• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:04:42 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:04:42 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 203
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 124
Total: 196
George_RT
AristeidisM
Nikos_313
kathrin_p
maria.r
Kv
thegreekbaron
Chaidec
jimalexoud
Chrisapostol
AggelosZ
al3xts
Gagauss
anstaik
Petros Ts
Juror8
pdiamantis
Chr1sgr
cremidhs
jkara
ore525
Konstantina Karamani
sassi
meliou
Fotis
aorologas
giorgos_skl
Petran25
gntitsios
Evripidis
thanosn
george14
vaggelis.ntokas
Nikos.Ts
geo66
papajohnn06
Antreas17
Antigoni
vasilis saitis
Mr Z
gp6
soktas
Annapar
Lefo
dr.giorgos
daphnenik
ThanosKoutsoump
mgrivab
JiMan5
NickSpan
georkala
chrysa.tsilika
chriskazakos
anna.ts
noys
naoumvogia
evax
useranknown
nikos123321
Don
Gone_Forever
ioannidisg
tasos gourd
stefpapa21
nikd
themisb
Deviate
gcheristanidhs
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Go Down Print
Author Topic: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ  (Read 54209 times)
Matzika
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1313


my immortality


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #180 on: November 21, 2008, 20:27:57 pm »

Kυριε Καππο,
εγω προσωπικά δεν εχω πρόβλημα ούτε με τον τρόπο διδασκαλίας ,ούτε με τα θεματα σας,ούτε με τον τρόπο που τα βαθμολογείτε...το προβλημά μου στο Λογισμό 2 είναι με την κ.Κωνσταντινίδου...τουλάχιστον απο την εμπειρία που απέκτησα τις 2 φορές που το έδωσα το μάθημα...γιαυτό άλλωστε δεν παραυρέθηκα και στη συναντηση που είχατε με τα παιδια...
Συγκεκριμένα ,το σεπτέμβριο που το πέρασα το μάθημα όταν ήρθα να δώ το γραπτό μου είχα διαφωνία με την κ.Κωσταντινίδου για τον τρόπο που μου βαθμολόγησε ενα θέμα που έπιανε 2,5 μονάδες.Δεν γύρισε καν να κοιτάξει τη λύση μου και να μου πεί τι είχα κάνει λάθος παρα μόνο να μ δηλώσει ότι αφού το διόρθωσε έτσι ,θα το χω λάθος...Και επειδή ολοι σαυτό το τόπικ μιλούν για τη δυσκολία των θεμάτων σας να πω ότι στα δικά σας θέματα έπιασα περισσότερες μονάδες αποτι στην κΚωνσταντινίδου.
Ολα αυτά σχετικά με το πόσο διαθέσιμοι και συνεργάσιμοι είναι οι καθηγητές μας ...(δεν το λέω για εσας αλλα και οι δύο το διδάσκετε το μάθημα....)
Τελος ξέρω ότι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα σχετικά με τα όσα είπα αλλα απλά μου έχει μείνει το παραπονο και ήθελα να το πω! Tongue
Logged
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #181 on: November 21, 2008, 20:39:59 pm »

Κοιτάξτε, πρέπει να βρούμε ένα σημείο εκκίνησης, αλλιώς θα πελαγώσουμε.
Λοιπόν, καθώς έχω περάσει 28 χρόνια στο εξωτερικό, σας βεβαιώνω πως κι εκεί έχουν εν μέρει τα ίδια προβλήματα: με την ποσότητα της ύλης, με μη-ιδανικούς διδάσκαλους/μορφή διδασκαλίας κ.ο.κ.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι να λέμε μεταξύ μας όταν ήμουν στην Οξφόρδη ότι είναι τόσο δύσκολο να παρακολουθείς όλη την ύλη όσο και το να πίνεις νερό από μάνικα πυροσβέστη!
Κι εκεί υπάρχουν παράπονα αλλά ποτέ δεν έχω ακούσει να εκφράζονται τόσο επίμονα (και λυπάμαι που ο ΕΠ επιμένει στις "διαφωνίες" μας.)

Υπάρχουν όμως και τεράστιες διαφορές και αυτές είναι που μας "θάβουν" στην Ελλάδα (μερικές είναι αυτές που ανέφερα στο πρώτο μου μήνυμα.)
Δεν νομίζω π.χ. ότι υπάρχει άλλο εκπαιδευτικό σύστημα χώρας που να αφήνει τους σπουδαστές να παίρνουν μαθήματα εκτός σειράς, χωρίς τις απαιτούμενες γνώσεις, π.χ. στα μαθηματικά. Ειλικρινά δεν σας ευνοεί.

Επί του πρακτέου: πρόοδοι; ίσως, αν πράγματι τις θέλετε, αν και νομίζω ότι στα συγκεκριμένα μαθήματα 1ου έτους, με κατάσταση 750 ατόμων δεν είναι πρακτικές. Έχω πει ότι το καλύτερο θα ήταν να σας δίνουμε την ευκαιρία να δουλεύετε σε σετ ασκήσεων μόνοι σας και να διορθώνονται (χρειάζεται προσωπικό και αλλαγή νοοτροπίας, πχ. μεταπτυχιακοί φοιτητές να βοηθούν.)
Ό,τι και να συζητήσουμε όμως δεν γίνεται αν δεν υπάρχει συλλογική διάθεση για συμμετοχή και δουλειά. Υπάρχει;

ΜΚ
Logged
radio
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 169


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #182 on: November 21, 2008, 21:08:35 pm »

Προοδοι  clap

'Η ασκησεις, τεστ,εργασιες, που να πιανουν ας πουμε μια μοναδα και να βοηθουν στην τελικη βαθμολογία
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #183 on: November 21, 2008, 21:18:29 pm »

Προσωπικά συμφωνώ και με τα σετ ασκήσεων... με οτιδήποτε γενικά θα έκανε την ύλη να αφομοιώνεται σταδιακά και θα βοηθούσε να ξεπεράσουμε την κακή μας νοοτροπία του "διαβάζω 2 βδομάδες πρίν την εξεταστική"

Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #184 on: November 21, 2008, 22:01:41 pm »

Quote from: MKappos on November 21, 2008, 20:39:59 pm
Υπάρχει;

Χωρίς καμία απολύτως διάθεση να ακουστώ εριστική... αυτή η ερώτηση δεν έχει νόημα να τίθεται στο φόρουμ. Ο μόνος τρόπος να εκτιμήσετε την κατάσταση είναι να ξεκινήσετε πιλοτικά στο επόμενο εξάμηνο να δίνετε σετ ασκήσεων ως εργασίες ώστε να έχετε συνεχή ανάδραση, σε ό,τι αφορά τόσο τη διάθεση για ανταπόκριση όσο και το επίπεδο κατανόησης από τους φοιτητές.

Αναφέρατε ότι υπάρχουν κάποια εμπόδια στην εφαρμογή αυτής της μεθόδου (συγκεκριμένα έλλειψη προσωπικού, αλλά από τη σύνταξη του κειμένου μού φάνηκε ότι υπονοείτε πως υπάρχουν και άλλα). Μπορείτε να αναλύσετε περισσότερο τα προβλήματα αυτά μήπως βρούμε λύσεις; Ως διδάσκων γνωρίζετε καλύτερα από εμάς τι χρειάζεται, ώστε να το προσπαθήσουμε (ή διεκδικήσουμε - πχ η ανάγκη για προσωπικό είναι ένα αίτημα) από κοινού. Μπορούμε αν θέλετε να κανονίσουμε μια συνάντηση με αυτό το θέμα.

Γενικά πάντως έχετε υπόψη σας ότι εκτιμάται η διάθεσή σας να συζητήσετε, να ακούσετε, να δοκιμάσετε λύσεις και εντέλει να βελτιώσετε την κατάσταση. Πάντα ασκούμε κριτική στους καθηγητές, αλλά είναι τεράστια η διαφορά αντιμετώπισης ανάλογα με τη νοοτροπία του καθηγητή. Σε περιπτώσεις που ο καθηγητής δεν είναι συζητήσιμος, τα σχόλια είναι όλα καταγγελτικά. Δε συμβαίνει αυτό στην περίπτωσή σας (ή τουλάχιστον όχι για τους περισσότερους).
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #185 on: November 22, 2008, 00:46:14 am »

Αρχικά για να βγει κάτι από μια συζήτηση (πιστεύω) θα πρέπει να γίνεται face-to-face ,αλλιώς θα βρεθούμε σε αδιέξοδο,μην καταλαβαίνοντας ο ένας τον άλλον.

Πιστεύω ότι οι διαφωνίες μας(και με το "μας" εννοώ μια μερίδα φοιτητών) με τον κ.Καππο έγκειται στο ότι βλέπουμε διαφορετικά τον ρόλο των μαθηματικών,αλλά και της εκπαίδευσης γενικότερα.

Υπαρκτό το πρόβλημα που αναφέρει ο Στάθης του ότι έχουμε άπειρες ώρες διδασκαλίας και άπειρα μαθήματα.Υπαρκτό το πρόβλημα των αιθουσών κτλ.Και ρωτάω τον κ Κάππο τα εξής:

Ωραία,υπάρχει πρόβλημα με τις αίθουσες.Συνεννοηθήκατε με κανέναν από το συνδικαλιστικό σας όργανο ώστε να καταθέσετε αίτηση για να πάρει το πολυτεχνείο άλλους χώρους στο κέντρο(όπως πχ η ΔΕΘ της οποίας μέρος ανήκει στο ΑΠΘ)??Πέραν τούτου,όσον αφορά  για τις αίθουσες έχω να πω ότι είναι μεγάλο ψέμα ότι δεν υπάρχουν αρκετές ελεύθερες.Μετά τις 3 το μεσημέρι κάθε φορά υπάρχουν άδειες αίθουσες στην πτέρυγα των ηλεκτρολόγων,και στους μηχανολόγους είναι 3 και ο κούκος.Σίγουρα θα μπορούσε να γίνει μια συνεννόηση  για να γίνει ορθολογικότερη χρήση.

Επίσης έγινε καμιά συνέλευση του γενικού τμήματος στην οποία κάνατε αίτηση για 1-2-3(ή τέλος πάντων όσους χρειάζεστε) μεταπτυχιακούς ή επιστημονικούς συνεργάτες?.Λεφτά υπάρχουν(όχι βέβαια όσα χρειάζονται,αλλά σίγουρα αρκετά για να γίνει μια κάποια βελτίωση)....Να θυμίσω που πήγανε άπειροι τόνοι πετρέλαιο του ΑΠΘ?

Να μην μετακυλούμε όλες τις ευθύνες στον φοιτητή .....Γιατί στο μάθημα του κ.Κεχαγιά από το πρώτο μάθημα μέχρι το τελευταίο κρεμόμαστε από τα παράθυρα της αίθουσας 5 ενώ στα άλλα μαθήματα δεν γίνεται αυτό????Μήπως εν τέλει υπάρχουν και προσωπικές ευθύνες των διδασκόντων?Ας κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας....

Και αφού γίνει αυτό,ας τρέξουμε όλοι μια συζήτηση για το πρόγραμμα σπουδών και για την εντατικοποίηση γενικότερα.Ήδη υπάρχουν κουβέντες μεταξύ των "γνωστών" κύκλων στην σχολή,καιρός να ανοίξει το ζήτημα σε όλον τον κόσμο.

Είστε διατεθειμένος κ Κάππο να κάνετε μια τέτοια αυτο-κριτική και μετά να έρθετε σε συζητήσεις-εκδηλώσεις με φοιτητές και άλλους καθηγητές να πείτε την άποψη σας???

Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
radio
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 169


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #186 on: November 22, 2008, 06:31:37 am »

Yparxei problima me tis aithouses sto logismo 2?  Shocked Shocked H 5 pou ginetai to mathima oute h mish den einai gemath..As efarmostei auto me ta test-ergasies-set askisewn pou boithaei sto teliko bathmo (efoson den einai praktikes oi proodoi),oxi thewrtika alla praktika fetos..
Logged
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #187 on: November 22, 2008, 11:45:53 am »

Θα μου επιτρέψετε να συνεχίσω να συμμετέχω σε συζήτηση και όχι αντιπαράθεση. Δεν είμαι συνηθισμένος στους πάντα αρνητικούς τόνους και όπως είπα, δεν βοηθούν. Ας κάνουμε μία προσπάθεια να βρούμε κοινά σημεία και συμφωνία, αντί να διευρύνουμε συνέχεια το πεδίο αντιπαράθεσης.

Η απάντηση στα ερωτήματα για τις υποδομές είναι απλή: στον Τομέα Μαθηματικών νομίζω χρειαζόμαστε περίπου τα διπλά άτομα από αυτά που έχουμε, αλλά δε διαφαίνεται καμία απολύτως πιθανότητα να τα βρούμε (ούτε μέλη ΔΕΠ, ούτε μεταπτυχιακούς). Ζητάμε κάθε χρόνο αλλά έχει καταντήσει ανέκδοτο και κανείς δεν πιστεύει ότι θα δοθεί ό,τιδήποτε. Για τις αίθουσες συμφωνώ ότι υπάρχουν ίσως κάποια περιθώρια. Παρ΄όλα αυτά, στις παραδόσεις μου Εφαρμοσμένων Μαθηματικών Ι φέτος η (μεγάλη) αίθουσα ήταν φίσκα και πολλοί είμαι βέβαιος δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν όπως θα ήθελαν. Στο τέλος, βέβαια (και στα μαθήματα του Κεχαγιά και παντού) τα ποσοστά αποτυχίας είναι περίπου τα ίδια.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αλλάξατε το θέμα συζήτησης: σας έχω πει ότι αυτοί που παρακολουθούν (και δουλεύουν το μάθημα τακτικά) δεν έχουν συνήθως πολλά  προβλήματα. Εγώ αναφέρομαι περισσότερο στους εκατοντάδες συναδέλφους σας που επιλέγουν να μην παρακολουθούν και τους φαίνονται βουνό μετά τα Μαθηματικά. Κι εκεί είναι που καταμερίζω την "ευθύνη" και στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας αλλά και στους ίδιους τους φοιτητές (σας παραπέμπω στα προηγούμενα μηνύματά μου).

Τέλος, στις πολλές ερωτήσεις/προτάσεις για πρακτικές βελτιώσεις:
Ο "ιδανικός" (και μόνος ίσως) τρόπος να διδάσκονται τα Μαθηματικά είναι με συνεχή τριβή (να λύνετε ασκήσεις, να διαβάζετε τις σημειώσεις κ.ο.κ.) Επομένως, θα ήθελα να μοιράζεστε σε ομάδες των το πολύ 20 ατόμων με έναν επιβλέποντα ανά ομάδα και να δουλεύετε στο υλικό του μαθήματος (αυτό που λέγεται tutorials ή recitations στο εξωτερικό). Χρειάζονται δηλαδή δεκάδες μεταπτυχιακοί ή βοηθητικοί διδάσκοντες --πού θα τους βρούμε; Και τί θα κάνουμε γι' αυτούς (τους περισσότερους) που δεν θα τα παρακολουθούν αυτά;

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι βρισκόμαστε σε κάποιου είδους "απόγνωση". Κάνουμε ο καθένας ό,τι μπορεί. Προσωπικά, διδάσκω με ενθουσιασμό (μετά από δεκαετίες διδασκαλίας) και πάντα με σκοπό να εξηγήσω, παρά να δώσω ξερή θεωρία (αυτό κάνω και στις Σημειώσεις που σας διαθέτω ηλεκτρονικά). Αυτοί που με παρακολουθούν ίσως το έχουν αντιληφθεί.

[Βλέπω ότι ο διευθυντής σας σας προσκαλεί να παρουσιάσετε τις απόψεις σας για τον όγκο των μαθημάτων και ιδιαίτερα των Μαθηματικών του 1ου έτους --ελπίζω να το πράξετε. Όπως δήλωσα, νομίζω ότι ο όγκος, ειδικά του 2ου τετραμήνου (Λογισμός ΙΙ, ΔΕ) είναι υπερβολικός.]

Μ Κάππος

Logged
CounterSpell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 256


UU


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #188 on: November 22, 2008, 16:30:58 pm »

Κύριε Κάππο, είμαι ένας από αυτούς που παρακολουθούν το μάθημα σας στα Εφαρμοσμένα μαθηματικά 1 αρκετά συστηματικά (όσο μου επιτρέπουν οι υπόλοιπες πανεπιστημιακές υποχρεώσεις). Σκοπεύω να κάνω το ίδιο για τις Διαφορικές Εξισώσεις και το Λογισμό 2 το επόμενο εξάμηνο. Η αλήθεια είναι πως τα μαθήματα αυτά με τρομάζουν, εξαιτίας του όγκου της ύλης και της δυσκολίας στην εξέτασή τους.
Το ζήτημα ξέρετε ποιο είναι; Ότι πλέον είμαι 7ο έτος και από τομέα έχω ξεμπερδέψει! Τέλειωσα, τα πέρασα όλα, είμαι (πιστεύω) όσο μηχανικός όσο μπορεί αυτή η σχολή να με κάνει. Τα μαθηματικά δεν υποτίθεται ότι αποτελούν εργαλείο για τα υπόλοιπα, "σημαντικά" μαθήματα; Η απορία μου είναι γιατί εσείς, οι διδάσκοντες, δεν τα αντιμετωπίζετε ως τέτοια;
Logged

"I’d be happy to stop contradicting you, just as soon as you start being right."
MKappos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 36


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #189 on: November 22, 2008, 18:00:55 pm »

Κάθε σχολή (Ηλ.) Μηχανικών σε κάθε καλό πανεπιστήμιο παντού στον κόσμο περιλαμβάνει έναν σημαντικό όγκο Μαθηματικών. Αυτή είναι η διεθνής πραγματικότητα. Το γιατί αν θες ψάξ΄το, αλλά σε γενικές γραμμές είναι γιατί και όλοι σχεδόν οι καθηγητές τα θεωρούν απαραίτητη προ-παιδεία και γιατί όπως όλα τα μαθηματικά ασκούν την κριτική και σωστή σκέψη. Όπως είπα στο πρώτο μου μήνυμα, η σχολή σας (θέλει να) ανήκει στην κατηγορία αυτή. Αλλιώς θα κατέβαζαν τις φιλοδοξίες τους και θα γινόταν κάποια "τεχνική σχολή".
Προφανώς δεν ισχύει ότι ΟΛΑ τα μαθηματικά που μαθαίνετε τα χρειάζεστε αργότερα, αλλά αυτό δε σημαίνει και πολλά (πόσες ακριβώς γνώσεις από μαθήματα του τμήματός σου θα σου χρειαστούν πραγματικά στην άσκηση του επαγγέλματός σου; )
Έτσι, νομίζω ότι δυστυχώς δεν έχεις άλλη επιλογή --αλλά εάν παρακολουθείς και εργάζεσαι σωστά, δεν θα έχεις πρόβλημα.
ΜΚ
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #190 on: November 22, 2008, 19:02:21 pm »

Quote from: MKappos on November 22, 2008, 11:45:53 am
[Βλέπω ότι ο διευθυντής σας σας προσκαλεί να παρουσιάσετε τις απόψεις σας για τον όγκο των μαθημάτων και ιδιαίτερα των Μαθηματικών του 1ου έτους --ελπίζω να το πράξετε. Όπως δήλωσα, νομίζω ότι ο όγκος, ειδικά του 2ου τετραμήνου (Λογισμός ΙΙ, ΔΕ) είναι υπερβολικός.]
εντελως παρενθετικα να πω οτι δεν εχουμε διευθυντη.
και γενικα δεν ειμαστε στο σχολειο.
το να γινεται το μαθημα με τροπο τετοιο ωστε να περνανε
μονο αυτοι(οι κατα κυριο λογο αυτοι) οι οποιοι το παρακολουθουν
ειναι ηδη προβληματικο. το ζητουμενο ειναι φανταζομαι ειναι στο τελος
του μαθηματος ο φοιτητης να εχει ενα συνολο απο γνωσεις γυρω απο
ενα ζητημα. και να μπορει αυτονομα να κινηθει στο χωρο που η γνωση του
μαθηματος προσδιοριζει. το να εκπαιδευτει λοιπον να διαβαζει συνεχως μαζι
με τον καθηγητη δεν μου φαινεται επιθυμητο.
ιδανικα λοιπον ο ρολος του καθηγητη θα ηταν να καθοδηγει στοιχειωδως το
φοιτητη στην περιοχη του αντικειμενου του. να του δειχνει το δρομο, οχι να τον
πηγαινει εκει.

« Last Edit: November 22, 2008, 19:27:54 pm by Social_waste » Logged

Vive le son
D'l'explosion!
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #191 on: November 22, 2008, 19:14:35 pm »

εχμ διευθυντής = πρόεδρος!!
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #192 on: November 22, 2008, 19:16:43 pm »


το γραφω γιατι νομιζω οτι η διαφορα στους ορους
αντικατοπτριζει διαφορα και στη νοοτροπια. και
γενικα νομιζω οτι πολλες φορες η διατυπωση
φανερωνει πραγματα.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #193 on: November 22, 2008, 19:27:16 pm »

Quote from: Social_waste on November 22, 2008, 19:16:43 pm

το γραφω γιατι νομιζω οτι η διαφορα στους ορους
αντικατοπτριζει διαφορα και στη νοοτροπια. και
γενικα νομιζω οτι πολλες φορες η διατυπωση
φανερωνει πραγματα.


ίσως ναι. αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δε νομίζω ότι οι λέξεις κάνουν τη διαφορά.
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Συζήτηση για το Λογισμό ΙΙ
« Reply #194 on: November 22, 2008, 19:32:33 pm »


ο κυριος καππος μου δινει μια αισθηση
οτι αντιλαμβανεται το πανεπιστημιο ως
ενα σχολειο με πιο πολλα παιδακια και
πιο δυσκολο "εμεις και ο κοσμος"(δεν το
λεω σαν κακο,απλα διαφωνω.).και μου
φαινεται οτι η χρηση του παραδοσιακου
σχολικου ορου(ο διευθυντης μας) εκουσια
η ακουσια δειχνει σ'αυτο.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...