• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 02, 2025, 23:00:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 02, 2025, 23:00:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Λογική Σχεδίαση] Εργαστή...
by koutrisk
[Today at 19:46:19]

GEFORCE RTX 3080 Ti 12GB ...
by botrinis
[Today at 12:34:04]

Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by kostisgialamas
[November 01, 2025, 23:48:04 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:57:52 pm]

Αποτυχία δήθεν "φοιτητικώ...
by Nikos_313
[November 01, 2025, 16:24:50 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[November 01, 2025, 01:34:27 am]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:46:32 pm]

[Σ.Φ. Ηλ-Μηχ] Κινητοποίησ...
by Nikos_313
[October 31, 2025, 21:41:48 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Nikos_313
[October 31, 2025, 19:45:44 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Γενική Συνέλε...
by Aris★
[October 31, 2025, 17:44:39 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Ύλη που...
by Orgianelis
[October 31, 2025, 02:04:50 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by pesto80
[October 31, 2025, 00:06:03 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 30, 2025, 17:19:57 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Γενικές...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:50:41 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[October 29, 2025, 14:49:30 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by supersonic pepega
[October 29, 2025, 14:25:43 pm]

Ποιον θεωρείτε χειρότερο...
by Katarameno
[October 29, 2025, 12:49:59 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by ttsengel
[October 28, 2025, 09:30:42 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[October 27, 2025, 14:27:19 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[October 27, 2025, 02:18:59 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10156
Latest: drandic
Stats
Total Posts: 1428786
Total Topics: 31845
Online Today: 912
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 8
Guests: 160
Total: 168
George_RT
chris123
aris123321
manek
ThanosKoutsoump
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Σύλλογος φοιτητών (Moderators: PolarBear, tzortzis) > ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ  (Read 757 times)
fourier
Guest
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
« on: February 01, 2009, 19:04:04 pm »

Σκοποι:

Ι) Η συνειδητοποιηση, μελετη, προασπιση και επιλυση των προβληματων που απασχολουν τους φοιτητες οπως ειναι:
   α./ Η επιδιωξη της αναδιαρθρωσης, εκσυγχρονισμου και του εκδημοκρατισμου της παιδειας συμφωνα με τα συμφεροντα του λαου οσον αφορα: (1) Τη λειτουργια των ΑΕΙ, (2) το περιεχομενο σπουδων, (3) τον τροπο διδασκαλιας, (4) το σχεδιασμο της παιδειας ετσι που να προσφερει ισες ευκαιριες μορφωσης σε ολο το λαο.
   β./ Η εξασφαλιση οσο το δυνατον καλυτερων ορων, διαβιωσης και σπουδων των φοιτητων, η εξυψωση του πνευματικου και πολιτιστικου τους επιπεδου, παιρνοντας ιδιαιτερη μεριμνα για τους εργαζομενους φοιτητες.
   γ./ Η επιδιωξη της επαγγελματικης κατοχυρωσης των φοιτητων και η προσπαθεια για την εκλειψη των ανταγωνισμων επαγγελματικης αποκαταστασης στη βαση οτι εχουμε κοινα συμφεροντα.
   δ./ Η προωθηση, κατοχυρωση και υπερασπιση της αυτονομιας των ΑΕΙ απεναντι σε καθε διαθεση αστυνομευσης απο παραγοντες εξω απο τον Πανεπιστημιακο χωρο. Η οριστικη αποδεσμευση της παιδειας και της ερευνας απο την οικονομικη εξαρτηση και επιρροη οικονομικων κυκλων που τις κατευθυνουν στην εξυπηρετηση των συμφεροντων τους.
   ε./ Η κατοχυρωση και η περιφρουρηση του Πανεπιστημιακου ασυλου.
   στ./ Η αναπτυξη και η κατοχυρωση του ελευθερου φοιτητικου συνδικαλισμου. Η κατοχυρωση και υπερασπιση της αυτονομιας του φοιτητικου κινηματος.
   ζ./ Η υπερασπιση και κατοχυρωση της ελευθερης εκφρασης γνωμης, διακινησης ιδεων, επιστημονικου διαλογου και η οργανωμενη προβολη των αποψεων των φοιτητων επανω σε επιστημονικα, πολιτικα, κοινωνικα θεματα που τους αφορουν και η διαφωτιση της κοινης γνωμης σ' αυτα.
   η./ Η επιδιωξη αλληλεγγυης, επικοινωνιας και συνεργασιας μεταξυ των μελων του συλλογου και με συλλογους και οργανωσεις ελληνικες και ξενες που εχουν παρεμφερεις σκοπους.

ΙΙ) Η διαφυλαξη των αντιφασιστικων-αντιιμπεριαλιστικων και δημοκρατικων αρχων του φοιτητικου κινηματος.
Η τοποθετηση με πληρη αυτοτελεια στις αποφασεις απεναντι στα διεθνη και ελληνικα προβληματα και η συνεργασια του Συλλογου με τις προοδευτικες δυναμεις του τοπου με σκοπο την απο κοινου αντιμετωπιση τους.
Η συνδεση του Συλλογου μας με το παγκοσμιο προοδευτικο φοιτητικο κινημα.

ΙΙΙ) Η αναληψη δραστηριοτητων που τεινουν στην εξυπηρετηση των λαϊκων συμφεροντων, την κατακτηση και προασπιση της εθνικης ανεξαρτησιας, της λαϊκης κυριαρχιας, ο αγωνας για την ειρηνη και τη φιλια αναμεσα στους λαους και τις νεολαιες ολου του κοσμου.


Αρθρο 2 του Καταστατικου του Συλλογου Φοιτητων Μηχανολογων-Ηλεκτρολογων
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...