• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 26, 2026, 23:03:26 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 26, 2026, 23:03:26 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by RivenT
[Today at 21:44:37]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by RivenT
[Today at 21:43:12]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[Today at 21:28:50]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by sassi
[Today at 18:18:57]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[Today at 15:58:48]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431544
Total Topics: 32025
Online Today: 2248
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 19
Guests: 1953
Total: 1972
filkilkis
chaniotism
Nekt
abunchofcells
Niovi Peratikou
anastas1a
Κaraflodaimonas
acolak
Νικη
Thanasis_pap
leolam
kvas
hacky
panagiotisv
femanak
lefterish
christina02
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙΙ (Moderators: geo66, Elliot Alderson, Prosontas, sassi, Tasos Bot) > [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων  (Read 14476 times)
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #45 on: April 15, 2010, 21:10:36 pm »

1ον) δε νοείται δικαιολογία του στυλ "δε μπορουν οι διδασκοντες". Να μπορεσουν. Το προγραμμα είχε φτιαχτει εδώ και καιρό, και αν δε κοιτανε τις δικες μας επιθυμιες ουτε των διδασκοντων, τοτε πως διαμορφώνεται το προγραμμα?
2ον)Από την πλευρα της κΚαδής δεν ακουστηκε κατι τετοιο. Ίσα ίσα ήταν πολύ ανοικτή στις ώρες. Αυτό που η ίδια τόνισε είναι ότι μεχρι πριν απο το πασχα δε ξέραμε ποιος θα διδασκει τις ασκησεις. Αυριο θα το μαθουμε λογικα.

Ελατε όλοι και οτι ειναι να γινει θα γινει. Σίγουρα κανενας δε θελει Παρασκευή τετοια ώρα να κανει ασκησεις.
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

kafeini
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 237



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #46 on: April 15, 2010, 21:58:12 pm »

Tο "δε μπορούν οι διδάσκοντες" μπορείς να πας αύριο και να το πεις στον κοντολέον, διότι αυτός είπε να αλλάξει το μάθημα από την τρίτη, κάτι το οποίο  είχε δηλώσει η καδή στο 1ο μάθημα.
τώρα όσο αναφορά τις υπόλοιπες ώρες, δε φτάνει μόνο να είναι ανοιχτή η καδή, θέλει να βολεύει και όλους, και τους ηλεκτρονικούς και τους τηλεπικοινωνιακούς και αυτό γίνεται μόνο πρασκευή 7-9. Βέβαια μπορούμε να το βάλουμε και 1-3, εφόσον όμως μετακινηθούν και τα υπόλοιπα μαθήματα μία ώρα κάτω.
Logged

ότι δεν πάρεις μοναχός,
κανείς δεν θα'ρθει να στο δώσει...
Komimis
Guest
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #47 on: April 17, 2010, 15:18:58 pm »

Τελοσπάντων το μάθημα έγινε χθες Παρασκευή 16 Μαρτίου?
Logged
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #48 on: April 17, 2010, 17:36:53 pm »

Το μάθημα έγινε, ακομα δε μαθαμε ποιος θα μας κανει ασκησεις αλλα πιθανολογειται να κανει η Καδή.

ΑΝ τελικα κανει αυτη, συμφωνησαμε το επομενο μαθημα να γινει την ιδια ωρα της Παρασκευης και απο το μεθεπομενο η ώρα αυτη να μεταφερθει την Τρίτη οπως αναγραφεται στο προγραμμα (αν και εφοσον μας κανει η Καδη)
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Yuri
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 34


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #49 on: April 23, 2010, 14:23:40 pm »

Από την κ. Καδη.
Οι ασκήσεις Ηλεκτρονικής ΙΙΙ θα γίνονται στο εξής κάθε Τρίτη 6-8.
Το μάθημα στις 23 Απριλίου δεν θα γίνει.
Logged
Me
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 315



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #50 on: April 23, 2010, 15:34:01 pm »

πως το παθε!
Logged
kafeini
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 237



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #51 on: May 04, 2010, 17:17:27 pm »

Η κ.Καδή ανακοίνωσε ότι το σημερινό μάθημα των ασκήσεων δε θα γίνει λόγω απεργίας. Για αναπλήρωση δεν αναφέρθηκε τπτ!
Logged

ότι δεν πάρεις μοναχός,
κανείς δεν θα'ρθει να στο δώσει...
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #52 on: May 04, 2010, 17:29:40 pm »


καλά μιλάμε.. γράφεις και paper..

"Η αβεβαιότητα της διεξαγωγής των ασκήσεων της Ηλεκτρονικής ΙΙΙ σε ταχέως μεταβαλλόμενα ελληνικά δυναμικά συστήματα."
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #53 on: June 11, 2010, 16:53:25 pm »

Ηλεκτρονική 3 σήμερα στις 6 έχουμε;;;
Logged

tomshare3
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 518


011101000110111101101101


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #54 on: June 11, 2010, 17:02:03 pm »

οχι κανονικα ηταν σημερα στις 4 αλλα τελικα μεταφερθηκε την αλλη παρασκευη στις 6.. Δυστυχως το εμαθα με το δυσκολο τροπο!!! Roll Eyes Roll Eyes
Logged

..try not. Do. Or do not.
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #55 on: June 11, 2010, 17:06:52 pm »

Καλή ενημέρωση είχαμε πάλι!
Logged

Me
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 315



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #56 on: June 11, 2010, 20:02:03 pm »

οι ασκησεις που εκανε φετος η καδη ειναι ιδιες με τις περσινες?? ξερει κανεις?
Logged
manos88
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 562



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #57 on: June 11, 2010, 21:38:20 pm »

Παιδιά μιλάτε για επαναληπτικό μάθημα ασκήσεων??
Logged

"Υπάρχει αρκετό φως για αυτούς που επιθυμούν να δουν και αρκετό σκοτάδι γι' αυτούς που έχουν την αντίθετη επιθυμια".B.Pascal

Imagination is more important than knownledge. Knownledge is limited; imagination encircles the world.

O,ti Agapo Einai Gia Ligo XASMA

BCS VS HOLDER

Δύο οι αγάπες μου,ο στρατός και ο χριστιανισμός(εδώ γελαμε!!!χα χα χα!!)
Komimis
Guest
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #58 on: June 11, 2010, 21:46:48 pm »

Ναι την άλλη Παρασκευή το επαναληπτικό.
Logged
kafeini
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 237



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙII] Αλλαγή ώρας Ασκήσεων
« Reply #59 on: June 18, 2010, 12:13:50 pm »

Ανακοινωθέν:
Το σημερινό μάθημα των ασκήσεων αναβάλλεται!
Μάθημα την άλλη Παρασκευή την ίδια ώρα!
by Καδή!

edit by mod: πιο εμφανες
« Last Edit: June 18, 2010, 13:06:59 pm by AgentCain » Logged

ότι δεν πάρεις μοναχός,
κανείς δεν θα'ρθει να στο δώσει...
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...