Το σύστημα για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο
vasso:
Ναι!!!
Και για λόγους στατιστικής δείτε και αυτό:
Πέρσι στο σχολείο μου έδωσαν:
φυσική γενικής- 0 άτομα
ιστορία γενικής - 1 άτομο
βιολογία γενικής - όσοι θεωρητικοί δεν θέλανε 5ο πεδίο +το πολύ 10 άτομα τεχνολογικής
μαθηματικά γενικής - όλοι οι υπόλοιποι...
Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι είμαι ανιστόρητη (έφταιγε και λίιιγο η ανοργασμική καθηγήτριά μου που το μίσησα το μάθημα) και τα άλλα 2 μαθήματα που έδωσα τα θυμάμαι περιληπτικά, η μείωση των μαθημάτων πιστεύω καλό έκανε και στην τσέπη του μπαμπά και στην ψυχολογική υγεία μου...
Larry_Flynt:
Quote from: apostolos1986 on April 14, 2007, 02:44:30 am
Quote from: Larry_Flint on April 14, 2007, 02:41:34 am
Πέρα απ' όλα αυτά δεν πρέπει να μπαίνουν φιλόλογοι με βάση 15.000 μόρια.
κοίτα αν διπλασιάζεις τις θέσεις σε όλες τις φιλολογικές σχολές ...ε λογικό είναι να πέσουν οι βάσεις...
και στους ηλεκτρολόγους δεν πρέπει κάτω από 19.000...άντε να αρχίσουμε να θέτουμε όρια χωρίς καποιο νόημα...
το μόνο λογικό είναι ο αριθμός που μπορεί να εκπαιδεύσει ένα ίδρυμα...και όχι όσους θέλει ένας/μία υπουργός για να μαζέψει τα ψηφαλάκια...
Όχι. Να υπάρχει και στάνταρ πλαφόν. Αν έχει περισσότερες θέσεις ας μένουν κενές. Ήδη οι φιλόλογοι που κάνανε εμάς μάθημα ήταν καθυστερημένοι, τώρα με αυτούς που μπήκαν δε μπορώ να φανταστώ που θα καταντήσουμε.
Και γιατί ο ηλεκτρολόγος να έχει βάση 19 χιλιάρικα και όχι ο μαθηματικός ή ο φυσικός;
Και οι 3 να έχουν πλαφόν στα 17 χιλιάρικα και αν ανεβαίνει παραπάνω λόγω ζήτησης ας ανέβει, αλλά παρακάτω όχι.
apostolos1986:
ένα παράδειγμα έτσι είπα...για το 19.000...δεν είπα να ισχύσει....
αυτά δεν είναι λύσεις...είναι ασπιρίνες ενώ μπροστά σου έχεις να αντιμετωπίσεις ίσως έναν "καρκίνο"...
τα χιλιάρικα είναι σχετικά με τα θέματα....
τα 19.000 μόρια της πρώτης χρονιάς του συστήματος Αρσένη...δεν έχουν καμία σχέση με τα 19.000 μόρια τα φετινά ή τα περσινά ή τα προπέρσινα...όλα ειναι σχετικά...
Καμένος:
Για εμένα το πρόβλημα δεν λύνεται με αύξηση του 10.. Αντιθέτως όπως είπε και ο wind
Quote from: mechanical_wind on April 14, 2007, 01:14:47 am
Quote from: Καμένος on April 13, 2007, 22:57:32 pm
Quote from: corina on April 13, 2007, 19:03:19 pm
Δεν διστάζει, μάλιστα, να αναφερθεί σε νέες -υψηλότερες του 10- βάσεις, που θα μπορούσαν να θεσπιστούν για κάποια πανεπιστήμια.
Γιατί όχι?? Τώρα έχουμε και τα ιδιωτικά μη κρατικά μη κερδοσκοπικά μη πανεπιστήμια.. Άδεια να μείνουν ? Κρίμα είναι...
Όχι, πρέπει να γεμίσουν και αυτά και η αύξηση της βάσης του 10 θα βοηθήσει πάρα πολύ.
Το ότι θα "βοηθήσει" είναι αδιαμφισβήτητο, γι αυτό άλλωστε και θα γίνει...
Όμως αυτό είναι το θέμα? Να "βοηθηθούν" τα ιδιωτικά?
Γιατί να μην καταργηθούν εντελως οι πανελλήνιες και να δίνουν εξετάσεις εισαγωγικές στην σχολή στης αρεσκείας τους?
Γιατί μπορεί κάποιος και μαθηματικά να πάει σκατα, και φιλολογικά να πάει σκατα και παντού αλλά στο σχέδιο να φυσάει...
Αλλά βέβαια, δεν είναι πιο συμφέρον να κοπεί από τις πανελλήνιες και να αναγκαστεί να πάει σε κάποιο ιδιωτικό??
netronio:
Για κάποιον που σκέφτεται λίγο πιο καχύποπτα πραγματικά η θέσπιση της βάσης του 10 ( ή της μεγαλύτερης βάσης) θα βοηθήσει στο να γεμίσουν τα ιδιωτικά.
Αυτό φαίνεται ακόμα πιο σωστό αν σκεφτούμε ότι τα περισσότερο παιδια 18 ετών και πολύ περισσότερο οι γονείς τους έχουν τις σπουδές ως αυτοσκοπό χωρίς να σκεφτονται αν το ΤΕΙ "Κυνηγιού Αρκούδας Με Τσεκούρι" που πέρασαν πραγματικά θα τους προσφέρει κάτι.
Αλλα δεν πιστεύω ότι θα πρεπει απο την άλλη να λέμε να καταργηθεί η βάση του 10. Πιστεύω ότι όση προσπάθεια χρειάζεται για να βγάλεις ένα βαθμό κοντα στο 19 , άλλη τόση χρειάζεται για να βγάλεις κάτω απο 10. Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον με απολυτήριο 8 ας πούμε να μπορεί να βγάλει μία σχολή. Αυτό θα σημαίνει ότι το επίπεδο της σχολής είναι προσαρμοσμένο σε τέτοιους μαθητές άρα...για φανταστείτε για τι σχολη θα είναι αυτή!
Τώρα θα μου πείς ότι κάποιος μπορεί να είναι πολύ καλός σε κάτι ( π.χ. το σχέδιο που αναφέρθηκε προηγουμένως) χωρίς απαραίτητα να τα καταφέρνει στα μαθήματα. Νομίζω ότι πρέπει να βρεθεί ένα άλλο σύστημα που να μπορεί να αξιοποιεί το ταλέντο του. Δηλαδή να ξεφύγουμε λίγο απο το ή σπουδάζεις και είσαι επιστήμονας ( τρομάρα μας...) ή δεν σπουδάζεις και σε δείχνουν με το δάχτυλο. Η κατάργηση της βάσης είναι μια κίνηση να αλλάξει αυτή η νοοτροπία ότι σπουδασε ¨για να πάρεις ένα χαρτί" . Βέβαια...χρειάζονται και πολλά άλλα....
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page