• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 15:46:20 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 15:46:20 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 12:57:17]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by sg31a
[Today at 11:35:11]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by ChrisKaloy-Kakou
[Today at 00:51:50]

Συμβάσεις και εταιρείες
by Nikos_313
[September 16, 2025, 23:02:05 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[September 16, 2025, 22:54:08 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[September 16, 2025, 19:37:40 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[September 16, 2025, 10:31:04 am]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[September 16, 2025, 02:46:49 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[September 16, 2025, 01:08:33 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428130
Total Topics: 31766
Online Today: 424
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 46
Guests: 197
Total: 243
stefpapa21
nikos.a
le papillon
Σουλης
geftihiakos
eplysia
dsaragiotis
esroussou
mpizos
maranageo
George Hadjilyras
hevidis3524
odkoutrolikos
George_RT
DLHERRO
anna.f
micelethe
mariajuana
sotkara
dimitris585
Dimosthenis
Saint_GR
Rithan
dimitrisblioumis
VaiosG
ioannisfa
pipitsenko
Acad-Mics
giannisd
aggel
mrPink
antichry
rafa98p
stavros0201
shamaelas
stefanos hios
arispetr
thomasdt
jimalexoud
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Οι αστικές συγκοινωνίες στα χρόνια της τρόικας.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Οι αστικές συγκοινωνίες στα χρόνια της τρόικας.  (Read 1047 times)
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Οι αστικές συγκοινωνίες στα χρόνια της τρόικας.
« on: December 14, 2010, 12:10:11 pm »

Αθήνα
Έξι βασικές αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία των εταιρειών των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας περιλαµβάνει το σχέδιο νόµου του υπουργείου Υποδοµών, Μεταφορών και ∆ικτύων, που συζητείται σήμερα, Τρίτη, στο Υπουργικό Συμβούλιο και το οποίο αναμένεται να γίνει νόµος του κράτους στις αρχές του νέου χρόνου.

Σύμφωνα με Τα Νέα, δηµιουργείται µητροπολιτικός φορέας για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, µε τη συγχώνευση των επιµέρους οργανισµών σε δύο εταιρείες, µία για τα µέσα σταθερής τροχιάς και µία για τις οδικές µεταφορές. Ο Οργανισµός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) µετατρέπεται σε µητροπολιτικό κέντρο και θα διαθέτει πλέον δύο εταιρείες: µια που θα προκύψει από τη συγχώνευση του Μετρό µε τον ηλεκτρικό σιδηρόδροµο και το τραµ και άλλη µια που θα περιλαµβάνει τα αστικά λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

Δροµολογούνται δράσεις για την αύξηση των εσόδων από την παραχώρηση σε ιδιώτες ακινήτων που ανήκουν στο περιουσιολόγιο των αστικών συγκοινωνιών, καθώς και από τις διαφηµίσεις και τις άλλες εµπορικές συνέργειες (διαφηµίσεις στα οχήµατα, στους σταθµούς, στις στάσεις, χορηγίες κ.λπ.). Και αυτό το κοµµάτι προβλέπεται να το «τρέξουν» ιδιώτες, οι οποίοι θα διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία και εµπειρία.

Θα προωθηθούν νέοι κανονισµοί εργασίας, µε την περικοπή των δευτερευουσών αποδοχών στο 10% των τακτικών και µετατάξεις προσωπικού. Οι εργαζόµενοι που ήδη έχουν θεµελιώσει σχετικό δικαίωµα θα συνταξιοδοτηθούν, ενώ για κάθε νέα πρόσληψη θα ισχύσει νέο εργασιακό καθεστώς, το οποίο θα καθοριστεί είτε µε νοµοθετική ρύθµιση ή µε νέες συλλογικές συµβάσεις εργασίας. Εκτιµάται ότι από τις ΔΕΚΟ των αστικών συγκοινωνιών θα αποµακρυνθούν συνολικά περίπου 1.800 εργαζόµενοι.

Εξάλειψη της εισιτηριοδιαφυγής σε συνεργασία µε ιδιώτες. Η εισιτηριοδιαφυγή υπολογίζεται ετησίως σε 33,7 εκατ. ευρώ. Στα λεωφορεία φτάνει στο 40%, στα τρόλεϊ στο 17,5%, ενώ ακολουθεί ο ΗΣΑΠ µε 10%, το Μετρό µε 7% και το τραµ µε 6% και 7%. Η κυβέρνηση σχεδιάζει να σταµατήσει τη διαρκώς επιδεινούµενη «αιµορραγία» από τη λαθρεπιβίβαση, µε την είσοδο ιδιωτών -µέσω συµπράξεων δηµοσίου και ιδιωτικού τοµέα- στο σύστηµα ελέγχου των εισιτηρίων, κυρίως σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Θα προωθηθούν «σύµφωνα ευθύνης» ώστε µε βάση συγκεκριµένους στόχους να γίνεται αξιολόγηση της πορείας των εταιρειών σε µηνιαία βάση. Εφόσον διαπιστώνονται αποκλίσεις, τότε αυτοµάτως θα ενεργοποιείται σχετικός µηχανισµός που θα οδηγεί στη λήψη µέτρων ισοδύναµου αποτελέσµατος. Ειδικότερα, µε τα «σύµφωνα» θα τεθούν συγκεκριµένοι στόχοι κυρίως για την τήρηση του προϋπολογισµού σε µηνιαία βάση, την αύξηση της επιβατικής κίνησης και την παροχή καλύτερων υπηρεσιών.

Τέλος, καθορίζονται το συγκοινωνιακό έργο κάθε εταιρείας, η τιµολογιακή πολιτική, οι γραµµές που θα εξυπηρετεί και το προσωπικό που θα απασχολεί. Προς την κατεύθυνση αυτή θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες (καταργήσεις - συγχωνεύσεις γραµµών, δηµιουργία νέων γραµµών και λεωφορειόδροµων κ.λπ.). Όσον αφορά τα εισιτήρια, η κυβέρνηση σύντοµα θα ανακοινώσει αύξηση της τιµής τους κατά 30% έως 50%, η οποία αναµένεται να φέρει επιπλέον έσοδα έως και 110 εκατ. ευρώ.


http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231071143
« Last Edit: December 14, 2010, 12:12:56 pm by Turambar - DNT GO HOME » Logged

byeeee
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Οι αστικές συγκοινωνίες στα χρόνια της τρόικας.
« Reply #1 on: December 14, 2010, 14:21:42 pm »

Η εισητηριοδιαφυγή ρεεεεεεε! Σωστά! Από κει είναι που χάθηκαν τα λεφτά! Από κει αιμορραγεί το κράτος! Μπραβο στην κυβέρνηση! Μπράβο ρε!

jerk jerk jerk
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...