• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:00:33 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:00:33 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 60
Guests: 148
Total: 208
Evripidis
msandr
iliaskou
Tsomp
petrtheo
Zaxarenia
m.renia
evrinasto
iakov
soule
florianm
georsoti
cheinopor
christina02
pavlaras
thomassamaras
dimant
Born_Confused
chris123
Kenedy
theofr
xristostsi03
maria_s
stavr0s16
nikosmonov
gntitsios
fivosfivos1
chris_p30
Fidelity
Pcsc
tzortzis
kkotsopo
anastas1a
chaniotism
filkilkis
dioannidi
smanio
Nekt
Mr Z
nasos
grammaths
dimitire
ikallima
engineer2030
Yamal
apol
Apaugasma
plapas
thaliatsk
zille
mpaltzak
Kelly Tsimpouri
AristeidisM
tmpadasn
andreassifo
mpizos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 56 Go Down Print
Author Topic: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02  (Read 125986 times)
Nosferatu
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #360 on: January 16, 2007, 18:20:16 pm »

Αυτο λεω και γω λιγο ποιο χαλαρα.
Και λιγα λογια για τα ιδιωτικα πανεπιστημια που δεν ακουστηκαν απο κανεναν.
Τα ιδιωτικα πανεπιστημια ειναι πραγματικοτητα,υπαρχουν απλα δεν αναγνωριζουμε την ισχυ των πτυχιων τους.αυτο ειναι παρανομο συμφωνα με την ευρωπαικη ενωση,και μας εχει στηλει στο δικαστηριο για αυτο,η καταδικaστικη αποφαση βγαινει τους επομενους 2 μηνες αν θυμαμαι καλα.Τον οκτωβριο ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ αναγνωριζονται τα πτυχια τους(εντολη,de facto),οποτε προθεση της απιστευτης μαριεττας,της κυβερνησης αλλα και της αντιπολιτευσης,ειναι να θεσπιστουν καποια στανταρ για να μη βρεθουμε προ τετελεσμενων γεγονοτων,και μας πει κανα univercity of Madagascar αναγνωριστε το πτυχιο μου εδω και τωρα. Αντι λοιπον εμεις να συμμετασχουμε για να βαλουμε τις δικες μας προυποθεσεις λεμε οχι,να μην αλλαξει τιποτα και απο τον οκτωβριο να αναγνωριστουν ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα κωλοπαραρτηματα του καθε κωλοομιλου,πολυ εξυπνο.Ολα αυτα τα λεω με βαση οτι ειμαστε συμφωνοι με την ΕΕ,αν οχι τοτε ειμαι μαζι σας,και παραλληλα να ξαναγυρισουμε στο μεσαιωνα αποχωρωντας απο την ΕΕ.Απαντηστε συγκεκριμενα σε αυτα που σας λεω.Και κατι τελευταιο και εγω δεν γουσταρω τα ιδιωτικα πανεπιστημια αλλα μιλαω με βαση την πραγματικοτητα
Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #361 on: January 16, 2007, 18:31:26 pm »

Quote from: #KronokiD# on January 16, 2007, 16:16:57 pm
      1) ....πρέπει να έχεις υποχρεωτικά μεταπτυχιακό ή διδακτορικό........

http://www.anatolia.edu.gr/cms.jsp;jsessionid=ED5B1D5058461B66B172EED72BCBFC32?CMCCode=0101020306&extLang=

Στο παραπάνω link φαίνονται τα προσόντα των καθηγητών του Ανατόλια.
Αν είχαν όλοι μεταπτυχιακά, να είστε βέβαιοι ότι θα τους είχαν όλους.

Για όσους καταλαβαίνουν τι θα πει μεταπτυχιακές σπουδές, είναι εύκολο να καταλάβουν την αγωνία του κατασκευαστή του site να παρουσιάσει 'πράγμα', εκεί που δεν υπάρχει.

Υπάρχου 4 διδακτορικά (δύο βιολόγοι, ένας χημικός, μια Αγγλική φιλολογία) και 10 Master.
Ένα διδακτορικό μπήκε δυο φορές και μπηκαν ως 'τίτλοι' και κάποια μπάτσελορ

Σύνολο 14 άτομα σε έναν αριθμό καθηγητών που πρέπει να πλησιάζει τους 40.

Τα τρια δημόσια πειραματικά σχολεία της Θεσσαλονίκης δεν έχουν κανέναν πια χωρίς master ή αντίστοιχες περγαμηνές και ο αριθμός των διδακτορικών τους είναι ασύγκριτος.
« Last Edit: January 16, 2007, 18:34:42 pm by dimakis » Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #362 on: January 16, 2007, 18:44:07 pm »

Quote from: pandora on January 16, 2007, 15:32:38 pm
Η αίθουσα στην οποία έδωσα proficiency ήταν η πιό καθαρή, η πιό καλά αεριζόμενη και η πιό ηλιόλουστη σχολική αίθουσα που έχω δεί... ....τεράστιους χώρους που είχε με δέντρα, φύση, για να αναπνέουν τα παιδιά οξυγόνο και να κάνουν μια μεγάλη βόλτα πρακτικά μέσα στο πράσινο κατά τη διάρκεια του διαλείμματός τους

Αγαπητή Πανδώρα,
όταν σημείωσα ότι:

"Υπάρχουν διάφορες εξωδιδακτικές φιοριτούρες στην λειτουργία των ιδιωτικών που δεν με ενδιαφέρουν.
Μιλάω για το εκπαιδευτικό έργο."

προσπαθούσα να σε φυλάξω από τέτοια ρομαντικά.
Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν έχει και τόσο μεγάλη ανάγκη από ωραία θέα ή καθαρό αέρα.

Το δημοτικό σχολείο των παιδιών μου ήταν στην Μαλακοπη και έβλεπε το δάσος πριν το κάψουν, και το δικό μου γυμνάσιο στα 1969 ήταν στα πόδια ενός βουνού και στην άκρη ενός ποταμού. Και ήταν ολοκαίνουρια. Και Δημόσια.  Grin Grin

« Last Edit: January 16, 2007, 19:00:53 pm by dimakis » Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #363 on: January 16, 2007, 18:58:34 pm »

Quote from: dimakis on January 16, 2007, 18:44:07 pm
Quote from: pandora on January 16, 2007, 15:32:38 pm
Η αίθουσα στην οποία έδωσα proficiency ήταν η πιό καθαρή, η πιό καλά αεριζόμενη και η πιό ηλιόλουστη σχολική αίθουσα που έχω δεί... ....τεράστιους χώρους που είχε με δέντρα, φύση, για να αναπνέουν τα παιδιά οξυγόνο και να κάνουν μια μεγάλη βόλτα πρακτικά μέσα στο πράσινο κατά τη διάρκεια του διαλείμματός τους

Αγαπητή Πανδώρα,
όταν σημείωσα ότι:

"Υπάρχουν διάφορες εξωδιδακτικές φιοριτούρες στην λειτουργία των ιδιωτικών που δεν με ενδιαφέρουν.
Μιλάω για το εκπαιδευτικό έργο."

προσπαθούσα να σε φυλάξω από τέτοια ρομαντικά.
Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν έχει και τόσο μεγάλη ανάγκη από ωραία θέα ή καθαρό αέρα.

Το σχολείο των παιδιών μου ήταν στην Μαλακοπη και έβλεπε το δάσος πριν το κάψουν, και το δικό μου στα 1969 ήταν στα πόδια ενός βουνού και στην άκρη ενός ποταμού. Και ήταν ολοκαίνουρια. Και Δημόσια.  Grin Grin



Έχετε δίκιο ότι ίσως να ακούστηκα λίγο όπως κάποιοι που υποστηρίζουν αυτή τη στιγμή την ιδιωτικοποίηση της παιδείας. Όμως με ρωτήσατε για υποδομές και πάνω σ'αυτό σας απάντησα, όπως και κάποιοι από τους συναδέλφους ακριβώς από κάτω. Είμαι ρομαντική είναι η αλήθεια, και θα ήθελα το σχολείο μου να είναι τέτοιο. Και - ταπεινή μου γνώμη - ένα ευχάριστο περιβάλλον βοηθά στην εκπαιδευτική διαδικασία, ως ένα βαθμό, όπως και ένα ευχάριστο περιβάλλον σ'ένα νοσοκομείο βοηθά στην ψυχολογία του ασθενούς. Κατάλαβα ακριβέστατα το νόημα της τελευταία σας πρότασης, αλλά σ'εκείνο το σημείο αναφερόμουν στις υποδομές, σ'αυτό δηλαδή που με είχατε ρωτήσει παραπάνω.

Από κάτω ακριβώς απάντησα σε αυτό το σημείο, και απάντησα και για την ποιότητα της μόρφωσης και της εκπαίδευσης, στο οποίο ζητήσατε να απαντήσουμε.(Γνώμη μου είναι ότι το εκπαιδευτικό έργο μπορεί να είναι εξίσου καλό σε δημόσια και ιδιωτικά για διαφορετικούς λόγους. Στο μέν ιδιωτικό δεν υπάρχει η μονιμότητα, στο δε δημόσιο γυμνάσιο ή Λύκειο, υπάχουν καθηγητές με όρεξη για δουλειά, ρηξικέλευθες ιδέες και όνειρα γιατί θεωρούν το επάγγελμά τους, λειτούργημα. Αυτό που είναι δηλαδή στην πραγματικότητα. Εγώ στο δημόσιο γυμνάσιο και λύκειο είχα καθηγητές που δεν θα τους ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου γι'αυτά που μου μάθανε και επειδή με κάνανε ν'αγαπήσω αυτό που μάθαινα γιατί το αγαπούσαν κι αυτοί, και πάντα όταν τους θυμάμαι νιώθω τυχερή και περήφανη που τους είχα καθηγητές, και άλλοι που δεν έμαθα από αυτούς τίποτα απολύτως και περίμενα να γίνει 8 η ώρα να πάω στο φροντιστήριο να τα μάθω από τον φροντιστή μου. Η διαφορά είναι ότι ένας φίλος μου που πήγαινε στο Μαντουλίδη (ιδιωτικό) δεν πλήρωνε φροντιστήριο γιατί τους κάνανε στο Μαντουλίδη φροντιστήριο για τις Πανελλήνιες μετά την λήξη του μαθήματος οι καθηγητές τους! Και σε επίπεδο σαφώς ανώτερο αυτού της ενισχυτικής διδασκαλίας....) Δεν νομίζω ότι απαξίωσα το δημόσιο σχολείο. Αυτό που είπα είναι ότι θα ήθελα σε αρκετά πράγματα να μοιάσει με τα ιδιωτικά και με το επίπεδο των σχολείων του εξωτερικού.Ξεκάθαρα έγραψα σ'ένα από τα πόστ μου ότι δεν είμαι υπέρ της ύπαρξης ιδιωτικών σχολείων ή ιδιωτικών πανεπιστημίων, γιατί δημιουργούν κοινωνικές ανισότητες με κάποιες διευκολύνσεις που παρέχουν στους φοιτούντες τους.Το εξηγώ και αναλυτικότερα στα προηγούμενα πόστ μου

Πώς θα θελα να ζώ στο 1969.... Smiley Smiley Wink
« Last Edit: January 16, 2007, 19:47:03 pm by pandora » Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #364 on: January 16, 2007, 19:12:09 pm »

Quote from: Ernesto on January 16, 2007, 17:12:56 pm
Αυτό είναι το πρώτο μου post σε αυτό το forum παρόλο που το παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό. Βρίσκομαι σε αυτή την σχολή 6 χρόνια τώρα και παρόλο που ήθελα πολλές φορές να ουρλιάξω νιώθοντας να παραβιάζεται σε ανησυχητικά τακτά χρονικά διαστήματα η κοινή λογική, να βιάζεται η δημιουργικότητα και να πυρπολείται η ικανότητα για κριτική σκέψη αυτή την φορά δεν μπόρεσα να κρατηθώ. Αυτά που θα γράψω είναι απλά η προσωπική μου γνώμη και συγχωρέστε μου τους όποιους συναισθηματισμούς. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ πίσω σε αρκετά πράγματα και για να προλάβω κάποιους, απέχω από τις περισσότερες από τις διαδικασίες της σχολής και δεν είμαι καθόλου περήφανος για αυτό. Όποτε όλα τα παρακάτω έχουν και την έννοια της αυτοκριτικής. 

   Απλά έλεος επιτέλους. Έλεος με τις αυταπάτες και τους πιθηκισμούς. Έλεος αν πραγματικά μόνο αυτό αξίζουμε σαν άνθρωποι. Συζητάμε, κρίνουμε και μαλώνουμε με την αφέλεια ενός πεντάχρονου και χωρίς την αφοπλιστική του ειλικρίνεια. Ποιος πραγματικά πιστεύει ότι θα αλλάξουμε κάτι με αντιδράσεις που μας τις έχουνε διδάξει αυτοί που αποφασίζουνε για εμάς; Πόσο ακόμα θα συνεχίσουμε να πιστεύουμε ότι κάποιοι άλλοι φταίνε για ότι μας συμβαίνει και δεν θα συνειδητοποιούμε ότι η κοινωνία που έχουμε  δεν είναι πάρα μόνο η κοινωνία που μας αξίζει;

   Δεν απαξιώνω τίποτα απλά πιστεύω ότι βλέπουμε τα πράγματα σε τελείως λάθος βάση. Έχουν τόση αξία αυτά που κάνουμε όσο ένα παιχνίδι ενός μικρού παιδιού. Περνάει καλά όσο το κάνει και πιστεύει ότι κάνει κάτι πολύ σπουδαίο αλλά όταν θα τελειώσει θα έχει συντελεστεί μόνο μία απειροελάχιστη αλλαγή στον ψυχισμό του.
   
   Τι αλλάξανε οι καταλήψεις του Μάιου-Ιουνίου; Η προσωπική μου γνώμη, μόνο απειροελάχιστα  επηρέασαν  τον ψυχισμό μας. Στο χειμερινό εξάμηνο που μας πέρασε, που παρακολούθησα μαθήματα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο  στα 6 μου χρόνια, τίποτα δεν θύμιζε ότι είχε συμβεί μία κινητοποίηση πριν από 3 μόλις μήνες. Ούτε η νοοτροπία μας σαν φοιτητές, ούτε η στάση των καθηγητών, ούτε η στάση της κοινωνίας απέναντι στον εαυτό της. Βέβαια αποκτήσαμε ένα μεγάλο εργαστήριο και δύο τρία ακόμα έργα υλικοτεχνικής υποδομής. Α ναι, και καθυστερήσαμε την ψήφιση του νόμου. Καλά είναι αυτά. Σε βοηθάνε να ξεχνάς ότι βιάζετε κατά εξακολούθηση  καθημερινά η προσωπικότητα σου με την συγκατάθεση σου.

   Θέλουμε καταλήψεις να κάνουμε καταλήψεις. Αλλά πραγματικές καταλήψεις όχι μαϊμού για να θυμόμαστε και την καταγωγή μας. Να πάρουμε την σχολή στα χέρια μας, να την λειτουργήσουμε εμείς όσοι φοιτητές, καθηγητές και συμπαραστάτες έχουμε το θάρρος να το κάνουμε.  Και πραγματικά τότε το υπουργείο και η κάθε κυβέρνηση ας πάει να ψηφίζει ότι θέλει. Μία σχολή και ένα πανεπιστήμιο που οι συμμετέχοντες στην όλη διαδικασία έχουν πλήρη επίγνωση των ευθυνών τους και των δυνατοτήτων τους, έχουνε την εκπαιδευτική διαδικασία στα χέρια τους και αποφασίζουνε σαν μία ώριμη ανθρώπινη κοινωνία, αυτό το πανεπιστήμιο δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και από αυτό θα βγαίνουν άνθρωποι όχι ικανότατοι πίθηκοι. Χωρίς καμία διάθεση προσβολής των συμπαθών συγγενών μας πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό είμαστε σήμερα. Αρνούμαστε να δούμε ότι μας έχουν πει ότι είναι περά από το όριο των δυνατοτήτων μας.

   Αλλά δυστυχώς όλα τα παραπάνω έχουν διάφορες «κακές» ταμπέλες. Πραγματικά είναι τόσο εύκολα να αφορίσεις μία ιδέα. Της δίνεις μία ταμπέλα, γλιτώνεις μία καλή από αυτήν και η κοινή λογική πάει για ύπνο. Γιατί η δικιά μου λογική λέει, θέλεις να κάνεις κάτι δικό σου όπως το οραματίζεσαι τότε κόψε τους ομφάλιους λώρους και παίξε όπως πιστεύεις. Ρίσκαρε γιατί αλλιώς δεν κερδίζεις τίποτα. Όταν θα μπορούμε να πούμε η σχολή ΗΜΜΥ, το Α.Π.Θ., η χώρα μας τελεί υπό κατάληψη γιατί είμαστε έλλογα όντα και αρνούμαστε να αφήσουμε την ζωή μας στα χέρια άλλων  τότε θα έχουμε πραγματικά καταλάβει κάτι.

   Θα μπορούσε να αναλύσω πολλές πτυχές του παραπάνω συλλογισμού μου αλλά πιστεύω ότι ήδη είπα πολλά. Νομίζω ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από ότι τα κάνουμε συνήθως. Παρόλο που είμαστε μηχανικοί θεωρώ ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν αγγίζουμε καν την καρδιά του προβλήματος. Όταν είμαστε τόσο πίσω ως άνθρωποι δεν θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με μικρά βηματάκια αλλά να κάνουμε άλματα. Η τουλάχιστον να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Αυτό έχουμε γιατί αυτό μας αξίζει.     

   Σας ευχαριστώ που ακούσατε το ταπεινό μου ουρλιαχτό.

Καληνύχτα μας και καλή μας τύχη.


Φίλε Ernesto, διάβασε αυτό: http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=11189.msg208426#msg208426. Αξίζει.
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #365 on: January 16, 2007, 19:13:21 pm »

     
Quote from: dimakis on January 16, 2007, 18:31:26 pm
http://www.anatolia.edu.gr/cms.jsp;jsessionid=ED5B1D5058461B66B172EED72BCBFC32?CMCCode=0101020306&extLang=
Στο παραπάνω link φαίνονται τα προσόντα των καθηγητών του Ανατόλια.
Αν είχαν όλοι μεταπτυχιακά, να είστε βέβαιοι ότι θα τους είχαν όλους.

     Πρόκειται για τη λίστα καθηγητών του IB (Διεθνές Απολυτήριο) και όχι των καθηγητών του λυκείου. Το πρόγραμμα αυτό (ΙΒ) αφορά μόνο την εισαγωγή σε Αγγλόφωνα πανεπιστήμια και κολλέγια του εξωτερικού και είναι βέβαια εξ' ολοκλήρου αγγλόφωνο. Εξ' ου και οι τίτλοι μαθημάτων (History,Visual arts κτλ.). Προωθείται δε πολύ από τη διοίκηση άλλα είναι κατά τη γνώμη μου αμφιλεγόμενης αξίας.
      Δεν γνωρίζω αν όλοι οι καθηγητές έχουν master ή PhD, πολύ πιθανόν να μη συμβαίνει κάτι τέτοιο ειδικά σε καθηγητές φιλολογικών. Αλλά γνωρίζω ότι οι νέες προσλήψεις γίνονται με αυστηρά κριτήρια και μερικοί καθηγητές φεύγουν για μετεκπαίδευση στην Αμερική. Όπως το παράδειγμα δυο φιλολόγων, ο ένας εκ' των οποίων γνωρίζω ότι πήγε για μετεκπαίδευση στα λατινικά.
      Το αποτέλεσμα είναι καλό, πράγμα που γνωρίζω μιας και έχω περάσει τα 9 από τα 12 χρόνια της εκπαίδευσής μου σε άθλια δημόσια σχολεία που δεν θεωρούνται ούτε κατά διάνοια τα "φιλέτα" του εκπαιδευτικού συστήματος(όπως τα πειραματικά).
       Επίσης δεν διεκδικώ την τελειότητα για λογαριασμό του Ανατόλια αλλά γενικά μιλώντας τα πράγματα είναι ασυγκρίτως καλύτερα από το 99% των σχολείων της χώρας. Σε θέμα οργάνωσης, διδακτικού προσωπικού, νοοτροπίας και υποδομών το αποτέλεσμα δεν μπορεί να συγκριθεί με το δημόσιο σχολείο, κατά τη γνώμη μου ούτε με το πειραματικό.
       Τέλος, θα ήθελα να πώ πως δεν είμαι υπέρμαχος της αμιγώς ιδιωτικής παιδείας αλλά σίγουρα δεν πιστεύω πως πρέπει να παταχθεί ολοκληρωτικά. Η λύση για τα προβλήματα της δημόσιας παιδείας σίγουρα δεν είναι να καταργήσουμε την ιδιωτική η οποία μερικές φορές αποτελεί διέξοδο για τους μαθητές.
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #366 on: January 16, 2007, 19:19:55 pm »

Τα δημοσια πασχουν, για δυο λογους:

1) Επειδη δεν εχουν αυτονομια, ετσι ωστε να επιλεγουν το πλανο τους, να ελεγχουν αν οι καθηγητες ανταποκριννται στα προσοντα τους κοκ.
2) Επειδη οι σημερινοι καθηγητες ειναι πολλες φορες ατομα τα οποια μπαινουν στα σχολεια μονο και καλα επειδη προσφερουν ξαπλα.

Κατ τα αλλα, ειτε βολευ, ειτε τεννις, εμενα προσωπικα δεν θα με πολυενδιεφεραν αυτα, αρκει να ηταν καλοι οι καθηγητες. Βεβια, θα ηταν ολα αυτα ευπροσδεκτα, αλλα οχι και αναγκαια.

Περα απο τα υπολοιπα, σε πολλες χωρες τιυ εξωτερικου, τα δημοσια ειναι για φωτογραφια. Το οτι εδω τα δημοσια ειναι καταντια, ειναι επακολουθο της λογικης της σημερινης πολιτειας. Εγω πραγματαικα τρoμαξα οταν ηρθα Θεσσαλονικη και αντικρυσα σχολεια, που ηταν σαν κοτετσια. Πραγματικα μεσα στην μιζερια. Αυτο προφανως ειναι καθαρα θεμα πολιτειας. Επιφυλασσομαι να συνεχισω την απαντηση μου λιγο αργοτερα.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #367 on: January 16, 2007, 19:26:36 pm »

Αν και σφοδρός πολέμιος των ιδιωτικών σχολείων για τους δικούς μου λόγους, θα πω μόνο μία εμπειρία μου από το δημόσιο.

Να σημειωθεί ότι πήγαινα σε ένα από τα... "καλύτερα" σχολεία της Θεσσαλονίκης, το 14ο Λύκειο, που τη χρονιά πριν από μένα είχε τους περισσότερους επιτυχόντες στο Πανεπιστήμιο σε όλο το Νομό αλλά και στη δικιά μου χρονιά πήγε πολύ καλά. Να φανταστείτε μπήκα ηλεκτρολόγος και αμφιβάλλω αν ήμουν στους "καλύτερους" 20 μαθητές.

Στο σχολείο υπήρχε ένας μαθηματικός, ο οποίος άγγιζε τα όρια του διανοητικά καθυστερημένου. Το μάθημά του ήταν 3 λαλούν και 2 χορεύουν. Το πρόβλημα ήταν γνωστό τοις πάσει, γονείς διαμαρτύρονταν, μαθητές κτλ. Όμως δε μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα γι'αυτό. Ούτε να φύγει, ούτε να παραμεριστεί. Το καλύτερο που μπορούσε να πετύχει η διεύθυνση, ήταν να μη διδάσκει στην 3η λυκείου για να μην καταστραφούν παιδιά.

Εγώ ευτυχώς είχα την κόρη του στο τμήμα μου και δε μου έκανε ποτέ μάθημα. Όσοι τον είχαν 2α λυκείου κατεύθυνση δε μάθανε ποτέ διανύσματα.

Τέτοια προβλήματα αν ξεπεραστούν, νομίζω το δημόσιο σχολείο θα θάψει τα ιδιωτικα.
« Last Edit: January 16, 2007, 19:29:57 pm by Juan » Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #368 on: January 16, 2007, 19:31:36 pm »

Δε θα γράψω πάνω σε όλα όσα έχω διαβάσει στο topic, θα γράψω μόνο πάνω σε μια συζήτηση που είδα να εξελίσσεται για τα ιδιωτικά σχολεία π.χ. Ανατόλια.

Έγινε λόγος για καλύτερες υποδομές, τις οποίες διαθέτουν τα ιδιωτικά σχολεία σε σχέση με τα δημόσια. Ο κ.Δημάκης ζήτησε την τεκμηρίωση των όσων ειπώθηκαν για το επίπεδο των ιδιωτικών σχολείων και τη σύγκρισή τους με τα δημόσια. Θεώρησε, αν κατάλαβα καλά, ότι δεν αναφέρθηκαν πουθενά επαρκή στοιχεία για να στηρίξουν αυτή τη θέση (αν κάνω κάπου λάθος, παρακαλώ να με διορθώσετε).

Θέλω να παρέμβω στη συζήτηση γιατί αντιλαμβάνομαι ότι ο κάθε ένας μιλάει για διαφορετικό πράγμα. Συμφωνώ ότι οι γνώσεις ενός καθηγητή (τα πτυχία του, για παράδειγμα, όπως δείχνει και το post του κ. Δημάκη) που διδάσκει σε ένα ιδιωτικό σχολείο, μπορεί να μην είναι επαρκείς και το γεγονός ότι ένα σχολείο είναι ιδιωτικό δεν εξασφαλίζει αυτόματα και την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Όμως είναι παράλογο εντελώς να μην μπορούμε απλά να παραδεχτούμε ότι η υποδομή αυτών των σχολείων δεν έχει ουδεμία σχέση με την υποδομή των δημοσίων. Και γι' αυτό το πράγμα δεν χρειάζεται καμία άλλη τεκμηρίωση, παρά μόνο αυτή που μπορούμε να δούμε με τα ίδια μας τα μάτια, αν έχουμε επισκευτεί έστω και μία φορά ένα δημόσιο και ένα ιδιωτικό σχολείο. Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε σε αυτόν τον τομέα πίσω από το δάχτυλό μας. Η κατάσταση που επικρατεί στα δημόσια όταν συγκρίνεται με τα ιδιωτικά μόνο ως τραγική μπορεί να χαρακτηριστεί.

Δεν νομίζω ότι όλοι οι παραπάνω φοιτητές που αναφέρθηκαν στο επίπεδο και την οργάνωση των ιδιωτικών σχολείων να αναφέρονται στο πόσα master η bachelor έχουν οι καθηγητές των ιδιωτικών. Όλοι ξέρουμε (ή έστω οι περισσότεροι) τι λούφα πέφτει και στα ιδιωτικά, και τι κουμπαριές για να πάρουν οι διάφοροι καθηγητές τις διάφορες θέσεις. (Τώρα ξέρω, κάποιοι θα τρέξουν να μου ζητήσουν στοιχεία. Αλλά ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε... Cheesy). Άλλωστε τα ιδιωτικά σχολεία δεν είναι ο μόνος χώρος της εκπαίδευσης όπου οι καθηγητές δεν παίρνουν με το σπαθί τους τη θέση τους....Ούτως ή άλλως, ούτε σε δημόσιο σχολείο είδα εγώ προσωπικά ποτέ κανέναν καθηγητή με διδακτορικό...

Η συγκριση τελικά που μπορούμε να κάνουμε, όταν οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ζήσει το δημόσιο σχολείο, είναι σύγκριση υποδομών. Και γενικότερα σύγκριση των συνθηκών μέσα στις οποίες αναγκάζεται ένας μαθητής, που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα, να περάσει 12 χρόνια από τη ζωή του. Και αυτό δεν έχει να κάνει τίποτα με το πόσο ρομαντικός είναι ο καθένας μας, αλλά με το πόσα μπορεί να αντέξει...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
aliakmwn
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #369 on: January 16, 2007, 19:41:21 pm »

Οι απαντησεις θυμιζουν εκθεση ιδεων Γ' Λυκειου Μ.Μ. (Μετα Μεταρρυθμισης)
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #370 on: January 16, 2007, 19:43:02 pm »

δε νομίζω ότι το πρόβλημα του δημοσίου σχολείου είναι αν έχουν οι καθηγητές του δημοσίου μάστερ ή διδακτορικά ή όποιο άλλο χαρτί...
στο δικό μου λύκειο τύχαινε να είχα αρκετούς καθηγητέςπου  έχουν διδακτορικό...συγκεκριμένα μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή  5...δε σημαίνει αυτό για μένα τίποτα...
επίσης δεν ξέρω πώς τα κατάφερναν στη Δράμα τους περίσσοτερους καθηγητές που είχαν κάποια δυσκολία στο μάθημα τους αποσπούσαν στα γραφεία της Β'Βάθμιας Εκπαίδευσης...
πρόβλημα χρηματοδότησης στα σχολεία ,όσο ξέρω από τον πατέρα μου(ναι και μένα και οι δύο εκπαιδευτικοί είναι Cheesy Cheesy Cheesy),δεν υπάρχει ...επίσης ξεχνάμε κάτι οι αρμοδιότητες για τα σχολικά κτίρια έχουν περάσει από την κεντρική κυβέρνηση στους ΟΤΑ ...
μάλλον ήμουν τυχερός γιατί στο λύκειο πήγα σε ένα ολοκαίνουριο κτίριο το οποίο είναι για φωτογραφία...επίσης στη γ' λυκείου έιμασταν 22 άτομα στη γενική στην κατεύθυνση γύρω στους 20... επίσης λειτουργούσε βιβλιοθήκη η οποία ήταν πλήρως εξοπλισμένη...
και για να το θαυμάσετε 8) 8) 8):
http://4lyk-dramas.dra.sch.gr/old/ellinika/schoolphoto/photo.htm
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #371 on: January 16, 2007, 19:57:23 pm »

Εγώ στην πρώτη Γυμνασίου είχα καθηγήτρια Αγγλικών με εμφανέστατα ψυχολογικά προβλήματα.Στο πρώτο μάθημα ,αντί εισαγωγής, μας διάβασε ένα Ελληνικό κείμενο για την ......κακαντρέχεια,μάλλον προσπαθώντας να αντιμετωπίσει προληπτικά τον χλευασμό και τα "αστεία" των μαθητών. Όπως είναι φυσικό οι ενέργειες της έφεραν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, τα παιδιά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πολύ σκληρότερα από τους μεγάλους!
Νομίζω πως αυτοκτόνησε πριν λίγα χρόνια.

Αλλά και εδώ στο THMMY στο πρώτο εξάμηνο,μας υποδέχθηκε ένας μαθηματικός του γενικού τμήματος για τον οποίο κυκλοφορούσε η φήμη πως είχε πάθει εγκεφαλικό και ήθελε λίγους μήνες ακόμα για να βγεί στη σύνταξη.Θυμάμαι τους συμφοιτητές μου που τον κορόιδευαν ξεδιάντροπα μπορστά στα μάτια του,μέσα στο αμφιθέατρο,στον υποτιθέμενο "ναό της γνώσης".Σειρές έμαθα σε μεγαλύτερα έτη...
« Last Edit: January 16, 2007, 20:20:54 pm by Zarathoustra » Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #372 on: January 16, 2007, 20:06:10 pm »

για να σπάσει λίγο το κλίμα...

Logged
Wanderer
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5230


Othoum Endron Saous


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #373 on: January 16, 2007, 20:34:59 pm »

Λίγο άσχετο με το θέμα αυτό που θα ρωτήσω, αλλά τελικά ισχύει το ότι έχεις περιθώρια 7 χρόνια να βγάλεις τη σχολή αλλιώς διαγράφεσαι και το ότι αν κοπείς σε ένα μάθημα 3 φορές πάλι διαγράφεσαι από τη σχολή;
Logged

Preserve and keep us safe this night     *and our innocence made fun of justice*

Once we dreamt of everything
united by our love
There's a place for everyone
so we scream "Liberta"
manina
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 739



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του ʼρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #374 on: January 16, 2007, 20:38:29 pm »

καλησπέρα..
παιδια, νομίζω πως το θέμα των κτιριακών εγκαταστάσεων θα έπρεπε να είναι το τελευταίο που θα έπρεπε να μας απασχολεί. Σίγουρα θα ήθελα κι εγώ να είμαι 6 ώρες την ημέρα σε ένα περιβαλλον όπως αυτό του Ανατόλια, αλλα δεν είχα και ιδιαιτέρο πρόβλημα στο 2ο λύκειο θεσνίκης οπου πήγαινα το οποίο ήταν απο την εποχή του Γεωργιου Παπανδρέου(όχι του Γιωργάκη). Το θέμα είναι οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στα θέματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όχι μόνο στο λύκειο, αλλά από το δημοτικό ακόμα.. Η αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας, η επιμόρφωση των καθηγητών, η ουσιαστική παροχή γνώσης, η ανάπτυξη κριτικής σκέψης, και σαφώς βασικές υποδομές εργαστηρίων και βιβλιοθηκών είναι κάποια ζητήματα με τα οποία πρέπει να ασχοληθεί η πολιτεία.
Και όσο για τους καθηγητές(είτε πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων είτε όχι) που δεν κάνουν όπως θα έπρεπε τη δουλειά τους, έχετε σκεφτεί πως ίσως δεν μπορούν ? Έχετε σκεφτεί πως ίσως εμείς δεν τους αφήνουμε όταν πηγαίνουμε στο σχολείο για "χαλάρωση" τισ περισσότερες φορές, αφού ότι μάθουμε θα το μάθουμε από τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα?  Δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω, και γω το ίδιο έκανα, πήγαινα στο σχολείο για χαβαλέ, όμως δεν φταίνε οι μαθητές, αλλά το σύστημα που έχει απαξιώσει το ρόλο του του σημερινού δημόσιου σχολείου....  Θυμάμαι τις καθηγήτιρες αγγλικών και θρησκευτικών που μάταια ποσπαθούσαν να κάνουν μάθημα μεσα σε μια τάξη ζούγκλα, οπου   άκουγες μόνο αλαλαγμούς, γέλια και κοροιδίες τωμ μαθητών(μέσα σε αυτους κι εγώ). Ακόμα και σε μάθημα κατεύθηνσης, Χημεία για την ακρίβεια, ο καθηγητης έκανε μάθημα, σωστό μάθημα, σε μια τάξη που οι 10 από τους 20 μαθητές κοιμόντουσαν, (τον είχαμε πρώτη ώρα, αυτό έφταιγε).
Και κάτι άλλο...
Είμαι ήδη 3 χρόνια στη σχολή. Από την 3η γυμνασίου που ήμουν μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει 3 υπουργοί παιδείας. Και απ'ότι βλέπω απο τον αδερφό μου που τώρα τελειώνει το σχολείο δεν έχει αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ απολύτως στο ελληνικό, δημόσιο σχολείο παρα μόνο ο κάθε υπουργός βγάζει καινούριο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Αυτά....
Logged

Όταν ο Δημάκης βγάλει τα αποτελέσματα των Αναλογικών ενημερώστε με! Παραιτούμαι!
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 56 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...