• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:39:01 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:39:01 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 77
Guests: 99
Total: 176
Gregory_SP
lina_zs
Pcsc
dnikoa
Dimos Bachlas
Captain
npalami
Sotirisbikos
Nikos.Ts
ioannisdamantis
xeniam
xristodoulou
sofaki
Δημήτρης Διακολουκάς
AggelosZ
dimitris585
dimitris_diotis
panagiwt1s
jimalexoud
marnas
Νικη
chriskazakos
kvas
maria.r
Fotis
themisb
mayia psarikoglou
kstavroulis
andreaspaper
anthi kotsani
Evripidis
vasilis saitis
kevangelo
Lykaonia
kathrin_p
despoina15
apob
gkg
kakousios
Pastellaki
Gone_Forever
Aris★
giorgosss03
tourlaza
mgrivab
annaparask
gkaramp
mrotskos
giorgos_skl
Petross
mdimitrig
hacky
matrozos
aggp
Mr Watson
kapoutsi
stavros0201
shamaelas
Marihouan820
akiousia
meni
3rdDegreeBurn
ArsenD
George_RT
sterlouk
almpandr
egiannoula
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
papaloui
jim_sklab
Smaragda
nmpampal
eleftheria
mmikelo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Συγγράμματα - Σημειώσεις (Moderators: PolarBear, tzortzis) > νεος οδηγος σπουδων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: νεος οδηγος σπουδων  (Read 3477 times)
edenaxas
Guest
νεος οδηγος σπουδων
« on: January 29, 2007, 15:15:25 pm »

ξερει κανεις αν εχει βγει κανενας νεος οδηγος σπουδων? αν ναι απο που τον προμηθευομαστε?
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #1 on: January 29, 2007, 15:21:45 pm »

Quote from: edenaxas on January 29, 2007, 15:15:25 pm
ξερει κανεις αν εχει βγει κανενας νεος οδηγος σπουδων? αν ναι απο που τον προμηθευομαστε?


Δυστυχώς δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη.
Πηγαίνει παράλληλα με το site του τμήματος.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μου.
Logged
Megawatt
Guest
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #2 on: January 29, 2007, 17:58:16 pm »

Αχρείαστο είναι, αλλά για το ΕΜΠ βρήκα...  8)


To ενδιαφέρον στο ΕΜΠ είναι οι 12 "ροές":

ΡΟΗ Υ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΡΟΗ Λ: ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Η/Υ
ΡΟΗ Η: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ - ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ - ΥΛΙΚΑ
ΡΟΗ Δ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΡΟΗ Τ: ΚΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΡΟΗ Σ: ΣΗΜΑΤΑ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
ΡΟΗ Ζ: ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
ΡΟΗ Ε: ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΡΟΗ Ο: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΡΟΗ Ι: ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Ροή Φ: Φυσική
Ροή Μ: Μαθηματικά

Πάντως και αυτοί έχουν 59 μαθήματα:

Το πρόγραμμα σπουδών επιτρέπει την απόκτηση του ενιαίου Διπλώματος Ηλεκτρολόγου
Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών με την επιτυχή περάτωση 59 μαθημάτων, εκ των
οποίων τα 34 είναι Κορμού και τα 25 κατευθύνσεων και ροών.
• Τα μαθήματα αυτά θα πρέπει να είναι οργανωμένα σαν συνδυασμός είτε
(α) τριών (3) πλήρων ροών και τεσσάρων (4) ελευθέρων μαθημάτων ή
(β) δύο (2) πλήρων ροών, δύο (2) μισών ροών και τριών (3) ελευθέρων μαθημάτων.
• Τουλάχιστον 18 από τα μαθήματα αυτά πρέπει να ανήκουν στις ροές Υ, Λ, Η, Δ, Τ, Σ, Ζ, Ε.
• Από τα ανθρωπιστικά μαθήματα μπορεί να επιλεγεί το πολύ ένα (1).
Η πλήρης ροή αποτελείται από επτά (7) μαθήματα. Η μισή ροή αποτελείται από τέσσερα (4)
μαθήματα. Τα υποχρεωτικά μαθήματα των πλήρων και των μισών ροών ορίζονται στους
αντίστοιχους πίνακες του προγράμματος σπουδών.

Logged
pierrekif
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1099



View Profile
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #3 on: January 29, 2007, 20:50:16 pm »

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on January 29, 2007, 17:58:16 pm


Πάντως και αυτοί έχουν 59 μαθήματα:



Επιτέλους μάθαμε και εμείς που δεν έχουμε πάρει ακόμα τον νέο(ούτε και τον παλιό όμως)οδηγό!!!!!
Logged

Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #4 on: January 29, 2007, 22:52:08 pm »

με το καινούριο πρόγραμμα σπουδών τα μαθήματα έχουν αυξηθεί σε 61...αν συνυπολογίσεις ότι έχουν αφαιρεθεί (ως υποχρεωτικά) τα 4 αγγλικά...μιλάμε για ουσιαστικά 6 μαθήματα παραπάνω...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Megawatt
Guest
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #5 on: January 30, 2007, 01:11:43 am »

Αν τελικά εμείς θα έχουμε 61 μαθήματα (με το ΝΠΣ) και του ΕΜΠ μείνουν στα 59, τότε το ΤΗΜΜΥ του ΑΠΘ αναδυκνείεται ΑΝΩΤΕΡΟ από το ΕΜΠ Smiley
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #6 on: January 30, 2007, 01:19:36 am »

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on January 30, 2007, 01:11:43 am
Αν τελικά εμείς θα έχουμε 61 μαθήματα (με το ΝΠΣ) και του ΕΜΠ μείνουν στα 59, τότε το ΤΗΜΜΥ του ΑΠΘ αναδυκνείεται ΑΝΩΤΕΡΟ από το ΕΜΠ Smiley

όχι αν...με το ΝΠΣ έχουμε 61 μαθήματα... αλλά αυτό τι σχέση έχει με το επίπεδο σπουδών...;;
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Megawatt
Guest
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #7 on: January 30, 2007, 01:35:12 am »

E, υποτίθεται ποσότητα=ποιότητα , αν και δεν ισχύει πάντα η ισότητα.

Και σκέφτηκα κάπως έτσι για το ΤΗΜΜΥ του ΑΠΘ:

Σίγουρα 61>59 και άρα =>
 δυσκολία ΑΠΘ>δυκολία ΕΜΠ =>
επίπεδο ΑΠΘ>επίπεδο ΕΜΠ
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #8 on: January 30, 2007, 01:37:36 am »

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on January 30, 2007, 01:35:12 am
E, υποτίθεται ποσότητα=ποιότητα , αν και δεν ισχύει πάντα η ισότητα.

Και σκέφτηκα κάπως έτσι για το ΤΗΜΜΥ του ΑΠΘ:

Σίγουρα 61>59 και άρα =>
 δυσκολία ΑΠΘ>δυκολία ΕΜΠ =>
επίπεδο ΑΠΘ>επίπεδο ΕΜΠ
ναι κατάλαβα τη σκέψη...αλλά δε νομίζω ότι ποσότητα ίσον ποιότητα...και ειδικά στο πανεπιστήμιο....
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Megawatt
Guest
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #9 on: January 30, 2007, 01:41:56 am »

Εγώ νομίζω ότι ειδικά στο πανεπιστήμιο ισχύει η ισότητα ποσότητα=ποιότητα και πουθενά αλλού... Smiley
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #10 on: January 30, 2007, 05:09:22 am »

χαχααχαχαχααχααχααχαχααχααχαχαχααχαχαχαααχααχα



Γεια σου ρε μέγκαβαττ.... Από τις πιο άκυρες απόψεις που έχω διαβάσει εδώ μέσα... και υπενθυμίζω... έχω διαβάσει chabos4 εγώ!

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=1464.msg21028#msg21028
Logged

byeeee
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #11 on: January 30, 2007, 09:24:22 am »

μην ανοιξουμε παλι το χαζο αυτο θεμα με τον αριθμο μαθηματων και την ποιοτητα...αυτο μονο που εχω να σχολιασω,ειναι οτι το εμπ καθυστέρησε να περάσει το νπσ,με αποτέλεσμα το δικό μας -και όλων των άλλων εκτος εμπ σχολων ηλεκτρολογων-  να ειναι πιο "εντατικοποιημενα " και σαφώς  πιο δύσκολο.αυτό είναι κατι αντικειμενικό και  αυταπόδεικτο. το αν τα περισσότερα και δυσκολοτερα μαθήματα ανεβάζουν το επίπεδο είναι μαι άλλη ιστορία.
Logged

tu/e
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #12 on: January 30, 2007, 18:02:27 pm »

ο αριθμός μόνος του δεν λέει τίποτα. και 30 μαθήματα αν είχαμε το εξάμηνο, μπορεί να μην άλλαζε τίποτα... δημιουργεί μια υποψία αλλά μέχρι εκεί...
Logged

byeeee
edenaxas
Guest
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #13 on: January 30, 2007, 19:28:02 pm »

ρε παιδια εφοσον ακολουθουμε κατα κορον την μεθοδο της αυτοδιδασκαλιας, τι 59 τι 61...ισα ισα που παραπανω μαθηματα ζοριζουν χωρις καποιο σημαντικο κερδος,αποψη μου βεβαια αλλα....
Logged
Megawatt
Guest
Re: νεος οδηγος σπουδων
« Reply #14 on: January 30, 2007, 22:42:51 pm »

Quote from: edenaxas on January 30, 2007, 19:28:02 pm
ρε παιδια εφοσον ακολουθουμε κατα κορον την μεθοδο της αυτοδιδασκαλιας, τι 59 τι 61...ισα ισα που παραπανω μαθηματα ζοριζουν χωρις καποιο σημαντικο κερδος,αποψη μου βεβαια αλλα....
ΟΝΤΩΣ!!!!
Και φοβάμαι μήπως σε λίγο θα μπαίνουν οι καθηγητές στο μάθημα και θα μας λένε: "Ανατρέξτε στο google, ανοίξτε την τάδε διεύθυνση και πάρτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να σας λυθούν οι απορίες. Εγώ πρέπει να φύγω τώρα" Cheesy Grin

To επίπεδο το καθορίζουν οι καθηγητές και το πρόγραμμα σπουδών. Επίσης συμβάλλει πολύ και το ενδιαφέρον των φοιτητών. Άλλωστε η ίδια η διδασκαλία είναι "σύστημα κλειστού βρόχου με ανατροφοδότηση".

Απλώς εγώ σκέφτηκα ότι όσο πιο πολλά μαθήματα, τόσο καλύτερη η εξειδίκευση και άρα τόσο πιο ανεβασμένο το επίπεδο και οι γνώσεις, θεωρώντας την απόδοση των καθηγητών μας δεδομένη και σταθερή και το "ΣΚΒ" που αναφέρω να δουλεύει καλά.

@Turambar:

1ον:Το κβοτάρισμα από τα λόγια του χάμπου μόνο γέλιο προκαλεί!! Όχι τα λόγια του Χαμπου, αλλά το κβοτάρισμα που κάνεις για να μου δείξεις τι? Ό,τι ναναι είσαι!!
2ον: Αυτό που είπα: Αν τελικά εμείς θα έχουμε 61 μαθήματα (με το ΝΠΣ) και του ΕΜΠ μείνουν στα 59, τότε το ΤΗΜΜΥ του ΑΠΘ αναδυκνείεται ΑΝΩΤΕΡΟ από το ΕΜΠ συνοδεύεται και απο ένα σμάηλι, το οποίο δηλώνει ότι αυτό που είπα το είπα αστειευόμενος και δεν αποτελεί σοβαρή δήλωση παρα μόνο εκφράζει προσωπική ΣΚΕΨΗ, ειδικά σε έναν καιρό που όλα τα δημόσια πανεπιστήμια και άρα τα πτυχία μας πρόκειται να υποβαθμιστούν εώς και να αχρηστευτούν!! Άρα μήν παίρνεις τόσο "τοις μετρητοίς" αυτή την δήλωσή/σκέψη μου, αλλά  κατανόησε λίγο την χρησιμότη&#
964;α αυτού του σμάηλι που έβαλα στο τέλος
« Last Edit: January 30, 2007, 22:50:34 pm by Megawatt (ptolemaida.gr) » Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...