα το οποίο πυκνώνει πολύ στις συζητήσεις μεταξύ των φοιτητών της σχολής μας και ας μήν κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας. Αυτό το θέμα, όπως ίσως θα καταλάβατε είναι η μεγάλη διαφορά σε δυσκολία του Ενεργειακού τομέα απο τους άλλους 2 τομείς. Θα ήθελα εισαγωγικά να πώ οτι δεν έχω τίποτα με τα παιδιά του ενεργειακού τομέα, άλλωστε δεν είναι αυτοί οι υπεύθυνοι της κατάστασης που υπάρχει. Ξέρω πως η πλειοψηφούσα άποψη δεν είναι κατανάγκην η επικρατέστερη αλλά είναι πιστέυω κοινό μυστικό μεταξύ των φοιτητών οτι ο Ενεργειακός τομέας είναι με μεγάλη διαφορά πιό εύκολος απο τους 2 άλλους τομείς και αυτό είναι πραγματική αδικία .(Προσοχή,θα το επαναλάβω πως δέν ενοχοποιώ τους ενεργειακούς φοιτητές , ενοχοποιώ όμως την αδικία που υπάρχει). Έχει δημιοθργηθεί μια σχολή ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΗΤΩΝ !!!
Logged
KitKat
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 104



View Profile
Απ: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #1 on: June 20, 2005, 19:44:10 pm »

Καταρχήν πιστεύω πως δεν μπορείς να πεις αν ένας τομέας είναι εύκολος, και το λέω με την έννοια ότι για τον καθένα αυτά ποικίλουν (εγώ τους δύο άλλους τομείς τους βρίσκω δύσκολους και μόνο λόγω της απωθητικότητάς τους, κι ας θεωρείται ο ενεργειακός εύκολος πχ, εγώ θα τα πήγαινα χάλια γιατί δε μου κάνει κέφι να διαβάσω μηχανές κλπ. Να μη μιλήσω δε για τους τηλεπ...  Tongue Kiss *&%&^&&)

Απ'την άλλη ίσως έχεις δίκιο, αν τα πάρουμε συγκριτικά, και αυτή είναι η άποψη που επικρατεί στη σχολή. Τα καλά νέα είναι όμως πως ο ενεργειακός τομέας φαίνεται πως σιγά σιγά ανεβαίνει σε ζήτηση (φέτος οι ενεργειακοί του 3ου έτους είναι πολύ περισσότεροι από τους τηλεπ.). Αυτό το γεγονός (αν συνεχιστεί) και η συνεπαγώμενη επιλογή του ενεργειακού τομέα και από πολύ καλούς φοιτητές θα ανεβάσει σταδιακά αναγκαστικά το επίπεδο (νομίζω).
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου διάφανες αυλαίες.
Όταν τ' ανοίγω βλέπω μπρος μου ό,τι κι αν τύχει
Όταν τα κλείνω βλέπω μπρος μου ό,τι ποθώ
Sweethelen
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Female
Posts: 13


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #2 on: June 20, 2005, 20:11:42 pm »

(Εδώ είναι όλο το κείμενο της θέσης μου)

Καλησπέρα,

θα ήθελα να θέσω ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερο του φοιτητές της σχολής μας
και ας μην κρυβόμαστε πίσω απο τα δακτυλό μας.
Το θέμα αυτό, όπως πολλοί ίσως καταλάβατε είναι η μεγάλη διαφορά σε δείκτη δυσκολίας του
Ενεργειακού τομέα απο τους 2 άλλους τομείς.Θα ήθελα να τονίσω πως πραγματικά δεν υπάρχει
κάτι εναντίον των συναδέλφων του ενεργειακού τομέα, άλλωστε αυτοί δεν είναι υπεύθυνοι για την
κατάσταση που υπάρχει. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να τους ενοχοποιήσω,
απλά θέλω να ενοχοποιήσω την αδικία που υπάρχει. Ούτε λίγο, ούτε πολύ
συνάδελφοι, έχει δημιουργηθεί μια σχολή ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ και αυτό είναι
μεγάλη αδικία , μεγαλύτερη απο όση ίσως μπορείτε να φανταστείτε.

Κάποιος θα με ρώταγε, πώς μπορώ να αποδείξω οτι ο Ενεργειακός τομές είναι
πολύ πιο εύκολος απο τους άλλους 2 .Κάποιος άλλος ίσως θα έλεγε πως
ο ενεργειακός τομέας είναι πολύ πιο εύκολος απο την φύση του, γιατί οι
άλλοι τομείς έχουν πιο δύσκολα μαθηματικά και προγραμματισμό.ΟΧΙ συνάδελφοι
αυτά είναι μύθοι. Ο αντίστοιχος φοιτητής του Μετσοβείου τα βρίσκει εξίσου
σκούρα στον Ενεργειακό τομέα, γιατί όπως μετά απο τόσα χρόνια εξετάσεων έχουμε
μάθεί, η δυσκολία του μαθήματος ώς προς τις εξετάσεις εξαρτάται απο τα
θέματα(αν δηλαδή τα θέματα ανταποκρίνονται στο επίπεδο του μαθήματος
που έχει γίνει στην τάξη-άλλωστε σε δύσκολα κεφάλαια της ύλης μπορούν
να μπούν εύκολα θέματα και το αντίστροφο). Όσο αναφορά το πρώτο ερώτημα,
βγάζει πια μάτια(αυτός είναι και ο λόγος που έχει γίνει θέμα άλλωστε-
σε καμία περίπτωση δεν έχει γίνει θέμα για να υποτιμήσουμε κανέναν).Τα
επιχειρήματα-ντοκουμέντα είναι τα εξής και μπορεί να το δεί ο
οποισδήποτε και αν πάρει ένα τυχαίο δειγματικό σύνολο απο φοιτητές της σχολής.


1. Αν παρατηρήσεις 18/20 φοιτητές που πήρανε με το ζόρι τομέα, η τον
χάσανε και τον πήρανε με την δεύτερη,ξαφνικά απο μαθητές που δίναν 2-3 φορές να
περάσουν ένα μάθημα αλλάζουν επίπεδο και περνάνε με την πρώτη στα 9 απο τα 10 μαθήματα που δίνουν.
Και αυτό δεν συμβαίνει με έναν ή δυο που ίσως είχαν ξεκινήσει <<χαλαρά>>
τη σχολή αλλα συμβαίνει με σχεδόν ΟΛΟΥΣ και δεν υπερβάλλω ΚΑΘΟΛΟΥ.
Παραδόξως οι επιδόσεις των φοιτητών των άλλων τομέων συνεχίζουν με
τον ίδιο ρυθμό που πήγαιναν πρίν πάρουν τομέα.

2. Οι βαθμοί των φοιτητών του Ενεργειακού τομέα ξαφνικά αυξάνουν κατακόρυφα.
Ο Μ.Ο των βαθμών των ενεργειακών φοιτητών στα μαθήματα του τομέα είναι 2-2,5 μονάδες μεγαλύτερος
απο τον Μ.Ο που είχαν οι ίδιοι φοιτητές πρίν πάρουνε τομέα.Και αυτό συμβαίνει σχεδόν με ΟΛΟΥΣ(μόνο μερικά στατιστικά σφάλματα υπάρχουν).
Και ερώτώ, ξαφνικά αλλάξανε κατηγορία;
Περιττό να σας πώ οτι στους άλλους δύο τομείς ο Μ.Ο μετά τον τομέα ειναι +1 ή και -1 ανάλογα με τον φοιτητή.

3. Έιναι χαρακτηριστικό πως σε ορισμένα κοινά μαθήματα που δεν συγγενέυουν με τον τομέα των ενεργειακών,
υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση. Π.χ στα τηλεπικοινωνιακά οι Τηλεπικοινωνιακοί και οι ηλεκτρονικοί δίνουν τα ίδια,
ενώ οι ενεργειακοί έχουν λίγες σελίδες ύλη και θέματα μέσα απο αυτές (copy-paste). Στο Στοχαστικό οι ενεργειακοί
έχουν διαφορετική αντιμετώπιση στην βαθμολογιά(Στην διαρκεια των εξετάσεων ζητέιτε οι ενεργειακοί να γράψουν πάνω
στην κόλλα τον τομέα τους και μόνο αυτοί). Γιατι δηλαδή οι Τηλεπικοινωνιακοί και οι Ηλεκτρονικοί να μην έχουν
χαριστικές αντιμετωπίσεις στα ενεργειακά μαθήματα. Γιατί να βαθμολογούνται και να εξετάζονται με επιήκεια οι
ενεργειακοί σαν να αποτελούν ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΛΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.


4.Τέλος η κατάληξη όλων αυτών είναι  φοιτητές οι οποίοι (με κριτήριο τις επιδόσεις μέχρι να πάρουν τομέα) τελειώνουν
την σχολή πολύ πιο γρήγορα και με μεγαλύτερους μέσους όρους. Φοιτητές που παίρνουν τομέα με Μ.Ο 6 και όταν παίρνουν τομέα
χρωστάνε πάρα πολλά τελειώνουν πίο γρήγορα και με μεγαλύτερο βαθμό απο αντίστοιχους φοιτητές που παίρνουν τομέα με Μ.Ο 7
και χωρίς να χρωστάνε κανένα. Και Προσοχη! αυτά είναι ΚΑΝΟΝΑΣ γιατί αν ήτανε κάτι τυχαίο θα ήταν κάτι απόλύτως φυσιολογικό.

Κάποιος θα μπορούσε πάλι να με ρωτήσει, και εμένα τι με νοιάζει;Μήπως ζηλέυω;Μήπως δεν τα πάω καλά και ψάχνω σε άλλους να
ρίξω την ευθύνη;Τίποτα απο τα παραπάνω δεν συμβαίνει! ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΙΚΙΑ και θα σας εξηγήσω που έγκειται η αδικία.

Ο Ενεργειακός φοιτητής τελειώνει πιο γρήγορα την σχολή με αποτέλεσμα να γλιτώνει πάρα πολλά έξοδα. Επίσης
μπαίνει νωρίτερα στην αγορά εργασίας γεγονός που του δίνει οικονομικά και εργασιακά πλεονεκτήματα.

Δεύτερον πολύ μεγάλο ρόλο παίζει ο βαθμός. Ας υποθέσουμε κάτι που συμβαίνει κατα κόρον. Έστω ένας φοιτητής του ενεργειακού τομέα,
που στα μαθήματα μέχρι να πάρει τομέα έχει Μ.Ο 6,5 και στα Μαθήματα του ενεργειακού τομέα 8,5 και άρα τελικό Μ.Ο 7,5(τα λέω κάπως απλοποιημένα),
και ένας φοιτητής του Τηλεπικοινωνιακού τομέα με Μ.Ο 7,25 στα μαθήματα του βασικού κορμού και 7,5 στα μαθήματα του τομέα έχει σαν
αποτέλεσμα να βγάζει μεγαλύτερο Μ.Ο ο ενεργειακός φοιτητής επειδή ο τομέας είναι πολύ πιο εύκολος. Και αυτό δέν το λέω
εγώ το λέει η στατιστική πάνω σε φοιτητές της σχολής.Τα Μαθηματικά δεν έχουν λόγο να πούν ψέματα....

ΑΝ ΜΟΛΙΣ ΒΓΟΥΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΤΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Η ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Η ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΧΤΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ;;; ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ.

το παρόν e-mail απευθύνετε κυρίως σε αυτούς που είναι υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση για να καταλάβουν την αδικία
την οποία συντελείτε.......

Ευχαριστώ,
Έλενα.
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #3 on: June 20, 2005, 21:01:31 pm »

Είπα να μην πάρω θέση αλλά η τελευταία πρόταση είναι μάλλον πρόκληση και πρέπει να ανταποκριθώ.

Δεν θα συμφωνήσω καθόλου με την τοποθέτηση. Τη θεωρώ πολύ αυθαίρετη και τελείως αστήρικτη. Τα στοιχεία που παρουσιάζεις είναι αποσπασματικά και ατεκμηρίωτα.Η κάθε κατεύθυνση έχει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα μαθημάτων. Δεν νομίζω ότι σε κάποια κατευθυνση (πχ την ενεργειακή) κάνουν λιγότερα μαθήματα από τις υπόλοιπες. Συνεπώς να πάμε στην ουσία των μαθημάτων?

Γιατί οι δομές δεδομένων ή τα τηλέπ ΙΙΙ να θεωρούνται δυσκολότερα από τα ΣΗΕ ΙΙΙ ή τα Ηλεκτρονικά Ισχύος ΙΙ? Ή μήπως τα Ειδικά Κεφάλαια είναι εύκολο μάθημα για βαθμό! Άρα δεν νομίζω ότι μπορεί να μπει τετοιου είδους αντιπαράθεση.

Πάμε στον άλλο παράγοντα. Θέματα εξετάσεων και βαθμολόγηση. Τα θέματα που μπαίνουν στα μαθήματα του ενεργειακού καλύπτουν ένα λογικό φάσμα απαιτήσεων. Ο κάθε καθηγητής μπορεί άμα θέλει να μην περάσει κανέναν. Προφανώς όμως αυτός δεν έιναι ο στόχος μας! Συνεπώς τα θέματα προσαρμόζονται πρώτα και κύρια στο επίπεδο του μαθήματος που είναι βέβαια συνάρτηση του επιπέδου του δικού σας. Αν αυτό πέφτει χρόνο με το χρόνο αυτό το αντιλαμβανόμαστε (εδώ αναγκαία διευκρίνιση..δεν σημαίνει αυτό ότι ευθύνεστε εσεις για αυτή την πτώση, υπάρχουν διάφοροι λόγοι και αίτια) και φυσικά το αξιολογούμε όταν βάζουμε θέματα. Ας πούμε ένα κριτήριο είναι το ποσοστό επιτυχίας σε ένα μάθημα να παραμένει σταθερό στα πλαίσια του τυπικού σφάλματος. Είναι αυτό χαβαλές? Ή μήπως αναβαθμίζεται ένα μάθημα αν για 3-4 εξεταστικές περάσουν από τους 1000 οι 10? Οσο δε για τη βαθμολόγηση θα τη χαρακτήριζα λογική και τεκμηριωμένη. Εξάλλου μόνοι σας έρχεστε βλέπετε τα γραπτά σας και κουβεντιάζουμε όμορφα και ωραία πάνω στις απορίες σας και τα αιτήματά σας. Βλέπεις να υπάρχει αυθαιρεσία προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση? Αυτό που πιθανά είχες σαν εμπειρία στις ΕΕΤ σε βεβαιώνω είναι λίγο πολύ ο κανόνας για όλα τα μαθήματα του ενεργειακού.

Αν το ζητούμενο είναι τι μαθαίνει κανείς από τη διαδικασία, σε βεβαιώνω ότι το ποσοστό των γνώσεων που πραγματικά αφομοιώνουν οι ενεργειακοί είναι πολύ ψηλό, όπως το διαπιστώνουν όχι οι διδάσκοντες αλλά συνάδελφοι επαγγελματίες έξω από το πανεπιστήμιο. Άρα τι είναι εκείνο που δε γίνεται σωστά στον ενεργειακό τομέα?

Το θέμα της ειδικής εξέτασης των ενεργειακών στα μαθήματα άλλων τομέων θα το απευθύνεις σε εκείνους που κάνουν την αντίστοιχη εξέταση. Αυτοί ξέρουν τους λόγους αυτής της διάκρισης εφόσον υπάρχει.

Και φτάνουμε στο επίμαχο θέμα του βαθμού του πτυχίου. Να είσαι σίγουρη ότι ελάχιστοι εργοδότες θα πάρουν τον Παπαγιάννη αντί της Έλενας γιατί αυτός είχε μισή μονάδα παραπάνω στο πτυχίο. Για την ακρίβεια τις περισσότερες φορές ούτε που ρωτάνε αν είσαι ενεργειακός, ηλεκτρονικός ή τηλέπ. Εκείνο που μετράει είναι η παρουσία στη συνέντευξη και η αίσθηση της ωριμότητας του μηχανικού που δίνει ο υποψήφιος. Τώρα αν αυτή την αίσθηση τη δίνουν σε μεγαλύτερο βαθμό οι ενεργειακοί δεν φταίμε εμείς!! (...που δεν τη δίνετε οι υπόλοιποι εννοώ!).

Το θέμα που άνοιξες το θεωρώ προκλητικό. Η επιλογή κατεύθυνσης είναι θέμα δικό σας και οι προτροπές οι δικές μας είναι να γίνεται με βασικό κριτήριο το τι σας αρέσει περισσότερο. Ούτε για επαγγελματικές προοπτικές, ούτε γιατί πιστεύετε ότι ο α' τομέας είναι ευκολότερος ή ο β΄βγάζει καλύτερους βαθμούς. Αυτά είναι ...τρίχες!! Γίνεται ένας συνεχής αγώνας για τη βελτίωση του περιεχομένου των σπουδων σε όλα τα επίπεδα. Είστε αρκετα ώριμοι και ευαίσθητοι δέκτες ώστε να αντιλαμβάνετστε αυτές τις αλλαγές και να τις αξιολογείτε. Και ξέρετε πολύ καλά και ποιά μαθήματα γίνονται καλά και ποιά ακόμη καλύτερα, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο. Όταν λοιπόν έχετε κάποια προβλήματα με ορισμένα μαθήματα ή διδάσκοντες μην ...πυροβολέιτε τον πιανίστα...Στο κάτω κάτω εμείς είμαστε απλά ...γίηνοι! Δε φταίμε αν υπάρχουν εξωγίηνοι στο σύμπαν!

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
nad
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 764



View Profile
Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #4 on: June 20, 2005, 21:15:21 pm »

Το ξέρω ότι γενικά αυτή είναι η άποψη των περισσοτέρων για τους ενεργειακούς, αλλά μήπως υπερβάλλουμε λίγο; Είμαι 4ο έτος, οπότε έχω μια σχετικά σφαιρική άποψη του θέματος. Εγώ είμαι ηλεκτρονικός, αλλά πολλοί φίλοι μου είναι ενεργειακοί. Τα μόνο σοβαρά εργαστήρια που έχω κάνει εγώ είναι τα κυκλώμτατα και οι μετρήσεις! Από τότε τίποτα. Ενώ αυτοί έχουν κάθε εξάμηνο πόσα εργαστήρια, στα οποία παραδίδουν εργασίες και εξετάζονται και προφορικά. Άρα, από φόρτο εργασίας καλά πάνε. Κι όσο για το επίπεδο των μαθημάτων, έχω πάρει μαθήματα επιλογής του ενεργειακού τομέα(μηχανές, ηλεκτρονικά ισχύος)και κάθε άλλο παρά εύκολα είναι. Και ούτε είδα κανένα φοβερό βαθμό(σ' άυτά τα 2 τουλάχιστον).
  Εκτός αυτού, πρέπει να ομολογήσω ότι ο βαθμός δυσκολίας των μαθημάτων είναι καθαρά υποκειμενικός. Μέχρι στιγμής δε μπορώ να πω ότι κάποιο μάθημα του τομέα μου φάνηκε απίστευτα δύσκολο, ή ακατόρθωτο να το περάσεις. Για μένα το πιο δύσκολο μάθημα εξακολουθεί να είναι το Πεδίο 2... Δεν είμαι και καμιά φοβερή φοιτήτρια, αλλά μέχρι στιγμής όποιο μάθημα του τομέα έχω διαβάσει σοβαρά το έχω περάσει.
  Επιπλέον, να μη μπερδεύουμε το τι γίνεται πριν τον τομέα με το τι γίνεται στον τομέα. Ο κορμός έχει και ένα σωρό μαθήματα που πολοί βαριούνται να διαβάσουν. Μέσα στον τομέα όμως οι περισσότεροι ενεργειακοί είναι γεμάτοι όρεξη. Μπορεί να χρωστάνε παλιά μαθήματα, αλλά με τα δικά τους, που τους ενδιαφέρουν, είναι πολύ επιμελείς.
  Δες πόσα πράγματα έχουν κάνει οι ενεργειακοί καθαρά από το ενδιαφέρουν τους για το αντικείμενό τους, ημερίδες, δικό τους forum, ετοιμάζουν το 1ο power chapter στην Ελλάδα.
  Όσο γαι το ποιος τελειώνει πιο γρήγορα, εγώ ξέρω ένα σωρό ηλεκτρονικούς που χωρίς να ξεσκίζονται στο διάβασμα, αν θέλουν μπορούν να τελειώσουν και σε 4,5 χρόνια.
  (Ούτε πληρωμένη απ' τους ενεργειακούς να' μουν!)
« Last Edit: June 20, 2005, 21:33:09 pm by nad » Logged

Γιατί να λέμε βίαια τα νερά ενός ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;
Μπ. Μπρεχτ


Μπορεί και να 'χω τρελαθεί
ο ίσκιος σου μ' ακολουθεί
Κυλά στις στέγες το γέλιο σου
σαν πρωινή βροχή και λιώνει την ψυχή...

Τόσες χιλιάδες αστέρια εκεί πάνω
κι εγώ μοναχή μου στη γη
ούτε που ξέρω πού είμαι, τι κάνω
και τι με κρατάει στη ζωή.

Σ' έχασα και γύρω πια νυχτώνει
Σ' έχασα κι η πόλη είναι σκληρή
Αγάπη μου, χαρά μου μόνη κι αληθινή...
Lionel Messi
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 19



View Profile
Απ: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #5 on: June 20, 2005, 22:20:08 pm »

Agapiti annoula , apo statistiki vlepo skizis.
Afta ta noumera peri mesou orou va8mologias pou ta vrikes?
Giati ida mia kopela ekso apo tous tomis na silegi oles tis
va8mologies  ton energiakon ela den emiaze stin kournikova.
Exo ke ego kapia statistika stixia:
Enas mesos energiakos Prin Pari Tomea (PPT) pini 2,6 bires tin evdomada.
Molis Pari Tomea  (MMT)o ari8mos aftos af3anete dramatika (40%) stis 3,64.
O mesos tilepikinoniakis 3irizete 2,7 fores tin evdomada  PPT ke 3,8 MPT.
O mesos ilektronikos troi junk food 3,3 fores tin vdomada ppt ke 3,4 mpt.
Episis stous energiakous den aresi i statistiki tou k0l0u PPT ke MPT.

p.s.1 den me enoxli afto pou les ala me enoxloun ta noumera pou para8etis.
p.s.2 elpizo na min eisai 3an8ia gia na min epiveveosis ton kanona.
p.s.3 simfono mazi sou, mou fenete oti o energiakos tomeas einai pio efkolos
        giati ta ma8imatatou mou aresoun perisotero.
p.s.4 an eisai i kournikova  ego eimai o papas.
Logged
Sweethelen
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Female
Posts: 13


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #6 on: June 20, 2005, 23:55:19 pm »

Απάντηση στον κύριο Παπαγιάννη

>Γιατί οι δομές δεδομένων ή τα τηλέπ ΙΙΙ να θεωρούνται δυσκολότερα από τα ΣΗΕ ΙΙΙ ή τα Ηλεκτρονικά >Ισχύος ΙΙ? Ή μήπως τα Ειδικά Κεφάλαια είναι εύκολο μάθημα για βαθμό! Άρα δεν νομίζω ότι μπορεί να >μπει τετοιου είδους αντιπαράθεση.

Συγνώμη, εγώ δεν είπα οτι τα τηλέπ ΙΙΙ είναι πιο δύσκολα απο τα ΣΗΕ.Αυτό θα ήταν
ανόητο αφού δεν υπάρχει κριτήριο σύγκρισης. Εγώ είπα και το ξαναλέω ότι τα θέματα στις
εξετάσεις είναι πιο βατά(πιό βατά δεν σημαίνει απαραίτητα πιο εύκολα,
μπορεί να πέσει στις εξετάσεις ένα δύσκολο θέμα που έχει αναλυθεί
ενδελεχώς στην τάξη και να το λύσουν σχεδόν όλοι οι φοιτητές)
 δηλαδή φτάνεις πολύ πιο εύκολα στην βάση. Όσο για τα Ειδικά Κεφάλαια
αποτελεί εξαίρεση γιατί διδάσκεται απο τον αξιότιμο κ.Τσιμπούκη που είναι
Καθηγητής των Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων και έχει <<εθιστεί>> ώς γνωστό σε θέματα που απαιτούν
ισχυρή κριτική σκέψη κατα την διάρκεια των εξετάσεων. Αλλά και πάλι εγώ δεν είπα οτι όλα τα μαθήματα
των ενεργειακών περνιούνται εύκολα και με μεγάλο βαθμό
αλλα για την συντριπτική πλειψηφία σε σύγκριση με τις επιδόσεις με των
ηλεκτρονικών και κυρίως των τηλεπικοινωνιακών.


>Πάμε στον άλλο παράγοντα. Θέματα εξετάσεων και βαθμολόγηση. Τα θέματα που μπαίνουν στα >μαθήματα του ενεργειακού καλύπτουν ένα λογικό φάσμα απαιτήσεων. Ο κάθε καθηγητής μπορεί άμα >θέλει να μην περάσει κανέναν. Προφανώς όμως αυτός δεν έιναι ο στόχος μας!

Συμφωνούμε. Εγώ δεν είπα οτι οι ενεργειακοί βάζουν εύκολα και πρέπει να
βάζουν πιο δύσκολα. Εγώ αυτό που είπα είναι οτι οι ενεργειακοί κόβονται
σε μαθήματα σε μικρότερο ποσοστό απο αυτό που κόβονται οι των άλλων δύο τομέων.

 >Ή μήπως αναβαθμίζεται ένα μάθημα αν για 3-4 εξεταστικές περάσουν από τους 1000 οι 10?

Υποβαθμίζεται.Άλλωστε μεγάλη αποτυχία σε ένα μάθημα σημαίνει αποτυχία της διδασκαλίας και όχι βλακεία των φοιτητών.

>Οσο δε για τη βαθμολόγηση θα τη χαρακτήριζα λογική και τεκμηριωμένη. Εξάλλου μόνοι σας έρχεστε >βλέπετε τα γραπτά σας και κουβεντιάζουμε όμορφα και ωραία πάνω στις απορίες σας και τα αιτήματά >σας. Βλέπεις να υπάρχει αυθαιρεσία προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση? Αυτό που πιθανά είχες σαν >εμπειρία στις ΕΕΤ σε βεβαιώνω είναι λίγο πολύ ο κανόνας για όλα τα μαθήματα του ενεργειακού

Καί πάλι θα τονίσω οτι δεν λέω οτι οι καθηγητές του ενεργειακού τομέα
βάζετε χαριστικά μεγάλους βαθμούς. Αλλά δεν μπορεί ο μέσος όρος που
θέλεται να κρατάτε σταθερό να είναι να περνάει το 70% και Μ.Ο 7 και καθηγητές
στον ηλεκτρονικό και κυρίως ορισμένοι στον τηλεπικοινωνιακό τομέα να περνάνε 30-50% και λιγότερο με Μ.Ο 6.Εδώ
δεν υπάρχει μια ανισότητα; Απλά ο πύχης είναι χαμηλότερος στις εξετάσεις για τους ενεργειακούς(μπορεί το επίπεδο
του μαθήματος και οι γνώσεις που αποκομίζει κάποιος να είναι μεγαλύτερος(στην ακραία περίπτωση...) αλλά
ο μέσος φοιτητής πιάνει την βάση με μεγαλύτερη πιθανότητα απο τους άλλους).Εκεί είναι η αδικία.
Υπάρχουν δυο μέτρα και δύο σταθμά.(Μήν με ρωτήσετε ποιός φταίει...το μόνο
που θα μπορούσα να πώ είναι ότι ένας τρόπος αντιμετώπισης θα ήταν
η αξιολόγηση των καθηγητών απο τους φοιτητές).

>Αν το ζητούμενο είναι τι μαθαίνει κανείς από τη διαδικασία, σε βεβαιώνω ότι το ποσοστό των γνώσεων >που πραγματικά αφομοιώνουν οι ενεργειακοί είναι πολύ ψηλό, όπως το διαπιστώνουν όχι οι >διδάσκοντες αλλά συνάδελφοι επαγγελματίες έξω από το πανεπιστήμιο. Άρα τι είναι εκείνο που δε >γίνεται σωστά στον ενεργειακό τομέα?

Συγνώμη αλλά εγώ είπα διαφορετικά πράγματα. Δέν είπα ΠΟΤΕ
ότι οι ενεργειακοί βγαίνουν με χαμηλότερο επίπεδο. Αντιθέτως συμφωνώ μαζί σας
ότι με κριτήριο την αγορά εργασίας οι ενεργειακοί βγαίνουν με τα περισσότερα
εφόδια και με μεγάλη διαφορά μα΄λιστα απο τους άλλους τομείς και συγχαρητηρια σε όλους τους καθηγητές. Άλλο θέμα οι γνώσεις
και άλλο η επίδοση στις εξετάσεις.Εγώ εκείνο που λέω είναι λ.χ πως αν ένας μέσος
φοιτητής του ενεργειακού παρακουλουθήσει όλα τα μαθήματα και διαβάσει λογικά θα παέι με πιθανότητα
σχεδόν 100% επιτυχία  στις εξετάσεις και πιθανώς να πάρει και βαθμό ενώ ο αντιστοιχος του τηλεπικοινωνιακού(πλειοψηφικά μιλάω,υπάρχουν και εξαιρέσεις)
έχει πολύ μικρότερη πιθανότητα να περάσει,πόσο μάλλον να πάρει και βαθμό.Εκεί είναι
η αδικία.Ποιός φταίει δεν ξέρω...Η σχολή έχει γίνει ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
οχι ώς προς το επίπεδο γνώσεων αλλα΄ώς επίπεδο δυσκολίας εξετάσεων.

>Το θέμα της ειδικής εξέτασης των ενεργειακών στα μαθήματα άλλων τομέων θα το απευθύνεις σε >εκείνους που κάνουν την αντίστοιχη εξέταση. Αυτοί ξέρουν τους λόγους αυτής της διάκρισης εφόσον >υπάρχει.

Σε εκείνους το απευθύνω...

>Και φτάνουμε στο επίμαχο θέμα του βαθμού του πτυχίου. Να είσαι σίγουρη ότι ελάχιστοι εργοδότες >θα πάρουν τον Παπαγιάννη αντί της Έλενας γιατί αυτός είχε μισή μονάδα παραπάνω στο πτυχίο.

Συγνώμη κύριε Παπαγιάννη αλλα με όλο το σεβασμό που σας έχω και
τα λίγα ποδοσφαιρικά που ξέρω σας βγάζω ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΡΤΑ.Να μήν βλέπουμε
τα πράγματα μόνο απο την πλευρά που μας βολέυει. Έχετε δίκιο
ότι ο βαθμός δεν παίζει σημαντικό ρόλο στον ιδιώτικό τομέα αλλά
ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 150-200 ΘΕΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ(ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ) ΓΙΑ
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ,ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ Ο ΒΑΘΜΟΣ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ.
ΘΑ ΔΟΣΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.
ΑΝ ΠΡΟΚΥΡΗΧΘΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ
ΜΕΣΟ ΟΡΟ 7,5 ΜΑΖΕΥΕΙ 750 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΝΑΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 7.4 ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΙ 740 ΜΟΡΙΑ(Ο ΤΟΜΕΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ
ΑΝ Η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Η ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΘΑΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ).

ΑΡΑ ΟΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ
ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΔΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.(Θα επαλανάβω
για ακόμα μια φορά οτι φταίει οτι η ομάδα(σχολή) δεν είναι συγχρονισμένη
και δεν φταίει ο ένας η ο άλλος καθηγητής) .

>Τώρα αν αυτή την αίσθηση τη δίνουν σε μεγαλύτερο βαθμό οι ενεργειακοί δεν φταίμε εμείς!! (...που >δεν τη δίνετε οι υπόλοιποι εννοώ!).

Αυτό είναι λαϊκισμός... Άλλαξα γνώμη, είναι χιούμορ...  Wink

Το θέμα που άνοιξες το θεωρώ προκλητικό.

Δέν συνηθίζω να βάζω το κεφάλι μέσα στην άμμο...

>Η επιλογή κατεύθυνσης είναι θέμα δικό σας και οι προτροπές οι δικές μας είναι να γίνεται με βασικό >κριτήριο το τι σας αρέσει περισσότερο.

Συμφωνώ. Εγώ διαφωνώ με συγκεκριμένα πράγματα τα οποία ελπίζω να έγιναν
κατανοητά αυτή την φορά.

>Όταν λοιπόν έχετε κάποια προβλήματα με ορισμένα μαθήματα ή διδάσκοντες μην ...πυροβολέιτε τον >πιανίστα...Στο κάτω κάτω εμείς είμαστε απλά ...γίηνοι!

Αν τα παραπάνω γινόνταν απο ελάχιστους δεν θα τα ανέφερα.
Όμως η πλειοψηφία των μαθημάτων του Τηλεπ. τομέΑ και η πλεοψηφία
των Τηλέπ καθηγητών βάζουν πιο ψηλά τον πήχυ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.

Ευχαριστώ,

Έλενα. (Eίμαι ξανθιά και η Κουρνίκοβα δεν μου μοιάζει καθόλου)
Logged
xatzargyros
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 13

Μην ξεχνάτε να γειώνετε τους πυκνωτές...


View Profile
Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #7 on: June 21, 2005, 00:22:22 am »

Γεια σας συνάδελφοι!

Λοιπόν, η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα είναι λίγο πολύπλοκα..
Κοίτα, για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα πρέπει να λάβεις υπόψη σου και την ενδοτομεακή αδικία που λαμβάνει χώρα στην Ενέργεια.
Για να καταλάβεις σου λέω ότι ο Ενεργειακός Τομέα είναι πιο εύκολους από τους άλλους δύο αλλά μόνο για τους άντρες.. και είναι ο πλεον δύσκολος για τις κοπέλες... Να δώσουμε και μια πειστική εξήγηση. Μάλλον θα έχεις ακούσει ότι οι ενεργειακοί είναι πολύ ωραία παιδιά και πολύ μεγάλες μούρες.. βλέπε κάτι ξανθούς γαλανομάτιδες... κάτι ειρηνέους.. (εμένα με βγάζω απ' έξω) οπότε φαντάσου τα πολυάριθμα εμπόδια που συναντά μια κοπέλα ενεργειακός κατά την παρακολούθηση ενός μαθήματος.. που να συγκεντρωθεί; Έτσι οι κοπέλες του τομέα της Ενέργειας παίρνουν πολύ πιο δύσκολα πτυχίο από τις άλλες των άλλων τομέων. Οπότε για τους μισούς ενεργειακούς είναι ευκολος τομέα ενώ για τους άλλους μισούς.. ΒΟΥΝΟ!!! Οπότε Μ.Ο ούτε εύκολος ούτε βουνό!

Άντε και κάτι στα σοβαρά τώρα! Ελενίτσα έχεις άδικο για ένα πολύ απλό λόγο! Επειδή δεν έχεις την παραμικρή ιδέα του Ενεργειακού Τομέα! 
Πάρε και μια αλήθεια! Ο ενεργειακός φοιτητής πρέπει να κατέχει τη βασική γνώση και των τριών τομέων ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στο αντικείμενο του ενώ οι φοιτητές των άλλων τομέων είναι λίγο πιο... ειδικευμένοι.
Θα σου κανα και μια σύγκριση με τους άλλους Ενεργειακούς τομείς των άλλων ελληνικών πολυτεχνείων αλλά δε με παίρνει η ώρα, αύριο δίνω ένα αστείο copy-paste μάθημα... ΣΗΕ ΙΙΙ.

Δυστυχώς αυτέ οι αστείες απόψεις αποτελούν κριτήριο επιλογής τομέα, Λυπάμαι πολύ!

Γιώργος Χατζάργυρος
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #8 on: June 21, 2005, 00:23:37 am »

Επειδή βλέπω πολύ πόλωση (και πώρωση) σε αυτό το θέμα, να θέσω μία άλλη πτυχή. Κατά τη γνώμη μου οι φοιτητές του ενεργειακού τομέα είναι πιο πρακτικοί με την έννοια ότι μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τις γνώσεις που έχουν για να λύνουν τα προβλήματα που τους παρουσιάζονται. Κατά τη γνώμη μου η αξιολόγηση στο τομέα αυτό είναι όπως θα έπρεπε να είναι, για ένα τμήμα μηχανικών. Το θέμα πρέπει να αναλυθεί στα μαθήματα των άλλων τομέων. Και σε αυτό το σημείο να πω ότι δεν μιλάω τόσο για το αν ένα θέμα των εξετάσεων είναι εύκολο ή δύσκολο. Μιλάω για φαινόμενα όπου η δυσκολία τους μπορεί να εκτελεί ταλάντωση μεταξύ κανονικής εξεταστικής και Σεπτεμβρίου. Να ακούγονται απόψεις από συνάδελφους καθηγητών του στυλ: "καλά μαζόχες είσαστε, γιατί δε δίνετε το μάθημα το Σεπτέμβρη που βάζει πιο εύκολα?"  Shocked  Shocked ή που τα θέματα ήταν πλήρως κατανοητά και βατά όσο αναφορά το εξεταζόμενο μάθημα... αλλά μάλλον οι διδάσκοντες νόμιζαν ότι εξέταζαν λογισμό 2 ή ότι ο πρόεδρος του τμήματος έχει προλάβει και μας έχει δώσει τα laptop τα οποία έχουμε ανοιχτά και τρέχουμε το matlab. Ένας μηχανικός πρέπει να εξετάζεται για το μάθημα το οποίο γράφει στη κόλλα, όχι η λύση του να είναι της μορφής:

λύση:

ο τύπος που μας χρειάζεται είναι f(x) = integral(-inf,inf,g(x)) και από εκεί και πέρα να λύνει θέματα άλλου μαθήματος. δε λέω τα μαθηματικά χρειάζονται στο μηχανικό, αλλά μη βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος κατά την εξέταση.


Υ.Γ. – Προβληματισμός:

κ. gpap λέτε ότι τα θέματα είναι τέτοια ώστε οι φοιτητές να έχουν περίπου ένα σταθερό μέσο όρο στην διάρκεια του χρόνου. Όμως λόγω των τομέων δεν εξετάζονται όλοι οι φοιτητές στα ίδια μαθήματα. Οπότε σε 2 διαφορετικά μαθήματα θα έχουμε ίδιο μέσο όρο βαθμού αλλά διαφορετικό επίπεδο από πλευράς των φοιτητών. Μήπως αυτό αποτελεί μία αδικία? Μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε για τους λόγους ύπαρξης των τομέων?

Υ.Γ.2 Εγώ προβληματισμούς εκφράζω απλώς......
Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
xatzargyros
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 13

Μην ξεχνάτε να γειώνετε τους πυκνωτές...


View Profile
Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #9 on: June 21, 2005, 00:32:06 am »

Quote from: Sweethelen on June 20, 2005, 23:55:19 pm
Απάντηση στον κύριο Παπαγιάννη

> Όσο για τα Ειδικά Κεφάλαια
αποτελεί εξαίρεση γιατί διδάσκεται απο τον αξιότιμο κ.Τσιμπούκη που είναι
Καθηγητής των Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων και έχει <<εθιστεί>> ώς γνωστό σε θέματα που απαιτούν
ισχυρή κριτική σκέψη κατα την διάρκεια των εξετάσεων. Αλλά και πάλι εγώ δεν είπα οτι όλα τα μαθήματα
των ενεργειακών περνιούνται εύκολα και με μεγάλο βαθμό
αλλα για την συντριπτική πλειψηφία σε σύγκριση με τις επιδόσεις με των
ηλεκτρονικών και κυρίως των τηλεπικοινωνιακών.

Έλενα. (Eίμαι ξανθιά και η Κουρνίκοβα δεν μου μοιάζει καθόλου)



Ειδικά Κεφάλαια ΣΗΕ : Χειμερινό μάθημα 9ου εξαμήνου του Ενεργειακού Τομέα.
Ύλη για την γραπτή εξέταση: 968 σελίδες, το μαύρο του Ντοκόπουλου (τώρα είναι μπλε) 50% του τελικού βαθμού.
+Θέμα: Εκπόνηση 6 μελετών για την ηλεκτροδότητση και προστασία μια βιομηχανίας. Ελάχιστος χρόνος ενασχόλησης με το θέμα - αν θες να περάσεις- ένα μήνα χωρίς break για νερό.
+ προφορική εξέταση στο θέμα και αν τυο περάσεις μπορεί να πάρει και το άλλο 50 % του βαθμού.

πάλι καλά που δεν το κάνει ο Τσιμπούκης... δύσκολα θα άντεχε τόση πίεση... έχει συνηθήσει με τις απλές εξετάσεις...

Καλά είπα ότι είσαι άσχετη με τα του ενεργειακού.

Φιλιά!

Γιώργος Χατζάργυρος
Logged
Starr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 247



View Profile
Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #10 on: June 21, 2005, 01:29:24 am »

Γουστάρωωωωω Grin! Βριστείτε, καταγγείλτε μεροληψίες, αδικίες ή ό,τι άλλο νιώθετε ή ξέρετε για τους άλλους τομείς!!!!!

Quote from: veridiano on June 21, 2005, 01:00:35 am
Για να μην πω για το 9ο εξάμηνο τηλεπικοινωνιακών που γράφεις 3 και σου βάζουν 7αρια και 8αρια
Πες μου κι άλλα τέτοια να χαμογελάσει κι εμένα το χειλάκι μου. Cheesy

Quote from: BOBoMASTORAS on June 21, 2005, 00:23:37 am
Μήπως πρέπει να αναρωτηθούμε για τους λόγους ύπαρξης των τομέων?
Βλέπω σας προβλημάτισα... Wink


Σοβαρά όμως τώρα:

Quote from: BOBoMASTORAS on June 21, 2005, 00:23:37 am
Να ακούγονται απόψεις από συνάδελφους καθηγητών του στυλ: "καλά μαζόχες είσαστε, γιατί δε δίνετε το μάθημα το Σεπτέμβρη που βάζει πιο εύκολα?" Shocked Shocked
Θα συμφώνησω με το φίλτατο Bob! Τα θέματα πρέπει να είναι ίδιας δυσκολίας και σε προόδους και στις δύο εξεταστικές περιόδους. Να τονίσω πως δε ζητάμε (προσωπικά τουλάχιστον) ευκολότερα θέματα, απλά ίδιας δυσκολίας.

ΥΓ: Είναι τελικά εξάρτηση...έτσι? Forum-cholic. Να ζητήσουμε από το νέο πρόεδρο πρόγραμμα απεξάρτησης ^big_grin^
Logged

Αν δεν στηρίζεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη, ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς απάνω της.
didimos
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 2


god is real, unless declared as integer


View Profile
Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #11 on: June 21, 2005, 01:35:49 am »

και αφού ρε κουκλάρα και αδερφό μηχανικό έχεις, και μέσα στα κόλπα και στους διαγωνισμούς είναι μπασμένος, και τα στραπάτσα τους στο finding job  τα έιχε,  εσύ , στις εξισώσεις και στη στατιστική είσαι καλή. εσύ που ξέρεις τα πολλά και ο νους σου κατεβάζει, γιατί δεν έγινες ενεργειακιά, αφού είναι τόσο χαβαλές και έυκολος ο τομέας?
ανάμεσα σε τόσα τουφέκια ,θα ήσουν το μπαζούκας.

τελικά η μομφή δεν κατάλαβα που πάει:

-στους καθηγητές που βάζουν θέματα αντίστοιχης δυσκολίας και ποιότητας με αυτά που διδάσκουν στο εξάμηνο? (απαράδεκτο, κάψτους όλους...)

-στα μαθήματα του τομέα μας που μας φέρνουν μάλλον πιο κοντά στο arbeit macht frei? διότι εμέις οι κακοί , όταν με το καλό τελεώσουμε με τον όρο ΄΄δοκιμαστικό΄΄ θα εννοούμε κατσαβίδι και όχι οντισιόν στο dream show

-στα έρμα τα φοιτητάκια, που με την παρότρυνση κακόβουλων, ύπουλων και κατεφερτζήδων καθηγητών (βλέπε ΠΑΠΑΓΙΆΝΝΗΣ ,ΝΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ και άλλοι του σατανά) πέφτουν στο ΄βούρκο της ενέργειας?

-στους υψηλούς βαθμούς που μας δίνουν οι καθηγητές του τομέα? που πρέπει να κάνω κι εγώ μια αίτηση?


πρέπει να είμαστε λίγο πιο χαλαροί πιστεύω.καλύτερα να λέμε εμέις του απθ πως θα ξεπεράσουμε τα ΄΄λαμόγια ΄΄ της πάτρας και του μετσόβειου, παρά να βγάζουμε τα μπιρμπιλωτά μας μάτια.

ΥΓ.1

ελενάκι κρίμα που είσαι ξανθιά,αν ήσουν μελαχροινή και καμάκι θα σου έκανα, και παγωτό θα σε κερνούσα μέρες που είναι, όλα θα στα συγχωρούσα, όλα

ΥΓ.2

ο κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ  τώρα με την κίτρινη που πήρε θα παίξει στον επόμενο αγώνα ή δεν θα έχουμε δεξιό μπακ?αν δεν παίζει να αρχίσει προετοιμασία ο κ.ΖΙΩΓΟΣ...
Logged
Sweethelen
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Female
Posts: 13


Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #12 on: June 21, 2005, 02:59:38 am »

<Ειδικά Κεφάλαια ΣΗΕ : Χειμερινό μάθημα 9ου εξαμήνου του Ενεργειακού Τομέα.
<Ύλη για την γραπτή εξέταση: 968 σελίδες, το μαύρο του Ντοκόπουλου (τώρα είναι μπλε) 50% του <τελικού βαθμού.
<+Θέμα: Εκπόνηση 6 μελετών για την ηλεκτροδότητση και προστασία μια βιομηχανίας. Ελάχιστος <χρόνος ενασχόλησης με το θέμα - αν θες να περάσεις- ένα μήνα χωρίς break για νερό.
<+ προφορική εξέταση στο θέμα και αν τυο περάσεις μπορεί να πάρει και το άλλο 50 % του βαθμού.


Θα μπορούσα να σου πώ μαθήματα του Τηλεπικοινωνιακού τομέα που μαθητές που έχουν περάσει 57/58 μαθήματα τα διαβάζουν 2 μήνες και βάλε και πέρνουν 2 και 3(π.χ Μικροκύματα). Άλλα δέν θα υποπέσω στο λάθος τις επιμέρους σύγκρισης. Αν ο ενεργειακός τομέας είναι εύκολος(ώ προς τις εξετάσεις και όχι ώ προς τισ σελίδες πού έχεις να διαβάσεις) ας το κρίνει ο μέσος φοιτητής ώς σύνολο-το παραδέχομαι έχετε 2-3 δύσκολα(όπως τα ΣΗΕ που λές) σε αντιπαράθεση με 9-10 των άλλων τομέων(δέν είναι τυχαίο
οτι σχεδόν όλοι οι απογοητευμένοι απο την σχολή φοιτητές που χάνουν 1-2 φορές τομέα ερωτεύονται
τον ενεργειακό τομέα στον οποίο βρίσκουν και την χαμένη τους  αυτοπεποίθηση... η αλήθεια είναι
σκληρή...και δυστυχώς απευθύνετε μόνο σε αυτούς που δεν κοροιδεύουν το ίδιο τους τον εαυτό). Αυτό που είπε ο κ.Παπαγιάννης οτι το επίπεδο των φοιτητών παίζει ρόλο και στο επίπεδο των θεμάτων στις εξετάσεις είναι μια πιθανή απαντηση!


 <πάλι καλά που δεν το κάνει ο Τσιμπούκης... δύσκολα θα άντεχε τόση πίεση... έχει συνηθήσει με τις <απλές εξετάσεις...

Ωραία πές μας πόσες φορές θα δώσεις τα ΣΗΕ ΙΙΙ και τί βαθμό θα πάρεις, και πόσες φορές έδωσες τα ΠΕΔΙΑ και τί βαθμό πήρες(και μήν μου πείς οτι το διάβασμα των ΣΗΕ είναι διασκέδαση γιατι βαρέθηκα
τον έρωτα των ενεργεικών με την επιστήμη, μάλλον ερωτεύτηκαν τα εύκολα θέματα και τους πολούς
καφέδες που πίνουν...και την ανεκτημένη τους αυτοπεποίθηση).

>Καλά είπα ότι είσαι άσχετη με τα του ενεργειακού.


Μήν ρίχνεις το επίπεδο των ενεργειακών με χαρακτηρισμούς....Κράτα το ψήλα...μαζί με τους βαθμούς.

>ΥΓ.1

>ελενάκι κρίμα που είσαι ξανθιά,αν ήσουν μελαχροινή και καμάκι θα σου έκανα, και παγωτό θα σε >κερνούσα μέρες που είναι, όλα θα στα συγχωρούσα, όλα

Λυπάμαι πραγματικά που έχασα την ευκαρία να μου κεράσεις παγωτό και να μου κάνεις καμάκι.
Τύχη βουνό έχουν οι μελαχροινές....

>ΥΓ.2

>ο κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ  τώρα με την κίτρινη που πήρε θα παίξει στον επόμενο αγώνα ή δεν θα έχουμε >δεξιό μπακ?αν δεν παίζει να αρχίσει προετοιμασία ο κ.ΖΙΩΓΟΣ...

Ήταν η πρώτη κίτρινη. Παίζει κανονικά και μάλιστα σέντερ-φόρ.


Καληνύχτα!!!

Έλενα.
Logged
lars
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 419



View Profile
Απ: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #13 on: June 21, 2005, 06:15:58 am »

Επειδή προβλέπω εμφύλιο,πείτε πότε και που να πάρω και την πανοπλία από το καθαριστήριο! Smiley

Λοιπόν,από όσα κατάλαβα ο καθένας πιστεύει ότι ο τομέας του είναι ο καλύτερος και αν συνεχιστεί έτσι η συζήτηση, δεν πρόκειται να βγει άκρη(για την ακρίβεια όυτε και αλλιώς νομίζω ότι θα βγάλουμε κανένα συμπέρασμα αλλά τέλοσπάντων).

Καταρχάς προσωπικά δε νομίζω ότι κάποιος τομέας είναι καλύτερος από κάποιον άλλο ή ευκολότερος απλά γιατί ο καθένας επιλέγει τα μαθήματα που του αρέσουν και λογικό είναι να ασχοληθείς πςρισσότερο με αυτό που σ'αρέσει
και να τα πας καλά,αφού ενδιαφέρεσαι για αυτά.Δεν επεκτείνομαι,γιατί καλύφθηκα.

@Sweethelen:Το αν ο ενεργειακός τομέας είναι ευκολότερος,θα φανεί από τα επιλογής που, αν θες,μπορείς να πάρεις και μετά να βγάλεις συμπεράσματα.Αυτά περί μεγαλύτερης δυσκολίας σε ΕΜΠ στο συγκεκριμένο τομέα μάλλον φήμες τα βλέπω.Γιατί να μη συμβαίνει το ίδιο και με τις άλλες ροές τους δηλαδή?Τώρα αν αυτό στο είπανε γνωστοί σου και τους πιστεύεις,τι να πω?Πάντως δεν αρκούν 10 και 20 άτομα για να βγάλεις συμπεράσματα.
Από φίλους ενεργειακούς που έχω κι εγώ(6ο εξάμηνο μόλις),όλο εργαστήρια τους βλέπω να έχουν και άσε που τελειώνουν φέτος στις 6 Ιουλίου νομίζω(έχουν ραντεβού με τον κ.Ντοκόπουλο για τα ΣΗΕ  Smiley )
Ακολούθησε τον τομέα που σου αρέσει περισσότερο και αν έρθουν οι βαθμοί ή όχι είναι προσωπικό σου θέμα.

@Bob:Συμφωνώ απόλυτα μόνο που ενιαίο πρόγραμμα σπουδών δε γίνεται.Θα μείνουν οι μισοί καθηγητές άνεργοι!!Αν ξεκινήσει τπτ τέτοιο,τότε να δεις εμφύλιο! Smiley

Quote from: veridiano on June 21, 2005, 01:00:35 am
ΥΓ: ας κρατηθώ καλύτερα για να μην ξεφουρνίσω τπτ καρακομπλεξικό περί ΤΕΙ πληροφορικής!!!!!

Ευτυχώς κρατήθηκες! :)Μην το πάμε στο άλλο άκρο


P.S.:Εντάξει,φορτώσατε κάποιοι,αλλά σταματήστε και τους χαρακτηρισμούς,επειδή είναι κοπέλα,δεν κερδίζει κανένας τπτ
Logged
KitKat
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 104



View Profile
Απ: ΑΔΙΚΙΑ-ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
« Reply #14 on: June 21, 2005, 08:55:25 am »

Έλενα τι τομέα είσαι τελικά; Τηλεπ;
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου διάφανες αυλαίες.
Όταν τ' ανοίγω βλέπω μπρος μου ό,τι κι αν τύχει
Όταν τα κλείνω βλέπω μπρος μου ό,τι ποθώ
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...