• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 14:46:47 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 14:46:47 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426669
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 69
Guests: 123
Total: 192
Maximos7
dimitris_diotis
Bigie_Cheese
kimxnas
Panagismark
Michalis Tsialis
kmargaritis
VeGGoS
filon05
dim13
Toaoutplasedakitoubiseswa
alex_g
eirinistyl
Antonis Mak
jimalexoud
Chris515
geo66
Petran25
ioannisdamantis
Pepe The Frog
vasilis saitis
KOSTASITSKOS
Ros
sassi
dorapangeiou
eleftheria
DLHERRO
billaraspap7
DespoinaKarategou
iliaskou
dimitriskon
petralexiou
maestros
maria.r
immo
bit11
dsaragiotis
ggalamat
gianst
gmpatsol
tasakis
rafa98p
gogolhs
itsikou
Mari0s
dnikoa
Leou
esroussou
akonstb
koutsoure
Yamal
johncow
mikrosdia
fkagk
stelinas
Nicotre
vasiliki_m
Βασιλης
kgpapadop
glavdakis
nchatzo
meni
Domnious
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα επιλογής (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 58 Go Down Print
Author Topic: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου  (Read 177737 times)
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #630 on: October 05, 2014, 19:04:00 pm »

ΘΥΑ ειπατε δλδ οτι βγαινει αναιμακτα και χωρις παρακολουθηση;
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #631 on: October 05, 2014, 19:35:18 pm »

Quote from: TrueForce on October 05, 2014, 19:04:00 pm
ΘΥΑ ειπατε δλδ οτι βγαινει αναιμακτα και χωρις παρακολουθηση;

Εεε οχι και ετσι! Αναιμακτα μονο αν παρακολουθεις! Αλλιως ζοριζεσαι λιγο παραπανω! :p
Logged
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #632 on: October 05, 2014, 19:51:27 pm »

Quote from: Silvo the Beautiful on October 05, 2014, 18:51:11 pm
Ρε opcode μας δουλεύεις;

Μόνος σου μας λες οτι απλά ήθελες το 10αρι. Ε τι μας υποστήριζεις τον περίεργο να πούμε με τόσο πάθος. Ο άνθρωπος ταξιδεύει στο διάστημα και δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα.

Στην τελική και σε άλλα μαθήματα παίρνεις 10 και μαθαίνεις και κάτι παραπάνω!


Κανεις τεραστιο λάθος ! Aπό τα ASIC έμαθα πολυ καλή VHDL. Οπως σου ειπα μαρεσε το μάθημα πολύ. Επίσης πιστεύω πως αν το διάβαζα μόνος δεν θα μπορούσα να διακρίνω τη διαφορά των τυπικών γλωσσων προγραμματισμού (όπως C, C++, ... ) από την VHDL και VERILOG  και θα τις αντιμετώπιζα ως τέτοιες όπως συμβαίνει με πολλούς συναδέλφους άλλωστε. Το να κατανοήσεις τι σημαίνει προγραμματίζω ένα Ο.Κ. δεν είναι και ότι πιο προφανές υπάρχει. :p

Είμαι περίεργος να μάθω αν υπάρχουν μαθήματα του τομέα ηλεκτρονικής που παίρνεις εύκολα 10  Tongue και αν υπάρχουν σε ποιά μαθαίνεις κιόλας;  Cheesy
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #633 on: October 05, 2014, 22:36:43 pm »

Quote from: opcode on October 05, 2014, 15:32:40 pm


Με ενδιαφέρον παρακολουθώ αυτό το e-penis battle, με εντυπωσιάζει που συγκεκριμένοι υπερασπίζονται στον σδοκ με τόση μανία.
Θα παρέμβω 2 λεπτά για να μην γράφουμε(τε) κοτσάνες, γιατί διαβάζει και κόσμος που ίσως θα ήθελε μια άποψη αποφοίτου που δουλεύει στο αντικείμενο εδώ και κάποια χρόνια. Οπότε πάμε να δούμε 1-1 αυτά που λες:


Quote from: opcode on October 05, 2014, 15:32:40 pm
Ιεροσυλία να συγκρίνεις τα δύο αντικείμενα. Ο ξερός προγραμματισμός μπορεί να σου δώσει άπειρα αντικείμενα να ασχοληθείς και να παράξεις έργο. Η έρευνα πάνω στο hardware απαιτεί υποδομές τις οποίες φυσικά και δεν τις έχουμε στην Ελλάδα. Γι αυτό και περιορίζεται σε θεωρητικό επίπεδο.
Όχι . Στο καθαρό chip design έχουμε διάφορα abstraction layers. Από το να γράψεις μία μηχανή πεπερασμένων καταστάσεων σε C και να συγκρίνεις throughput, μέχρι fully extraced layout σε αναλογικό προσομοιωτή που με ακρίβεια λίγο % μπορεις να δεις τι θα πετύχει το τελικό σου κύκλωμα.
Το κόστος στο chip design κατά βάση είναι 1) οι εργατοώρες, 2) οι άδειες για τα design tools 3) κόστος IP (πχ να αγοράσεις δικαιώματα χρήσης μιας RAM ή ενός επεξεργαστή της ARM) 4) το κόστος παραγωγής στο foundry . Τα πρώτα 3 για το πανεπιστήμιο είναι δωρεάν στα πλαίσια των ακαδημαϊκών του δραστηριοτήτων. Επειδή ακριβώς οι δραστηριότητες είναι ακαδημαϊκές, σπάνια χρειάζεται να τυπώσεις κύκλωμα. Αλλά και να χρειαστεί, αν χρειάζεται μισο-παλιά τεχνολογία (πχ 90nm+) και ενδιαφερόμαστε για λίγα κομμάτια τότε μιλάμε για κόστος <10.000 ευρώ. Αλλά τύπωμα , επαναλαμβάνω, γίνεται σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις.
Γενικά, η μόνη περίπτωση να θέλεις καλά λεφτά είναι να είσαι το IMEC και να τυπώνεις αβέρτα random TSV's για να αποκτήσεις πολλά datapoints, μπας και μάθεις πως δουλεύουν

Chip design έρευνα (στο digital part) δεν γίνεται στην θεσσαλονίκη με ευθύνη συγκεκριμένων ανθρώπων.

Quote from: opcode on October 05, 2014, 15:32:40 pm
Εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ ο τρόπος που κάνει το μάθημα και ήταν κατανοητά αυτά που έλεγε. Βασικά όντως δεν κάνει "λυκειακό" μάθημα να κάθεται και να σου λύνει ασκησούλες αλλά δεν το βρίσκω κακό. Γούστα είναι αυτά. Ο καθένας έχει την δική του αντίληψη
Quote from: opcode on October 05, 2014, 15:32:40 pm
Ναι σωστά τα λες!!! Με 2 μαθήματα όλα και όλα στον τομέα και αυτά επιλογής αυτός ευθύνεται!!!! Ρε σοβαρά μιλάμε τώρα;

Ο σδοκ πλέον έχει 3(τρια) ψηφιακά και 1 asic , συν ένα επιλογής 9ου που είτε το παράτησε οικοιοθελώς είτε τον ανάγκασαν να το παρατήσει.
Σε 4 μαθήματα θα μπορούσε να σου διδάξει 10 απλά πράγματα για το chip design.
Στην πράξη, το 99.9% που παίρνουν όλα τα μαθήματά του δεν μπορεί να σχεδιάσει ούτε ένα κύκλωμα της πλάκας σε fpga(δεν λέω για κάτι παραπάνω). Και αυτό δεν είναι πρόβλημα των φοιτητών, αλλά κυρίως του καθηγητή που δεν προσπαθεί να εξηγήσει 2 απλά πράγματα. Εδώ δεν έχει εξηγήσει μια βασική ορολογία του επιπέδου "τι είναι το clock tree synthesis" και βλέπω στα ψηφιακά 3 να προσπαθεί να διδάξει power shutoff τεχνικές, και με πιάνουν τα γέλια. Είναι σαν να προσπαθείς να διδάξεις ολοκληρώματα σε κάποιον που με το ζόρι ξέρει πολλαπλασιασμό. Το πολύ πολύ να του μάθεις εν είδη απομηνμόνευσης τι είναι ένα ολοκλήρωμα και πως να λύνει 2-3 βασικά ολοκληρώματα, αλλά στην τελική δεν θα έχει καταλάβει την τύφλα του.

Quote from: opcode on October 05, 2014, 15:32:40 pm
Δεν έχεις καταλάβει καν πιο είναι το αντικείμενο του. Σιγά μην είναι και το linkage μεταξύ πέτρου και χατζό.  Grin
Εγώ λοιπόν που ξέρω απολύτως καλά ποιο είναι το αντικείμενο του, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν διδάσκει ΤΙΠΟΤΑ , ούτε καν τις βασικές αρχές που θα έπρεπε να ξέρεις για να κάνεις 2-3 βασικά πράγματα. Και έχοντας πάρει ΟΛΑ τα μαθήματα analog και digital design στην σχολή, βγαίνοντας από το πανεπιστήμιο ήξερα 10 πράγματα για το analog design. Στο digital όμως, είναι σαν να μιλάνε άλλη γλώσσα οι άνθρωποι. Πάλι καλά που το σώνει ο πέτρου λίγο το αντικείμενο στην σχολή(δεν κάνω πλάκα), αλλά και αυτουνού το αντικείμενο δεν είναι chip design , οπότε δεν μπορεί να κάνει τα πάντα

Quote from: opcode on October 05, 2014, 15:32:40 pm
Aπό τα ASIC έμαθα πολυ καλή VHDL.
Και εδώ νομίζω είναι η μεγαλύτερη αποτυχία του σδοκ. Δεν είναι ότι δεν μαθαίνει βασικές αρχές στα μαθήματά του, αλλά σου φουσκώνει τα μυαλά επειδή σου λέει ότι κάνει πολύ σύγχρονα πράγματα. Δεν φταις εσύ, και εγώ λίγο-πολύ το ίδιο παραμύθι είχα πιστέψει.
Καλή vhdl , δυστυχώ, ΔΕΝ μπορείς να μάθεις μόνος σου. Γιατί πολύ απλά ο τρόπος που γράφεις vhdl/verilog επηρρεάζει τόσο πολύ το τελικό κύκλωμα, που αν δεν έχεις μια βασική εμπειρία του σχεδιαστικού κύκλου δεν μπορείς να καταλάβεις. Δηλαδή, για να μπορείς να πεις ότι ξέρεις RTL γλώσσα (verilog/vhdl) θα πρέπει ξέρεις και πράγματα όπως το τι είναι το clock domain crossing, τα synchronisation flops, sdc constraints κλπ. Δυστυχώς, επειδή το 99% των ανθρώπων που θα τελειώσουν τα μαθήματά του δεν έχουν ιδέα τι είναι αυτά, εξ'ορισμού δεν μπορείς να ξέρεις καλή vhdl, με την έννοια ότι όλο το LRM να ξέρεις απέξω και ανακατωτά, αυτό δεν θα σε βοηθήσει στο να σχεδιάσεις ένα απλό κύκλωμα που να είναι , έστω και στοιχειωδώς, υλοποιήσιμο. Με άλλα λόγια, δεν ξέρεις αυτά που δεν ξέρεις. Και αυτό είναι μια ΠΟΛΥ κακή κατάσταση να αφήνει ένας καθηγητής τους μαθητές του μετά το πέρας των σπουδών τους.

Και για να μην παρεξηγηθώ, ότι σου λέω στο λέω εντελώς φιλικά. Μιλάω στο 2ο ενικό, αλλά στην πράξη εννοώ το 99% των αποφοίτων του τμήματος που ασχολήθηκαν με τα ψηφιακά παίρνοντας όλα τα μαθήματα του σδοκ. Και γω στην ίδια περίπου κατάσταση με σένα είμουν στο 8ο-9ο εξάμηνο.

« Last Edit: October 05, 2014, 22:45:57 pm by Godhatesusall » Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Salvation
Guest
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #634 on: October 05, 2014, 23:16:42 pm »

Πες τα ρε Godhatesusall, άντε γιατί θα μας βγάλουν τρελούς μερικοί εδώ μέσα.
Logged
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #635 on: October 06, 2014, 01:05:25 am »

Quote from: Godhatesusall on October 05, 2014, 22:36:43 pm
Quote from: opcode on October 05, 2014, 15:32:40 pm


Με ενδιαφέρον παρακολουθώ αυτό το e-penis battle, με εντυπωσιάζει που συγκεκριμένοι υπερασπίζονται στον σδοκ με τόση μανία.


Δεν είμαι σδοκικός .... Μητρακικός είμαι. Για τον σδοκ εκφράζω τις αντιρρήσεις μου σε ισοπεδωτικά σχόλια που γράφονται. Για τον Μητράκο δεν ανέχομαι κακό λόγο ούτε για το ντύσιμό του γι αυτό κανονίστε  Angry

Quote from: Godhatesusall on October 05, 2014, 22:36:43 pm

Chip design έρευνα (στο digital part) δεν γίνεται στην θεσσαλονίκη με ευθύνη συγκεκριμένων ανθρώπων.

Δεν λέω κάτι διαφορετικό  Smiley .Με ενδιαφέρει πολύ το αντικείμενο, όχι επαγγελματικά αλλά ερευνητικά, γι' αυτό το έχω ψάξει. Έχω αρκετούς γνωστούς οι οποίοι πραγματοποιούν έρευνα σε IC Design σε πανεπιστήμια του εξωτερικού και ο κοινός παρονομαστης των όσων μου είπαν είναι πως στην Ελλάδα η έρευνα περιορίζεται σε προσομοιώσεις πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Δεν υπάρχουν υποδομές στα ελληνικά πανεπιστήμια και δεν υπάρχουν funds για να στηρίξουν τέτοια projects. Επομένως, αν κάποιος θέλει να ασχοληθει ερευνητικά με το αντικείμενο η καλύτερη αν όχι η μόνη λύση είναι το εξωτερικό.

Quote from: Godhatesusall on October 05, 2014, 22:36:43 pm

Στην πράξη, το 99.9% που παίρνουν όλα τα μαθήματά του δεν μπορεί να σχεδιάσει ούτε ένα κύκλωμα της πλάκας σε fpga(δεν λέω για κάτι παραπάνω). Και αυτό δεν είναι πρόβλημα των φοιτητών, αλλά κυρίως του καθηγητή που δεν προσπαθεί να εξηγήσει 2 απλά πράγματα.

Πως γίνεται να μάθει κάποιος να σχεδιάζει ένα κύκλωμα σε FPGA όταν δεν έχει το μάθημα εργαστήριο. Πρέπει ο φοιτητής να έρθει σε επαφή με αναπτυξιακές κάρτες και τα αντίστοιχα IDE για τον προγραμματισμό ενός FPGA ωστε να νοιώσει το τι κάνει. Αποτέλεσμα της έλλειψης αυτών είναι οι περισσότεροι να αντιμετωπίζουν την VHDL ως μια τυπική γλώσσα προγραμματισμού!!

Από όσο ξέρω ο σδοκ έχει θέσει πολλές φορές στην συνέλευση των καθηγητων το ζήτημα της δημιουργίας εργαστηρίου για το μάθημα των ASIC και την αγορά αναπτυξιακών καρτών για FPGA και του λογισμικού της Xilinx και φυσικά τον γράφουν να μην πω που!  Tongue

Το ίδιο συναίβει και με τον Πέτρου ο οποίος ήθελε στα μαθήματα των Μίκρο να βάλει επεξεργαστές ARM. Όμως οι "διοικούντες" του το αρνήθηκαν καθώς θεώρησαν πως ήταν πολλά τα έξοδα και έτσι συμβιβάστηκε στους μικροελεγκτές της Atmel. (ο ίδιος τα είπε αυτά).
 
Φαντάσου λοιπόν να μην είχαμε εργαστήριο στα Μίκρο τι σκατά θα μαθαίναμε από Μικροελεγκτές λύνοντας μόνο ασκησούλες στην τάξη.  Cheesy

Quote from: Godhatesusall on October 05, 2014, 22:36:43 pm
Εδώ δεν έχει εξηγήσει μια βασική ορολογία του επιπέδου "τι είναι το clock tree synthesis" και βλέπω στα ψηφιακά 3 να προσπαθεί να διδάξει power shutoff τεχνικές, και με πιάνουν τα γέλια.

Ατυχές παράδειγμα. Πλέον το μάθημα των Ψ3 γίνεται με σημειώσεις από ξένα πανεπιστήμια και για το  clock tree synthesis ήταν ιδιαίτερα αναλυτικός. Αφιέρωσε ολόκληρο μάθημα μάλιστα! (συμπεριλαμβανομένων των πολύ σχετικών παρεκβάσεων του βεβαίως βεβαίως  Cheesy  Cheesy  Cheesy).

Quote from: Godhatesusall on October 05, 2014, 22:36:43 pm
Quote from: opcode on October 05, 2014, 15:32:40 pm
Aπό τα ASIC έμαθα πολυ καλή VHDL.
Και εδώ νομίζω είναι η μεγαλύτερη αποτυχία του σδοκ. Δεν είναι ότι δεν μαθαίνει βασικές αρχές στα μαθήματά του, αλλά σου φουσκώνει τα μυαλά επειδή σου λέει ότι κάνει πολύ σύγχρονα πράγματα Δεν φταις εσύ, και εγώ λίγο-πολύ το ίδιο παραμύθι είχα πιστέψει..
Καλή vhdl , δυστυχώ, ΔΕΝ μπορείς να μάθεις μόνος σου. Γιατί πολύ απλά ο τρόπος που γράφεις vhdl/verilog επηρρεάζει τόσο πολύ το τελικό κύκλωμα, που αν δεν έχεις μια βασική εμπειρία του σχεδιαστικού κύκλου δεν μπορείς να καταλάβεις..

Όπως βλέπεις έγραψα οτι ξέρω πολύ καλή VHDL δέν έγραψα οτι είμαι εξπέρ στο να σχεδιάζω FPGA  Tongue. Δηλαδή αυτό που αποκόμισα από το μαθημα είναι πως έμαθα τι ακριβώς είναι η VHDL, τι σημαίνει "σχεδιάζω κύκλωμα σε ένα FPGA" και πως o τρόπος σύνταξης του κώδικα επηρεάζει το τελικό κύκλωμα (όπως άλλωστε ανέφερες) κυρίως λόγο της ταυτοχρονικότητας των διεργασιών (βλ. συναρτήσεις διαιτησίας, τα delays που πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν κ.λ.π.). Δεν περίμενα να αποκομίσω κάτι παραπάνω από το μάθημα.

Τώρα όσον αφορά τα sdc constraints κ.λ.π. τα οποία, όπως ανέφερες, δεν μαθαίνουμε οφείλεται στο γεγονός πως δεν έχουμε επαφή με τα λογισμικά IDE. Το να στα παρουσιάζει ο καθηγητής τελείως θεωρητικά και με εικόνες (όπως γίνεται στα Ψηφιακά 3) το βρίσκω χαζό και ανώφελο. Πιστεύω πως όλοι θα έπρεπε να έρθουμε σε επαφή με το λογισμικό της Xilinx προπτυχιακά.

Τέσπα, αν δεις το νέο πρόγραμμα σπουδών ο σδοκ έβαλε (αιτήθηκε τουλάχιστον Tongue) την ύπαρξη εργαστηρίου στο μάθημα. Το αν θα έχει το μάθημα εργαστήριο θα το δουμε στο προσεχές μέλλον. Εγώ προσωπικά είμαι απαισιόδοξος.   Tongue

Quote from: Godhatesusall on October 05, 2014, 22:36:43 pm

Και για να μην παρεξηγηθώ, ότι σου λέω στο λέω εντελώς φιλικά. Μιλάω στο 2ο ενικό, αλλά στην πράξη εννοώ το 99% των αποφοίτων του τμήματος που ασχολήθηκαν με τα ψηφιακά παίρνοντας όλα τα μαθήματα του σδοκ. Και γω στην ίδια περίπου κατάσταση με σένα είμουν στο 8ο-9ο εξάμηνο.

Η επίθεση είναι περισσότερο προσωπική αλλά δεν σε παρεξηγώ μην ανησυχείς. Smiley Είναι πολύ εύκολο να βγάζουμε συμπεράσματα για τον άλλον. Σε πληροφορώ πως δεν πετάω στα σύννεφα. Αν είδες και από όσα έγραψα παραπάνω έχω επίγνωση του τι έμαθα από τα μαθήματα του σδοκ. Το να πίστευα πως από τα ASIC ,όπως και από άλλα μαθήματα, είμαι έτοιμος να πάω σε μια δουλειά και να κάνω παπάδες είναι το λιγότερο αφελές (πουθενά δεν ισχύει αυτό με ζωντανό παράδειγμα τις οικονομικές επιστήμες  Tongue). Μετά από τόσα μαθήματα έχω εμπεδώσει την γνωστή καραμέλα των καθηγητών:
"Το μάθημα σας παρέχει γενικές γνώσεις έτσι ωστε αν σας ενδιαφέρει το αντικείμενο να μπορείτε να το ψάξετε μετά μόνοι σας" την οποία την χρησιμοποιούν για να καλύψουν την έλλειψη υποδομών και σωστής διάρθρωσης του προγράμματος σπουδών.
Logged
The Web
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2164


μπορει και οχι


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #636 on: October 06, 2014, 01:18:20 am »

Ειναι τρελοι αυτοι οι Ηλεκτρονικοι... bluescreen  bluescreen  bonjour2  bluescreen



Logged

Kiroi senko @ thmmy : 22-12-2016 / 27-06-2017     Sad
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #637 on: October 06, 2014, 01:19:47 am »

Quote from: Godhatesusall on October 05, 2014, 22:36:43 pm
Πάλι καλά που το σώνει ο πέτρου λίγο το αντικείμενο στην σχολή(δεν κάνω πλάκα), αλλά και αυτουνού το αντικείμενο δεν είναι chip design , οπότε δεν μπορεί να κάνει τα πάντα

Ο Πέτρου και τα μαθήματα του είναι ίσως ότι καλύτερο έχει ο τομέας μας (ίσως η μόνη ένδειξη οτι το hardware ακόμα ζει στον τομέα ηλεκτρονικής  Sad ).

Παρόλα αυτά δεν μπορώ να καταλάβω πως ο Πέτρου σώνει το αντικείμενο του ΙC Design. Σε κανένα μάθημά του δεν έχει κάνει καμία αναφορά σε σχεδίαση Ο.Κ. (εκτός από μια εικόνα που δείχνει το floorplanning ATMega 16 στα εισαγωγικά μαθήματα των Μίκρο  Tongue) .

Τα μόνα μαθήματα που αναφέρονται σε αυτό είναι δυστυχώς τα Ψηφιακά 3 και τα VLSI του χατζό. Εκτός και αν αναφέρεσαι στην αναφορά του στην εσωτερική δομή των μικροελεγκτών, που όμως αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση IC Design.

Logged
Lord
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 281



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #638 on: October 06, 2014, 01:35:07 am »

Άντε και παίρνει ό,τι θέλει για το εργαστήριο, τον κόβεις για άνθρωπο ικανό να το οργανώσει αποτελεσματικά ή πάλι θα είναι
το ίδιο χάος με τα μαθήματα του; Ψηφιακά 2 ήταν να κάνει 5(προαιρετικά) εργαστήρια και γίνανε τα 2 και αν(  Grin ) .
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #639 on: October 06, 2014, 01:49:11 am »

@opcode:

Μην τον αφήνεις να σε μπαρουφιάζει...

10 πλακέτες με spartan fpgas κοστίζουν 400 ευρώ...(πχ http://numato.com/mimas-spartan-6-fpga-development-board)  Και αν πάρεις την xilinx και της πεις "είμαι πανεπιστήμιο δεν έχω λεφτά ούτε για καφέδες", θα στα δώσουν και με 80% έκπτωση...
Απλά ο άνθρωπος βρίσκει άλλοθι....

Αλλά και με 0 κόστος, το ICE μπορεί να σου πει αν αυτό που πας να κάνεις είναι κοτσάνα ή όχι.
Εναλλακτικά, τα IC tools που έχουμε στην σχολή (που κανονικά κάνουν εκατομύρια τον χρόνο) σου λένε αυτά και άλλα τόσα.
Και αυτά είναι ήδη installed στους server. Απλά δεν τον νοιάζει τον σδοκ...

Στο λέω άλλη μια φορά, οι copy+paste σημειώσεις από τα πανεπιστήμια του εξωτερικού δεν είναι ακριβώς "μάθημα". Είναι copy-paste. Αν σου δώσω 500 σελίδες υλικό από string theory σε ένα μάθημα, αυτό δεν πάει να πει ότι θα γίνει μηχανικός/θεωρητικός φυσικός.

Τέλος πάντων, δεν είμαι εδώ για να σου βάλω την άποψη μου στον εγκέφαλό σου (και ούτε έχω τέτοιον σκοπό), απλά σκέωου λίγο...

Υ.Γ: Ο πέτρου μπορεί να μην σου είπε ποτέ τι είναι το cross-clock jitter, αλλά στα μίκρο 1/2 ασχολείται με διάφορα θέματα που είναι το πρώτο στάδιο του chip design.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #640 on: October 06, 2014, 01:50:21 am »

Quote from: Lord on October 06, 2014, 01:35:07 am
Άντε και παίρνει ό,τι θέλει για το εργαστήριο, τον κόβεις για άνθρωπο ικανό να το οργανώσει αποτελεσματικά ή πάλι θα είναι
το ίδιο χάος με τα μαθήματα του; Ψηφιακά 2 ήταν να κάνει 5(προαιρετικά) εργαστήρια και γίνανε τα 2 και αν(  Grin ) .

χαχαχαχαχαχαχα  Grin

Από το να μην υπάρχει καθόλου.

Ευελπιστώ πως θα το αναλάβουν επιστημονικοί συνεργάτες ή διδακτορικοί όπως συνήθως γίνεται  Tongue
Logged
Cr0ne
Θαμώνας
****
Posts: 344



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #641 on: October 06, 2014, 01:56:01 am »

Πάντως νομίζω ότι έιναι ξεκάθαρο ότι ο opcode δεν θέλει να περάσει το μήνυμα "ΟΛΟΙ ΣΔΟΚ ΡΕ ΜΛΚΣ", απλώς αντικρούει αυτό το κύμα αρνητισμού με δικές του γνώσεις και επιχειρήματα, μιας και η αρνητική πλευρά (πέρα του ghua) δεν παρουσίαζε κάτι επί της ουσίας. Σας λέει, η δικιά μου εμπειρία αυτή είναι, από εκεί και πέρα εσείς κρίνετε. Αν γνωρίζετε κάτι πείτε το, ενημερωτικό είναι το thread (ο ghua έγραψε κάτι τουλάχιστον που ασχολείται με το αντικείμενο. Αυτό ήταν πολύ πιο ουσιώδες από τις βλακώδεις επιθέσεις "ΤΙ ΛΕΕΙ ΡΕ ΜΛΚ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΤΑ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ", "ΤΙ ΑΚΟΥΩ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ", "ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΡΕ").

Εγώ προσωπικά όπως ανέφερα και πιο πάνω στο thread έχω αρνητική εικόνα για τα ASIC, αλλά κατανοώ πλήρως το τι λέει ο opcode όπως και το τι λέει ο ghua. Έχει διάφορους τρόπους με τους οποίους μπορείς να δεις το μάθημα και τον καθηγητή, δεν γίνεται να είμαστε απόλυτοι. Ούτε απόλυτη ισοπέδωση, ούτε όλα γαμάνε. Λέμε όλοι τι ξέρουμε και ο αναγνώστης κρίνει. Μόνο έτσι γίνεται δουλειά.

Edit: Έχω χάσει και pages, υπήρξαν και άλλα επιχειρήματα κατά sorry. Γενικώς αυτό, μόνο επιχειρήματα και αφήστε τα usernames στην άρκη imo.
« Last Edit: October 06, 2014, 02:04:34 am by Cr0ne » Logged
Lord
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 281



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #642 on: October 06, 2014, 02:11:54 am »

Quote from: opcode on October 06, 2014, 01:50:21 am
Quote from: Lord on October 06, 2014, 01:35:07 am
Άντε και παίρνει ό,τι θέλει για το εργαστήριο, τον κόβεις για άνθρωπο ικανό να το οργανώσει αποτελεσματικά ή πάλι θα είναι
το ίδιο χάος με τα μαθήματα του; Ψηφιακά 2 ήταν να κάνει 5(προαιρετικά) εργαστήρια και γίνανε τα 2 και αν(  Grin ) .

χαχαχαχαχαχαχα  Grin

Από το να μην υπάρχει καθόλου.

Ευελπιστώ πως θα το αναλάβουν επιστημονικοί συνεργάτες ή διδακτορικοί όπως συνήθως γίνεται  Tongue

Άποψη μου είναι αν είναι να γίνει κάτι να γίνει σωστά, όχι αμπαλαέα κι ό,τι κάτσει.
Και για να το αναλάβει κάποιος άλλος α) προϋποθέτει ότι υπάρχουν επιστημονικοί συνεργάτες/διδακτορικοί , β) πρέπει να οργανωθεί( χρονοδιάγραμμα , περιεχόμενο , υλικό , κλπ) που έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν μπορεί να το κάνει ο σδοκ.
Logged
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #643 on: October 06, 2014, 02:25:19 am »

Quote from: Godhatesusall on October 06, 2014, 01:49:11 am
10 πλακέτες με spartan fpgas κοστίζουν 400 ευρώ...(πχ http://numato.com/mimas-spartan-6-fpga-development-board)  Και αν πάρεις την xilinx και της πεις "είμαι πανεπιστήμιο δεν έχω λεφτά ούτε για καφέδες", θα στα δώσουν και με 80% έκπτωση...
Απλά ο άνθρωπος βρίσκει άλλοθι....

Η πιο απλή αναπτυξιακή ARM (της Texas Instruments μάλιστα) κοστίζει 13 ευρώ η μια. Επομένως, με το ίδιο σκεπτικό δεν βρίσκω λόγο να μην την αγόραζε ο Πέτρου.
Θέλω να πιστεύω πως δεν λενε τόσο μεγάλα παραμύθια οι καθηγητές του τμήματος (ο Πέτρου μάλιστα μου το είπε προσωπικά) δεδομένου πως το πανεπιστήμιο δεν είναι τσιφλίκι κανενός και πως τα λεφτά πρέπει να εγγριθούν για να αγοραστεί κάτι.

Επίσης αυτό που λες να πάρεις τηλέφωνο την Χilinx και να της πεις αυτό το πράμα θεωρώ πως το είπες με μια δόση υπερβολής.  Tongue Εφόσον ασχολείσαι με το αντικείμενο φυσικά ξέρεις πόσο ακριβά σου πουλάν τέτοια λογισμικά και μάλιστα για κάθε επιπλέον βιβλιοθήκη ενός FPGA (βλέπε PCI κ.λ.π.) πρέπει να πληρώσεις αδρά για να αποκτήσεις την IP της. Το πολύ πολύ να τους πεί παρτε τις πλακέτες και χρησιμοποιείστε το Web Edition που είναι free.  Tongue  Σε μια τέτοια περίπτωση πιστέύω πως όντως δεν θα άξιζε το πανεπιστήμιο να αγοράσει τις πλακέτες αν είναι να χρησιμοποιήσουν το 1/100 των featureς τους.


Quote from: Godhatesusall on October 06, 2014, 01:49:11 am
Υ.Γ: Ο πέτρου μπορεί να μην σου είπε ποτέ τι είναι το cross-clock jitter, αλλά στα μίκρο 1/2 ασχολείται με διάφορα θέματα που είναι το πρώτο στάδιο του chip design.

Αδυνατώ να κατανοήσω ποιο κομμάτι των μίκρο αποτελούν το πρώτο στάδιο του chip design δεδομένου πως ο ίδιος ο Μικροελεγκτής είναι αποτέλεσμα του chip design! Μπορεί κάτι να μου διαφεύγει και αν μπορούσες να μου δώσεις κάποιο π.χ. θα το εκτιμούσα πολύ.  Smiley

« Last Edit: October 06, 2014, 02:43:34 am by opcode » Logged
opcode
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 120


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 7ου εξαμήνου
« Reply #644 on: October 06, 2014, 02:42:14 am »

Quote from: Lord on October 06, 2014, 02:11:54 am
Quote from: opcode on October 06, 2014, 01:50:21 am
Quote from: Lord on October 06, 2014, 01:35:07 am
Άντε και παίρνει ό,τι θέλει για το εργαστήριο, τον κόβεις για άνθρωπο ικανό να το οργανώσει αποτελεσματικά ή πάλι θα είναι
το ίδιο χάος με τα μαθήματα του; Ψηφιακά 2 ήταν να κάνει 5(προαιρετικά) εργαστήρια και γίνανε τα 2 και αν(  Grin ) .

χαχαχαχαχαχαχα  Grin

Από το να μην υπάρχει καθόλου.

Ευελπιστώ πως θα το αναλάβουν επιστημονικοί συνεργάτες ή διδακτορικοί όπως συνήθως γίνεται  Tongue

Άποψη μου είναι αν είναι να γίνει κάτι να γίνει σωστά, όχι αμπαλαέα κι ό,τι κάτσει.
Και για να το αναλάβει κάποιος άλλος α) προϋποθέτει ότι υπάρχουν επιστημονικοί συνεργάτες/διδακτορικοί , β) πρέπει να οργανωθεί( χρονοδιάγραμμα , περιεχόμενο , υλικό , κλπ) που έχω σοβαρές αμφιβολίες για το αν μπορεί να το κάνει ο σδοκ.

Τι σε κάνει να πιστεύεις πως με τα προτομεακά εργαστήρια (βλεπε Ηλεκτρονικές, Ψηφιακά κ.λ.π. ) έχουν επαφή οι διδάσκοντες; Τα είχε δημιουργήσει ο Κοντολέων (αν δεν κάνω λάθος ) και μείναν έτσι να τα τρέχει ο Γιαννούλας και οι υπόλοιποι. Χατζό, σδοκ κλπ ελάχιστη επαφή έχουν με αυτά (έως καθόλου) που περιοριζεται στο να κοιτάν αν ο φοιτητής περασε ή όχι το εργαστήριο για να τους περάσουν το βαθμό. Το βασικό είναι αυτό που λές πως δεν υπάρχει επαρκές προσωπικό πλεον και οι λίγοι που έμειναν παίρνουν σύνταξη (ναι μετά τους Δάιο και Σταμ (γι' αυτόν δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά), ο Γιαννούλας μας αφήνει  Sad  ).

ΑΑΑΑ και για να δώσω και μια είδηση (μπορεί να είναι ήδη γνωστό κιόλας) ασκήσεις Κυκλώματα 2 θα κάνει ο Κωνσταντινίδης.  Tongue

Logged
Pages: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 58 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...