• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 06:31:46 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 06:31:46 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9958
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426662
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 3
Guests: 87
Total: 90
sigklitiki
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 5ο Εξάμηνο > Συστήματα Μετρήσεων (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > [Συστήματα Μετρήσεων] Γενικές πληροφορίες για το μάθημα
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [Συστήματα Μετρήσεων] Γενικές πληροφορίες για το μάθημα  (Read 3874 times)
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
[Συστήματα Μετρήσεων] Γενικές πληροφορίες για το μάθημα
« on: December 13, 2020, 19:29:21 pm »

-Τίτλος Μαθήματος:
Συστήματα Μετρήσεων

Το Μαθήμα δεν διδάσκεται αλλά εξετάζεται

Διδάσκοντες (ακαδημαϊκό έτος 2020-21):
κ. Μητράκος Δημήτριος  (Αναπληρωτής Καθηγητής)  dimitris.mitrakos@otenet.gr
κ. Κωνσταντινίδης Νικόλαος (ΕΔΙΠ) nkondis@auth.gr (Εργαστήριο)
κ. Σεβαστιάδης Χρήστος (ΕΔΙΠ) csevast@auth.gr (Εργαστήριο)
κ. Σιάχαλου Σταυρούλα  (ΕΔΙΠ)  ssiachal@auth.gr (Εργαστήριο)
κ. Σταμούλης Γεώργιος (Επιστημονικός συνεργάτης) stamo@auth.gr (Εργαστήριο)

Αντικείμενο μαθήματος:
Αρχές (μονάδες, ακρίβεια). Σφάλματα μετρήσεων. Προστασία. Ηλεκτρικός θόρυβος.
Αισθητήρια και μετατροπείς (αρχές λειτουργίας και ιδιότητες). Στατική και δυναμική συμπεριφορά συστημάτων μέτρησης. Συστήματα προσαρμογής. Ενισχυτές.
Εισαγωγή στην διασύνδεση μικροεπεξεργαστή με συσκευές εισόδου – εξόδου (Ι/Ο). Γενική περιγραφή της προσαρμοστικής μονάδας (interface) Ι / O.Αρχιτεκτονική Μικροελεγκτών. Μέθοδοι επικοινωνίας μικροεπεξεργαστών και περιφερειακών (σημαίες, διακοπές). Προτεραιότητα διακοπών. Διανυσματικές διακοπές.
Σειριακά πρωτόκολλα επικονωνίας: RS232, I2C, SPI, CAN
Ψηφιακά συστήματα λήψης και μετατροπής πληροφορίας (DAS). Δειγματοληψία και ανακατασκευή του αρχικού σήματος (συγκρατητές). Μοντέλα και σφάλματα κβάντισης. Μετάδοση του θορύβου κβάντισης μέσα από το σύστημα. Σφάλματα λόγω του πολλαπλασιασμού. Σφάλματα λόγω κβάντισης των συντελεστών. Επιλογή της συχνότητας δειγματοληψίας. Επιλογή του μήκους λέξης. Μετατροπείς ψηφιακού σήματος σε αναλογικό. Αναλογικοί πολυπλέκτες. Μετατροπείς αναλογικού σήματος σε ψηφιακό.

πηγή: ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ

Συγγράμματα:

        Βιβλίο [68392760]: Μετρήσεις, Πετρίδης Βασίλειος
        Βιβλίο [18548830]: Συστήματα μετρήσεων, Κινγκ Ρ. Ε.
        Βιβλίο [77106782]: Αισθητήρες Μέτρησης και Ελέγχου, 3η Εκδοση, Καλοβρέκτης Κωνσταντίνος
        Βιβλίο [18548793]: Αισθητήρες μέτρησης και ελέγχου, Elgar Peter




Ύλη μαθήματος (ακαδ. έτος 2020-21):
 Η ύλη για τις γραπτές εξετάσεις στο βιβλίο «Συστήματα Μετρήσεων» του κ. Β. Πετρίδη, περιλαμβάνει τα ακόλουθα κεφάλαια:
ΜΕΡΟΣ Α'

2. Συστήματα μονάδων μέτρησης - Πρότυπα

3. Σφάλματα μετρήσεων

4. Προστασία

5. Ηλεκτρικός θόρυβος

12. Μέτρηση ισχύος και ενέργειας
ΜΕΡΟΣ Β'

1. Εισαγωγή

2. Μετρήσεις θέσης (εξαιρούνται οι παράγραφοι 2.3 και 2.4 περί σύγχρο)

4. Μέτρηση ταχύτητας και επιτάχυνσης

7. Μέτρηση θερμοκρασίας

9. Συστήματα προσαρμογής

Τρόπος εξέτασης:
Σε κανονικές εποχές:
Η συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις προϋποθέτει την επιτυχή εξέταση στις προφορικές εξετάσεις του εργαστηρίου.
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου. Η εξέταση αφορά ερωτήσεις θεωρίας και ίσως κάποιοι μικρή υπολογιστική ασκήση αποτελεί το 100% του συνολικού βαθμού.
Σε εποχή covid:  εδώ


Επιπλέον πληροφορίες:
Η θεωρία δεν διδάσκεται.

Εργαστήριο:
Οι εργαστηριακές ασκήσεις είναι τέσσερις, τις οποίες θα εκτελέσουν όλες οι ομάδες κυκλικά. Η εκτέλεσή του διεξάγεται σύμφωνα με το πρόγραμμα εκτέλεσης εργαστηριακών ασκήσεων.
 Το εργαστήριο βιντεοσκοπήθηκε παλιά θα το βρείτε εδώ
Εποχή covid-2020:  
Είχε προγραμματιστεί να γίνουν δύο ασκήσεις από τις τέσσερις δια ζώσης αλλά τελικά οι συνθήκες το ανέτρεψαν για τους περισσότερους.
Στο υλικό μαθήματος στο elearning υπάρχει βιντεοσκοπημένο το εργαστήριο. Πρέπει να το μελετήσετε. Ο τρόπος με τον οποίο θα πάρετε την παρουσία σας θα ανακοινωθεί αργότερα. Αφορά όσους δεν έχουν παρακολουθήσει το εργαστήριο με φυσική παρουσία.

Το εργαστήριο υπό κανονικές συνθήκες γίνεται στο εργαστήριο κάτω από την Βιβλιοθήκη του τμήματος εκεί που γίνονται και τα εργαστήρια των κυκλωμάτων ηλεκτρονικών.


Επιπλέον υλικό:
Στον τομέα downloads, και συγκεκριμένα εδώ ,  εδώ και εδώ  μπορείτε να βρείτε παλιά θέματα (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα θέματα πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του forum. Οι απλοί επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση.)

Ιστοσελίδα:
Iστοσελίδα του εργαστηρίου στο elearning

Σχόλια - απόψεις - συμβουλές:


ΠΡΟΣΟΧΗ! Το παρόν topic θα παραμείνει κλειδωμένο και η διαχείρισή του θα γίνεται απο τους εκάστοτε συντονιστές. Αν θέλετε να "ποστάρετε" την άποψή σας στο τμήμα "Σχόλια - απόψεις - συμβουλές" παρακαλείσθε να την εκφράσετε σε άλλο ξεχωριστό topic και αυτή θα μεταφερθεί στο παρόν από κάποιον συντονιστή.
« Last Edit: December 14, 2020, 10:13:58 am by Caterpillar » Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...