• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 09:16:17 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 09:16:17 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 21, 2026, 22:58:40 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by sofi
[June 21, 2026, 22:55:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Karaμazoβ
[June 10, 2026, 18:42:33 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Giannis Masterio
[June 09, 2026, 20:27:57 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431494
Total Topics: 32024
Online Today: 2235
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 22
Guests: 832
Total: 854
kaskas12
Nikossok118
unreasonable
axilleas
akoryf
PAPARI69
Mr Watson
thanaf_231
Petross
Roidos
thomaitheodosiadou
chriskazakos
DimiTout
gkirgkirs
sterprts
Guts
Thanasiscon1
Nefeli Nikita
larryen
Dimos Bachlas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι (Moderators: RivenT, tony stank) > Εκτος ύλης το 7???
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Εκτος ύλης το 7???  (Read 4119 times)
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Εκτος ύλης το 7???
« on: May 26, 2005, 11:58:35 am »

Ρε παιδια απο πολλους ακούω οτι αυτη που μας κανει ασκήσεις είπε οτι το 7 ειναι εκτός ύλης αλλά οτι ο Μαργαρης δεν είπε τίποτα. Απο άλλους οτι το είπε και ο Μαργαρης. Απο παλιούς οτι και περσι τα ίδια τους λέγανε αλλα μπήκε άσκηση απο το 7!! Τελικα μπορει να με διαφωτίσει κανεις τι πραγματικα συμβαίνει με αυτο το μπ****ελο (σορρυ για την εκφραση αλλα με τετοια οργάνωση που βλέπω μονο αυτη του ταιριαζει) που λέγεται Κυκλώματα Ι???
Logged

www.e-steki.gr
HMMYμαθής
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 549


ΗΜΜΥμάθεια μήτηρ πάσης κακίας!!


View Profile
Re: Εκτος ύλης το 7???
« Reply #1 on: May 26, 2005, 12:11:49 pm »

Είναι πολύ περιέργο το τι συμβαίνει με αυτό το κεφάλαιο..Άλλωτε είναι "σος και
θα πέσει στάνταρ θέμα από αυτό το κεφάλαιο" και άλλωτε είναι εκτός ύλης.
Σε εμάς έτσι είχε γίνει.. Στάνταρ στο ένα τμήμα, αντισος στο άλλο και το
Σεπτέμβρη έπεσε.

Προσωπική συμβουλή: Διάβασε το σαν προσέγγιση στην ανάλυση των ηλεκτρικών
κυκλωμάτων, μάθε τι είναι τα χαμηλοπερατά κτλ φίλτρα (τίποτα δεν είναι), μην
αναλώνεσαι σε βλακείες και προσπάθησε να θυμάσαι συχνότητα αποκοπής και λίγο
της συναρτήσεις μεταφοράς.... (νομίζω ότι περιέχεται το τελευταίο αλλά δεν είμαι 100%
σίγουρος)

Εντωμεταξύ είναι το πιο ενδιαφέρον καθώς είναι η μόνη πρακτική "Ηλεκτρολογική" προσέγγιση
στα μαθήματα του πρώτου έτους.
Logged

http://egnatia.ee.auth.gr/~vagionas

"Τα νέα των Ηλεκτρολόγων μέσα από RSS"
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: Εκτος ύλης το 7???
« Reply #2 on: May 26, 2005, 12:13:37 pm »

Quote from: HMMYμαθής on May 26, 2005, 12:11:49 pm
Είναι πολύ περιέργο το τι συμβαίνει με αυτό το κεφάλαιο..Άλλωτε είναι "σος και
θα πέσει στάνταρ θέμα από αυτό το κεφάλαιο" και άλλωτε είναι εκτός ύλης.
Σε εμάς έτσι είχε γίνει.. Στάνταρ στο ένα τμήμα, αντισος στο άλλο και το
Σεπτέμβρη έπεσε.

Προσωπική συμβουλή: Διάβασε το σαν προσέγγιση στην ανάλυση των ηλεκτρικών
κυκλωμάτων, μάθε τι είναι τα χαμηλοπερατά κτλ φίλτρα (τίποτα δεν είναι), μην
αναλώνεσαι σε βλακείες και προσπάθησε να θυμάσαι συχνότητα αποκοπής και λίγο
της συναρτήσεις μεταφοράς.... (νομίζω ότι περιέχεται το τελευταίο αλλά δεν είμαι 100%
σίγουρος)

Εντωμεταξύ είναι το πιο ενδιαφέρον καθώς είναι η μόνη πρακτική "Ηλεκτρολογική" προσέγγιση
στα μαθήματα του πρώτου έτους.

Ναι ρε συ αλλα εμενα μου φαίνεται το πιο δύσκολο μεχρι στιγμης! Δεν καταλαβαινω χριστό απο εκει μέσα!!
Logged

www.e-steki.gr
HMMYμαθής
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 549


ΗΜΜΥμάθεια μήτηρ πάσης κακίας!!


View Profile
Re: Εκτος ύλης το 7???
« Reply #3 on: May 26, 2005, 12:17:39 pm »

Μέχρι και το 6 όλα είναι εισαγωγικά.
το 7 είναι το ενδιαφέρον (βατό)
Τα 8 και 9 είναι τα στάνταρ, δες λίγο το 7 και μπές κατευθείαν εκεί.

Από το 7 διάβασε το, ότι σου μείνει διάβασε και περίπου 7-87 ασκήσεις, μην της λύνεις
βρες τάση αποκοπής και συναρτήσεις και φύγε στα επόμενα..

Στάνταρ θέμα το Θεβενίν Νόρτον (αλλά τι σου λέω τώρα)
Σος τρομερά τα συμμετρικά (και εύκολο)
ΚΑι σος και το θεώρημα της αντικάτάστασης.
Του Μίλερ (τέλος τέλος) ψιλομπούρδα..
Logged

http://egnatia.ee.auth.gr/~vagionas

"Τα νέα των Ηλεκτρολόγων μέσα από RSS"
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1551


finding emo


View Profile
Απ: Εκτος ύλης το 7???
« Reply #4 on: May 26, 2005, 18:01:48 pm »

Η αιώνια απορία του 2ου εξαμήνου..

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Σοφίας, πολλές φορές έτυχε να μην προλάβει να κάνει ούτε αυτή ούτε ο Δάιος ασκήσεις από το 7ο κεφ., και παρόλο που ενημέρωσαν τον κ.Μάργαρη, τελικά έπεσε θέμα από εκεί..
Όπως και να το κα΄νουμε, δεν είναι όπως στο γυμνάσιο που αφερείς σελιδούλες από εδώ και από εκεί.

Πάντως, χτες που έτυχε να πάω στο γραφείο της Σοφίας για απορία, έλεγε σε μια κοπέλα που ήταν εκεί ότι φέτος το 7ο είναι όντως εκτός ύλης..

Πάντως αν θες να είσαι από κάθε άποψη ok, διάβασέ το (εντάξει κανένας 1ετής δεν το πιάνει με την πρώτη) και μη διαβάζεις όλες τις ασκήσεις (ειδικά ό,τι έχει δείκτη VHF και τέτοια), αλλά μόνο όσες φαίνονται πιο απλές..
Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Εκτος ύλης το 7???
« Reply #5 on: May 26, 2005, 18:45:14 pm »

Κοίτα, και πέρυσι σύμφωνα με τη Σοφία ήταν έξω το 7 και τελικά έπεσε θέμα από εκεί. Αντίστοιχα και στα Κυκλώματα ΙΙ που έπεσε θέμα από το 11 που ποτέ δεν είχε βάλει και δεν το διάβαζε κανείς αν και ήταν σχετικά εύκολο. Αν έχετε χρόνο διαβάστε το 7ο, κατανοητό είναι και αν ζητήσει κάτι λογικά θα είναι σαν αυτά που έχει στη θεωρία με τις συναρτήσεις μεταφοράς κτλ. Αν το αγνοήσετε παίζετε με τις πιθανότητες... Γενικά αφού είναι το πρώτο μάθημα οργανώστε το χρόνο να διαβάσετε όσο πρέπει και να εξασξηθείτε, κυρίως το 8ο και το 9ο πέφτουν, ως το 6 ουσιαστικά είναι εισαγωγικά...
Logged
pmourati
Guest
Re: Εκτος ύλης το 7???
« Reply #6 on: May 26, 2005, 20:44:08 pm »

Το 7 είναι εκτός ύλης το είπε και ο κ.Δάιος σήμερα.Πέρσι απ'οτι ξέρω ήταν εντός απλώς δε το είχαμε διδαχτεί...Πάντως δεν χάνεις και τίποτα να το διαβάζεις πολλά απ'αυτα που 'εχει είναι σημαντικά για τις ασκήσεις (χωρίς να δώσεις πολυ σημασία στις λεπτομέριες και τις μετατροπές).
Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Εκτος ύλης το 7???
« Reply #7 on: May 26, 2005, 23:04:23 pm »

κοιταξε λογικα δεν θα καταλαβεις κ πολλα απο αυτο το κεφαλαιο...
κοιτα (κακως βεβαια) να λυνεις τις ασκησεις του που ειπαν παραπανω τι ειναι (συχνοτητες αποκοπης κλπ)...ειναι σχετικα απλες.
κριμα που κατι τετοια γινονται στο πρωτο ετος γιατι περνιουνται στο ντουκου μιας κ δεν καταλαβαινουμε κ πολλα τοτε κ μετα δεν ξερουμε τιποτα...
τσπ με καλυψαν τα παραπανω...
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...