• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 19:52:45 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 19:52:45 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 73
Guests: 826
Total: 899
ttsengel
Konstantina Karamani
mkoutsouk
katranic
AggelosZ
George_RT
amoinick
vasiliki_m
arisap
vasilis saitis
el1
Stathis Ioannidis
KZerenidis
Dimos Bachlas
siagas
DimokratisNt
johncow
maestros
chriskazakos
chris123
Roidos
manos_diakakis
fpap
kaplan
Etsakan
mkakale
eliannaantonarou
faidonchatz
CaptainKostaZ
pxanthob
socrates
user03
anna.ts
Ganastop
gpsomiadis
Kyriacos
Lil Magnetron
arkou
LambisTr
angelisilias14
mayia psarikoglou
atampakc
Jard
kchatzigr
antontsiorvas
cremidhs
micelethe
yakinthos
pkarakoe
coyg
sideras07
Mikekmp
BossiTsif
john_apo
petikas
Lalson
afroditi
boukou
tipaeinapeiato
meliii
evangenk
ValKar
bennett
Papadopoulosthanos
chris_p30
tanidis
themis01
ZontanosThrylos
kpapadoaa
mpma26
Anasalex
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι (Moderators: RivenT, tony stank) > SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] Go Down Print
Author Topic: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????  (Read 13643 times)
warrior52
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 266


View Profile
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #45 on: November 30, 2006, 13:04:50 pm »

Quote from: anonymous-root on November 29, 2006, 22:30:50 pm
Προς τους λοιπούς που δε γνωρίζουν:

Ο κ. Μάργαρης δεν μπόρεσε να αναπληρώσει τα μαθήματα τον Αύγουστο παλι λόγω οικογενειακών προβλημάτων.

όταν μπήκε ο Μάργαρης στην αίθουσα τον Αύγουστο νόμιζε ότι είχαμε τελειώσει και το 6. Του είπαμε ότι τελειώσαμε μόνο μέχρι το 3 και λέει "Άρα δεν προλαβαίνουμε. Θα το κάνουμε μόλις τελειώσει η εξεταστική κλπ κλπ"
Logged
Νessa
Guest
Re: 17:00 - 19:00 Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
« Reply #46 on: November 30, 2006, 13:25:57 pm »

Quote from: aliakmwn_banned on November 29, 2006, 22:44:26 pm
Αιντε τρεχα τωρα εσυ στην ΕΤ3, να κερδισεις το 10λεπτο δημοσιοτητας που ο καθε καλος αμερικανος δικαιουται.
Εσύ "μικροαστός" ήθελες να πεις, αλλά δε σου βγήκε, ε; Grin

Κατά τα άλλα, ηρεμία... πού να σκεφτεί ο κάθε φοιτητής που έχει το νταλκά του ότι ο άλλος έχει οικογενειακό πρόβλημα; Δεν είναι ανάγκη να πέσουμε να τον φάμε. Αρκεί ένα "ο κ. Μάργαρης είχε οικογενειακά προβλήματα" και τελείωσε η υπόθεση.
Logged
pierrekif
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1099



View Profile
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #47 on: November 30, 2006, 22:59:48 pm »

Quote from: Νessa on November 30, 2006, 13:25:57 pm
Κατά τα άλλα, ηρεμία... πού να σκεφτεί ο κάθε φοιτητής που έχει το νταλκά του ότι ο άλλος έχει οικογενειακό πρόβλημα; Δεν είναι ανάγκη να πέσουμε να τον φάμε. Αρκεί ένα "ο κ. Μάργαρης είχε οικογενειακά προβλήματα" και τελείωσε η υπόθεση.
+1
Logged

Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ
vag
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5818


View Profile
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #48 on: December 01, 2006, 01:03:15 am »

εχω μια ερωτηση πολυ...κακια!
συναδελφε aliakmwn αν αντι για το μαθημα του κυριου Μαργαρη επροκειτο για μαθημα καποιου αλλου καθηγητη (π.χ. του κυριου Κορτεση, λεω εγω τωρα, καθολου τυχαιο βεβαια το παραδειγμα) εισαι απολυτως σιγουρος οτι θα εξακολουθουσες να εχεις την ιδια σταση γυρω απο το ολο θεμα? θα τον υπερασπιζοσουν το ιδιο παθιασμενα?
συγνωμη αν η ερωτηση νομιζεις πως σε θιγει, απλα θα ηθελα μια απαντηση.
Logged
aliakmwn
Guest
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #49 on: December 01, 2006, 20:04:00 pm »

Quote from: vag on December 01, 2006, 01:03:15 am
εχω μια ερωτηση πολυ...κακια!
συναδελφε aliakmwn αν αντι για το μαθημα του κυριου Μαργαρη επροκειτο για μαθημα καποιου αλλου καθηγητη (π.χ. του κυριου Κορτεση, λεω εγω τωρα, καθολου τυχαιο βεβαια το παραδειγμα) εισαι απολυτως σιγουρος οτι θα εξακολουθουσες να εχεις την ιδια σταση γυρω απο το ολο θεμα? θα τον υπερασπιζοσουν το ιδιο παθιασμενα?
συγνωμη αν η ερωτηση νομιζεις πως σε θιγει, απλα θα ηθελα μια απαντηση.

Να διαβασεις τα μηνυματα μου, απαντηση υπαρχει εκει μεσα.
Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #50 on: December 01, 2006, 21:37:40 pm »

Quote from: aliakmwn_banned on November 29, 2006, 23:17:23 pm

Εφοσον επιλεγεις να κραξεις χωρις να ξερεις, θα δεχτεις αναλογη αντιμετωπιση.

_______________________________________________

Και για να τελειωνουμε με τις πιπες, την περιοδο που ελειπε ο κ. Μαργαρης περυσι ηταν σε νομιμη αδεια, αδεια δηλαδη που δικαιολογει ο νομος. Το τμημα οφειλε να ειχε μεριμνησει ωστε να βρεθει διδασκων για να παραδιδει μαθηματα οσο ο κ. Μαργαρης ελειπε. Οπως το διοικητικο κενο (προεδρος) καλυφθηκε απο την αντιπροεδρο, ετσι και το διδακτικο οφειλε να ειχε καλυφθει.
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εγινε. Αν ημουν κακοπροαιρετος θα ελεγα πως υπηρξε σκοπιμοτητα, αλλα παραειμαι καλος ανθρωπος για να το πιστεψω.

Τελικά υπάρχει κανείς που ξέρει τι γίνεται ή απλά ο κακός καπιταλισμός και αυτός ο ακατανόμαστος Χριστόδουλος μας κάνουν να βρίζουμε τους πάντες εδώ μέσα? 8)
Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
Sanctifier
Guest
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #51 on: December 01, 2006, 21:44:54 pm »

Ολυμπιε ο αλιακμονας ξερει σιγουρα να απανταει στις πιπες των αλλων οποτε αστον ησυχο... Grin
Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #52 on: December 01, 2006, 21:48:00 pm »

Sanct ξέρει να απαντάει και στις δικές του όμως Grin
Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
Sanctifier
Guest
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #53 on: December 01, 2006, 21:51:37 pm »

 Grin

εεεε αστο παιδι ειπα... Grin
Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #54 on: December 01, 2006, 21:53:40 pm »

 Grin

ΟΚ Grin
Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: SOS!!!!!TI ΩΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ!!!????
« Reply #55 on: December 01, 2006, 21:59:02 pm »

Το θέμα εξαντλήθηκε.
Logged
Pages: 1 2 3 [4] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...