• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 22:43:13 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 22:43:13 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[Today at 21:29:19]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 19:59:00]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[Today at 17:30:47]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[Today at 17:06:37]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 13:25:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427646
Total Topics: 31739
Online Today: 142
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 11
Guests: 83
Total: 94
jimalexoud
Giopan
A-TheITGuy
cealexop
Aftzidou
hari
Karkarias
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > ΓνωρΗΜΜΥες... (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 Go Down Print
Author Topic: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?  (Read 11415 times)
vag
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5818


View Profile
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #30 on: June 27, 2007, 02:12:59 am »

εμενα το απολυτο ασπρο με εμπνεει
τρελενομαι για ντειντριμινγκ
Logged
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #31 on: June 27, 2007, 02:17:31 am »

Quote from: vasso on June 27, 2007, 01:58:59 am
μικρή το αντιμετώπιζα συχνά αυτό το πρόβλημα (να μην ξέρω τι να κάνω) και βρήκα τρόπο να το ξεπεράσω!

έγραψα σε χαρτάκια, πολλά, μα πάρα πολλά πράγματα που μ' αρέσουν να κάνω. Έβαλα τα χαρτάκια σε ένα σακουλάκι και κάθε φορά τραβούσα στην τύχη ένα. Είχα δικαίωμα μόνο μία φορά να ξανατραβήξω αν δεν είχα όρεξη εκείνη την ώρα να κάνω το συγκεκριμένο πράγμα.

Δούλευε.

εγώ δούλευα με λίστες... που τις έχανα μετά  Grin Grin
τις έβρισκα μετά από καιρό πάλι και έσβηνα όσα είχα τελικά κάνει
Logged
weliker
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6694


κανενα χερι δεν ειναι δικο μου...


View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #32 on: June 27, 2007, 02:18:44 am »

αρα ειχες κατι να κανεις...

εψαχνες τις λιστες απο τις οποιες θα επαιρνες ιδεες για το τι θα κανεις... ενω ηδη εκανες κατι 




με το εδιτ σου το ποστ μου δεν εχει νοημα (ενω πριν ειχε...)
Logged

♫ Γιατι τα ματια σου εγω εχω φιλησει, στην αγκαλια σου η καρδια μου εχει σβησει, κι οι δυο μας πηγαμε σε ονειρα με ταξη, μαζι σου αγαπη μου εγω εχω πεταξει... ♫
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #33 on: June 27, 2007, 02:30:01 am »


το point είναι ότι τελικά οι λίστες δε μου χρησίμευαν σε τίποτα σε πρώτη φάση, είχαν μόνο ιστορικό ενδιαφέρον
Logged
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #34 on: June 27, 2007, 02:51:35 am »

σε ποιον θα την πεσεις?
Logged
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #35 on: June 27, 2007, 02:56:41 am »

εμενα λες?
Logged
Jalk
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1647


all people use bad words,what's burried in blood?


View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #36 on: June 27, 2007, 05:54:19 am »

Απ'το σπίτι δε θα βγω
πίνω μπάφους και παίζω προ...απλά!
με φωνάζουνε τρελό
γιατί πίνω μπάφους και παίζω προ
(βασικά φίφα παίζω, αλλά τεσπα...)
Logged

http://www.erepublik.com/en/referrer/Jalk+Go
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #37 on: June 27, 2007, 05:59:26 am »

όταν δεν έχεις τι να κάνεις βλέπεις τις γκόμενες

έτσι πρέπει γι ανα μην πάιρνουν και αέρα

μα είναι δυνατόν να παίζει η μάντσεστερ κα ι να θέλει να βγείτε έξω; πφφφφφφφφφφφφφφ

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

τα πράγμτα έχουν και μια προτεραιότητα.

είναι δυνατον να παρατήσεις το προ;

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

είανι δυνατόν να παρατήσει το φορμάτι;;;;;;;;;;;;;;;


ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ


είναι δυνατόν να παρατήσεις το αμάξι;

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

όταν λοιπόν δεν έχει κάτι από τα παραπάνω, βρίσκεις καμια κοπέλα να λέει μαλακίες να περάσεις την ώρα σου Smiley

κορίτσια μη νευιάζετε, για πλάκα το λέω - αλλά ισχύει - μην φοράτε παρωπίδες επειδή η πραγματικότητα πονά - φυσικά ισχύει και το αντίστροφο Wink
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #38 on: June 27, 2007, 06:04:54 am »

Πείτε το μάργαη να βάλει προ στη βρεγίνα να αγοράσει μοχλούς σόνυ να γίνει επιτέλους ένα σοβαρό πράγμα στη σχολή

επίσης να μπέι ένα embedded ντερλικατέσσεν εκεί δίπλα που είναι ηγ ρομποτική, και μια κάβα και ένα καπνοπωλείο.

αργότερα μπορούμε να βάλουμε και ένα υπνοδωμάτιο και να φέρουμε και κοπελες. έτσι θα είναι πλήρως εξοπλισμενο.

ο επιστήμονας για να παράγει γνωση (όχι να αναπαράγει, γιατί αυτό είναι άχρηστο και λίγο) χρειάζεται έμπνεση, και για να την έχει πρέπει να αισθάνεται ωραία.

έτσδι θα έχει όλα τα απαραίτητα για να κάνει κάτι τέτοιο.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #39 on: June 27, 2007, 06:07:22 am »

τη ζορίζεις τη ζορίζεις τη ζορίζεις τη θεωρία στοα γραφείο και δε σου βγαίνει

εε

παίζεις ένα πρό, βλεέπεις κανα καλό γκομενάκι, λέει καμια μαλακία, σε φτύνει σου κλέίνει το μάτι, με αυτόν το τρόπο απελευθερώνεται ο εγκέφαλος και στιγμιαία λειτουργεί λίγο παραπάνω - τσουκ προχωρας τη θεωρία σου λίγο παραπάνω.

politically correct είσαι καταδικασμένος στην μετριότητα -  -- -
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #40 on: June 27, 2007, 06:10:54 am »

άλλωστε

το ζητούμενο είανι να πετύχεις κάτι και να διατηρήσεις την ισορροπία σου

αν τα κάνεις όλα καθως πρέπει και ανακαλύψεις νέο πλανήτη - κάποιο πρόβλημα θα έχεις δε μπορεί

οπότε δημιουργουμε forced παρεκτροπή για να μη μας βγεί άλλο κουσούρι πιο κακό
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #41 on: June 27, 2007, 06:11:02 am »

ΟΟΟΟοοοοοοοοοΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #42 on: June 27, 2007, 06:11:46 am »

νομίζω πως και η παρανομία χαρίζει ζωή
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #43 on: June 27, 2007, 06:12:30 am »

το άγχος που δημιουργεί αναγκαζει τον άνθρωπο σε υπερδιέγερση - βελτιώνει τα υποσυστήματά του.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Τι κανετε οταν...δεν εχετε τι να κανετε?
« Reply #44 on: June 27, 2007, 06:16:00 am »

τώρα η παρανομία δεν είναι αναγκαίο να είναι φόνος

μπορεί απλά να είναι η είσοδος σε χώρο που απαγορεύεται η πρόσβαση ή να βγαίνεις με την δευτερέυουσα γκόμενα ενώ η κανονική είναι κάπου έξω

τώρα που το σκέφτομαι και ο φόβος βελτιώνει τα υποσυσήματα του ανθρώπου

αν σου την πέσουν 2 άτομα τη νύχτα και γλυτώσεις - βελτιώνεσαι]

αν πάς να φύγεις σε μια στροφή και τελικά δε φύγεις σε λούζει κρύος ιδρώτας - κάνει καλό στην καρδιά
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...