• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:07:47 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:07:47 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 41
Guests: 107
Total: 148
Anatolim
mavropan
iliaspapam
Yamal
tols1
Kyritsisss
astepoul
gogolhs
dimitris585
Fraser
zgeorgitz
christina02
parvanitid
maestros
jim_sklab
Το παγώνι
victoria
Katarameno
dr.giorgos
0restis
Nekt
Zaxarenia
mayia psarikoglou
ThanosV
HlektrikhPatata
fpapat
sofoklhs_pizza
Born_Confused
jm555
al3xts
fkagk
ඞ
Nikos_313
acolak
Saint_GR
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 5ο Εξάμηνο > 5ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Διάδοση Η/Μ κύματος Ι (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > [Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα  (Read 1697 times)
Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
[Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
« on: September 08, 2010, 22:29:15 pm »

τζαμπα η ενεργεια και το διαβασμα που ξοδευετε για αυτο το μαθημα. Εξω οταν βγειτε ΤΙΠΟΤΕ απο αυτα δεν χρειαζονται Tongue


Το παρόν τόπικ προέκυψε από εδώ
« Last Edit: September 12, 2010, 00:48:28 am by nasia!! » Logged


...........
Angie_Ann
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 233



View Profile
[Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
« Reply #1 on: September 09, 2010, 08:34:35 am »

Συμφωνώ όσο δεν φαντάζεσαι! Αλλά για να πάρουμε πτυχίο πρέπει να το περάσουμε οπότε θέλουμε δεν θέλουμε θα ξοδέψουμε ενέργεια γι' αυτό
Logged
vdel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 170


View Profile
[Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
« Reply #2 on: September 10, 2010, 18:50:04 pm »

Καλησπέρα σε όλους,

Διαφωνώ απόλυτα όταν ακούω ότι δεν χρειάζεται τίποτα από όλα αυτά. Θεωρώ ότι σκοπός της σχολής δεν είναι να δημιουργήσει χρήστες ηλεκτρολόγους μηχανικούς που θα βασίζονται απλά σε καταλόγους  και  software εταιριών. Θεωρώ ότι πρέπει να έχεις αποκτήσει  το υπόβαθρο και τον τρόπο σκέψης & την αυτοπεποίθηση ότι μπορείς να προσεγγίσεις ένα πρόβλημα, να αντιληφθείς την αιτία και να προτείνεις μια λύση.
Η αντίληψη των βασικών νόμων κατά την γνώμη μου και η ερμηνεία τους σου δίνει την ικανότητα να αντιλαμβάνεσαι και μετά να υιοθετείς  ή να απορρίπτεις ή να βελτιώνεις ακόμα  την γνώμη ενός συναδέλφου, την προσφορά μιας εταιρίας , την επίλυση μέσω software ή ενός τεχνικού καταλόγου μιας επιλογής εξοπλισμού κλπ.
Logged

if your IQ was any lower, you'd need watering
Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
[Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
« Reply #3 on: September 10, 2010, 22:15:24 pm »

Πολυ σωστα τα λες, αλλα εισαι σιγουρος οτι "το υπόβαθρο και τον τρόπο σκέψης & την αυτοπεποίθηση ότι μπορείς να προσεγγίσεις ένα πρόβλημα, να αντιληφθείς την αιτία και να προτείνεις μια λύση" σου την προσφερει αυτο το μαθημα?

Αυτο που λες κατακτιεται με τα χρονια φοιτησης μεσα απο τις εργασιες ή/και τις εξετασεις. Οκ, για τις εξετασεις δεν θα το ελεγα, αλλα ειδικα οι εργασιες προωθουν τετοιες καταστασεις που περιγραφεις. Γιατι εξω δεν θα σταματησεις να διαβαζεις καταρχην. Και κατα δευτερον παντα μα παντα θα πρεπει να βρεις λυσεις σε προβληματα μεσα απο συνεργασια με αλλους. Αν μαθεις να συνεργαζεσαι με τον αλλον - που τωρα αυτος ο αλλος ειναι ενας συναδελφος σου φοιτητης- , αυτο ειναι πολυ σημαντικο. Και επισης πολυ σημαντικο ειναι να μαθεις να ψαχνεις να βρεις την πληροφορια που θελεις. Κατι που και αυτο το προωθουν οι εργασιες.

Αυτα ολα στο θεωρητικο μερος του πραγματος, το οποιο δεν εμπλεκει το συγκεκριμενο μαθημα. Σημερα στην Ελλαδα αυτην την στιγμη υπαρχει ψωμι και προκειται να γινουν μεγαλα εργα σε ανανεωσιμες πηγες ενεργειας. Οι κατασκευες εχουν πεθανει, ενα μετρό μονο  της θεσσαλονικης χτιζεται που δινει δουλεια σε καποιες εταιριες και τιποτε αλλο. Παντου οι οικοδομες πεθανανε. Γεφυρες, σηρραγες δρομοι κλπ ολοκληρωθηκαν. Το μονο που χτιζεται και θα χτιζεται στα επομενα χρονια ειναι εργα ΑΠΕ. ΚΑι αρα τομεας ενεργειας. Αυτο σας το λενε οι καθηγητες σας, απορω.... Ενα λοιπον μαθημα που ασχολειται με αντικειμενο οπως το παρων, οχι μονο αχρηστο ειναι αλλα και επιζημιο, αφου στον ιδιο χρονο θα μπορουσε ο φοιτητης να διδαχθει κατι αλλο και επισης το μαθημα αυτο δεν προωθει τα χρησιμα μαθηματικα, αλλα μαθηματικα μονο για μεταπτυχιακα και συνεχιση σπουδων. Τα χρησιμα μαθηματικα ειναι αυτα που ακολουθουν τα απλοποιημενα μοντελα και οχι τα αναλυτικα και συνθετα μοντελα που θελουν μια πιο επιστημονικη αναλυση.  Δηλαδη, συμφωνω και επαυξανω με την δευτερη παραγραφο σου, αλλα την ιδια αντιληψη μπορεις να εχεις για τους φυσικους νομους χρησιμοποιωντας απλα μοντελα και οχι τα συνθετα.
Παραδειγμα: το οτι συστελεται ο χρονος και διαστελλεται ο χωρος στην θεωρια της σχετικοτητας, μπορεις να το καταλαβεις και χωρις να ασχοληθεις με τανιστικο λογισμο. Το οτι ενας αγωγος ζεσταινεται (φαινομενο joule) οταν διαρρεεται απο ρευμα, μπορεις να το αποδειξεις χρησιμοποιωντας απλους τυπους και οχι ολοκληρωματα. τριπλα, επικαμπυλια κλπ.. Οκ, ισως τα παραδειγματα να μην περιγραφουν αυτο που θελω να πω , αλλα η λογικη μου ειναι οτι το οφελος απο αποκομοιζει ο φοιτητης με την ενασχοληση μεσα απο τις εργασιες στα διαφορα μαθηματα, ειναι μεγαλυτερο απο  αυτο που εχει οταν θα εχει χασει ενα και δυο εξαμηνα να διαβαζει για να περασει μαθηματα οπως αυτο. Με αλλα λογια μηχανικος δεν θα γινεις με το να μπορεις να λυνεις το μαθηματικο υποβαθρο του μαθηματος αυτου, αλλα με το να ασχολησαι με τις εργασιες στα υπολοιπα μαθηματα της σχολης (των οποιων το μαθηματικο υποβαθρο ουκ ολιγο ειναι).
Logged


...........
Doctor_Doctor
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1280


When the crowds are gone


View Profile
[Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
« Reply #4 on: September 11, 2010, 01:30:31 am »

Δηλαδή φίλε, κάθησες και έγραψες μία σελίδα κείμενο για να καταδείξεις ότι ένας ηλεκτρολόγος δε χρειάζεται να έχει τις βασικές γνώσεις για τη διάδοση κύματος.

Με την ίδια λογική, μάλλον και ο τομέας των τηλεπικοινωνιών πρέπει να καταργηθεί - ή έστω να γίνει ξεχωριστή σχολή που δε θα παιδεύει με μαθήματα τους ενεργειακούς, το μέλλον της αγοράς.

ΥΓ. Θα το άφηνα ασχολίαστο τέτοιο  ποστ, αλλά η έκταση μου έβγαλε το μάτι.
Logged

Where's the lights, turn 'em on again, one more night, to believe and then
Another note for my requiem, a memory to carry on
The story's over, when the crowds have gone

When the crowds are gone, and I'm all alone, playing the saddest song, now that the lights are gone
Turn them on again, one more time for me my friend, turn 'em on again!

So I play and I plan, and hope and I scheme, to the lure of a night, filled with unfinished dreams
And I'm holding on tight, to a world gone astray, as they charge me for years... I can  no  longer  pay!

And the lights, turn them off my friend. And the ghosts? Well just let them in
Cause in the dark, it's easier ...to see.
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
[Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
« Reply #5 on: September 11, 2010, 15:34:23 pm »

Δηλαδή Megawatt μας λες ότι επειδή τα επόμενα χρόνια το μόνο που θα δουλεύει στη χώρα θα είναι οι εγκαταστάσεις ΑΠΕ, θα πρέπει να βγάλουμε τα άσχετα μαθήματα που δε βοηθάνε σε τίποτα και να γίνουμε μηχανικοί ΑΠΕ. Θέλω πολύ να ακούσω την ολοκληρωμένη σου πρόταση για ένα νέο πρόγραμμα σπουδών ΗΜΜΥ που να βγάζει μόνο χρήσιμους μηχανικούς για τη χώρα, χωρίς περιττές μαθηματικές γνώσεις (μήπως γενικά δε θα είναι μηχανικοί? λέω εγώ τώρα...).

Για να μιλήσουμε και λίγο επί του συγκεκριμένου, προφανώς αφού το θεωρείς άχρηστο μάθημα, αυτομάτως θεωρείς ότι και οι τηλεπικοινωνίες σαν τομέας δεν έχουν τίποτα χρήσιμο, αφού τα μισά μαθήματα του τομέα (ασύρματες, μικροκύματα κτλ.) βασίζονται σε αυτό. Αυτό βέβαια δε μου προκαλεί έκπληξη αφού οι άποψή σου είναι ότι πρέπει να μαθαίνουμε αυτά που έχουν ψωμί στην αγορά. Η μόνη απορία μου είναι η εξής απλή: αν σε 5 χρόνια δεν έχουν ψωμί αυτά και έχουν κάποια άλλα, όλοι εμείς που έχουμε φάει τα νιάτα μας σε αυτή τη σχολή τι θα κάνουμε?


« Last Edit: September 12, 2010, 00:54:33 am by nasia!! » Logged
il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
« Reply #6 on: September 12, 2010, 01:14:47 am »

Quote from: Megawatt on September 10, 2010, 22:15:24 pm
Σημερα στην Ελλαδα αυτην την στιγμη υπαρχει ψωμι και προκειται να γινουν μεγαλα εργα σε ανανεωσιμες πηγες ενεργειας.

Ρε συ μεγαβατ την προταση αυτη διαβαζω και βρισκω 2 τεραστια κενα. Το "σημερα" και το "Ελλαδα".

Οι περισσοτεροι εδω μεσα θα παρουν πτυχιο σε 2-3-4-5 χρονια. Που ξερεις οτι οι επενδυσεις τοτε θα ειναι πανω στις ΑΠΕ και οχι πανω στην κατασκευη οτιδηποτε αλλου? Δρομοι,εργοστασια,πυραυλικα συστηματα,μπουρδελα κ.ο.κ. Με το να καταργηθει ενα μαθημα (και ενας τομεας, αν το παμε τοσο μακρια) αποκλειουμε ενα τμημα των πιθανων μελοντικων επενδυσεων, στις οποιες ως μηχανικοι μπορουν να εργαστουν μονο ατομα που εχουν τελειωσει ΗΜΜΥ (ή καποια παρεμφερη πολυτεχνικη σχολη). Τι θα κανουμε μετα? Θα φερουμε εισαγωμενους τηλεπατζιδες?

Επισης μιλας για Ελλαδα. Μα αμα ο ΓΑΠ συνεχισει, ο μονος που θα ζει στην χωρα σε λιγα χρονια θα ειναι αυτος και το υπουργικο του συμβουλιο. Γιατι οι μηχανικοι να μεινουν στην Ελλαδα, αμα η Ελλαδα δεν τους προσφερει κινητρα για δουλεια πανω στον τομεα τους? Τους κραταει κανεις? Δεν λεω, προφανως και ολοι ευχαριστουν το Ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα που τους εφαγε τοσα λεφτα για να γινουν "επιστημονες" αλλα νταξ, οπως λεει και το λαικο ρητο "υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια".
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: [Διάδοση Η/Μ Κύματος Ι]Συζήτηση για το μάθημα
« Reply #7 on: December 30, 2010, 19:14:21 pm »

Quote from: il capitano on September 12, 2010, 01:14:47 am
Οι περισσοτεροι εδω μεσα θα παρουν πτυχιο σε 2-3-4-5 χρονια. Που ξερεις οτι οι επενδυσεις τοτε θα ειναι πανω στις ΑΠΕ και οχι πανω στην κατασκευη οτιδηποτε αλλου? Δρομοι,εργοστασια,πυραυλικα συστηματα,μπουρδελα κ.ο.κ.
μπουρδελα ftw.-
σταθερη αξια φιλαρακι.



και επειδη δε κολλαει στα αλλα τοπικ και για να μην ανοιγω καινουριο τοπικ,
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΔΙΑΔΟΣΗ Ι ?? Smiley
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...