• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 16:49:23 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 16:49:23 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426672
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 57
Guests: 85
Total: 142
babis.o.sougias
msandr
chriskazakos
Ted Kaczynski
nikosmonov
Kwst@ss_
meni
Nicotre
thegreekbaron
difis
Filpan10
mdimitrig
nmpampal
evangeliaap
Stathiss
tasos gourd
xeniam
dimimpou
jimalexoud
Haralampos
folas
kvas
Notac
Ioannakoliou
Polychronia K
Farmakis Aggelos
gbes
petrchat
theodoridoueu
Fovidis
soti
Evripidis
Aglosdoum
npalami
petikas
dmoral
afroditi
Dimos Bachlas
geo66
Thomas Shelby
tourlaza
Raphael
achilleas17
Nikos.Ts
Tasaras
teeeoooo
ThanosKoutsoump
mkakale
georgepana9
xarisvougiou
papaloui
ioannisdamantis
teosimeon
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής  (Read 6107 times)
aliakmwn
Guest
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και τ
« Reply #15 on: June 02, 2006, 23:00:30 pm »

Αναφορικα με το ζητημα λοιπον, σε συντομη κουβεντουλα που ειχαμε σημερα στην εκδηλωση με την Cyberkat, τον Netgull και τον apostolo, και μετεπειτα με τους bobomastoras, chggr005 και Aurelius, επεσε η ιδεα να οργανωσουμε λιγο καλυτερα τη συζητηση για τις αντι-προτασεις, οπως πολυ ωραια το εθεσε ο Χειρων.

Ετσι λοιπον, σκεφτηκαμε να δημιουργησουμε εναν καινουργιο πινακα, υπο-πινακα του παροντος, ο οποιος θα προοριζεται αποκλειστικα και μονο για συζητηση πανω στις προτασεις που εχουμε εμεις ως φοιτητες να κανουμε.

Ως δομη, προταθηκε η εξης:

Για καθε ζητημα, μικρο ή μεγαλο, να δημιουργειται ενα topic. Π.χ., ενα topic περι εργαστηριων, ενα topic σχετικα με το 3+2 ή 5 (master, bachelor), ενα για διδακτορικα, ενα για οικονομικα ζητηματα κλπ κλπ κλπ
Στο καθε topic, το καθε μελος θα καταθετει τις προτασεις του. Δεν θα μπει κανενας περιορισμος, εκτος απο δυο αυτονοητους:
1) Να μην μετατραπουν οι συζητησεις σε πεδια προσωπικων αντιπαραθεσεων. Καθε προταση ειναι σεβαστη και επιθυμητη, καμια τοποθετηση δεν απορριπτεται (ακομα και οι πιο αντιδραστικες). Στοχος δεν ειναι να μαλωσουμε μεταξυ μας, αλλα να καταληξουμε σε κατι συγκροτημενο.
2) Να μην ξεφευγουν offtopic οι συζητησεις. Σιγουρα καποια θεματα ειναι αλληλενδετα μεταξυ τους, αλλα πιστευουμε πως μπορουμε να μεινουμε σταθεροι πανω σε καποιους θεματικους αξονες.

Επιπλεον, για οσες απο τις θεματικες ενοτητες υπαρχει αναφορα στο διαβοητο "πορισμα των σοφων", θα μπορουσαμε να pastαρουμε την συγκεκριμενη προταση, και απο κατω να συγγραφουμε την αντιπροταση μας.

Κανενας δεν μπορει να ειναι σιγουρος για την καταληξη μιας τετοιας αποπειρας. Πιθανον να προκυ&
#968;ει κατι καλο και ολοκληρωμενο, αλλα πιθανον να καταληξουμε να μαλωσουμε μεταξυ μας Grin  Ωστοσο, ο πρωτος στοχος ειναι η ιδια η επικοινωνιακη διαδικασια, δηλαδη να μπορει ο καθενας να διατυπωνει τις προτασεις, τις σκεψεις του, και στο τελος να προκυψει κατι συνολικο και συγκροτημενο.


ΥΓ: Κατι πολυ σημαντικο που ξεχασα να αναφερω: Η αρχικη σκεψη του Χειρονα, με την οποια συμφωνησαμε μεχρι στιγμης ολοι απολυτα, ειναι το κειμενο που θα συνταχθει να μην αφορα αποκλειστικα και μονο στο τμημα μας, ή στα τμηματα Ηλεκτρολογων, αλλα γενικοτερα στις αναγκες των φοιτητων. Συνεπως, καλυτερα στις συζητησεις να μην αναφερουμε παραδειγματα οικεια, οπως π.χ. εργαστηριο Ηλεκτρονικης κλπ.

Μπορουμε παντως, να ανοιξουμε καινουργια topics, τα οποια να εξειδικευονται σε μας Wink
« Last Edit: June 02, 2006, 23:11:14 pm by aliakmwn » Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #16 on: June 02, 2006, 23:03:44 pm »

Οπωοσδήποτε!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Cyberkat
Guest
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #17 on: June 03, 2006, 01:18:06 am »

Επιβάλλεται να αναφέρω μια ασάφεια στο παραπάνω κείμενο του aliakmwn.

Η παραπάνω πρόταση για forumική επίλυση του αδιεξόδου στο οποίο είχε καταλήξει το εγχείρημα της κωδικοποίησης των προτάσεων ήταν του  aliakmwn.  Wink   Κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται.

Τέλος, πρέπει να τεθεί και κάποιος χρονικός περιορισμός έτσι ώστε το τελικό κείμενο να προκύψει σύντομα, σε 7-10 μέρες, οπότε καλούμαστε όλοι να καταθέσουμε τις προτάσεις μας συστηματικά, οργανωμένα και επί της ουσίας.
« Last Edit: June 07, 2006, 12:15:00 pm by Cyberkat » Logged
Nessa (ναι ναι η γνωστή!)
Guest
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #18 on: June 03, 2006, 01:24:06 am »

Το να ζητάμε ειδίκευση μέσα στο πτυχίο είναι σα να αυτοχαντακωνόμαστε.
Κατά τα άλλα οι προτάσεις είναι πολύ καλές.
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #19 on: June 03, 2006, 05:36:35 am »

ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:


Οι οποιες προτασεις υπαρξουν ειναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να ερθουν και στις συναντησεις του συντονιστικου της καταληψης οπως επισης και στις συζητησεις που εχουν σχετικη θεματολογια και εχουν οργανωθει στα πλασια της καταληψης. Για παραδειγμα αναφερω τη σημερινη συζητηση με θεμα "Τι πανεπιστημιο θελουμε? Τι μηχανικο θελουμε?" που ηταν το πρωτο μερος ενος κυκλου συζητησεων πανω στο ζητημα των προτασεων μας. Ας εμπλουτισουμε λοιπον αυτες τις συζητησεις με τις προτασεις μας, διαφορετικα οι συζητησεις αυτες θα μεινουν κενες. Και το χειροτερο: Οι προτασεις μαλλον θα μεινουν στον αερα και δεν θα μπορεσουν να εκμεταλλευτουν τη μαζικοτητα της καταληψης για να υλοποιηθουν.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Cyberkat
Guest
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #20 on: June 03, 2006, 11:29:19 am »

Τάσο, εξυπακούεται ότι οι προτάσεις θα κατέβουν και στο συνονιστικό.
Απλώς επειδή μέχρι τώρα στις συζητήσεις οι διάφορες προτάσεις που ακούγονται είναι διάσπαρτες κι επειδή έχει αποδειχτεί ότι είναι πολύ δύσκολο να γραφτεί ένα κείμενο κατά την διάρκεια μιας συνέλευσης, η σκέψη ήταν να διαμορφωθεί κάπως με αυτήν την διαδικασία στο  forum, και μετά να προταθεί έτοιμο ώστε να γίνουν λιγότερες τροποποιήσεις και να είναι η διαδικασία πιο λειτουργική.
Τέλος εγώ θα πρότεινα όσον αφορά τα topicς τα εξής δύο επιπλέον σε αυτά που ανέφερε ο aliakmwn
1) Πτυχίο (μορφή του πτυχίου εννιαίο, με ή χωρίς εξειδίκευση, σπάσιμο ή όχι σε κύκλους, δίδακτρα κλπ επεξήγηση του τι εννοούμε γιατί αυτοί οι όροι τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιούνται όπως να ναι και σημαίνουν κάθε φορά και διαφορετικό πράγμα)
2)Συγγράμματα-Εργαστήρια (τι συγγράμματα θέλουμε, θα είναι δωρεάν, πόσα, βιβλιοθήκες κλπ)
Logged
Optima
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 701


white art piano..


View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #21 on: June 04, 2006, 13:18:19 pm »

Μερικές προτάσεις από μέρους μου ( θα έρθω και στο συντονιστικό γιατί όντως η κουβέντα δε γίνεται από εδώ):

1) ΟΧΙ στις μεταγραφές - ΝΑΙ όμως στην ενίσχυση από πλευράς του κράτους των δαπανών για δωρεάν στέγαση και σίτιση σε άτομα που το ετήσιο εισόδημα της οικογένειάς τους κρίνεται ανεπαρκές ή χαμηλό
 - και όχι για όλους, πράγμα που φωνάζουμε και ξαναφωναζουμε στις πορείες, αυτός που έχει τα χρήματα να τα δίνει και να ξαναδίνει


2) ΟΧΙ στην κατάργηση των αιωνίων φοιτητών, αυτό δεν μπορούμε να το απαιτούμε με τη σημερινή πραγματικότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που οδηγεί σε πολλά άτομα να χάνουν τον προσανατολισμό τους και να καθυστερούν στις σπουδές τους για ψυχολογικούς, προσωπικούς κτλ λόγους.


3) ΝΑΙ στην αξιολόγηση, μην είμαστε γμτ τόσο αρνητικοί και καχύποπτοι σ' αυτόν τον όρο. ΠΧ, άτομα που , πηγαίνουν στην Αγγλία και σπουδάζουν εκεί δεν αναγνωρίζονται ισότιμα τα πτυχία τους,ανάλογα με το πανεπιστήμιο που τελείωσαν, αλλά έρχονται εδώ κ  μέσω του ΔΙΚΑΤΣΑ  προσπαθούν να βρουν την αντιστοιχία. ( έχω ακούσει πως  στο ΔΙΚΑΤΣΑ πέφτουν αρκετά λαδώματα για να αναγνωριστεί το ένα πτυχίο ή το άλλο, κι έτσι έχουμε το φαινόμενο των γιατρών εκ Βουλγαρίας, αλλά, για να είμαι και τυπικά σωστή, δε γνωρίζω αν αληθεύει)

.....και ένα μπόνους: ΟΧΙ στους κάθε είδους τραμπουκισμούς. ΟΧΙ στους τραμπουκισμούς των ΔΑΠιτών στο ΠΑΜΑΚ, ΟΧΙ στους τραμπουκισμούς των  αριστερών στους ΔΑπίτες της ΓΕνικής Συνέλευσης, ΟΧΙ στη φιλική ψήφο και ΟΧΙ στις ταμπέλες. 8)

Φορουμοφιλάκι!
Logged

"η μεν αμάθεια γεννά θράσος, η δε σκέψις ενδοιασμόν"

ανθρωποι ξετρελαμενοι στις οθονες του πολεμου με το φυσημα του ανεμου καινε πολεις και χωρια
στην καταντια της σκεψης βιαιες πραξεις να μοιραζουν ανυποστατα κεφαλια στο βωμο της μοναξιας...
veridiano
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 149



View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #22 on: June 04, 2006, 20:00:20 pm »

Όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματα που το πτυχίο εξασφαλίζει, αυτό που μπορεί να εξασφαλίσει το πανεπιστήμιο για το πτυχίο είναι η ποιότητα γνώσης. Ότι δεν είμαστε τίποτα μπακάληδες δηλαδή. Καθαρά συντεχνιακά (αν και δεν μ'αρέσει ο όρος) ότι η ΄θεωρητική έστω κατάρτισή μας είναι ικανή για να αναλύσουμε και να υλοποιήσουμε την λύση ενός προβλήματος.

Τώρα όσον αφορά το εργασιακό-ασφαλιστικό, πρέπει να προσπαθήσουμε μετά το πτυχίο τόσο να θεσπιστούν επαγγελματικά δικαιώματα αντίστοιχα των δυνατοτήτων και του κοινωνικού μας ρόλου (δεν είμαστε φιλόσοφοι, άνθρωποι της πράξης πρέπει να είμαστε) όσο και να φροντίσουμε συλλογικά να τηρούνται οι όροι αυτών των αποφάσεων. Το ΤΕΕ όπως ακούμε από κόσμο που βρίσκεται στον κόσμο της εργασίας βρίσκεται σε αδράνεια και παίζονται πολλά παιχνίδια. Υπάρχουν βέβαια διάφοροι φορείς, μικρής όμως εμβέλειας που κινητοποιούνται για τα επαγγελματικά μας δικαιώματα. Πρέπει να δημιουργηθεί πανελλήνιος φορέας διασφάλισης των δικαιωμάτων του κάθε μηχανικού. (μεγάλη κουβέντα)

Αυτό στο οποίο πρέπει κυρίως να επικεντρωνόμαστε είναι νομίζω κυρίως το τι συμβαίνει εντός πανεπιστημίου. Πρέπει τα αιτήματά μας να ακουστούν περισσότερο και να δοθεί έμφαση στα ουσιαστικότερα που θα κάνουν την κοινή γνώμη να προβληματιστεί για το που βαδίζει η παιδεία.

Μια extra δικιά μου πρόταση είναι η εμφάνιση κοινής αφίσας σε όλη την πόλη, με ένα σκετσάκι που να τραβάει τα βλέμματα (ίσως κάποιο σκιτσάκι comix) που να δίνει έμφαση στην εναντίωση στην υποβάθμιση παιδείας-πτυχίων, στην εξάλειψη δωρεάν παιδείας και στην ανάγκη περισσότερων κονδυλίων για την παιδεία.

Είπα χιλιοακουσμένα πράγματα, απλά προσπάθησα να εστιάσω σε κάποια. Όπως πολλοί θα γνωρίζετε δεν ψήφισα υπέρ της κατάληψης, γιατί δεν μας τιμάει καθόλου να κοιμόμαστε 2-3 χρόνια και ξαφνικά να βλέπουμε τι κάνουν οι Γάλλοι και να ξυπνάμε. Τέσπα, το θέμα είναι να πιάσει τόπο η κατάληψη. Από άποψη εσωτερικών εκδηλώσεων πάει καλά, σιγά σιγά προβάλλεται πιο ρεαλιστικά στα ΜΜΕ (πχ σημερινή Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία). Το θέμα είναι να την προβάλλουμε όπως πρέπει και να δημιουργηθεί κοινωνικός προβληματισμός. Αν και δεν μας τιμάει να συμβαίνει λόγω κατάληψης, είναι πολύ θετικό να βλέπεις φοιτητές που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για κάτι άλλο πέρα από τις εξεταστικές τους να προβληματίζονται για ζητήματα παιδείας/εργασιακά κτλ να ψάχνονται και να βλέπουν τι συμβαίνει στον κόσμο (πχ ρόλος ΜΜΕ) Ανάμεσα σε αυτούς τους φοιτητές ανήκω κι εγώ.

Χρήστος Καλουδάς
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #23 on: June 05, 2006, 02:27:00 am »

                            ΝΑΙ ΡΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!


Τις τελευταιες μερες ερχονται καποιοι φοιτητες και καθηγητες στα συντονιστικα αλλα και προσωπικα στον καθενα απο οσους συμμετεχουμε στην καταληψη και μας κατηγορούν οτι δεν εχουμε προτασεις. Η κριτικη ειναι δεκτικη οσο ειναι καλοπροαιρετη βεβαια. Νιωθω την αναγκη να μπουν τα πραγματα στη θέση τους , γιατι δεν σας κρύβω ότι έχω αρχίσει λίγο να ενοχλούμαι από αυτήν την κριτική γιατί διαπιστώνω ότι εντέλει προέρχεται από ανθρώπους που οι ίδιοι δεν δηλώνουν διατεθειμένοι να μπουν σε κάποια διαδικασία διαμόρφωσης πρότασης. Δηλ. δεν κατάλαβα. Την πρόταση την περιμένουμε έτοιμη στο πιάτο μας από καποιους δήθεν φωστήρες της κατάληψης? Και ποιός είναι φωστήρας και ποιός όχι?


Κατ'αρχάς υπάρχει ήδη το αίτημα ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΕΝΙΑΙΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Σ'ΑΥΤΟ, ΩΣ ΤΗ ΜΟΝΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.

Θα μου πειτε αυτο σας ακουγεται αρκετα γενικολογο? Συμφωνω, ας το κανουμε λοιπον πιο συγκεκριμενο:

Ας καταλάβουμε πρωτα ομως όλοι ότι:
Οι ΣΟΒΑΡΕΣ προτασεις (ή αντιπροτάσεις) δεν είναι δυνατόν να βγουν σε ένα βράδυ ή σε μια μόνο συζήτηση. Απαιτούν έναν κύκλο συζητήσεων και ζυμώσεων στον οποίον θα συμμετάσχουν όχι μόνο φοιτητές αλλά και καθηγητές (δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για το πώς θα βελτιώσουμε τη σχολή μας χωρίς να γνωρίζουμε τις απόψεις-διαθέσεις των καθηγητών μας) αλλά και εργαζόμενοι (δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για το πτυχίο μας και να μην ξέρουμε τι πραγματικά συμβαίνει έξω στην παραγωγή). Και ύστερα από αυτόν τον κύκλο που απαιτεί και κάποιο χρονικό διάστημα θα βγουν οι τελικές προτάσεις. Έτσι λειτουργεί το πράγμα, διαφορετικά και γω μπορώ να σας αραδιάσω καμια δεκαπενταρια προτασεις που έχω έτσι χύμα στο μυαλό μου και να σας ρίξω στάχτη στα μάτια ότι δήθεν έχω σοβαρή πρόταση. Θα σας κοροιδεύσω όμως έτσι γιατί είναι προφανές ότι μια πρόταση που δεν έχει υποστεί μεγάλη επεξεργασία δεν είναι σοβαρή, δεν έχει προοπτικές εφαρμογής και συνεπώς δεν δίνει καμία προοπτική στις διεκδικήσεις μας.

Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της λογικής άνοιξε αυτήν τη βδομάδα ο κύκλος συζητήσεων με σκοπό τη συγκρότηση από πλευράς μας προτάσεων. Έτσι έγινε μια συζήτηση με θέμα "Τι πανεπιστήμιο θέλουμε? Τι μηχανικό χρειαζόμαστε?" και μια συζήτηση με θέμα "Οι εργασιακές προοπτικές του Μηχανικού". Και στις δύο αυτές συζητήσεις ακούστηκαν κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις (κρατώ ιδιαιτέρως τις προτάσεις του κ. Κοτσάκη, καθηγητή στην αρχιτεκτονική). Αυτές καταγράφηκαν από τον Μπάμπη και μένα στα πρακτικά, τα οποία αυτήν τη στιγμή τα έχω στην τσάντα μου και από Τρίτη πρωι-μεσημερι θα υπάρχουν φωτοτυπημένα στο κέντρο τύπου μας (αιθ. 7). Προφανώς τα πρακτικά αυτά θα αποτελέσουν τροφή για τις επόμενες συζητήσεις έτσι ώστε να υπάρχει μια συνέχεια σ'αυτήν την αναζήτηση από πλευράς μας προτάσεων.

Πραγματικά, καλώ τον καθένα που αγωνιά (και καλα κανει) να καταλήξουμε σε συγκεκριμένες προτάσεις, περαν του γενικολογου "Διεκδικουμε Δημοσια και Δωρεαν Παιδεια για ολους" και "Ενιαια Πτυχια με ολα τα εργασιακα δικαιωματα σ'αυτα" που λεμε μεχρι τωρα, να ερθει και να συμμετάσχει σ'αυτες τις συζητησεις (κοιτατε το προγραμμα και θα τις εντοπίσετε) και να αφησει κατα μερους την γκρινια και τη λογικη "περιμενω την προταση ετοιμη στο πιατο μου".
« Last Edit: June 05, 2006, 03:18:31 am by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #24 on: June 05, 2006, 11:09:07 am »

Optima, Χρήστο, αν είναι δυνατόν αυτά να τα γράψετε στο αντίστοιχο topic του πίνακα “Θεσεις / Προτασεις / αντι-Πορισμα “ για να είναι κάπου συγκεντρωμένα.
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...