• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 16:18:49 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 16:18:49 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 13:25:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427640
Total Topics: 31739
Online Today: 142
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 14
Guests: 101
Total: 115
glavdakis
stefanos hios
nmpampal
kkon
swthrhs
stefpapa21
George_RT
A-TheITGuy
kouf
stavrospk
antwnis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Κοινωνία (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > «Σοκαριστική» έκθεση για κακοποίηση παιδιών σε καθολικά σχολεία της Ιρλανδίας
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: «Σοκαριστική» έκθεση για κακοποίηση παιδιών σε καθολικά σχολεία της Ιρλανδίας  (Read 728 times)
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
«Σοκαριστική» έκθεση για κακοποίηση παιδιών σε καθολικά σχολεία της Ιρλανδίας
« on: May 20, 2009, 20:39:09 pm »

Εν γνώση θρησκευτικών ηγετών

«Σοκαριστική» έκθεση για κακοποίηση παιδιών σε καθολικά σχολεία της Ιρλανδίας


Μια έκθεση για την κακοποίηση παιδιών σε καθολικά σχολεία της Ιρλανδίας αποκάλυψε σοκαριστικά στοιχεία για ξυλοδαρμούς, βιασμούς και άλλες μεθόδους κακομεταχείρισης.

Σύμφωνα με την έκθεση, θρησκευτικοί ηγέτες γνώριζαν ότι η σεξουαλική κακοποίηση ήταν συστηματική σε ιδρύματα που σπούδαζαν αγόρια.

«Η κατάσταση στα ιδρύματα για τα κορίτσια ήταν διαφορετική. Ακόμη και αν τα κορίτσια έπεφταν θύματα σεξουαλικής κακοποίησης, αυτή δεν ήταν συστηματική. Οι θρησκευτικές αρχές γνώριζαν ότι η σεξουαλική κακοποίηση ήταν ένα σημαντικό πρόβλημα στα ιδρύματα», τονίζουν οι ερευνητές.

Η έρευνα διήρκεσε εννέα χρόνια και είχε ως αποτέλεσμα την έκθεση, η οποία καλύπτει διάστημα περισσότερων από 60 ετών.

Σύμφωνα με την μακροσκελή έκθεση -περίπου 2.600 σελίδες-, η σωματική και ψυχολογική κακομεταχείριση, καθώς και η παραμέληση αποτελούσαν συχνό φαινόμενο σε αυτά τα σχολεία.

Τα ιδρύματα αυτά διοικούνταν «με αυστηρό, πειθαρχημένο τρόπο που επέβαλε παράλογη και καταπιεστική πειθαρχία στα παιδιά, ακόμα και στο προσωπικό», αναφέρει η έκθεση.

Περίπου 35.000 παιδιά σπούδαζαν σε αναμορφωτήρια και σχολεία της καθολικής εκκλησίας μέχρι τη δεκαετία του 1980. Περισσότερα από 2.000 παιδιά δήλωσαν στην Επιτροπή που ασχολήθηκε με την Έρευνα για την Παιδική Κακοποίηση ότι έπεσαν θύματα ξυλοδαρμών και σεξουαλικής κακοποίησης όσο βρίσκονταν σε αυτά τα ιδρύματα.

«Είμαστε όλοι σύμφωνοι ότι είναι αποτρόπαιο το πρόσωπο αυτού του παρελθόντος, το οποίο ευτυχώς έχει πλέον περάσει» δήλωσε ο Ιρλανδός πρωθυπουργός Μπράιαν Κόουεν.

Εκτός από την έρευνα, η ιρλανδική κυβέρνηση έχει θεσμοθετήσει ένα σχέδιο για την αποζημίωση θυμάτων τέτοιας κακοποίησης. Ήδη περίπου 12.500 άτομα έχουν λάβει αποζημιώσεις.

Τη βαθύτατη λύπη του εξέφρασε ο αρχιεπίσκοπος της Ιρλανδίας, Σον Μπρέιντι, μετά τη δημοσιοποίηση της έρευνας.

«Είμαι βαθύτατα λυπημένος και γεμάτος ντροπή που βλέπω αυτά τα παιδιά να έχουν υποφέρει τόσο άσχημα σε αυτά τα ιδρύματα», δήλωσε ο αρχιεπίσκοπος της Ιρλανδίας σε ανακοίνωση του, τονίζοντας ότι ελπίζει η μελέτη της επιτροπής να βοηθήσει να επουλωθούν οι πληγές των θυμάτων και να αποκατασταθούν οι βλάβες του παρελθόντος.

«Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε την Εκκλησία ένα μέρος με ασφάλεια, ζωή και χαρά για τα παιδιά», πρόσθεσε ο αρχιεπίσκοπος.

www.in.gr
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...