• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 16:57:53 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 16:57:53 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[Today at 13:49:11]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[Today at 12:41:32]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431513
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 54
Guests: 852
Total: 906
Pavloska
Nikos_313
gpr000
Gray139
ThanosKoutsoump
gbes
femanak
arafail
Anasta
napostof
dsaragiotis
high_pres
mdimitrig
Argiris
unreasonable
eliannaantonarou
mkakale
Papadopoulosthanos
mkostomanolaki
jimalexoud
socrates
Saint_GR
Reidemption
IASONK
antichry
acolak
abunchofcells
sinex
BCosT
fivosfivos1
Petross
chriskazakos
asteristzv
petikas
chaniotism
Manifold
kpapama
veri212
apob
BENEDICTVS
giannis g
mmikelo
themis01
plapas
qwertyuiop
yol06
kakousios
hacky
chris123
Fraser
prodrom0s
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Αθλητικά > Ομάδες - Οπαδικά θέματα (Moderators: Tasos Bot, tzortzis) > Green corner!!!
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 137 Go Down Print
Author Topic: Green corner!!!  (Read 316337 times)
CyberCaesar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2493



View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1155 on: October 10, 2009, 17:29:45 pm »

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=WgvZMfBDUhI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WgvZMfBDUhI</a>

Κατάμεστο αναμένεται να είναι το ΟΑΚΑ στο φιλικό παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την ΤΣΣΚΑ στο αντίο του Φραγκίσκου Αλβέρτη.
http://www.prasinanea.gr/html/ent/990/ent.6990.asp

Φραγκίσκος Αλβέρτης – Ο μεγάλος αρχηγός
http://www.superbasket.gr/?c=139&a=113656

Δεν θα ξεχάσω ποτέ…
http://editorial.prasinanea.gr/2009/10/%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%B1-%CE%BE%CE%B5%CF%87%CE%AC%CF%83%CF%89-%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AD/

αυριο 7 στην ετ1 το παιχνιδι wav
Logged

Brain the size of a planet and I'm studying THMMY... You call that job satisfaction? Cause I don't.

"What's life? Life's easy. A quirk of matter. Nature's way of keeping meat fresh."
CyberCaesar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2493



View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1156 on: October 12, 2009, 00:56:54 am »

«Αιώνια πιστός δεν γίνεται αλλιώς, "Φράγκι" θα είσαι για πάντα αρχηγός»




ετσι φευγουν οι αρχηγοι  Cheesy
κορυφαια η στιγμη που αγκαλιαζονται με τον Διαμαντιδη κ φωναζει ολο το γηπεδο τα ονοματα τους
Logged

Brain the size of a planet and I'm studying THMMY... You call that job satisfaction? Cause I don't.

"What's life? Life's easy. A quirk of matter. Nature's way of keeping meat fresh."
CyberCaesar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2493



View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1157 on: October 20, 2009, 20:47:49 pm »

πηραμε κ για 3 μηνες τον γκολεματς.μετα απο τοσους τραυματισμους χρειαζοταν μια προσθηκη
Logged

Brain the size of a planet and I'm studying THMMY... You call that job satisfaction? Cause I don't.

"What's life? Life's easy. A quirk of matter. Nature's way of keeping meat fresh."
galletti
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 626


View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1158 on: October 23, 2009, 14:12:10 pm »

Δομάζος: «Πόσο μικρός έχει γίνει ο ΠΑΟ…»!

http://www.sport-fm.gr/article/200897
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Green corner!!!
« Reply #1159 on: October 23, 2009, 14:22:45 pm »

Και αυτός ο Δομάζος έχει γίνει γραφικός, κάθε 2 μήνες τα ίδια. Ας αλλάξει ομάδα να μιζεριάζει με τους άλλους.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
El Niño
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5805



View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1160 on: October 23, 2009, 14:30:28 pm »

νταξει αλλα αδικο δεν εχει!!
Logged
guillem
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 177


Paranoia keeps me alive


View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1161 on: October 23, 2009, 15:12:18 pm »

.......τόσο καιρό νόμιζα ότι αυτό το τόπικ είχε σχέση με το περιβάλλον.....  ivres
Logged
panos13
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 835


View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1162 on: October 23, 2009, 15:32:06 pm »

Ο Δομαζος το χει γαμησει το θεμα...οτι να ναι τελειως...Πικρα και χολη με το παραμικρο...Ακομα το κραταει που τοτε που εδωσαν θεσεις σε Ροτσα,Αντωνιαδη Αντωνιου και λοιπους παλαιμαχους στην ΠΑΕ,εμεινε στην απεξω τελειως και δωστου να δημιουργει προβληματα με το παραμικρο...Γραφικος τουλαχιστον
Logged
CyberCaesar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2493



View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1163 on: October 23, 2009, 15:54:50 pm »

δεν εχει κ τοσο αδικο σε ολα ομως.παιρνουμε τα αποτελεσματα αλλα απο παιχνιδι ελαχιστα.οσο ερχονται τα αποτελεσματα δεν υπαρχει θεμα γιαυτο ας ελπισουμε να στρωσει η ομαδα πριν ρθουν οι ηττες.
Logged

Brain the size of a planet and I'm studying THMMY... You call that job satisfaction? Cause I don't.

"What's life? Life's easy. A quirk of matter. Nature's way of keeping meat fresh."
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Green corner!!!
« Reply #1164 on: October 23, 2009, 16:10:26 pm »

Άδικο δεν έχει, αλλά το είπε μία, δύο, τρείς. Μας έχουν πρήξει τα @@.

Το χω πεί πολλές φορές, αυτή η μιζέρια είναι κατάρα. Και οι Έβερτον έφαγε χθες 5, δε θα αυτοκτονήσουν κιόλας... Η Λίβερπουλ έχει να πάρει πρωτάθλημα από το 1821. Και τι να γίνει δλδ?

Όλη αυτή η ιστορία αποπροσανατολίζει την ουσία. Κολλάνε στον Βύντρα, στον Τεν Κάτε, στον Σισέ και σία. Κάθε μέρα βρίσκουν και άλλον. Πήρανε τον Σισέ γκρίνια, θα παίρνανε κάποιον άλλον όπως πέρυσι και θα τυχαίναμε με μια ομάδα που θα χε πάρει το Σισέ, θα λέγαμε "Οι άλλοι παίρνουν Σισέ και μεις τη σάρα και τη μάρα".

Δείτε προχθές τι έκανε ο Ντίντα και ο Κασίγιας. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση, είμαστε απαράδεκτοι οπαδοί, απεχθάνομαι το λαό μας. Αλλά όταν βγαίνει και ο Δομάζος και μιλά έτσι τι να κάνει ο λαός; Θα μπορούσε να βγει μία φορά να το κάνει, αλλά αυτός το έχει σύστημα, καραδοκεί στην αποτυχία για να χτυπήσει.

Δεν ξέρω αν το χα γράψει ξανά εδώ, οι Ολυμπιακοί λένε Τασος πάντος ΟΕΟΕΟΕΟΕ και οι δικοί μας ΟΥ, σε κάθε παίκτη μας ίδιας κλάσης με τον Τάσο Πάντο. Από τη μία πετυχαίνεις να πάρεις τον καλύτερο εαυτό του παίκτη και από την άλλη τον χειρότερο.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13353


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1165 on: October 23, 2009, 20:03:31 pm »

Quote from: Larry_Flynt on October 23, 2009, 16:10:26 pm
Δεν ξέρω αν το χα γράψει ξανά εδώ, οι Ολυμπιακοί λένε Τασος Πάντος ΟΕΟΕΟΕΟΕ και οι δικοί μας ΟΥ, σε κάθε παίκτη μας ίδιας κλάσης με τον Τάσο Πάντο. Από τη μία πετυχαίνεις να πάρεις τον καλύτερο εαυτό του παίκτη και από την άλλη τον χειρότερο.


Ο Παντος είναι σιγουρα χειρότερος απο τον Βυντρα, αλλα ο Παντος είναι γαύρος και αυτά κοιτάνε οι εξέδρες Cheesy Τον Αλβέρτη πχ, παιχτικά τον κρίνανε?
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Green corner!!!
« Reply #1166 on: October 23, 2009, 20:12:49 pm »

Με μπάσκετ δεν ασχολούμαι και πολύ, αλλά άλλο το μπάσκετ και η μπάλα, και ο Αλβέρτης ήταν καλός παίκτης. Τελευταία δεν έπαιζε, αλλά παλιά ήταν σίγουρα πολύ καλός.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Left_Behind
Θαμώνας
****
Posts: 342



View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1167 on: October 23, 2009, 20:20:56 pm »

Quote from: Karaμazoβ on October 23, 2009, 20:03:31 pm
Τον Αλβέρτη πχ, παιχτικά τον κρίνανε?

Ο Αλβέρτης ήταν απίστευτος σουτέρ...έχει τελειώσει σεζόν με 57% στα τρίποντα!!
Ηταν αναμφισβήτητα παικταράς και για του λόγου το αληθές...

http://en.wikipedia.org/wiki/50_Greatest_Euroleague_Contributors
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13353


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1168 on: October 23, 2009, 20:42:19 pm »

καλα δεν ειναι εκει το θεμα, επειδή ήταν δεδηλωμένος βαζελος τον ζητωκραυγάζανε
Logged

panos13
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 835


View Profile
Re: Green corner!!!
« Reply #1169 on: October 23, 2009, 21:56:03 pm »

Quote from: Larry_Flynt on October 23, 2009, 16:10:26 pm
Άδικο δεν έχει, αλλά το είπε μία, δύο, τρείς. Μας έχουν πρήξει τα @@.

Το χω πεί πολλές φορές, αυτή η μιζέρια είναι κατάρα. Και οι Έβερτον έφαγε χθες 5, δε θα αυτοκτονήσουν κιόλας... Η Λίβερπουλ έχει να πάρει πρωτάθλημα από το 1821. Και τι να γίνει δλδ?

Όλη αυτή η ιστορία αποπροσανατολίζει την ουσία. Κολλάνε στον Βύντρα, στον Τεν Κάτε, στον Σισέ και σία. Κάθε μέρα βρίσκουν και άλλον. Πήρανε τον Σισέ γκρίνια, θα παίρνανε κάποιον άλλον όπως πέρυσι και θα τυχαίναμε με μια ομάδα που θα χε πάρει το Σισέ, θα λέγαμε "Οι άλλοι παίρνουν Σισέ και μεις τη σάρα και τη μάρα".

Δείτε προχθές τι έκανε ο Ντίντα και ο Κασίγιας. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση, είμαστε απαράδεκτοι οπαδοί, απεχθάνομαι το λαό μας. Αλλά όταν βγαίνει και ο Δομάζος και μιλά έτσι τι να κάνει ο λαός; Θα μπορούσε να βγει μία φορά να το κάνει, αλλά αυτός το έχει σύστημα, καραδοκεί στην αποτυχία για να χτυπήσει.

Δεν ξέρω αν το χα γράψει ξανά εδώ, οι Ολυμπιακοί λένε Τασος πάντος ΟΕΟΕΟΕΟΕ και οι δικοί μας ΟΥ, σε κάθε παίκτη μας ίδιας κλάσης με τον Τάσο Πάντο. Από τη μία πετυχαίνεις να πάρεις τον καλύτερο εαυτό του παίκτη και από την άλλη τον χειρότερο.
Το ολο θεμα με την μιζερια,δεν ειναι (τοσο) στο dna μας,απλα ειναι θεμα ελλειψης πρωταθληματων τα τελευταια χρονια καθως επισης και μια αρρωστημενη κατασταση του τμηματος(τα τελευταια χρονια που μας εχει καταστρεψει η οικογενεια)...Ολο αυτο εχει δημιουργησει μια φοβερη ηττοπαθεια και ταση για γκρινια στον κοσμο(την ευρεια μαζα,τον λαο,οχι τους οπαδους) με αποτελεσμα αυτο ακριβως που λες,να κανουμε τελικα κακο στην ομαδα μας...Βλεπεις,ειμαστε πρωτοι στο πρωταθλημα,εχουμε περασει ουσιαστικα στην επομενη φαση στο UEFA, στα τελευταια 10 ματς εχουμε 8 νικες,1 ηττα,1 Χ (γενικα εχουμε να ξεκινησουμε τοσο καλα δεν ξερω και γω απο ποτε) και παρολα αυτα στο γηπεδο στην πρωτη λαθος πασα ο περισσοτερος κοσμος γιουχαρει,οι εφημεριδες στο πρωτο Χ θετουν θεμα Τεν Κατε και λενε πως δεν κανει για τον Παναθηναικο,αλλοι(βλ.Δομαζος) κανουν δηλωσεις για το ποσο αθλιο ποδοσφαιρο παιζουμε, και γενικα δημιουργειται μια απιστευτη γκρινια και "αρνητικη διαθεση" που κανει πολυ κακο...Γενικα τα μετωπα φετος ειναι παρα πολλα,και πιστευω πως ολη αυτη η κατασταση μπορει σταδιακα να αναστραφει μονο αν επιστρεψουμε στους τιτλους...Αν παρεις δυο τρια πρωταθληματα σερι,πιστευω πως πολλα απο αυτα θα αλλαξουν,και θα αρχισει μερος αυτης της νοοτροπιας να περναει στους αλλους...Σκεψου πως ο Ολυμπιακος τα τελευταια 13 χρονια εχει παρει τα 12 πρωταθληματα...τι πιο φυσικο απο το να χειροκροταει ετσι ευκολα την ομαδα του,ακομα και τους πιο αμπαλους παικτες και να εχει πιο "θετικη προδιαθεση" προς την ομαδα του απο οτι εμεις???Δες το αντιδιαμετρικα με το μπασκετ μας,υπαρχει ποτε περιπτωση αν χασουμε φετος το πρωταθλημα(βασικα ουτε αυτο παιζει  Cheesy) να αρχισει ο κοσμος να γκρινιαζει και να γιουχαρει στο γηπεδο???Με τιποτα!!!Και δες οι γαυροι καθε χρονο που χανουν το πρωταθλημα στο μπασκετ τι γινεται απο γκρινια!Για αυτο λεω και το πιστευω ακραδαντα πως το φετινο πρωταθλημα ειναι αυτοσκοπος,ουτε Ευρωπες με νοιαζουν ουτε τιποτα,μονο πρωταθλημα!!!

Οσο για τον Αλβερτη...ηταν πολυ καλος παικτης και ακομα μεγαλυτερος ηγετης...και αυτο που λατρεψε ο κοσμος δεν ηταν το οπαδιλικι του,απλα συνδεθηκε και ηταν αρχηγος για ποσα χρονια στην πιο ιστορικη περιοδο του Παναθηναικου στο μπασκετ(εδω εχει περισσοτερους τιτλους απο οτι ολος ο μπασκετικος ολυμπιακος Wink)
Logged
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 137 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...