ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ;;;;

<< < (5/5)

dim:
Quote from: electroSOK on March 07, 2005, 03:17:04 am

Και εδώ βέβαια μπαίνουν τα όσα ουκ ολίγες φορές έχουν ακουστεί για "περίεργες" διασυνδέσεις μεταξύ ΔΑΠΙΤΩΝ-καθηγητών.

Εγώ πάντως έμαθα από πολύ αξιόπιστη πηγή ότι και στη σχολή μας υπάρχουν τέτοιες διασυνδέσεις, και σε μερικά μαθήματα κυκλοφορούν τα (μελλοντικά) θέματα μέσα στις παρατάξεις ΠΡΙΝ την εξέταση. Αν και δε νομίζω ότι αυτό ισχύει μόνο για τη ΔΑΠ αλλά και για το υπόλοιπο μπούγιο..

electroSOK:
Quote from: Aurelius on March 01, 2005, 11:19:37 am

Σε ολες τις περιπτωσεις, εκτος της αθηναικης δημοκρατιας που ηταν το προτυπο δημοκρατιας, το αυθεντικο, σε ολες τις περιπτωσεις υπηρχε με τον εναν η τον αλλον τροπο επιβολη αποψεων. Στην αρχη ηταν η αποψη του βασιλια-αν δεν συμφωνουσες κρεμασμα, το ιδιο με την ολιγαρχια, το ιδιο στον Μεσαιωνα-αν δεν συμφωνουσες στην πυρα-αλλαξαν οι μεθοδοι εξοντωσης γινομενοι πιο εντυπωσιακοι, μετα την γαλλικη επανασταση η ναπολεοντεια δημοκρατια που μοιαζει με την σημερινη σε πιο ωμη εκδοση, και φτανουμε στην χυδαια δημοκρατια του σημερα. Σημερα λοιπον εχουμε αλλες μεθοδους επιβολης. Σημερα οργανωνομαστε σε κομματα και οτι λεει το κομμα αυτο ειναι και δεν μπορουμε να πουμε τιποτα αλλο. Σημερα η μεθοδος επιβολης στους πολλους ειναι να γινουμε εμεις πολλοι και να επιβαλλουμε οτι θελουμε. Σημερα δεν μπορουμε να σκοτωσουμε τους αντιπαλους μας(γιατι αυτο αντικειται στον ηθικη και στους νομους της Ελλαδας, ενω σε αλλες χωρες αυτο γινεται κατα κορον), αλλα δεν τους αφηνουμε να μιλησουν και να ακουστουν.


Ωραία αυτή η παράθεση ιστορικών στοιχείων! Πραγματικά από την Ιστορία μπορούμε να μάθουμε πολλά! Θέλω όμως να προσθέσω κάτι: την πρόοδο. Ξέρω ότι αρκετοί αρνούνται ότι ιστορικά σημειώθηκε πρόοδος της ελεύθερης έκφρασης του ανθρώπου και πιστεύουν ότι η εκμετάλλευση και η επιβολή δεν μειώθηκαν, απλά άλλαξαν πρόσωπο. Δεν συμφωνώ όμως μαζί τους, για τον πολύ απλό λόγο ότι συζητήσεις σαν αυτήν εδώ που κάνουμε και είμαι σίγουρος ότι αυτή τη στιγμή γίνονται και σε άλλα σημεία του κόσμου, επί Μεσαίωνα δεν γίνονταν ούτε κατά διάνοια, άντε το πολύ στα κρυφά. Ένα άλλο απλό παράδειγμα είναι η ιστορική πορεία της εκμετάλλευσης του γυναικείου φύλου. Επίσης, ο αναρχισμός και αντιεξουσιασμός ως κίνημα αναπτύχθηκε μόνο στο πιο πρόσφατο κοινωνικο-οικονομικό σύστημα, δηλ. στον καπιταλισμό (σε προηγούμενα συστήματα, όπως φεουδαρχία, ούτε κατά διάνοια). Υπάρχει πρόοδος στην ελεύθερη έκφραση του ανθρώπου. Τα κόμματα δεν σχεδιάστηκαν για να ναι βασιλιάδες, αλλά για να είναι χωνευτήρια ιδεών. Έτσι, όταν λειτουργούν με μεθόδους επιβολής και παύουν να είναι χωνευτήρια ιδεών περιέρχονται σε κρίση, και έτσι είναι μονόδρομος γι'αυτά να στηρίξουν την ελεύθερη έκφραση της γνώμης των πολιτών. Αυτό βέβαια ισχύει με την προυπόθεση ότι δεν ανέρχονται στις ηγεσίες των κομμάτων φασίστες και με την προϋπόθεση ότι η T.V. και τα λοιπά Μ.Μ.Ε. δεν αποπροσανατολίζουν.. Και εδώ είναι τα σημεία στα οποία οφείλουμε να κρατήσουμε τις αντιστάσεις μας.

electroSOK:
Quote from: Aurelius on February 28, 2005, 16:33:16 pm

Ειναι λογικο πρωτα να μπαινεις στην ΠΚΣ και υστερα να σου δινουν βιβλιο να μαθεις τι ειναι ο κομμουνισμος;;;


Εδώ φίλε Aurelius νομίζω γίνεσαι κάπως απόλυτος.
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος που μπαίνει στην ΠΚΣ ξέρει τι θα πει κομμουνισμός ή για την ακρίβεια επιστημονικός σοσιαλισμός (όπως ονομάστηκε το έργο του Μαρξ). Δηλ. αυτό σημαίνει ότι στο σχολείο και στην αρχή των φοιτητικών του χρόνων κατάφερε και διάβασε πολλά βιβλία γύρω από το συγκεκριμένο θέμα και πήγε και από την Σοβιετική Ένωση για να δει το πρώτο πείραμα επιστημονικού σοσιαλισμού που έγινε (γιατί και η πράξη έγινε μεγάλη σημασία)...!!! Όπως καταλαβαίνεις αυτό είναι άτοπο. Αλλά και να δεχόμασταν ότι κάποιος πρωτοετής ήξερε πολλά περί επιστημονικού σοσιαλισμού, πάλι από κάπου θα τα μάθαινε, δηλ. αυτό που ονομάζουμε προπαγάνδα (δηλ. διάδοση πληροφοριών, όχι κατ'ανάγκη ψευδών όπως πολύ κακώς χρησιμοποιούμε τη λέξη αυτή, δείτε το και στο λεξικό)  θα συνέβαινε στο σχολείο και όχι στο Πανεπιστήμιο. Τι διαφορά έχει;
Οι πολιτικές παρατάξεις κατ'εμέ πρέπει να δίνουν τα ερεθίσματα (είτε λέγονται συζητήσεις ή εφημερίδες ή βιβλία) για να ψάχνεται κάποιος πολιτικά. Χονδρικά, η ΠΚΣ για τον επιστημονικό σοσιαλισμό, η ΠΑΣΠ για τη Σοσιαλδημοκρατία και τον Κευνσιανισμό, η ΔΑΠ για το νεοφιλελευθερισμό. Απλά το ζητούμενο είναι να αναπτύσσεται ένας ΔΙΑΛΟΓΟΣ με αμοιβαίο σεβασμό. Δηλ. έναν άνθρωπο (πχ. πρωτοετή) που βλέπεις ότι λίγα ξέρει είναι χυδαίο να τον στήσεις στη γωνία και να του μιλάς με τις ώρες. Αφού δεν θα έχει να σου αντιτείνει κάτι. Θα πρέπει να του πεις 2-3 λογάκια και μετά να τον αφήσεις στην ησυχία του να ψαχτεί λίγο. Πρέπει να γίνεται διάλογος και όχι μονόλογος. Βέβαια, αυτό είναι μια λεπτή ισορροπία που για να την βρεις θέλει μαεστρία, αλλά αυτή ακριβώς είναι και η ομορφιά!

electroSOK:
Quote from: Aurelius on March 07, 2005, 15:53:37 pm

Quote from: electroSOK on March 07, 2005, 03:05:07 am

Quote from: Aurelius on March 01, 2005, 11:19:37 am

Ναι εμεις ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ να φτιαξουμε οσα περισσοτερα μπορουμε. Μια ζωη δεν θα μπορεις να αλλαξεις τιποτα επι της ουσιας με τη κατασταση που επικρατει σημερα, αλλαξε κατι τωρα που μπορεις για να βγουν οι επομενοι καλυτεροι.
Αντε να απμε και κανα κρασακι καμια φορα να χαλαρωσουμε... ;D ;) :-*


Συμφωνώ απόλυτα!


Για ποιο απο τα 2 συμφωνεις απολυτα;;;;;


Και στα δύο!! (και στο κρασάκι!)

Aurelius:
Να τα, να τα ετοιμος για κρασακι βλεπω... Κανονιζουμε προσεχως
Κοιτα σιγουρα για να γινεις προγραμματιστης δεν χρειαζεται να ξερις ολες τις γλωσσες τους κοσμου ουτε ολες τις προγραμματιστικες τεχνικες. Και δεν ειπα οτι πρεπει απο μικρος να ξερει τι αντιπροσωπευει στην πραγματικοτητα το καθε κομμα και η ιδεολογια την οποια αντιπροσωπευει. Αλλα δεν γινεται να επιλεγεις κατι και υστερα να μαθαινεις γι αυτο. Μετα μπαινουμε στην νοοτροπια το μεγαλο παζαρι(τηλεπαιχνιδι πριν πολλα χρονια) α την κουρτινα 2 επειδη ειναι πιο κοκκινη, ας δουμε τι εχει, οτι και να εχει αυτη θα παρω...
Δεν ειανι ετσι. Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι αισχρα αυτα που κανουν οι ντουντουκες του καθε κομματος με σκοπο να προσυλητισουν.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page