• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 22:14:29 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 22:14:29 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[Today at 20:28:39]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426722
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 64
Guests: 122
Total: 186
xarisagraf
adamchatz
LambisTr
sterxz
Fenia04
gianniss
jojos
ioannisdc
Oracle
vas.vlastos
Ponan
Anatolim
mixkats
mikrosdia
gk1234
Kwstas
astra
nikosmonov
marilita
dpapav
Maria balogianni
Sotirisbikos
GeorgeGk
tasos_ntv
babistso
atpvk
ioathemar
andripappa
alexandraskol
marf10
ariadnipm
athena_apo
Lykaonia
ellimoschou
Amalia
hoo2
mimaki
athichatz
xdallas
meni
jimalexoud
tinidou
apapagd
apob
abunchofcells
Stathisxd
samamidou
Stelios Leivas
serafeim
Nikos_313
MrGreekArrow
chriskazakos
stavros0201
adaskopo
ioannis
Soto Gonzalez
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Πάμε για νέα "ΣΑΜΙΝΑ"..
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Πάμε για νέα "ΣΑΜΙΝΑ"..  (Read 791 times)
abbis
Guest
Πάμε για νέα "ΣΑΜΙΝΑ"..
« on: August 04, 2006, 00:23:08 am »

Kρυφό δωράκι στους εφοπλιστές

Έπνιξαν τα όρια ηλικίας των πλοίων - Στον αφρό βγαίνουν πάλι τα σαπιοκάραβα


ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ
Κατήργησε στα κρυφά το όριο ηλικίας στα πλοία της ακτοπλοΐας (!) ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε όλα τα υπερήλικα πλοία της ακτοπλοΐας να «οργώνουν» για πολλά ακόμη χρόνια τις ελληνικές θάλασσες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των επιβατών.

 

Το νέο δώρο των υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας και Οικονομικών προς τους ακτοπλόους... εκπλήσσει ακόμη και τους ίδιους τους εφοπλιστές. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι οι ακτοπλόοι στην τελευταία συνάντηση που είχαν με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργο Παπανδρέου και αντιπροσωπεία βουλευτών στις 13 Ιουλίου είχαν θέσει γι' άλλη μια φορά το θέμα της κατάργησης του ορίου ηλικίας. Οι ίδιοι δεν μπορούσαν τότε να διανοηθούν ότι η... τύχη τους δουλεύει, αφού μια εβδομάδα νωρίτερα, στις 6 Ιουλίου το Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο ικανοποιείται και η τελευταία απαίτησή τους δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (αρ. φύλλου 136)...

Στα κρυφά


Με το Προεδρικό Διάταγμα που πέρασε χωρίς να προηγηθεί καμιά ανακοίνωση από το YEN, ούτε συζήτηση για ένα τόσο σοβαρό θέμα στη Βουλή, αίρεται στην πράξη το όριο ηλικίας στα πλοία, θέμα για το οποίο είχαν συμφωνήσει όλα τα κόμματα (συμπεριλαμβανομένης της N.Δ.) το 2001, μετά το τραγικό ναυάγιο του «Εξπρές Σαμίνα».

H άρση του ορίου ηλικίας των πλοίων ήταν ο δεύτερος μεγάλος στόχος των ακτοπλόων μετά την απελευθέρωση στις τιμές των εισιτηρίων. Τα κυριότερα επιχειρήματά τους είναι πρώτον ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη όπου ισχύει το όριο ηλικίας και δεύτερον η μείωση του ακτοπλοϊκού στόλου που χρόνο με τον χρόνο συρρικνώνεται αφού οι ακτοπλόοι δεν προχωρούν σε νέες ναυπηγήσεις πλοίων επικαλούμενοι μεγάλα οικονομικά προβλήματα.

Σημειώνεται - όπως λένε πηγές από το Λιμενικό - ότι η Συνθήκη της Στοκχόλμης την οποία επικαλούνται YEN και ακτοπλόοι ως... «παράθυρο» για την κατάργηση του ορίου ηλικίας, δεν αναφέρεται σε όριο ηλικίας πλοίων. H Συνθήκη που ακολούθησε μετά το ναυάγιο του πλοίου «Εσθονία» στη Βαλτική, όπου βρήκαν τραγικό θάνατο 852 επιβάτες, προβλέπει μεταξύ άλλων μια σειρά από μετασκευές προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια των πλοίων στην περίπτωση που μπει νερό στο γκαράζ.

H Ελλάδα διαθέτει μια από τις αυστηρότερες νομοθεσίες στην Ευρώπη και μετά το τραγικό ναυάγιο του «Εξπρές Σαμίνα» με τον νόμο 2932/2001 (γνωστός και ως νόμος Παπουτσή) το όριο ηλικίας των επιβατηγών πλοίων μειώνεται από τα 35 στα 30 έτη.

E. Τσουρή: Το είχαμε προβλέψει

«H κυβέρνηση για πολλοστή φορά, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων της τη Βουλή και τους πολίτες, έκανε ένα ακόμη δωράκι στους εφοπλιστές, μιας και τους το είχε υποσχεθεί. Χωρίς να ενημερώσει κανέναν και συνεχίζοντας το θέατρο σκιών, κατήργησε το όριο ηλικίας των πλοίων με Προεδρικό Διάταγμα, τροποποιώντας τον νόμο και τον Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου (!)», τόνισε χθες η βουλευτής Χίου του ΠΑΣΟΚ και γραμματέας της Επιτροπής Ναυτιλίας κ. Ελπίδα Τσουρή.

Όπως επισημαίνει η κ. Τσουρή: «Είχαμε προβλέψει την εξέλιξη, αφού στα αλλεπάλληλα ερωτήματά μας ο υπουργός σφύριζε αδιάφορα. Εκείνο που δεν είχαμε προβλέψει είναι ότι η επανίδρυση του κράτους θα σήμαινε επανίδρυση του κράτους της αυθαιρεσίας, της καταρράκωσης των θεσμών, της παραβίασης κάθε έννοιας ασφάλειας για τους πολίτες. Ο Πρωθυπουργός είναι ενώπιος ενωπίω με τις ευθύνες του».

ΤΑ ΝΕΑ , 03/08/2006
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18604&m=N09&aa=1
Logged
abbis
Guest
Re: Πάμε για νέα "ΣΑΜΙΝΑ"..
« Reply #1 on: August 04, 2006, 00:34:09 am »

Πώς καταργήθηκαν τα όρια ηλικίας στα πλοία

 
 Το προεδρικό διάταγμα 124, (αριστερά) που υπογράφουν και οι υπουργοί Γ. Αλογοσκούφης και M. Κεφαλογιάννης, αναφέρει στο δεύτερο άρθρο: «Οι διατάξεις του τρίτου άρθρου του νόμου 2932/2001 δεν εφαρμόζονται στα επιβατηγά πλοία για τα οποία εφαρμόζεται το άρθρο 3 της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 98/18», δηλαδή στα νέα επιβατηγά πλοία, στα υπάρχοντα επιβατηγά μήκους 24 μέτρων και άνω και στα επιβατηγά ταχύπλοα.



Σημειώνεται ότι ο νόμος 2932 ψηφίστηκε μετά το ναυάγιο του «Εξπρές Σαμίνα», όταν υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας ήταν ο X. Παπουτσής. Το εν λόγω άρθρο προβλέπει την κλιμακωτή εφαρμογή της 30ετίας στην ηλικία των επιβατηγών και επιβατηγών - οχηματαγωγών.

ΤΑ ΝΕΑ , 03/08/2006
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18604&m=N09&aa=1
Logged
abbis
Guest
Re: Πάμε για νέα "ΣΑΜΙΝΑ"..
« Reply #2 on: August 04, 2006, 10:33:19 am »

«ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ» ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΛΟΙΩΝ
Μέχρι να ... ναυαγήσουν θα πλέουν τα «σαπάκια» των εφοπλιστών
Νέος μεγάλος «μποναμάς» της κυβέρνησης της ΝΔ στους εφοπλιστές με την εν κρυπτώ κατάργηση του ορίου ηλικίας των πλοίων

Τα «σαπάκια» των ακτοπλόων εφοπλιστών, ανάλογα ή και χειρότερα ορισμένα από αυτά και από το τραγικό «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ», θα μπορούν πλέον να αλωνίζουν ελεύθερα στις ελληνικές θάλασσες απειλώντας ευθέως την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής.

Την απόφαση αυτή, εν κρυπτώ και με συνοπτικές διαδικασίες και παρά τις διαμαρτυρίες των νησιωτών - και έχοντας ακόμα δεμένους τους ναυτεργάτες με την κατάπτυστη απόφαση της πολιτικής επιστράτευσης - η κυβέρνηση της ΝΔ την πέρασε με το Προεδρικό Διάταγμα 124 για την απελευθέρωση της ηλικίας των πλοίων (ΦΕΚ 136/06-7-2006), καταργώντας έτσι το όριο ηλικίας των πλοίων που είναι νομικά κατοχυρωμένο.

Το θέμα της απελευθέρωσης του ορίου ηλικίας των πλοίων παίρνει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις αν σημειωθεί ότι πριν το «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ» υπήρχε όριο ηλικίας των πλοίων, τα 35 χρόνια, και αμέσως μετά το πολύνεκρο ναυάγιο και κάτω από τη γενική κατακραυγή είχε τεθεί όριο τα 30 χρόνια.

Αυτό έρχεται να προστεθεί στη σωρεία των προνομίων που έχουν προσφέρει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ πριν, και η ΝΔ τώρα, με τελευταίο την απελευθέρωση των εισιτηρίων. Και όλα αυτά με υπόβαθρο τον εκτρωματικό κανονισμό 3577/92 της ΕΕ. Με άλλα λόγια, οι νησιώτες, αλλά και συνολικά το επιβατικό κοινό, που ήδη χρυσοπληρώνουν τα «σαπάκια», έρχονται αντιμέτωποι και με τον μεγαλύτερο κίνδυνο ενός ανάλογου ή και τραγικότερου ναυτικού εγκλήματος, όπως το «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ», ενώ ακόμα χειρότερες συνθήκες από τις ήδη άθλιες που επικρατούν σήμερα προμηνύονται για τους ναυτεργάτες.

Αντιδράσεις από ΠΕΜΕΝ και «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»
Το νέο δώρο της κυβέρνησης προς τους εφοπλιστές προκάλεσε την άμεση αντίδραση των ταξικών σωματείων. Με ανακοίνωσή τους τα σωματεία ΠΕΜΕΝ και «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» καταγγέλλουν «στους ναυτεργάτες, στους εργαζόμενους, στους νησιώτες, την απελευθέρωση του ορίου ηλικίας των πλοίων που προώθησε μυστικά το ΥΕΝ με το ΠΔ 124 δίνοντας την ευκαιρία στα σαπάκια των εφοπλιστών να οργώνουν για πολλά χρόνια τις ελληνικές θάλασσες με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια επιβατών, πληρώματος και ναυσιπλοΐας, προετοιμάζοντας ένα νέο ναυτικό έγκλημα τύπου "ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ"».

Τεράστιες όμως είναι οι ευθύνες και της συμβιβασμένης πλειοψηφίας της ΠΝΟ, η οποία ανέστειλε προχτές τις προγραμματισμένες ακινητοποιήσεις σε πλοία, που ακριβώς είχαν εξαγγελθεί για την ασφάλεια της ζωής στη θάλασσα.

Τα ταξικά αγωνιστικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» με ανακοίνωσή τους καταγγέλλουν «την υποταγμένη νόθα πλειοψηφία της ΠΝΟ που για μια ακόμη φορά, επιβεβαιώνοντας το ρόλο του υπηρέτη των εφοπλιστών, αποδείχτηκε ανίκανη να υπερασπίσει ακόμη και τα πιο στοιχειώδη δικαιώματα των ναυτεργατών που παραβιάζονται κατάφωρα με τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας, με τα υπερεντατικά δρομολόγια».

Στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής (στις 2 του Αυγούστου), αναφέρει η ανακοίνωση, η πλειοψηφία της ΠΝΟ κατ' εντολή των εφοπλιστών και του ΥΕΝ πραξικοπηματικά αποφάσισε την αναστολή των προγραμματισμένων ακινητοποιήσεων για τα πλοία που παραβιάζουν συστηματικά τα ωράρια εργασίας.

Οι εξελίξεις το τελευταίο διάστημα στις ακτοπλοϊκές και πορθμειακές συγκοινωνίες, η συνειδητή προώθηση των συμφερόντων των εφοπλιστών για μεγαλύτερη κερδοφορία από το ΥΕΝ, σε αγαστή συνεργασία με την πλειοψηφία της ΠΝΟ, αποδεικνύουν ότι απαιτείται και επιβάλλεται η αλλαγή των συσχετισμών δύναμης συνδικαλιστικά και πολιτικά. Να απομονωθούν οι δυνάμεις του συμβιβασμού και να ενισχυθεί το ταξικό μέτωπο, να αναπτυχθούν αγώνες στη βάση των οξυμένων προβλημάτων των ναυτεργατών στο πλαίσιο της μεγαλειώδους απεργίας του Φλεβάρη του 2006. Η ενορχηστρωμένη και βάρβαρη επίθεση σε βάρος κάθε κατάκτησης των ναυτεργατών, η απορύθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών και η εγκατάλειψη των νησιών είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ανταγωνιστικότητας που υπηρετούν πιστά η κυβέρνηση της ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και συνολικά τα πολιτικά κόμματα του ευρωμονόδρομου.

Τα ταξικά αγωνιστικά σωματεία διεκδικούν
Οι ναυτεργάτες, οι εργαζόμενοι, οι κάτοικοι των νησιών, τονίζεται στην ανακοίνωση, πρέπει να βγάλουν τα αναγκαία συμπεράσματα και να καταδικάσουν αυτή την πολιτική και τους εκπροσώπους τους σε όλα τα επίπεδα, να ανατρέψουν τους αρνητικούς συσχετισμούς, να δυναμώσουν την πάλη τους διεκδικώντας: Εθνικό Οργανισμό Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών με λαϊκό έλεγχο. Ασφαλείς, σύγχρονες, φθηνές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες με καθημερινή σύνδεση, χειμώνα - καλοκαίρι, όλων των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα και μεταξύ τους. Σταθερή δουλιά με σύστημα εναλλαγής των πληρωμάτων, μια μέσα στο καράβι μία εκτός πλοίου με πλήρεις αποδοχές και ασφαλιστικά δικαιώματα, ίση αμοιβή για ίση εργασία. 7ωρη εργασία, 35ωρο, 5ήμερο. Κατάργηση όλων των διατάξεων που μειώνουν τις οργανικές συνθέσεις. Οι οργανικές συνθέσεις να διαμορφωθούν βάσει των πραγματικών, αυξημένων αναγκών των πλοίων. Αμεση απορρόφηση όλων των ανέργων. Επίδομα ανεργίας 1.050 ευρώ για όλους τους ανέργους. Ασφαλιστική κάλυψη την περίοδο ανεργίας και υπολογισμός της ως συντάξιμης. Πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη για τους άνεργους και τις οικογένειές τους. 1.300 ευρώ κατώτερο μισθό και 15% αύξηση στους μισθούς. Κατώτερη σύνταξη 1.050 ευρώ. Οι συντάξεις να υπολογίζονται στο 80% του συνόλου των αποδοχών που γίνονται κρατήσεις στο ΝΑΤ. Κατάργηση της φορολογίας (αφορολόγητο 30.000 ευρώ) και της συμμετοχής στα φάρμακα των ασφαλισμένων. Αναδιοργάνωση του Οίκου Ναύτου. Ενιαία, αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση, μετεκπαίδευση, ισοτιμία των διπλωμάτων με αντίστοιχα της στεριάς. Εκδημοκρατισμό του ναυτεργατικού συνδικαλιστικού κινήματος και της ναυτικής νομοθεσίας.

Ρεσιτάλ υποκρισίας
Κι ενώ η ευρωενωσιακή πολιτική της ανταγωνιστικότητας και της ασυδοσίας των κεφαλαιοκρατών - μαζί και αυτή της «απελευθέρωσης» της ακτοπλοΐας - στηρίζεται από κοινού, τόσο από τη ΝΔ όσο και από το ΠΑΣΟΚ, χτες η υπερνομάρχης Αθήνας-Πειραιά, Φώφη Γεννηματά, οι νομάρχες Αθήνας, Γ. Σγουρός, και Πειραιά, Γ. Μίχας, με περίσσια υποκρισία παρουσίασαν τη Χάρτα των δικαιωμάτων του επιβάτη των πλοίων! Μήπως ξέχασαν άραγε ότι ο νόμος 2132/92, που εναρμόνισε τον εκτρωματικό κανονισμό 3577/92 της ΕΕ στην ελληνική νομοθεσία, με όλες τις δραματικές συνέπειες που ζουν σήμερα οι νησιώτες, οι επιβάτες και οι ναυτεργάτες, είναι δημιούργημα της δικής τους κυβέρνησης; `Η δεν ...καταλαβαίνουν ότι αυτά ακριβώς εφαρμόζει πιστά σήμερα η ΝΔ;

http://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=4/8/2006&id=6803&pageNo=7&direction=1
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Πάμε για νέα "ΣΑΜΙΝΑ"..
« Reply #3 on: August 06, 2006, 12:45:38 pm »

τα γραμμάτια πρέπει να πληρωθούν...
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: Πάμε για νέα "ΣΑΜΙΝΑ"..
« Reply #4 on: August 07, 2006, 23:21:14 pm »

Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...