• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:46:12 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:46:12 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31711
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 50
Guests: 105
Total: 155
Nikos_313
noys
el mariachi
Deviate
daphnenik
christinabisdeki
Kwst@ss_
kimxnas
freskoulhs
Chr1sgr
george polymeros
Elenit
aalmpanb
Northern Eagle
andyy
miltan8
acolak
Mikekmp
Giorgos2222
DemetriosL
Giannis Masterio
Saint_GR
tasos gourd
superkolios
m.renia
dkonst
alex_samaras_
EiriniGeo
vagk
babis.o.sougias
Maximos7
sigklitiki
arisap
Spyridon01101
mpizos
antontsiorvas
Ulmo
Βασιλης
Yamal
Christina_R
Zaxarenia
maria.r
apol
anon
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Έρευνα
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Έρευνα  (Read 2561 times)
Cyberkat
Guest
Έρευνα
« on: June 04, 2006, 21:31:20 pm »

1-  Έρευνα κρατικά χρηματοδοτούμενη  προς όφελος των κοινωνικών αναγκών  και όχι των μονοπωλίων.  Χαρακτηριστική της κατάστασης που  υπάρχει είναι η αίτηση του ΝΑΤΟ προς  την Πρυτανεία του ΕΜΠ για την παροχή  προπτυχιακών και μεταπτυχιακών  φοιτητών σε ερευνητικό πρόγραμμα  με  μελέτη πάνω σε θέματα: «υποβρύχιος  πόλεμος», «νάρκες», «βιολογικές  δραστηριότητες στους ωκεανούς»,  «εγκαταστάσεις ενάντια στην  τρομοκρατία»

2-  Ένταξη στον κρατικό προϋπολογισμό  των χρημάτων από το ΕΠΕΑΕΚ και τα  κοινοτικά κονδύλια. Καμία  ανταποδοτική-επιχειρηματική  λειτουργία μέσω κονδυλίων και πακέτων.
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Έρευνα
« Reply #1 on: June 04, 2006, 21:42:07 pm »

Τελικά η έρευνα είναι και αυτή μια ιδιαίτερα παρεξηγηγμένη έννοια στο πανεπιστήμιο.
Στη χθεσινή (Σάββατο 3-6-2006) συζήτηση, αργά κατά τις 9.30 πήγε κάτι να συζητηθεί μετά από μια
παρέμβαση ενός συναδέλφου νέου επαγγελματία. Ήταν όμως πολύ αργά, ο κόσμος ήταν λίγος και ήταν και Σαββατόβραδο.
Πάντως ο νέος αντιπρύτανης (υπέυθυνος για την ερευνητική πολιτική του ΑΠΘ) Σταύρος Πανάς ήταν εκεί και μάλλον διαθεσιμος για κουβέντα.

Πιστεύετε ότι θα ήταν χρήσιμο να κάνουμε μια εκδήλωση με θέμα:

Ερευνα στα ΑΕΙ και ειδικότερα στο Τμήμα μας.

Νομίζω ότι μια συζήτηση θα μπορούσε να δώσει απαντήσεις σε πολλά θέματα και να φωτίσει πολλές (θεωρούμενες) γκρίζες περιοχές. Γιατί η έρευνα είναι στην τελική βασικό και δομικό χαρακτηριστικό των Πανεπιστημίων.

Γρηγόρης Παπαγιάννης

Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Έρευνα
« Reply #2 on: June 05, 2006, 18:23:56 pm »

Το 2 νομίζω ότι είναι λίγο αμφισβητούμενο. Φαντάζομαι ότι εννοεί ένταξη στον κρατικό προυπολογισμό των χρημάτων από το ΕΠΕΑΕΚ και απόδοση των χρημάτων στο πανεπιστήμιο, που θα αποφασίσει πως θα τα διαχειριστεί. Εγώ θα πρότεινα να προσθέσουμε: "Αυτονομία του πανεπιστημίου στην διαχείριση των χρημάτων των κοινοτικών κονδυλίων. Να επενδύονται εκεί όπου υπάρχει ανάγκη."
Logged
lev
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98



View Profile
Re: Έρευνα
« Reply #3 on: June 06, 2006, 23:09:48 pm »

                                          ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ:
         ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Ο τρόπος με τον οποίο παραδοσιακά διοικείται το ελληνικό Πανεπιστήμιο, αλλά και η συντηρητική νοοτροπία ενός μεγάλου αριθμού διδασκόντων, έχει οδηγήσει τη λειτουργία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μακριά από τον ερευνητικό της ρόλο. Ο αριθμός των πανεπιστημιακών τμημάτων που έχουν να επιδείξουν αξιόλογο και παραγωγικό ερευνητικό έργο είναι πραγματικά απογοητευτικός. Το πρόβλημα αυτό αφορά, εκτός από το Πανεπιστήμιο, κυρίως την μελλοντική εξέλιξη της ελληνικής οικονομίας και κατ’επέκταση όλης της ελληνικής κοινωνίας.
Στο σύγχρονο άκρως ανταγωνιστικό παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα καλείται άμεσα να αναπτύξει μη παραδοσιακές μορφές(βλ. τουρισμός, μεταποίηση κτλ) οικονομικής ανάπτυξης. Η λύση απέναντι σε αυτή την σύγχρονη απαίτηση των καιρών μπορεί να δοθεί κυρίαρχα μέσα από την έμφαση στην καινοτομία και τις εφαρμογές της. Καθίσταται αναγκαίο η χώρα μας να αξιοποιήσει όλο το αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό της με κατεύθυνση προς τις νέες ιδέες, τις νέες τεχνολογίες και τεχνοτροπίες. Να γίνει με λίγα λόγια ένας πανευρωπαϊκός εξαγωγέας καινοτομικών λύσεων και εφαρμογών σε κάθε τομέα της οικονομίας.
Για να γίνουν όμως όλα αυτά τα φιλόδοξα σχέδια πραγματικότητα χρειάζεται επειγόντως να αναθεωρηθεί ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε την γνώση και την έρευνα στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα προτείνεται η ίδρυση ενός ευέλικτου ερευνητικού φορέα ανά ίδρυμα. Στόχος του φορέα αυτού ,που θα απαρτίζεται από καθηγητές και εκπροσώπους των φοιτητών, θα είναι η πλήρης διαχείριση των ερευνητικών προγραμμάτων κάθε ιδρύματος ώστε:
1.   να επιτυγχάνεται ο έλεγχος των στόχων και των αποτελεσμάτων κάθε προγράμματος
2.   να είναι το δυνατόν αδιάβλητη η χρηματοδότηση κάθε προγράμματος
3.   τα οφέλη από την ερευνητική δουλειά καθηγητών και φοιτητών στα ερευνητικά προγράμματα να ωφελούν τo ίδιο το ίδρυμα και όχι τρίτους. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η ενθάρρυνση νέων ερευνητικών προγραμμάτων με ιδία χρηματοδότηση από το Πανεπιστήμιο
4.   να έχει πρόσβαση και η τοπική κοινωνία στη διαδικασία αλλά και εν γένει τα ερευνητικά παοτελέσματα του οικείου ιδρύματος.

Εφόσον λοιπόν κάθε ίδρυμα αρχίσει σταδιακά και με τη βοήθεια της πολιτείας να αναπτύσσει σ’ αυτά τα πλαίσια ερευνητικό έργο, είναι μαθηματικά βέβαιο πως μέρος του στόχου θα έχει επιτευχθεί. Νέες καινοτομικές ιδέες είναι σίγουρο πως θα προκύψουν, νέοι επιστήμονες θα αποτελούν εχέγγυο για το μέλλον ενώ και τα ελληνικά πανεπιστήμια θα μπορούν έστω και μερικώς να καλύπτουν μέρος των αναγκών τους.
Από όλα τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι οι προοδευτικές πολιτικές δυνάμεις του τόπου έχουν υποχρέωση να σπάσουν όλες εκείνες τις κατεστημένες νοοτροπίες που κρατάνε χαμηλά το επίπεδο της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό να το ελέγχουν, και να εξοπλίσουν τα ελληνικά πανεπιστήμια με όλα εκείνα τα θεσμικά και λειτουργικά όπλα ώστε αυτά να μετατραπούν σε ατμομηχανές της οικονομίας της καινοτομίας χωρίς να χάσουν τίποτα από τον αδιαπραγμάτευτο ακαδημαϊκό χαρακτήρα τους.
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Έρευνα
« Reply #4 on: June 07, 2006, 03:02:19 am »

Quote from: Cyberkat on June 05, 2006, 18:23:56 pm
Το 2 νομίζω ότι είναι λίγο αμφισβητούμενο. Φαντάζομαι ότι εννοεί ένταξη στον κρατικό προυπολογισμό των χρημάτων από το ΕΠΕΑΕΚ και απόδοση των χρημάτων στο πανεπιστήμιο, που θα αποφασίσει πως θα τα διαχειριστεί. Εγώ θα πρότεινα να προσθέσουμε: "Αυτονομία του πανεπιστημίου στην διαχείριση των χρημάτων των κοινοτικών κονδυλίων. Να επενδύονται εκεί όπου υπάρχει ανάγκη."

Για το 2 δε ξέρω καν αν μπορεί να γίνει. Αν θυμάμαι καλά τα χρήματα από τα ΕΠΕΑΕΚ πάνε για συγκεκριμένο έργο το οποίο έχει προεγκριθεί και αυτό γίνεται με ευρωπαϊκό "φιρμάνι". Κάποιος που γνωρίζει περισσότερα ας απαντήσει διότι αν ισχύει κάτι τέτοιο δε γίνεται ούτε αυτό που λες.
Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
pmousoul
Guest
Re: Έρευνα
« Reply #5 on: January 05, 2007, 18:59:22 pm »

Παραθέτω ένα μήνυμα από την electroauth, το οποίο δεν έλαβε καμία απάντηση.


Σε όλους είναι γνωστό το πρόβλημα της υποχρηματοδότησης των ΑΕΙ...

Αλλά, όντως δεν μας φτάνουν τα χρήματα (μιλάω για τα πανεπιστήμια συγκριμένα) ή τα πανεπιστήμια έχουν γεμίσει σκόπιμα με τσιμπούρια που απομυζούν χρήματα, μέσω έρευνας και προγραμμάτων, για το ώφελος διαφόρων ιδιωτικών εταιριών και όχι μόνο (προσωπικό συμφέρον)!

Αν ισχύει ο πιο πάνω συνειρμός, τότε τα πανεπιστήμια λειτουργούν ήδη με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια!!!

Και τελικά όσο καλή έρευνα και αν παράγουμε δεν αναιρούμε το γεγονός ότι είμαστε τμήμα πολυτεχνικής χωρίς εργαστηριακές υποδομές και απαραίτητο προσωπικό. Για παράδειγμα εγώ έχω διδαχθεί κυκλώματα, ηλεκτρονική, ψηφιακά και θέλω σε ώρες που δεν γίνονται μαθήματα στο εργαστήριο να μπω μέσα και να εφαρμόσω αυτά που διδάχθηκα, από απλά αναλογικά κυκλώματα μέχρι ενισχυτές, να δω πως υλοποιείται ένα αναλογικό φίλτρο καλής ποιότητας, να παίξω με τα ψηφιακά, και να δω για το καθένα από τα προαναφερθέντα τα πρακτικά προβλήματα που θα συναντήσω!!!

Νιώθω ότι έπρεπε να είχαμε εργαστήρια ναούς ή τουλάχιστον να είχαμε προσωπικό να εκμεταλευόμαστε στο έπακρο τις ήδη υπάρχουσες υποδομές...

Μάλλον δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για εργαστήρια, ούτε για αίθουσες, ούτε για προσωπικό (το λέω εντελώς είρωνικά)... Χρήματα για έρευνα και για προγράμματα γιατί υπάρχουν; Γιατί δεν έχω δει κανένα να παραπονιέται ότι δεν υπάρχουν χρήματα για έρευνα...

Το άλλο ενδεχόμενο είναι τα χρήματα για την έρευνα να μην τα δίνει το κράτος, αλλά ιδιωτικές επιχειρήσεις... Αυτό είναι
45;ντίθετο προς τον νόμο άραγε;

Μήπως τελικά τα χρήματα για την έρευνα προέρχονται αναγκαστικά (δηλαδή από την υπάρχουσα τάξη πραγμάτων) από διαφορετικό τσουβάλι απο αυτά που αφορούν την χρηματοδότηση των ΑΕΙ;

Mε λίγα λόγια μήπως το κράτος όχι απλά υποχρηματοδοτεί τα ΑΕΙ σε επίπεδο υποδομών και προσωπικού, αλλά δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για την έρευνα με αποτέλεσμα αυτή να γίνεται μόνο μετά από σύμπραξη ιδιωτικών επιχειρήσεων με πανεπιστημιακούς φορείς...

Τι είναι επιτέλους αυτή η Επιτροπή Ερευνών; Πώς λειτουργεί; Mε ποια κριτήρια; Mε ποια διαφάνεια; Πώς επωφελούνται τα ΑΕΙ από αυτήν εκτός του τομέα της έρευνας;
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...