• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 16:29:05 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 16:29:05 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426671
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 71
Guests: 86
Total: 157
xeniam
katranic
nikitask
mdimitrig
folas
EiriniGeo
ganasto
Bigie_Cheese
chaniotism
stavros0201
Annapar
elias_farhood
evitzv
despoina15
petikas
giorgosss03
Nikos_313
mavrhs
christi
odysseaskar
noimaginationforthis
tasos gourd
Chrisapostol
Michalis Tsialis
HlektrikhPatata
Pepe The Frog
Kv
dimitrisadamou
Mr Watson
xristodoulou
Thalasotsanta
ioannisdamantis
Captain
atpvk
jimalexoud
sunagrida
Maximos7
gdimove
Dimosthenis
meliou
kstavroulis
aachmet
gorilaki
tasos_ntv
cealexop
Paschalina.S
tinidou
Kwst@ss_
tsintsi
Le ece
Eleniiii
antreassv
dimitris585
moutdimi
JoHn!
evgeniaz
georgy
kourkou
Chrisvb17
giorgosm05
agkentzi
apob
harischris
Gray139
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Δομή σπουδών (προ- και μεταπτυχιακών)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Δομή σπουδών (προ- και μεταπτυχιακών)  (Read 1925 times)
Cyberkat
Guest
Δομή σπουδών (προ- και μεταπτυχιακών)
« on: June 04, 2006, 21:30:00 pm »

1-  Ενιαία λαϊκή παιδεία με το 12χρονο  σχολείο για βασική εκπαίδευση και  δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές  σχολές μετά από αυτό.

2-  Ενιαίες προπτυχιακές σπουδές που το  βάρος θα δίνεται στη μετάδοση της  γνώσης που έχει ήδη παραχθεί.  Μεταπτυχιακές σπουδές που θα οδηγούν  σε διδακτορικό, με κύριο βάρος στην  παραγωγή νέας γνώσης.

3-  Όχι σε κάθε είδους σπάσιμο και  διαχωρισμούς σε κύκλους σπουδών.

4-  Όχι στην κατηγοριοποίηση και τον  ανταγωνισμό ιδρυμάτων και φοιτητών  που εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς.

5-  Κατάργηση των ν+3, και των  προαπαιτούμενων.

6-  Στις περιπτώσεις που περνά κάποιο  μάθημα λιγότερο από το 25% των φοιτητών  που το δίνουν, να γίνεται επανεξέταση.

7-  Εναλλακτικές μορφές εξέτασης  (συμπληρωματικές και απαλλακτικές  εργασίες, ασκήσεις και πρόοδοι),  προαιρετικές όμως για να μην υπάρξει  εντατικοποίηση των σπουδών.

Logged
Kat
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 255



View Profile
Απ: Δομή σπουδών (προ- και μεταπτυχιακών)
« Reply #1 on: June 05, 2006, 00:31:13 am »

Quote from: Cyberkat on June 04, 2006, 21:30:00 pm
1-  Ενιαία λαϊκή παιδεία με το 12χρονο  σχολείο για βασική εκπαίδευση και  δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές  σχολές μετά από αυτό.

Δεν ξέρω για το 12χρονο. Αν συμφωνούν και οι υπόλοιποι να μείνει, καλώς.

Quote from: Cyberkat on June 04, 2006, 21:30:00 pm
2-  Ενιαίες προπτυχιακές σπουδές που το  βάρος θα δίνεται στη μετάδοση της  γνώσης που έχει ήδη παραχθεί.  Μεταπτυχιακές σπουδές που θα οδηγούν  σε διδακτορικό, με κύριο βάρος στην  παραγωγή νέας γνώσης.

Δεν μπορούν όλες οι μεταπτυχιακές σπουδές να οδηγούν σε διδακτορικό. Για παράδειγμα, τα ΜΒΑ είναι για στελέχη επιχειρήσεων. Αυτοί δεν έχουν σκοπό το διδακτορικό.

Εκτός αυτού, νομίζω ότι μετά από μεταπτυχιακές σπουδές, όλοι έχουν θεωρητικά δικαίωμα σε διδακτορικό (οι μηχανικοί, μάλιστα, και χωρίς αυτές). Το τελικό κριτήριο, όμως, για το αν ένας άνθρωπος γίνει δεκτός για να κάνει διδακτορικό, πρέπει να συνεχίσει να επαφίεται στο αν θα βρει επιβλέποντα και γίνει δεκτός από το πανεπιστήμιο. Δεν μπορεί να διασφαλιστεί ότι όλοι θα συνεχίζουν σε διδακτορικό. Ειδικά σε "δημοφιλή" αντικείμενα, θα γίνεται πατείς με πατώ σε. Ποιος θα τους επιβλέπει όλους αυτούς;

Quote from: Cyberkat on June 04, 2006, 21:30:00 pm
3-  Όχι σε κάθε είδους σπάσιμο και  διαχωρισμούς σε κύκλους σπουδών.

Διαφωνώ. Λόγω της Μπολόνια, θα πρέπει αυτό να γίνει. Το θέμα είναι να κατακτηθούν διατάξεις που εξασφαλίζουν τους φοιτητές. Για το Πολυτεχνείο, αυτές ή θα πρέπει να είναι η απ'ευθείας αναγνώριση του διπλώματος ως μάστερ, ή το "πλασματικό" σπάσιμο σε 3+2. Όπως έχει ειπωθεί και από άλλους, θα πρέπει να στραφούμε προς το ΤΕΕ, για το θέμα αυτό.

Quote from: Cyberkat on June 04, 2006, 21:30:00 pm
4-  Όχι στην κατηγοριοποίηση και τον  ανταγωνισμό ιδρυμάτων και φοιτητών  που εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς.

Δεν καταλαβαίνω τι λέγεται εδώ. Πρέπει να γίνει πιο σαφές. Κατά τα άλλα, de facto υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα ιδρύματα, λόγω του επιπέδου σπουδών. Μπορεί κανείς και να τις απαγορεύσει διά νόμου, αν θέλει, αλλά δεν πρόκειται να πάψουν να υπάρχουν.

Quote from: Cyberkat on June 04, 2006, 21:30:00 pm
5-  Κατάργηση των ν+3, και των  προαπαιτούμενων.

Το ν+3 ίσως μπορεί να γίνει ν+4 ή ν+5. Αλλά ούτως ή άλλως, ποιος μπορεί να περάσει 15 μαθήματα σε ένα εξάμηνο; Πότε θα τα διαβάσει; Παρεμπιπτόντως, η συγκεκριμένη ρύθμιση αφορά μόνο το ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ, και κανέναν άλλον, επομένως αν σκοπός είναι ένα γενικό "αντιπόρισμα", ίσως να μην έχει καν θέση. Αν υπάρχει τέτοιο θέμα, πρέπει να ζητηθεί στη ΓΣ των καθηγητών του τμήματος, και όχι από το Υπουργείο.

Quote from: Cyberkat on June 04, 2006, 21:30:00 pm
6-  Στις περιπτώσεις που περνά κάποιο  μάθημα λιγότερο από το 25% των φοιτητών  που το δίνουν, να γίνεται επανεξέταση.

Δεν διαφωνώ με τη λογική της επανεξέτασης. Και το ποσοστό μου φαίνεται εκ πρώτης όψεως λογικό, ας το σχολιάσει και κάποιος που ξέρει καλύτερα.

Quote from: Cyberkat on June 04, 2006, 21:30:00 pm
7-  Εναλλακτικές μορφές εξέτασης  (συμπληρωματικές και απαλλακτικές  εργασίες, ασκήσεις και πρόοδοι),  προαιρετικές όμως για να μην υπάρξει  εντατικοποίηση των σπουδών.

Επίσης αυτό είναι θέμα της κάθε σχολής/τμήματος ξεχωριστά, οπότε ισχύουν αυτά που έγραψα παραπάνω.

Ακόμα κι έτσι, πάντως, έχουμε υποχρεωτικές εργασίες ή προόδους στο τμήμα;


« Last Edit: June 05, 2006, 19:20:24 pm by Kat » Logged
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Απ: Δομή σπουδών (προ- και μεταπτυχιακών)
« Reply #2 on: June 05, 2006, 11:16:18 am »

(1) Για ποιο λόγο δεν μας φτάνει το 9χρονο και επιθυμούμε 12χρονο σχολείο βασικής εκπαίδευσης?
Νομίζω πως στην παρούσα φάση δεν θα πρέπει να αλλάξει το 9χρονο σχολείο, αφού ούτως ή άλλως στα 3 χρόνια του λυκείου μαθαίνουμε αρκετά εξειδικευμένες γνώσεις που δεν είναι χρήσιμες για κάποιον που θέλει να γίνει υδραυλικός πχ.
Ο σκοπός της 9χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης είναι να εφοδιάσει τον κάθε πολίτη με όλες τις απαραίτητες γνώσεις που θα του επιτρέψουν να ζήσει μία καλύτερη ζωή. Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι βοηθάει η γνώση των ολοκληρωμάτων και των παραγώγων (διδάσκονται στο λύκειο) σε κάποιον που θέλει να γίνει γεωργός ή οικοδόμος. Άρα λοιπόν προτείνω την κατάργηση του 12χρονου με κύριο επιχείρημα ότι στο λύκειο δεν μας μεταδίδονται οι απαραίτητες γνώσεις, αλλά προετοιμαζόμαστε για τις εξετάσεις της 3ης λυκείου. Ένας άνθρωπος που δεν θέλει να πάει στο πανεπιστήμιο, δεν θα πρέπει να βιώνει αυτό το μαρτύριο...

(3) Διαφωνώ πλήρως στην πρόταση αυτή, διότι η επιστήμη και η τεχνολογία εξελίσσεται με αποτέλεσμα να μην χωράνε όλες οι γνώσεις σε έναν κύκλο σπουδών. Για τον λόγο αυτό έσπασε το τμήμα Μηχανολόγων – Ηλεκτρολόγων και για τον ίδιο λόγο διαλέγουμε τομέα στο 5ο εξάμηνο...

(5) Τα προαπαιτούμενα δεν νομίζω πως είναι κάτι εντελώς κακό. Ας δούμε τι γίνεται πραγματικά στην πράξη: τα περισσότερα άτομα που δεν παίρνουν τομέα χρωστάν ταυτόχρονα πολλά μαθήματα και όχι μόνο αυτά που απαιτούνται. Στην περίπτωση αυτή καλύτερο είναι κατά την γνώμη μου να χάσουν μία χρονιά έτσι ώστε να τους δοθεί η δυνατότητα να περάσουν τα μαθήματα αυτά και να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για την παρακολούθηση των μαθημάτων του τομέα. Τέλος, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για κάποιον που χρωστάει πολλά μαθήματα, έχει πάρει τομέα και καλείται να ανταποκριθεί και στις απαιτήσεις των μαθημάτων του τομέα.
 
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...