• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 12:15:06 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 12:15:06 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426668
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 66
Guests: 107
Total: 173
George_RT
narcos
faidonchatz
Xontroulis
serafeim
vaggelisx
mikrosdia
MarakiT
stelinas
Nikos_313
abcdefg
Thalasotsanta
thomasdt
Psycher
theodoradr
DimitrisKouk
cchristodoulou
tsaliki
apob
Mr Watson
Mari0s
mkakale
Annapar
Mihalist
petikas
Giorgosap
despoina15
adelaine
antontsiorvas
jimalexoud
Laris
dsaragiotis
zerielea
andreasbr
Saint_GR
Reidemption
sapounas
Thanasis_pap
eli_k
matrozos
arisap
ganasto
mgrivab
DLHERRO
eplysia
nikd
Zoe06
ddantono
AcDimitri
mpizos
μιλτοςμ
alice
mikebel
dimitris kiziridis
Nekt
alexlad
thomassamaras
gtapalis
astakos1
elias_farhood
Oxil
vdelimpalta
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Σύλλογος φοιτητών (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 Go Down Print
Author Topic: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους  (Read 7970 times)
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« on: February 22, 2005, 17:06:10 pm »

Σημερα εγινε η συνελευση του 3ου ετους με διαφορα θεματα...Αναφερω καποια χαρακτηριστικα. Θα μπορουσαμε εδω να συνεχισουμε τη συζητηση κ να πειτε ολοι (κ αλλα ετη) τη γνωμη σας

1.Προταθηκε να προτεινουμε ( Smiley ) σε καθε καθηγητη το μαθημα του να εχει εργασια προαιρετικη που θα δινει BONUS βαθμους (κ οχι ποσοστο επι του συνολικου βαθμου). Οι εργασιες οπως ειπωθηκε κ στη συνελευση να ειναι πρακτικου ενδιαφεροντος κ διαβαθμισμενης δυσκολιας.Για να αποφευχθουν φαινομενα αντιγραφης (ειδατε κανουμε κ μεις ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΣΗ για να μαστε στο κλιμα των ημερων) προταθηκε κατα την παραδοση της εργασιας να γινεται μια ΜΙΝΙ προφορικη εξεταση.

2.Ενα μεγαλο θεμα ειναι το ν+3 το οποιο οι υπευθυνοι του προγραμματος σπουδων δεν φαινονται διατεθειμενοι να αλλαξουν. Προτεινουμε ομως το 2ν+6. Ειναι κατι που εχει ηδη εφαρμοστει στο τμημα Πολιτικων Μηχανικων. Η διαφορα ειναι οτι ο φοιτητης μπορει να δηλωνει το ΧΡΟΝΟ 2ν+6 μαθηματα. Ποιο το πλεονεκτημα? Οτι καποιος μπορει να χρωσταει 2 χειμερινα μαθηματα αλλα 4 θερινα κ να τα δηλωνει ολα κανονικα κατι που τωρα δεν ειναι εφικτο! Το θεμα αυτο αφορα ΟΛΑ τα ετη κ γιαυτο κριθηκε αναγκαιο να συζητηθει κ στη Γενικη Συνελευση του Συλλογου.

3.Αλλο προταση που εγινε ειναι η δυνατοτητα ενος φοιτητη να ξαναδωσει ενα μαθημα που εχει περασει με σκοπο τη βελτιωση του βαθμου του ΧΩΡΙΣ να χρειαστει να κοψει το μαθημα. Ειναι κατι που εφαρμοζεται εδω κ καιρο στο Εθνικο Μετσοβειο Πολυτεχνειο κ καλο θα ηταν να γινει κ εδω κατι προς τη διευκολυνση των φοιτητων.

4.Κατι που εχει ειπωθει εδω στο φορουμ. Οι Νησιδες Η/Υ οι οποιες συνεχιζουν να παραμενουν ανοιχτες για ελαχιστες ωρες την ημερα.

5.Τελος συζητηθηκε κ το προβλημα της Βιβλιοθηκης του Τμηματος. Αποτι φαινεται ο υπευθυνος αρνειται πεισματικα να εκπληρωσει τα καθηκοντα του (δεν αρνειται φυσικα το μισθο του κ τη θεση που του εχει δωθει) με αποτελεσμα η βιβλιοθηκη να ειναι για παρα πολλες ωρες κλειστη. Στην εξεταστικη εγινε μια προσπαθεια να παραμεινει ανοιχτη (δουλευοντας με μεταπτυχιακους φοιτητες) αλλα τωρα η εξεταστικη τελειωσε κ το προβλημα εμφανιστηκε παλι.

Ολα αυτα τα θεματα δεν τα εγραψα εδω προς ενημερωση σας αλλα για να πειτε κ εσεις τη γνωμη σας κ για να πιεσετε κ εσεις (κ προσωπικα κ σαν ετος) να προκυψουν αλλαγες.
Περιμενω σχολια..
« Last Edit: February 22, 2005, 17:09:27 pm by JAs0n-X » Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #1 on: February 22, 2005, 17:25:05 pm »

Quote from: JAs0n-X on February 22, 2005, 17:06:10 pm

1.Προταθηκε να προτεινουμε ( Smiley ) σε καθε καθηγητη το μαθημα του να εχει εργασια προαιρετικη που θα δινει BONUS βαθμους (κ οχι ποσοστο επι του συνολικου βαθμου).
Μαζί σας

Quote
3.Αλλο προταση που εγινε ειναι η δυνατοτητα ενος φοιτητη να ξαναδωσει ενα μαθημα που εχει περασει με σκοπο τη βελτιωση του βαθμου του ΧΩΡΙΣ να χρειαστει να κοψει το μαθημα.
Θέλει μεγάλη πίεση προς τους καθηγητές αλλά και πάλι δε νομίζω οι προσπάθειές σαν να ευωδωθούν.
Εν μέρει το καταννοώ,αφού σε μια τέτοια περίπτωση οι μισοί και παραπάνω θα δίναν ξανά,
αφου δεν θα είχαν τπτ να χάσουν,
με προφανή αποτελέσματα...


Quote
5.Τελος συζητηθηκε κ το προβλημα της Βιβλιοθηκης του Τμηματος. Αποτι φαινεται ο υπευθυνος αρνειται πεισματικα να εκπληρωσει τα καθηκοντα του (δεν αρνειται φυσικα το μισθο του κ τη θεση που του εχει δωθει)
Αχ, ήμουν νιος (1ετής) και γέρασα (τελειόφοιτος)
και ακόμα για αυτό το θέμα ακούω, ότι πρέπει να επιλυθεί.
Αυτό και ο γόρδιος δεσμός!
Αλλά και ο δεύτερος "επιλύθηκε"
οποτε..
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Elessar
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 82


View Profile
Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #2 on: February 22, 2005, 18:38:34 pm »

Για το θέμα της Βιβλιοθήκης...
Απ' ό,τι γνωρίζω εκκρεμεί για τον συγκεκριμένο υπάλληλο Ένορκη Διοικητική Εξέταση, η οποία, όμως, είναι κάτι που μπορεί να εκκρεμεί για πάντα αν δεν το σπρώξει κανείς. Και αν δεν κάνω λάθος, ο άνθρωπος για αυτή τη δουλειά είναι ο Πρόεδρος του Τμήματος.  Οπότε, το επόμενο βήμα για την υπόθεση αυτή είναι η πίεση στον κ. Ντοκόπουλο.
Αν κάνω λάθος, παρακαλώ όποιος γνωρίζει καλύτερα να με διορθώσει.
Ας γίνει επιτέλους κάτι με τον εν λόγω κύριο, δεν βρίσκω τον λόγο να πληρώνεται για κάτι που δεν κάνει, να μην πληρώνεται κάποιος άλλος που θα το έκανε ευχαρίστως ή γενικά να υπάρχει εγκεκριμένο κονδύλιο και οι φοιτητές να είναι χωρίς βιβλιοθήκη...
Logged
dim
Honoured Member
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 1564


finding emo


View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #3 on: February 22, 2005, 19:18:18 pm »

Quote from: JAs0n-X on February 22, 2005, 17:06:10 pm
1.Προταθηκε να προτεινουμε ( Smiley ) σε καθε καθηγητη το μαθημα του να εχει εργασια προαιρετικη που θα δινει BONUS βαθμους (κ οχι ποσοστο επι του συνολικου βαθμου).

Δεδομένου ότι το 6ο εξάμηνο έχει 8 μαθήματα (χωρίς τα χρωστούμενα), είναι απαραίτητες τέτοιες εργασίες..
Δε γίνεται να πας σε μια εξεταστική που διαρκεί χρόνο dt με 8 μαθήματα στην πλάτη και να γράψεις καλά και στα 8..
Ίσως θα μπορούσαμε να ζητήσουμε και:
-απαλλακτικές εργασίες
-προόδους
-απαλλακτική εξέταση (όπως νομίζω ότι ισχύει σ'ένα μάθημα επιλογής του 6ου)

ώστε ο κάθε καθηγητής να διαλέγει κάποιο από τα παραπάνω..
Δεν ξέρω αν κάποια από αυτά ακούγονται βλακεία, αλλά σε άλλες σχολές που ισχύουν κάποια απ΄τα παραπάνω το πρόγραμμα των φοιτητών είναι πολύ πιο εύκολο στην εξεταστική..

Quote from: JAs0n-X on February 22, 2005, 17:06:10 pm
3.Αλλο προταση που εγινε ειναι η δυνατοτητα ενος φοιτητη να ξαναδωσει ενα μαθημα που εχει περασει με σκοπο τη βελτιωση του βαθμου του ΧΩΡΙΣ να χρειαστει να κοψει το μαθημα.

Χλωμό, αλλά ίσως και να είναι εφικτό κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις..
Πχ να έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό μόνο οι επί πτυχίο φοιτητές (άλλωστε έχω ακούσει ότι μερικές    φορές, ανάλογα με τον καθηγητή, δίνονται τέτοιες ευκαιρίες σ'όσους θέλουν να ανεβάσουν το γενικό τους..)
ή να μπορούν να το κάνουν για κάποιο περιορισμένο αριθμό μαθημάτων..
Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #4 on: February 22, 2005, 21:06:34 pm »

Οσο αφορα το 3. εγω ειμαι ΚΑΤΑ!...απλα το εγραψα γιατι συζητηθηκε. Εκτος του οτι ειναι πολυ δυσκολο να το εφαρμοσουν οι καθηγητες. Περα απο τους Ν που θα δινουν το μαθημα θα εχουν κ αλλα ποσα γραπτα να διορθωσουν για αυτους που το ξαναδινουν. Κ δεν νομιζω οι καθηγητες να εχουν ορεξη να βαλουν κιαλλο μπελα...
εγω ομως ειμαι κατα γιατι πιστευω οτι ο βαθμος πτυχιου χανει την αξια του!...Θα μπορει καποιος να κατσει 10 χρονια κ να βγαλει ενα πτυχιο με 9, 9.5 !! Για σκεφτειτε τι θα γινονταν αν διναμε πχ ΕΕΤ Ι αφου εχουμε ολοκληρωσει τις σπουδες μας στον Ενεργειακο...θα γραφαμε ολοι 10!
Περαν αυτου θα ειναι αδικο για καποιον ο οποιος μπορει να ηταν κ πολυ καλος κ να εβγαλε τη σχολη του στα 5 χρονακια με ενα 7αρακι σε συγκριση με καποιον που την εβγαλε σε 8 με 8αρακι να του "φαει" πχ ενα μεταπτυχιακο!
Ειναι αληθεια οτι μπαινουμε ολοι σε ενα μπελα!...
τσπ.
Quote
Δεδομένου ότι το 6ο εξάμηνο έχει 8 μαθήματα (χωρίς τα χρωστούμενα), είναι απαραίτητες τέτοιες εργασίες..
Δε γίνεται να πας σε μια εξεταστική που διαρκεί χρόνο dt με 8 μαθήματα στην πλάτη και να γράψεις καλά και στα 8..
Ίσως θα μπορούσαμε να ζητήσουμε και:
-απαλλακτικές εργασίες
-προόδους
-απαλλακτική εξέταση (όπως νομίζω ότι ισχύει σ'ένα μάθημα επιλογής του 6ου)

Δεν ηρθες να τα πεις κ το μεσημερι...
Πολυ ενδιαφερον αυτο που ειπες κ ξεχασαμε να το συζητησουμε το μεσημερι κ να το προσθεσουμε στις προτασεις μας....

ΤΑΣΟ (elektroSOK) αν τα βλεπεις γραφτα !!!  Tongue  Tongue Tongue
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #5 on: February 22, 2005, 22:25:44 pm »

Quote from: JAs0n-X on February 22, 2005, 21:06:34 pm
Θα μπορει καποιος να κατσει 10 χρονια κ να βγαλει ενα πτυχιο με 9, 9.5 !! Για σκεφτειτε τι θα γινονταν αν διναμε πχ ΕΕΤ Ι αφου εχουμε ολοκληρωσει τις σπουδες μας στον Ενεργειακο...θα γραφαμε ολοι 10!
Περαν αυτου θα ειναι αδικο για καποιον ο οποιος μπορει να ηταν κ πολυ καλος κ να εβγαλε τη σχολη του στα 5 χρονακια με ενα 7αρακι σε συγκριση με καποιον που την εβγαλε σε 8 με 8αρακι να του "φαει" πχ ενα μεταπτυχιακο!
Ειναι αληθεια οτι μπαινουμε ολοι σε ενα μπελα!...
τσπ.
Αυτό ρε Ιάσωνα μπορεί να γίνει και τώρα.
Κάθεται κάποιος 10 χρόνια κόβει,ράβει και βγάζει πτυχίο με 10.
Αλλά και το άλλο που λες πάλι είναι εφικτό.
Δλδ τι θα με εμποδίσει εμένα να δώσω την ΕΕΤ1 στο 23 έτος;
Πάντως, ειδικά για αυτό το μάθημα,δεν είναι και απαραίτητο το να τελειώσεις ενεργειακό τομέα για να πάρεις 9-10.

@ gpap: Αν δεν υπήρχαν και οι ερωτήσεις κρίσεως... Wink Tongue Tongue innocent
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #6 on: February 22, 2005, 22:53:59 pm »

Quote from: fugitive on February 22, 2005, 22:25:44 pm
Αυτό ρε Ιάσωνα μπορεί να γίνει και τώρα.
Κάθεται κάποιος 10 χρόνια κόβει,ράβει και βγάζει πτυχίο με 10.
Αλλά και το άλλο που λες πάλι είναι εφικτό.
Δλδ τι θα με εμποδίσει εμένα να δώσω την ΕΕΤ1 στο 23 έτος;
Πάντως, ειδικά για αυτό το μάθημα,δεν είναι και απαραίτητο το να τελειώσεις ενεργειακό τομέα για να πάρεις 9-10.

@ gpap: Αν δεν υπήρχαν και οι ερωτήσεις κρίσεως... Wink Tongue Tongue innocent


Γιαυτό με ...εκθέτεις με την απελευθέρωση ...ρεύματος στην electroauth?? angry_n angry_n

Να πω και κάτι για το 3, μιας και εγώ είμαι από τους ...πιο κακούς στο θέμα. Για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο ο φόρτος της πολλαπλής διόρθωσης των γραπτών, χωρίς όμως αυτό να είναι μικρό πρόβλημα όταν έχει κανείς 700-1000 φοιτητές που μπορεί να προσέλθουν στις εξετάσεις (και αν ξέρει κανείς ότι μπορεί να κάνει τη ..βόλτα του και αν του ..κάτσει του έκατσε, τότε καταλαβαίνετε τι θα γίνει). Το πρόβλημα είναι ο βαθμός της ..συνυπευθυνότητας του κάθένα από εσάς.

Δηλαδή, κυνηγάς βαθμό..απόλυτα θεμιτό. Αυτοαξιολόγησε την επίδοσή σου και πάρε και εσύ ένα μέρος του ..ρίσκου τσπ!! Αν κρίνεις ότι δεν τα πήγες τόσο καλά ..σκίστο το ρημάδι. Αν μάθει κάποιος να το κάνει αυτό τότε κέρδισε πολλά περισσότερα από το 9 ή το 10 στη όποια Ενεργειακή.

Για τα υπόλοιπα θέματα, να σας πω ότι συμφωνώ απόλυτα με τις εργασίες. ιδιάιτερα μετά την επιλογη κατεύθυνσης που τα σχετικά νούμερα ..χαμηλώνουν. Για το 2ν+6 ...τι να πω? Για τους περισσότερους ήδη τα ν+3 είναι πολλά. Τι να τα κάνουν τα ..περισσότερα? Ετσι να βρίσκονται? Προσπαθήστε να δείτε την κάθε ρύθμιση λίγο ..σφαιρικά και όχι στα πλαίσια μιάς ..στραβής που πιθανά έκατσε σε μια περίοδο. Αν δούμε λίγο τα στατιστικά στοιχεία της προσέλευσης στις εξετάσεις καθώς και το τι γίνεται με τις επιλογές στα 2 τελευταία εξάμηνα, τότε λογικά θα έπρεπε να σκεφτούμε το ..ν-3  Wink Wink Undecided

Τελευταίο άφησα το γνωστό θέμα της βιβλιοθήκης, κάτι που σας δίνει μια παραστατικότατη εικόνα του τι σημαίνει ...κακός δημόσιος τομέας. Αξιολογώντας το σαν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα μπορούσε να το εντάξει κανείς στην πρακτική άσκηση για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Καλό βράδυ και καλό εξάμηνο.

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #7 on: February 22, 2005, 22:54:44 pm »

Quote from: JAs0n-X on February 22, 2005, 17:06:10 pm

3.Αλλο προταση που εγινε ειναι η δυνατοτητα ενος φοιτητη να ξαναδωσει ενα μαθημα που εχει περασει με σκοπο τη βελτιωση του βαθμου του ΧΩΡΙΣ να χρειαστει να κοψει το μαθημα. Ειναι κατι που εφαρμοζεται εδω κ καιρο στο Εθνικο Μετσοβειο Πολυτεχνειο κ καλο θα ηταν να γινει κ εδω κατι προς τη διευκολυνση των φοιτητων.


Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναι, Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!
Κατ'αρχήν καθε συζήτηση για το κατα πόσον είναι σωστό πρέπει να παύει οταν κάποιος αναλογιστεί οτι στο ΕΜΠ αυτό ισχύει εδώ και χρόνια. Ειναι λοιπον άδικο εντελώς να μην ισχύει και σε μας. ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΡΕΕΕΕΕ!!! Tongue
Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρο κείμενο αιτιολογώντας το γιατί πρέπει να ισχύει κάτι τέτοιο αλλά βαριέμαι τώρα.
Πάντως συμφωνώ απολύτως και με τα υπόλοιπα. ΝΑ και μια συνέλευση με ουσιαστικό νόημα.

EDIT: Πάντως θα πρότεινα να έχει ένα ανώτατο όριο βαθμολογίας ώστε να μπορείς να ξαναδώσεις,(πχ 8 ) ώστε να μην έρχονται άτομα με 9 για να το κάνουν 10  Roll Eyes Έτσι θα μειώνονταν κάπως αυτοι που έρχονται. Επίσης θα μπορούσαν να κάνουν κ αλλές ρυθμίσεις ώστε να αποφευγεται το φαινόμενο να έρχεται κάποιος απλώς για να "κάνει τη βόλτα του". Πχ αν γράψει χ μονάδες πιο κάτω να μειώνεται ο βαθμός του κατά χ/3 ή χ/4
« Last Edit: February 22, 2005, 23:04:31 pm by Michelle » Logged

www.e-steki.gr
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #8 on: February 22, 2005, 23:50:48 pm »

Quote from: gpap on February 22, 2005, 22:53:59 pm
Για το 2ν+6 ...τι να πω? Για τους περισσότερους ήδη τα ν+3 είναι πολλά. Τι να τα κάνουν τα ..περισσότερα? Ετσι να βρίσκονται? Προσπαθήστε να δείτε την κάθε ρύθμιση λίγο ..σφαιρικά και όχι στα πλαίσια μιάς ..στραβής που πιθανά έκατσε σε μια περίοδο. Αν δούμε λίγο τα στατιστικά στοιχεία της προσέλευσης στις εξετάσεις καθώς και το τι γίνεται με τις επιλογές στα 2 τελευταία εξάμηνα, τότε λογικά θα έπρεπε να σκεφτούμε το ..ν-3  Wink Wink Undecided

Γρηγόρης Παπαγιάννης

Αυτη ειναι η μονιμη απαντηση που παιρνουμε οταν αναφερομαστε σ αυτο το θεμα.
Τι να τα κανεισ δηλαδη τα παραπανω απο ν+3...μηπως θα τα περασεις??
Κ φυσικα εχετε δικιο (εσεις οι υποστηρικτες αυτης της αποψης)!

Εμεις ομως της αλλης αποψης δεν ζηταμε να καταργηθει ή μαλλον να τροποποιηθει το ν+3 μονο για να παιρναμε παραπανω μαθηματα...
Απλα οταν ο φοιτητης καλειται να κανει τη δηλωση μαθηματων στην αρχη του εξαμηνου κ κουβαλαει μπολικα μαθηματα κ αμαρτιες απο το παρελθον του κ ΔΕΝ γνωριζει το προγραμμα των εξετασεων του ενδεχομενως δεν ξερει ουτε καν ποια θα δωσει! Με αποτελεσμα να αφηνει μαθηματα εξω απο τη δηλωση που μπορει να τον βολευαν πολυ στην εκαστοτε εξεταστικη να τα δωσει!!
Ακομα εμεις αναφερθηκαμε στην τροποποιηση του ν+3 σε 2ν+6 !! Ειναι κατι που πιστευω αφηνει ευχαριστημενες κ τις 2 πλευρες κ δεν καταλαβαινω γιατι δεν εχει εφαρμοστει ακομα αφου τα πλεονεκτηματα ειναι προφανη!!
Προσωπικα δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα με το ν+3 (ακομα)...καλος φοιτητης βλεπετε Tongue αλλα κ σφαιρικα οπως μας ζητατε να δω τη ρυθμιση δεν καταλαβαινω το λογο υπαρξης της!
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
bouzias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 208



View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #9 on: February 22, 2005, 23:56:40 pm »

Απ όσο γνωρίζω για το πρόβλημα της βιβλιοθήκης δεν ευθύνεται μόνο ο κύριος που έρχεται το απόγευμα. Ευθύνεται και η κυρία που έρχεται το πρωί (αυτή που είναι μέσα στο αναγνωστήριο). Η άλλη η κυρία (αυτή που είναι στη βιβλιοθήκη) μου είχε πει ότι η κυρία που είναι στο αναγνωστήριο πρέπει κανονικά να φεύγει στις 15:00 αλλά αυτή φεύγει στις 14:00 (τουλάχιστον για ένα μεγάλο διάστημα στο προηγούμενο εξάμηνο). Πάντως η ίδια (η του αναγνωστηρίου) μου είχε πει το ωράριό της είναι μέχρι τις 14:00 και άρα φεύγει κανονικά. Μετά αργεί και ο κύριος του απογεύματος ο οποίος μάλλον πρέπει να έρχεται στις 15:00.
Άντε να βγάλεις άκρη...
Πάντως ώρες ώρες ντρέπομαι για την κατάντια μας...
Logged

«Αν οι ζητιάνοι σαν κι εμέ δεν έχυναν το αίμα,
Οι καπετάνιοι σαν και σε δε θα φορούσαν στέμμα!»

"Ματρόζος" του Γεωργίου Στρατήγη
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #10 on: February 23, 2005, 01:24:34 am »

Γεια χαρά και από  μένα! Ιάσωνα αντιλήφθηκα ότι το πνεύμα σου με κάλεσε στο post σου, οπότε με την ευκαιρία να επισημάνω 3 πράγματα για τη σημερινή συνέλευση.

1) Η φάση με τις προαιρετικές εργασίες ΔΕΝ γίνεται μόνο για το βαθμό. Ουσιαστικά, αυτό που ζητάμε είναι προαιρετικές εργασίες που θα συνδέουν τα θεωρητικά μαθήματα που κάνουμε με την πραγματικότητα (άλλωστε μηχανικοί είμαστε και όχι μαθηματικοί ή φυσικοί) και επιπλέον θα είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτυχθεί μια συνεργασία μεταξύ φοιτητών και καθηγητών, αλλά και φοιτητών μεταξύ τους (προτείναμε οι εργασίες να γίνονται σε ομάδες των 3 ατόμων, αλλά φυσικά αναμένεται να αναπτυχθεί και μια ευρύτερη συνεργασία!). Με άλλα λόγια η πρόταση αυτή κινείται στη λόγικη της βελτίωσης των σπουδών μας λαμβάνοντας υπόψην ότι είμαστε μηχανικοί και άρα η επαφή με την πραγματικότητα και η συνεργασία είναι απαραίτητα στοιχεία.Η σημασία του βαθμολογικού κινήτρου είναι να υπάρχει μια μεγαλύτερη λογική κατά την εξέταση κάποιου. Για έναν φοιτητή που θα χει ασχοληθεί με το μάθημα και θα χει κάνει την εργασία και θα του συμβεί κάποια ατυχία στις εξετάσεις δεν θα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κοπεί στις εξετάσεις.

2) Το θέμα των απαλλακτικών εργασιών τέθηκε στη συνέλευση από έναν συνάδελφο, αλλά τελικά το αφήσαμε, προτιμήσαμε τις προαιρετικές εργασίες, μάλλον ως κάτι πιο εφικτό. Πάντως, σίγουρα θέματα υπάρχουν πολλά ακόμα και δεν λύνονται σε μια μόνο συνέλευση. Θα δούμε τώρα τι θα γίνει με τις προαιρετικές εργασίες και βλέπουμε...(θα πάμε κείμενο-πρόταση στους αρμόδιους καθηγητές και θα διεκδικήσουμε και μέσα στα μαθήματα να υλοποιηθούν αυτά που ζητάμε). Συνέλευση έτους (ή και τομέων) θα ξανακάνουμε!

3) Το ζήτημα του ν+3 δεν το λήξαμε. Η πρόταση για το 2ν+6 ήταν μια ιδέα που κατατέθηκε από έναν συνάδελφο. Στόχος είναι μέσα στο forum, στο ταμπλό του έτους μας (το χρωματιστό που είναι ανάμεσα στις αίθουσες 1 και 3) και στην επόμενη συνέλευση έτους να γίνει μια καλή συζήτηση, έτσι ώστε να καταλήξουμε σε μια συγκεκριμένη πρόταση. Το ίδιο ισχύει και για το θέμα του να μπορούμε να δίνουμε τα μαθήματα ξανά το Σεπτέμβρη για καλύτερο βαθμό. Όσον αφορά τα ζητήματα του να λειτουργούν επαρκώς οι νησίδες και η βιβλιοθήκη, αυτά είναι αποφάσεις τις συνέλευσης έτους (ε, βασικά είναι λίγο απίθανο να διαφωνούσε κάποιος) και το ζήτημα τώρα είναι το να τα διεκδικήσουμε. Υποθέτω ότι θα γίνει μια ομάδα φοιτητων που θα το ψάξει το θέμα και βέβαια θα γίνουν και οι ανάλογες παραστάσεις διαμαρτυρίας αν βλέπουμε ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί.


Πολλά ζητήματα δεν αφορούν μόνο ένα έτος, αλλά ολόκληρο το σύλλογο. Ως τρίτο έτος πήραμε την πρωτοβουλία να κάνουμε συνέλευση με αυτά τα θέματα και ευελπιστούμε σε μια συνεργασία και με τα άλλα έτη (άλλωστε στη συνέλευσή μας μίλησαν και 2 παιδιά από μεγαλύτερο έτος). Και κάτι ακόμα: τα θέματα δεν μπήκαν εξ' αρχής (με εξαίρεση το θέμα των εργασιών), ούτε τα έβαλαν 2-3 άτομα, αλλά ο καθένας έβαζε το δικό του θέμα-προβληματισμό. Το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγουν ανακοινώσεις που θα βάλουν τις αποφάσεις τις συνέλευσης σε χρονοδιάγραμμα δράσης, έτσι ώστε να υλοποιηθούν, καλώντας παράλληλα και τα άλλα έτη να βοηθήσουν. Επίσης, θα προσδιοριστούν οι ανοιχτοί χώροι διαλόγου (πχ. forum) όπου ο καθένας θα μπορεί να βάλει το δικό του θέμα-προβληματισμό για την επόμενη συνέλευση έτους. Καλή φάση θα ήταν να γίνουν συνελεύσεις και στα άλλα έτη.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #11 on: February 23, 2005, 02:07:26 am »

Το καλό της όλης υπόθεσης είναι ότι παρατηρείται μια κινητικότητα από τα παιδιά του 3ου (κ όχι μόνο) έτους που δίνει κάποιες ελπίδες για βελτίωση.

Quote from: JAs0n-X on February 22, 2005, 23:50:48 pm
Απλα οταν ο φοιτητης καλειται να κανει τη δηλωση μαθηματων στην αρχη του εξαμηνου κ κουβαλαει μπολικα μαθηματα κ αμαρτιες απο το παρελθον του κ ΔΕΝ γνωριζει το προγραμμα των εξετασεων του ενδεχομενως δεν ξερει ουτε καν ποια θα δωσει! Με αποτελεσμα να αφηνει μαθηματα εξω απο τη δηλωση που μπορει να τον βολευαν πολυ στην εκαστοτε εξεταστικη να τα δωσει!!

Για μένα η λύση είναι μια, αυτή που φωνάζω από τη στιγμή που μπήκα στη σχολή.
Η συμμετοχή στις εξετάσεις να αποτελεί και τη δήλωση του μαθήματος.
Να ισχύει και πάλι το ν+3 αλλά τουλάχιστον έτσι έχεις και την ευκαιρεία να αποφασίσεις τι θα δώσεςι με βάση και το πρόγραμμα εκετάσεων.

Quote from: bouzias on February 22, 2005, 23:56:40 pm
Απ όσο γνωρίζω για το πρόβλημα της βιβλιοθήκης δεν ευθύνεται μόνο ο κύριος που έρχεται το απόγευμα. Ευθύνεται και η κυρία που έρχεται το πρωί (αυτή που είναι μέσα στο αναγνωστήριο). Η άλλη η κυρία (αυτή που είναι στη βιβλιοθήκη) μου είχε πει ότι η κυρία που είναι στο αναγνωστήριο πρέπει κανονικά να φεύγει στις 15:00 αλλά αυτή φεύγει στις 14:00 (τουλάχιστον για ένα μεγάλο διάστημα στο προηγούμενο εξάμηνο). Πάντως η ίδια (η του αναγνωστηρίου) μου είχε πει το ωράριό της είναι μέχρι τις 14:00 και άρα φεύγει κανονικά. Μετά αργεί και ο κύριος του απογεύματος ο οποίος μάλλον πρέπει να έρχεται στις 15:00.
Άντε να βγάλεις άκρη...
Πάντως ώρες ώρες ντρέπομαι για την κατάντια μας...

Νομίζω ότι η τελευταία σου πρόταση είναι αυτή που πρέπει όλοι να αναλογιστούμε.
Για μένα δε φταίιει ο κύριος ή η κυρία.
Αυτοί βρίσκουν και τα κάνουν.
Φταίει κάποιος άλλος κύριος/κυρία που τους ανέχεται.

Quote from: gpap on February 22, 2005, 22:53:59 pm
Δηλαδή, κυνηγάς βαθμό..απόλυτα θεμιτό. Αυτοαξιολόγησε την επίδοσή σου και πάρε και εσύ ένα μέρος του ..ρίσκου τσπ!! Αν κρίνεις ότι δεν τα πήγες τόσο καλά ..σκίστο το ρημάδι. Αν μάθει κάποιος να το κάνει αυτό τότε κέρδισε πολλά περισσότερα από το 9 ή το 10 στη όποια Ενεργειακή.

Θα συμφωνήσω απολύτως Wink Wink
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
lars
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 419



View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #12 on: February 23, 2005, 06:43:19 am »

Όσον αφορά τις προαιρετικές εργασίες που θα δίνουν προσθετικά κάποιο βαθμό εννοείται ότι μόνο καλό μπορούν να κάνουν σε όσους ενδιαφέρονται βέβαια αρκεί να είναι διατεθειμένοι και οι ίδιοι οι καθηγητές να ασχοληθούν βγάζοντας θέματα και διορθώνοντάς τες.Τώρα τουλάχιστον για τα μαθήματα επιλογής είναι σχετικά λιγότερα τα παιδιά που τα δηλώνουν και ακόμα λιγότεροι όσοι θα τις κάνουν. Smiley
Η απαλλακτική εργασία είναι κάτι αρκετά δυσκολότερο που χρειάζεται περισσότερη προσοχή και από εμάς και από τους καθηγητές και πρέπει να είναι κάτι διαφορετικό για κάθε ομάδα φοιτητών.Ας προταθεί αρχικά το θέμα
των μικρότερων εργασιών να δούμε αν και ποιοι καθηγητές θα δεχθούν και μετά βλέπουμε και για τις απαλλακτικές.Πρόοδοι όμως μπορούν να γίνουν, όπως γίνεται στα Διακριτά Μαθηματικά.Το ιδανικό θα ήταν να
υπάρχουν και οι εργασίες και οι πρόοδοι αλλά  μάλλον χλωμό από πλευράς καθηγητών..
 Το 2ν+6 θα βοηθήσει πιστεύω αρκετούς , τουλάχιστον περισσότερους από τώρα.Στην τελική, όποιος νομίζει ότι δε μπορεί να δώσει παραπάνω από 3 επιπλέον μαθήματα ας δηλώνει 3 το χειμερινό και 3 το θερινό εξάμηνο. Δε βλέπω κάπου πρόβλημα.
 Αυτό που ανέφερες fugitive  για τη δήλωση των μαθημάτων μόλις βγει το πρόγραμμα εξεταστικής πολύ καλό θα
ήταν αλλά μάλλον ανέφικτο, γιατί θα παρουσιαζόταν πρόβλημα με τη διανομή των βιβλίων.Πώς θα παίρναμε τα βιβλία?Μόνο σν έβγαινε το πρόγραμμα εξεταστικής στην αρχή του εξαμήνου, οπότε θα ξέραμε περίπου από την αρχή(πολυτέλεια για τα τωρινά δεδομένα! Smiley).Εκτός αν εννοούσες μόνο δηλώσεις των μαθημάτων προηγουμένων εξαμήνων οπότε θα έπρεπε να γίνουν 2 δηλώσεις, μία για το τρέχον εξάμηνο και μία συμπληρωματική για κάποια χρωστούμενα μαθήματα.
 Για το θέμα της επανεξέτασης σε μαθήματα προκειμένου να βελτιωθεί ο βαθμός  η δική μου γνώμη είναι ότι
πρέπει να εφαρμοστεί τουλάχιστον για τους πεμπτοετείς(οι μικρότεροι έτσι και αλλιώς χρωστάνε κατά κανόνα μαθήματα και μάλλον ελάχιστοι έχουν χρόνο για έξτρα μαθήματα), γιατί κάποιος μπορεί να αποφάσισει αργά ότι θέλει να κάνει μεταπτυχιακό.Εξάλλου με την αξία του θα πάρει τον βαθμό,δε θα τον κλέψει! Smiley Το αντίτιμο είναι ο
χρόνος που κάποιος χάνει δίνοντας αυτά τα μαθήματα.Και εξάλλου αφού γίνεται και στο ΕΜΠ, όντως εμείς αδικούμαστε όσον αφορά τα μεταπτυχιακα.Επιπλέον, εφόσον στόχος της σχολής πρέπει να είναι το καλύτερο κατά μέσο όρο επίπεδο γνώσεων των φοιτητών, γιατί να μην τους δίνεται η δυνατότητα να εμβαθύνουν περισσότερο σε κάποια μαθήματα που δεν τα έχουν πάει καλά?
Logged
gfloros
Guest
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #13 on: February 23, 2005, 12:05:29 pm »

1.  Προεραιτικές εργασίες συμφωνώ να γίνονται. Για τους μικρότερους ρίξτε μια ματιά στις εργασίες του Ντελόπουλου. Νομίζω μπορούν να προταθούν σαν πρότυπο (αυξανόμενης δυσκολίας κλπ κλπ). Όσο για προόδους κλπ εμένα δεν μου αρέσουν (προσωπική άποψη).
2. Περιττό να γίνει. Το ν+3 είναι υπέραρκετό. Συμφωνώ με Παπαγιάννη. Μπορεί να γίνει και ν+1 ή ν+2 άνετα.
3. Απαράδεκτο. Βαθμοθηρία χωρίς ουσιαστικό σκοπό.
4. Συμφωνώ. Πρέπει να γίνει κάτι δραστικότερο.
5. Να ξανασυζητηθεί. Κάποιος τρόπος θα υπάρχει να τον ξεριζώσουμε...

Αυτά από εμένα...
Flo
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
« Reply #14 on: February 23, 2005, 12:26:40 pm »

Quote from: lars on February 23, 2005, 06:43:19 am
Αυτό που ανέφερες fugitive για τη δήλωση των μαθημάτων μόλις βγει το πρόγραμμα εξεταστικής πολύ καλό θα
ήταν αλλά μάλλον ανέφικτο, γιατί θα παρουσιαζόταν πρόβλημα με τη διανομή των βιβλίων.
Μην ξεχνάς ότι σε κάθε εξάμηνο υπάρχουν ~5 μαθήματα υποχρεωτικά στα οποία έτσι κι αλλιώς θα πάρουμε βιβλία.
Επομένως που υπάρχει το πρόβλημα;
Για τα μαθήματα επιλογής, (πάλι) έτσι κι αλλιώς υπάρχουν πολλοί που τα δηλώνουν μόνο και μόνο για να πάρουν το βιβλίο, άρα  και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα. Για να μη μιλήσουμε για βιβλία που διανέμονται με την τεχνική του self-service.
Είναι πάνω σε κάποιο τραπέζι και πάει ο κάποιος άσχετος συμπληρώνει κάποια αίτηση και παίρνει 5-6 έτσι για να βρίσκονται μωρε.

Quote
Επιπλέον, εφόσον στόχος της σχολής πρέπει να είναι το καλύτερο κατά μέσο όρο επίπεδο γνώσεων των φοιτητών, γιατί να μην τους δίνεται η δυνατότητα να εμβαθύνουν περισσότερο σε κάποια μαθήματα που δεν τα έχουν πάει καλά?
Συγνώμη,εσύ περιμένεις το εκάστοτε μάθημα για να εμβαθύνεις σε κάποιο αντικείμενο; ???
Πλην ελαχίστων εξαιρέσαιων, εάν δεν ασχοήθείς μόνος σου,ψάξεις λίγο στο διαδίκτυο, διαβάσεις και κάνα εξω-ΤΗΜΜΥ-ακό βιβλίο...
εμβάθυνση γιοκ!
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Pages: [1] 2 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...