• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:14:41 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:14:41 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 203
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 77
Guests: 119
Total: 196
dinoschalv
Amalia
giorgosss03
aorologas
dimitris585
kourasan!
marnas
Mr Z
gp6
Ks
noimaginationforthis
abcdefg
giorgos_skl
Ioannakoliou
atampakc
Panagismark
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
Pepe The Frog
Crainer
Kv
Local Rider
despoina15
alexbaroutes
Antreas17
kosovi
kathrin_p
mavrhs
Δημητρης Αξιμιωτης
victoria ginikopoulou
Argyriou
Captain
JiMan5
Sanaia
chryssana
kkon
HlektrikhPatata
andreaspaper
nmpampal
Minmaxeng
Antonis Mak
moutdimi
aggp
AristeidisM
George_RT
Nikos_313
maria.r
thegreekbaron
Chaidec
jimalexoud
Chrisapostol
AggelosZ
al3xts
Gagauss
anstaik
Petros Ts
Juror8
pdiamantis
Chr1sgr
cremidhs
jkara
ore525
Konstantina Karamani
sassi
meliou
Fotis
Petran25
gntitsios
Evripidis
thanosn
george14
vaggelis.ntokas
Nikos.Ts
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Το Σχέδιο Νόμου
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Author Topic: Το Σχέδιο Νόμου  (Read 9416 times)
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Το Σχέδιο Νόμου
« on: February 20, 2007, 10:39:11 am »

Αντιγράφω από in.gr:

18/02/07 12:26 
Με ηπιότερες ρυθμίσεις
Υπό κατάθεση το νομοσχέδιο - πλαίσιο για την ανώτατη εκπαίδευση

Νερό στο κρασί των μεταρρυθμίσεων για την ανώτατη εκπαίδευση φαίνεται ότι έβαλε η κυβέρνηση, που είναι έτοιμη να καταθέσει το νόμο - πλαίσιο ακόμα και εντός της εβδομάδας και ενώ οι κινητοποιήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας συνεχίζονται.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα Το Βήμα της Κυριακής, το νομοσχέδιο είναι λιγότερο τολμηρό από το αρχικό σχέδιο που παρουσίασε η κυβέρνηση το καλοκαίρι του 2006, προκειμένου να μην θίξει τα κεκτημένα φοιτητών και καθηγητών και να αποφευχθεί κλιμάκωση των αντιδράσεων.

Oι διατάξεις του νομοσχεδίου βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο επεξεργασίας τους από την υπουργό Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου, η οποία πραγματοποιεί έναν τελευταίο γύρο διαβουλεύσεων με εκπροσώπους της πανεπιστημιακής κοινότητας για να εξασφαλίσει τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεσή τους.

Όπως θα τονίζεται στην εισηγητική έκθεση του νέου νόμου, θα διασφαλίζονται στα δημόσια πανεπιστήμια έννοιες όπως η οικονομική ευχέρεια, περισσότερες ελευθερίες και η δυνατότητα σύνταξης εσωτερικών κανονισμών από τα ίδια τα πανεπιστήμια που θα εγγυώνται την αναβάθμιση της δημόσιας ανώτατης εκπαίδευσης.

Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση επιχειρεί να εκπέμψει το μήνυμα ότι βασική προτεραιότητά της είναι η αναβάθμιση των δημοσίων πανεπιστημίων, την ίδια στιγμή που προωθεί μέσω της αναθεώρησης του άρθρου 16 του Συντάγματος την καθιέρωση των μη κρατικών ΑΕΙ.

Το Βήμα αποκαλύπτει τις διατάξεις του νέου νόμου - πλαισίου που έχουν ήδη οριστικοποιηθεί και οι οποίες θα λάβουν την τελική έγκριση της κυβέρνησης στην επόμενη ή στη μεθεπόμενη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής.

Από τις περίπου 35 διατάξεις που θα υπάρχουν στον νέο νόμο - πλαίσιο έχουν ήδη οριστικοποιηθεί οι περισσότερες από αυτές και έχουν λάβει την έγκριση του πρωθυπουργού. Πρόκειται κυρίως για τις διατάξεις που πυροδότησαν την ένταση στα πανεπιστήμια το καλοκαίρι του 2006 και οι οποίες τροποποιούνται τώρα κατά τρόπο που να μην προκαλούν πλέον αντιδράσεις.

Αυτές είναι:

Ασυλο

Για τις ακαδημαϊκές ελευθερίες και το άσυλο, η αρχική διάταξη προέβλεπε ότι αρμόδιο όργανο θα είναι το πρυτανικό συμβούλιο ή η διοικούσα επιτροπή του ιδρύματος με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών τους. Η απόφαση για άρση του ασύλου θα λαμβανόταν κατά πλειοψηφία.

Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση, η απόφαση για την άρση του ασύλου θα λαμβάνεται από το πρυτανικό συμβούλιο, το οποίο θα αποτελείται από τον πρύτανη, τους αντιπρυτάνεις και εκπροσώπους των φοιτητών και οι αποφάσεις θα λαμβάνονται κατά πλειοψηφία.

Χρόνος σπουδών

Αρχικώς το νομοσχέδιο προέβλεπε χρόνο φοίτησης ν+2 χρόνια, δηλαδή προσαύξηση κατά 50% του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών, για να εκλείψει το φαινόμενο των «αιωνίων φοιτητών». Η «επιτροπή σοφών» προτείνει ο χρόνος σπουδών να αυξηθεί σε 2ν, δηλαδή να διπλασιαστεί από τον προβλεπόμενο χρόνο σπουδών. Τελικώς, θα υιοθετηθεί η πρόταση της επιτροπής και μελετάται το ενδεχόμενο η ρύθμιση να ισχύσει μόνο για τους νεοεισαγόμενους φοιτητές και όχι για όσους βρίσκονται ήδη στα πανεπιστήμια.

Μετεγγραφές

Η επιτροπή προτείνει την πλήρη κατάργηση των μετεγγραφών φοιτητών από περιφερειακά πανεπιστήμια σε ΑΕΙ των αστικών κέντρων, αλλά η κυβέρνηση θεωρεί ότι για κοινωνικούς λόγους η ρύθμιση αυτή δεν μπορεί να καταργηθεί. Θα υπάρχουν όμως πρόνοιες περιορισμού τους και αυστηρές ρήτρες ελέγχου για τους δικαιούχους αλλά και για τις επιτροπές που θα τις εγκρίνουν.

Συγγράμματα


Θεσπίζεται πρόγραμμα διανομής συγγραμμάτων, καταργείται το ένα σύγγραμμα και θεσπίζεται πλουραλισμός στην επιλογή των συγγραμμάτων για να αποφευχθούν προβλήματα του παρελθόντος.

Βαθμίδες

Θα διατηρηθούν οι τέσσερις καθηγητικές βαθμίδες (λέκτορας, επίκουρος, αναπληρωτής καθηγητής, καθηγητής), με την υποχρέωση μονιμοποίησης μόνο στις δύο υψηλότερες. Δεν θα υπάρξουν όμως σημαντικές αλλαγές στο καθεστώς απασχόλησης των μελών ΔΕΠ και ιδίως στο καθεστώς μερικής απασχόλησης που προκαλεί το φαινόμενο των αποκαλούμενων «αλεξιπτωτιστών καθηγητών». Το μόνο που θα προβλέπεται είναι η διαπίστωση της τακτικής παρουσίας τους στα αμφιθέατρα και όχι μόνο στην αρχή και στο τέλος κάθε εξαμήνου, αλλά με διάταξη που θα αφήνει ανοιχτά παράθυρα καταστρατήγησης της σχετικής ρύθμισης.

Μάνατζερ

Εισάγεται ο θεσμός του μάνατζερ και τα πανεπιστήμια, κατά το πρότυπο των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων, όπου ο πρύτανης ασκεί διοικητικά και εκπαιδευτικά καθήκοντα, ενώ θα υπάρχει εκτελεστικός διευθυντής Oικονομικών Υποθέσεων που θα ασκεί την οικονομική διαχείριση και θα ελέγχει την εκτέλεση του προϋπολογισμού του πανεπιστημίου. Για την πρόσληψη των μάνατζερ θα θεσπιστούν ιδιαίτερα υψηλά προσόντα, ενώ θα κληθούν και ειδικοί από το εξωτερικό. Είναι πιθανόν σε κάθε πανεπιστήμιο να υπάρχουν περισσότεροι του ενός μάνατζερ με διαφορετικές αρμοδιότητες.

Τρόπος εκλογής


Τροποποιείται το καθεστώς εκλογής του πρύτανη και των αντιπρυτάνεων, αλλά από εκλεκτορικό σώμα το οποίο δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί επειδή συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις με τους φοιτητές και τους καθηγητές. Κατά πάσα πιθανότητα πάντως θα προβλέπεται καθολική ψηφοφορία προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών στις πρυτανικές εκλογές σε ξεχωριστή κάλπη, όπως προτείνει η «επιτροπή σοφών».

Εσωτερικός κανονισμός


Θα προβλέπεται η κατάρτιση εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας των πανεπιστημίων αλλά μετά τις προσεχείς εθνικές εκλογές για να αποφευχθούν κραδασμοί και εντάσεις άμεσα. Μέσω των κανονισμών αυτών θα είναι δυνατόν να διασφαλίζεται η παρουσία των καθηγητών στις αίθουσες διδασκαλίας αλλά και η προστασία της περιουσίας του κάθε ιδρύματος.

news.in.gr

Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Υπό κατάθεση ο νόμος - πλαίσιο
« Reply #1 on: February 20, 2007, 10:43:24 am »

και η σημερινή συνέχεια:

20/02/07 07:32 
Ώρα μηδέν για την Παιδεία
Στην Κυβερνητική Επιτροπή παρουσιάζεται την Τρίτη ο νόμος-πλαίσιο για τα ΑΕΙ

Το νόμο - πλαίσιο για τις αλλαγές στα ΑΕΙ παρουσιάζει την Τρίτη στην Κυβερνητική Επιτροπή η υπουργός Παιδείας. Το νομοσχέδιο είναι λιγότερο τολμηρό από τις αρχικές προτάσεις του 2006. Οι καταλήψεις, πάντως, συνεχίζονται και την Πέμπτη προγραμματίζεται νέο συλλαλητήριο.

Όπως αναφέρεται στο σχετικό ρεπορτάζ των Νέων της Τρίτης, ο πρωθυπουργός αποφάσισε να προχωρήσει τώρα στην παρουσίαση του νόμου, επειδή εκτιμά ότι «έχουν ωριμάσει οι συνθήκες στην κοινωνία».

Μάλιστα, δέχεται εισηγήσεις να παρουσιάσει ο ίδιος, μετά τη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής, τους κεντρικούς άξονες του νομοσχεδίου.

Για το άσυλο, η αρχική διάταξη προέβλεπε ότι αρμόδιο όργανο θα είναι το πρυτανικό συμβούλιο ή η διοικούσα επιτροπή του ιδρύματος με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών τους. Η απόφαση για άρση του ασύλου θα λαμβανόταν κατά πλειοψηφία.

Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση, η απόφαση για την άρση του ασύλου θα λαμβάνεται από το πρυτανικό συμβούλιο, το οποίο θα αποτελείται από τον πρύτανη, τους αντιπρυτάνεις και εκπροσώπους των φοιτητών και οι αποφάσεις θα λαμβάνονται κατά πλειοψηφία.

Σχετικά με το χρόνο σπουδών το αρχικό νομοσχέδιο προέβλεπε χρόνο φοίτησης ν+2 χρόνια, δηλαδή προσαύξηση κατά 50% του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών, για να εκλείψει το φαινόμενο των «αιωνίων φοιτητών». Τελικά, θα υιοθετηθεί η πρόταση της επιτροπής και μελετάται το ενδεχόμενο η ρύθμιση να ισχύσει μόνο για τους νεοεισαγόμενους φοιτητές και όχι για όσους βρίσκονται ήδη στα πανεπιστήμια.

Για τις μετεγγραφές, η επιτροπή είχε προτείνει την πλήρη κατάργησή τους, ωστόσο, η ρύθμιση δεν καταργείται.

Επίσης, προβλέπεται να διατηρηθούν οι τέσσερις καθηγητικές βαθμίδες (λέκτορας, επίκουρος, αναπληρωτής καθηγητής, καθηγητής), με την υποχρέωση μονιμοποίησης μόνο στις δύο υψηλότερες. Δεν θα υπάρξουν όμως σημαντικές αλλαγές στο καθεστώς απασχόλησης των μελών ΔΕΠ και ιδίως στο καθεστώς μερικής απασχόλησης που προκαλεί το φαινόμενο των αποκαλούμενων «αλεξιπτωτιστών καθηγητών».

Εισάγεται ο θεσμός του μάνατζερ και στα πανεπιστήμια, κατά το πρότυπο των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων, όπου ο πρύτανης ασκεί διοικητικά και εκπαιδευτικά καθήκοντα, ενώ θα υπάρχει εκτελεστικός διευθυντής Oικονομικών Υποθέσεων που θα ασκεί την οικονομική διαχείριση και θα ελέγχει την εκτέλεση του προϋπολογισμού του πανεπιστημίου.

Νέες κινητοποιήσεις

Σε κάθε περίπτωση, η εκπαιδευτική κοινότητα δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει τις κινητοποιήσεις. Ήδη, υπό κατάληψη τελούν 330 Σχολές ενώ το Συντονιστικό των φοιτητών αποφάσισε να συνεχιστούν οι καταλήψεις.

Οι καθηγητές συνεχίζουν την απεργία διαρκείας, ενώ την ερχόμενη Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί νέο συλλαλητήριο.
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #2 on: February 21, 2007, 13:04:08 pm »

http://web.auth.gr/esdep/nomosxedio_2007-02-20.htm
« Last Edit: February 21, 2007, 14:20:48 pm by Guybrush » Logged
gerdi
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 722


..............


View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #3 on: February 21, 2007, 13:33:07 pm »

Προσωπικά είμαι κατά της αναθεώρησης του αρθρου 16 και της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνω για πιο λόγο να είμαστε αντίθετοι στον νέο νόμο πλαίσιο!!!!
Έχω διαβάσει το προσχεδιο διαβασα και τον τωρινό...
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω που μας βλάπτει....
Logged

Μα ποτέ μην ξεχάσεις, πως κι εσύ θα πληρώσεις, στο Θεό όταν φτάσεις, κάποιο λόγο θα δώσεις!

Η ζωή είναι άδικη και η τύχη πόρνη.
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #4 on: February 21, 2007, 13:53:17 pm »

Έχει βελτιωθεί, οφείλω να το παραδεχτώ, ίσως υπάρχουν ακόμα κάποια θολά σημεία αλλά ευτυχώς έχουν γίνει αρκετές υποχωρήσεις και βελτιώσεις στο νόμο-πλαίσιο.

gerdi αν δεν είχε γίνει αυτός ο αγώνας που έγινε θα μας είχαν πιάσει κότσους...
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
takis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 171



View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #5 on: February 21, 2007, 13:59:49 pm »

αν πραγματικά θες να μάθεις πως μας βλάπτει γιατί δε ψάχνεις τι λέει και η άλλη πλευρα ρε συ?Διάβασες ποτέ ολόκληρο το πλαίσιο που ψηφίζεται?Είδες τι προτείνουν άλλες πολιτικές δυνάμεις για την παδεία?Ναι κκε εννοώ(αλλά και όχι μόνο).Κάνε αυτό ,μάζεψε αντιρρήσεις-διαφωνίες και έλα να τα πούμε ,όχι για να σε πείσουμε(-μόνος σου θα πειστείς) αλλά για να σου εξηγήσουμε γιατί παρερμηνείες γίνονται εύκολά.Μην περιμένεις ρε gerdi να πληροφορηθείς μέσα από ένα καφενείο.

Τέρμα στην αναμασημένη τροφή και στο σπασμένο τηλέφωνο.Στο κάτω κάτω μόνο έτσι θα αποκτήσεις ολοκληρωμένη άποψη και προσωπική γνώμη.
δε πιστεύω να είμαι πάλι λάθος έτσι???
(αυτά την κάνω τώρα γιατί έχουμε και συνέλευση)
Logged
ckck20
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 87

---


View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #6 on: February 21, 2007, 14:01:32 pm »

Και γω διαβάζοντας το νέο νόμο πλαίσιο δε βρίσκω τίποτα  που να μας βλάπτει. Ίσα ίσα που προσπαθεί να βελτιώσει κάποιες καταστάσεις. Λένε παντού ότι ο νέος νόμος πλαίσιο δεν κάνει σημαντικές αλλαγές,τομές κλπ,κλπ. Επομένως όσοι εναντιώνονται στο νέο νόμο πλαίσιο είναι επειδή θέλουν πιο δραστικές αλλαγές ή επειδή δε θέλουν να γίνουν ούτε και αυτές οι αλλαγές που ορίζει; Εγώ πιστεύω πως συμβαίνει το δεύτερο. Θέλουμε δηλαδή να γίνουν σημαντικές αλλαγές αλλά να χωρίς να γίνεται λόγος σε άσυλο,ανώτατη διάρκεια σπουδών... Δηλαδή αυτά λειτουργούν τέλεια και δεν πρέπει να τροποποιηθούν;
Άμα κάτι τέτοιο που κατά τις αναλύσεις δεν περιλαμβάνει σημαντικές τομές δε γίνεται αποδεκτό τότε πώς θα γίνουν ποτέ αποδεκτές πιο δραστικές αλλαγές;(!) Απλά, δε θα γίνουν...
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #7 on: February 21, 2007, 14:11:57 pm »

Παιδιά, διαβάζοντας το σχέδιο νόμου που ανέβασε ο Guybrush, βλέπω ότι είναι το ίδιο που έχουμε στα χέρια μας από τον Ιούνιο. Μάλλον δεν είναι το καινούριο!!

@Guybrush ποια είναι η πηγή σου? Γιατί έχω αμφιβολίες για το αν είναι ενημερωμένη...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #8 on: February 21, 2007, 14:14:29 pm »

edit: Το έψαξα, όντως έχεις ανεβάσει το παλιό! Μόνο αυτό είναι το καινούριο:

http://web.auth.gr/esdep/nomosxedio_2007-02-20.htm

Το λινκ που έχεις βάλει είναι σωστό, αλλάσ το συννημένο είναι το παλιό!!!
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #9 on: February 21, 2007, 14:15:45 pm »

Ρε κορίνα:

Quote
το Νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ (20-2-2007)

[πηγή: Ναυτεμπορική Online http://www.naftemporiki.gr/news/static/07/02/20/1304212.htm]

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #10 on: February 21, 2007, 14:17:08 pm »

Ναι ρε Kenny, αλλά εγώ κατεβασα το συννημένο και μου βγηκε το παλιό!...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #11 on: February 21, 2007, 14:20:18 pm »

Ααα το συννημένο δεν το κατέβασα! Μόνο το λινκ άνοιξα! Οκ...
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #12 on: February 21, 2007, 14:20:29 pm »

Quote from: corina on February 21, 2007, 14:14:29 pm
edit: Το έψαξα, όντως έχεις ανεβάσει το παλιό! Μόνο αυτό είναι το καινούριο:

http://web.auth.gr/esdep/nomosxedio_2007-02-20.htm

Το λινκ που έχεις βάλει είναι σωστό, αλλάσ το συννημένο είναι το παλιό!!!
Ναι είναι απο διαφορετικες πηγες...το τσεκαρα λίγο στην αρχή ακι μου φάνηκε σωστό...

Το κατεβάζω και αφήνω το λινκ μόνο
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #13 on: February 21, 2007, 15:38:58 pm »

Άρθρο 14

Ανώτατη διάρκεια φοίτησης - Τριμελείς εξεταστικές επιτροπές

1. α) Από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, η ανώτατη διάρκεια φοίτησης στις προπτυχιακές σπουδές δεν μπορεί να υπερβαίνει τον ελάχιστο αριθμό εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών του τμήματος, προσαυξανόμενο κατά 100%. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις είναι δυνατή με απόφαση της Συγκλήτου για τα Πανεπιστήμια, και της Συνέλευσης για τα Τ.Ε.Ι., ύστερα από πλήρως αιτιολογημένη εισήγηση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος και σχετική αίτηση φοιτητή, η παράταση της ανώτατης διάρκειας φοίτησης του αιτούντος, μέχρι δύο εξάμηνα.

Σχόλιο:Παραθυράκι: "σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών του τμήματος".
Δεν βρήκα κάπου που να γράφει πως καθορίζεται αυτό, μάλλον είναι στην απόλυτη δικαιοδοσία του τμήματος.
Άρα εάν το τμήμα καθορίσει ανώτατη διάρκεια π.χ. 20 έτη τότε ο ανώτατος χρόνος διάρκειας φοίτησης γίνεται 40 έτη!



β) Αν ο φοιτητής στην εξέταση, και ενώπιον της τριμελούς εξεταστικής επιτροπής, υποχρεωτικού μαθήματος της προηγούμενης παραγράφου, η γνώση του οποίου είναι επιστημονικά απαραίτητη για την παρακολούθηση και επιτυχή εξέταση υποχρεωτικών μαθημάτων ανωτέρων εξαμήνων, , μπορεί να συνεχίσει να εγγράφεται στο μάθημα αυτό και σε επόμενα εξάμηνα, χωρίς να δικαιούται να επιλέξει και να εξεταστεί σε μαθήματα ανωτέρων εξαμήνων που προϋποθέτουν επιτυχή εξέταση στο υποχρεωτικό αυτό μάθημα.

Σχόλιο:Κάτι λείπει ανάμεσα στα διπλά ,,.



1. Στο πλαίσιο του συστήματος της δωρεάν διανομής συγγραμμάτων, οι Γενικές Συνελεύσεις των Τμημάτων των Α.Ε.Ι. συντάσσουν κατάλογο συγγραμμάτων ανά υποχρεωτικό ή επιλεγόμενο μάθημα που ανταποκρίνεται κατά τρόπο ολοκληρωμένο στο γνωστικό αντικείμενο του κάθε μαθήματος.

2. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται κατόπιν πρότασης του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθορίζεται ο τρόπος, με τον οποίο παρέχεται στους φοιτητές, το δικαίωμα δωρεάν προμήθειας αριθμού συγγραμμάτων ίσου με τον αριθμό των υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων που απαιτούνται για την λήψη του πτυχίου.

3. Η κοστολόγηση των συγγραμμάτων γίνεται από επιτροπή, σύμφωνα με σχετική κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται το αργότερο εντός έξι μηνών από τη έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. Το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων εγγράφει σε ειδικό κωδικό αριθμό κάθε ιδρύματος την απαιτούμενη για την πληρωμή δαπάνη και διενεργεί δειγματοληπτικό έλεγχο με ειδικό όργανο, σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση του προηγούμενου εδαφίου. Μέχρι την έκδοση της ανωτέρω απόφασης, εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία κοστολόγησης και διανομής συγγραμμάτων.


Σχόλιο:Αυτά ακριβώς δεν ισχύουν και σήμερα;
gpap?
τελικά από ότι βλέπω αφαιρέθηκε το σημείο που έγραφε για μη δωρεάν παροχή βιβλίου,
εκτός εάν από το 2 (Με προεδρικό διάταγμα... καθορίζεται ο τρόπος, με τον οποίο παρέχεται στους φοιτητές,)
απορρέει ότι το προεδρικό διάταγμα έχει το δικαίωμα να καθορίσει και κάποιο αντίτιμο.
Κάποιος που να γνωρίζει καλύτερα τα νομικα να μας πει;


4. Κάθε διδάσκων οφείλει να διανέμει, σε όλους τους φοιτητές που έχουν εγγραφεί στο μάθημα, κατά την πρώτη εβδομάδα των μαθημάτων με δαπάνες του Α.Ε.Ι. στο οποίο ανήκει, αναλυτικό διάγραμμα μελέτης το οποίο περιλαμβάνει τη διάρθρωση της ύλης του μαθήματος, σχετική βιβλιογραφία, άλλη τεκμηρίωση και συναφή πληροφόρηση.

Σχόλιο:Αυτό είναι καλό, γιατί έτσι μπορούν και τα φροντιστήρια να προγραμματίσουν καλύτερα τις ώρες τους
και το κόστος ανά εξάμηνο   Tongue

Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Το Σχέδιο Νόμου
« Reply #14 on: February 21, 2007, 16:15:40 pm »

     Το πρόβλημα σε όλα τα παραπάνω πού είναι;
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...