• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 03, 2025, 23:26:33 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 03, 2025, 23:26:33 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 20:22:53]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by DimStyl
[Today at 15:00:14]

[Λογική Σχεδίαση] Εργαστή...
by RivenT
[Today at 08:06:35]

GEFORCE RTX 3080 Ti 12GB ...
by botrinis
[November 02, 2025, 12:34:04 pm]

Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by kostisgialamas
[November 01, 2025, 23:48:04 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:57:52 pm]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:24:50 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10156
Latest: drandic
Stats
Total Posts: 1428789
Total Topics: 31845
Online Today: 606
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 246
Total: 259
Papadopoulosthanos
pantoulis
vajulin
mprizakias
athena_apo
kmargaritis
Nekt
Bit4Thought
nmpougias
abunchofcells
Annapar
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ  (Read 1041 times)
XristosGakidis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 131


View Profile
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ
« on: September 25, 2021, 20:10:14 pm »

ΨΗΦΙΣΜΑ προς το ΔΣ του ΦΣ ΗΛ-ΜΗΧ ΓΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Χθες ανακοινώθηκαν οι όροι εξέτασης του μαθήματος της Λογικής Σχεδίασης που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 1/10 και ενώ η εξεταστική οδεύει προς το τέλος της οι καθηγητικές αυθαιρεσίες προελαύνουν. Μετά την προβληματική από την πλευρά του
καθηγητή εξεταστική Ιανουαρίου αλλά και όσα ακολούθησαν αυτής (να βγουν οι βαθμοί τον Ιούνιο) βλέπουμε ότι στους όρους που ανακοινώθηκαν να δημιουργείται ένα ασφυκτικό κλίμα ρίχνοντας έτσι το βάρος στους φοιτητές!

Ο καθηγητής απαιτεί κινητή κάμερα (το οποίο σημαίνει πρακτικά δύο συσκευές από την φοιτητή), share screen ανά πάσα στιγμή, ανοιχτό μικρόφωνο και παράλληλα με πολύ μεγάλη ευκολία μιλάει για μηδενισμό γραπτών για οτιδήποτε θεωρεί αυτός παράβαση (βλέπε παρουσία άλλης συσκευής επικοινωνίας στον δωμάτιο, διαφορετικά IP στο e-learning και στο zoom ;!). Κάθε καθηγητής πρέπει να σέβεται τον προσωπικό χώρο του φοιτητή και να καταλάβει ότι δεν είναι απλά μια αίθουσα εξέτασης. Η ευθύνη της τηλεκπαίδευσης και της αποτυχίας της εξέτασης του μαθήματος Λογική Σχεδίαση τον Ιανουάριο δεν πρέπει να πέφτει στους φοιτητές.

Αυτό δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό όμως εντάσσεται στα πλαίσια της τηλε- εξεταστικής. Κατά την διάρκεια της οι καθηγητικές αυθαιρεσίες έχουν ενταθεί και οι φοιτητές κρίνονται εξ αρχής ένοχοι για αντιγραφή οπότε βλέπουμε συνολικά κινήσεις καθηγητών να δημιουργούν ασφυκτικούς όρους εξέτασης.

Τέτοιου είδους αυθαιρεσίες είναι απαραίτητο να απαντιούνται τώρα δημιουργώντας παρακαταθήκες στον φοιτητικό σύλλογο ενδυναμώνοντας τον δημιουργώντας συνείδηση διεκδίκησης κάτι το οποίο έρχεται να ξεριζώσει ο νόμος Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη. Καθώς υπάρχει μια διαδικασία σκλήρυνσης των όρων σπουδών που φαίνεται συνολικά από την εξεταστική μέχρι τα προγράμματα σπουδών και οι νομοθετικές κινήσεις της κυβέρνησης έρχονται να εξασφαλίσουν ότι οποιαδήποτε διαδικασία αμφισβήτησης, από τους όρους σπουδών μέχρι τις συλλογικές κατοχυρώσεις και την προοπτική της νεολαίας , θα ξεριζώνεται και θα σταματώνται βίαια

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

•   ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΟΡΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
•   ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΥΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ
•   ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗ
•   ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΤΗ ΚΑΜΕΡΑ
•   ΚΑΝΕΝΑ SHARE SCREEN
•   ΚΑΜΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΤΟΥ
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...