• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 02:06:07 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 02:06:07 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 25
Guests: 157
Total: 182
melisste22
ioannisdamantis
Tsomp
aafroditi
Joannapet
Anton Pozov
teosimeon
Kazi
thomasdt
elias_farhood
Theislander
mimaki
Bit4Thought
tasos gourd
PolarBear
mitsos753905
Sanaia
Yamal
despinat
tinidou
Lykaonia
el1
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Παιδεία U18 (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Καταργουνται οι πανελληνιες???
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] Go Down Print
Author Topic: Καταργουνται οι πανελληνιες???  (Read 8355 times)
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Καταργουνται οι πανελληνιες???
« Reply #45 on: October 03, 2007, 12:55:28 pm »

Quote from: gpap on October 03, 2007, 10:41:35 am
Καλημέρα,

Δεν εννοώ το 10%. Εννοώ ότι θα πρέπει να προβληματιστούμε (-ουν οι αρμόδιοι) για την αναγκαιότητα ενός συστήματος που θα επιτρέπει μια πρόσβαση σε ομοειδείς σχολές και θα δίνει τη δυνατότητα μέχρι την ολοκλήρωση ενός βασικού κορμού να μπορεί κάποιος να αλλάζει σχολή κατοχυρώνοντας τα μαθήματα που έχει περάσει στην προηγούμενη.

Ετσι η ευθύνη της τελικής επιλογής θα μεταφέρεται σε ωριμότερη ηλικία από εκείνη των 17 και με εμπειρίες από τα μέσα σε κάποια σχολή.

Αν βρεθεί τρόπος να καταργηθούν οι εξετάσεις εισαγωγής, το αυτό το σύστημα θα μπορεί να προβλέπει και υποχρεωτική απομάκρυνση από κάποια σχολή αν δεν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.

Αυτό σε γενικές γραμμές.

ΓΠ

Mμμ, γι' αυτό ρώτησα και προηγουμενως, αν θα είναι παρόμοιο το αντικείμενο. Αν κατάλαβα καλά, εννοείτε το εξής?

Να μπαίνει ο υποψήφιος σε ένα τμήμα πιο γενικό - προπαρασκευαστικό για κάποια ομάδα σχολών - ή τελοσπάντων στο τμήμα της αρχικής του επιλογής, που θα έχει όμως και γενικά μαθήματα - και από εκεί, μόλις περάσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, να κρατάει τους βαθμούς του και να μπαίνει τελικά στο τμήμα της επιλογής του?
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Καταργουνται οι πανελληνιες???
« Reply #46 on: October 03, 2007, 13:31:53 pm »

Θα μπορούσε να μπαίνει και σε κοινό 'γενικό' τμήμα για ομάδες σχολών ή και σε κανονικό τμήμα, ακόμη και χωρίς εξετάσεις (αν μπορούμε να προτείνουμε έναν αδιάβλητο, πέρα από κάθε αμφισβήτηση, μηχανισμό).

Στην περίπτωση αυτή, αν επιθυμούσε ο ίδιος ή αν δεν είχε κάποιες ελάχιστες επιδόσεις θα μπορούσε να μετεγγραφεί σε άλλη σχολή του ίδιου κύκλου, κατοχυρώνοντας φυσικά τα μαθήματα που πέρασε.

Αν μάλιστα υιοθετηθεί και το 'προδίπλωμα' (προσοχή, μην αρχίσετε να ...βαράτε, μιλάω για έναν ακαδημαϊκό τίτλο σπουδών και όχι για επαγγελματικό), θα μπορούσε να κάνει αίτηση για 'δίπλωμα' (να και το Master που λέγαμε  Wink) σε οποιαδήποτε άλλη σχολή και να γίνει δεκτός με συγκεκριμένα κριτήρια (βαθμός κλπ). Τελικά ίσως αυτό να είναι και το νόημα της ...Μπολώνιας.... Sad Roll Eyes

Και για να προλάβω τους ..... πονηρούς υπαινιγμούς να δηλώσω ότι παραμένω πάντα και ανεπιφύλακτα υπέρ του ενιαίου των 5ετών σπουδών για τους Μηχανικούς, αλλά ρε αδελφέ, τα γερμανόφωνα πανεπιστήμια (που είναι και αυτά αναφανδόν υπέρ του ενιαίου και πενταετούς κύκλου) το παραπάνω ..προδίπλωμα το έχουν από την εποχή του ....von Hubolt!

ΓΠ
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Καταργουνται οι πανελληνιες???
« Reply #47 on: October 03, 2007, 13:42:45 pm »

Θυμάμαι υπήρχε παλιότερα ένα τοπικ που συζητούσαμε αυτό το θέμα...Είχα και τότε την απορία: αν μπαίνει ο καθένας χωρίς εξετάσεις στο - έστω προπαρασκευαστικό - τμήμα της επιλογής του, πώς θα καταφέρει το ελληνικό πανεπιστήμιο με τις υπάρχουσες υποδομές, να υποδεχθεί το μεγάλο όγκο φοιτητών που θα μπαίνουν σε σχολές υψηλής ζήτησης?

Βέβαια, σε βάθος χρόνου, θα υπάρχει ανάλογη συνειδητοποίηση από πλευράς τω υποψηφίων πιστεύω, και επομένως εξομάλυνση της κατάστασης...
« Last Edit: October 03, 2007, 13:54:56 pm by corina » Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Καταργουνται οι πανελληνιες???
« Reply #48 on: October 03, 2007, 13:52:46 pm »

Παντού υπάρχει μια διαδικασία ελεγχόμενης αρχικής εισόδου στο σύστημα.

Για παράδειγμα αναφέρω το παρακάτω που είναι αρκετά διαφωτιστικό



* H Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρώπη όπου το υπουργείο Παιδείας ελέγχει τον αριθμό των εισακτέων φοιτητών και τις εξετάσεις για την επιλογή τους
Το κράτος βασανίζει τους υποψήφιους σπουδαστές
Διατηρείται σύστημα το οποίο έχει ως αποτέλεσμα το υπερβολικό άγχος των μαθητών, τον μεγάλο φόρτο εργασίας και την οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών από τα φροντιστήρια

ΝΟΤΑ ΤΡΙΓΚΑ

Οι έλληνες μαθητές δυσκολεύονται πολύ περισσότερο από τους ευρωπαίους συμμαθητές τους να καταλάβουν μια θέση στον «ήλιο» της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οπως αποδεικνύουν μια σειρά πρόσφατες μελέτες, η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρώπη στην οποία ο αριθμός των διαθέσιμων θέσεων καθορίζεται κεντρικά από το υπουργείο Παιδείας, το οποίο ταυτόχρονα ελέγχει άμεσα και την επιλογή των υποψηφίων φοιτητών μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων. Ο περιορισμός του αριθμού των εισακτέων φοιτητών καθιστά όλο και περισσότερο ανταγωνιστική και αγχώδη την προσπάθεια των υποψηφίων να σπουδάσουν στη σχολή που επιθυμούν τη στιγμή που οι άλλοι ευρωπαίοι συμμαθητές τους έχουν τη δυνατότητα ή της ελεύθερης πρόσβασης στα πανεπιστήμια ή τα ίδια τα πανεπιστήμια να επιλέγουν τους φοιτητές τους με βάση τις διαθέσιμες θέσεις τους.

H Ελλάδα μαζί με την Πορτογαλία είναι οι μόνες χώρες στην Ευρώπη όπου οι μαθητές της Γ´ Λυκείου διαγωνίζονται σε δύο προαγωγικές εξετάσεις για να αποκτήσουν το Απολυτήριο. Τις ενδοσχολικές εξετάσεις, οι οποίες διοργανώνονται από το ίδιο το σχολείο, και τις Πανελλαδικές, οι οποίες διοργανώνονται από το κράτος. Στην Πορτογαλία υπάρχουν οι εθνικές εξετάσεις αλλά τα Πανεπιστήμια είναι αυτά που καθορίζουν τις δοκιμασίες που απαιτούνται για την εισαγωγή των υποψηφίων σε κάθε πρόγραμμα σπουδών και μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να χρησιμοποιηθεί η βαθμολογία των υποψηφίων από τις εθνικές εξετάσεις.

Ειδικότερα, όπως αποδεικνύεται από τελευταία έρευνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τίτλο «Αξιολόγηση και εκπαιδευτικά συστήματα» αλλά και από την πρόσφατη μελέτη του ευρωπαϊκού δικτύου για την εκπαίδευση «Ευρυδίκη» με τίτλο «Αριθμοί-κλειδιά στην εκπαίδευση 2005», η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που περιορίζει σε εθνικό επίπεδο τον αριθμό των εισακτέων φοιτητών με άμεσο κρατικό έλεγχο της επιλογής των υποψηφίων. Αντίθετα, στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, η πλειονότητα των σχολών λειτουργεί με το σύστημα της ελεύθερης πρόσβασης. Αναλυτικότερα:

* Στο Βέλγιο ισχύει το σύστημα της ελεύθερης πρόσβασης στις περισσότερες σχολές ενώ σε ορισμένες (π.χ. πολιτικών μηχανικών, μεταφραστών, διερμηνέων) γίνεται επιλογή με βάση τις ικανότητες των υποψηφίων.

* Στη Δανία σε ορισμένα προγράμματα σπουδών τα εκπαιδευτικά ιδρύματα ορίζουν τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων και σε ορισμένα άλλα διενεργούνται από τα ίδια εξετάσεις προκειμένου να ελεγχθούν οι ικανότητες των υποψηφίων.

* Το σύστημα της ελεύθερης πρόσβασης ισχύει και στη Γερμανία για τις περισσότερες σχολές ενώ σε ορισμένες, όπως η Ιατρική, η Κτηνιατρική, η Οδοντιατρική, η Αρχιτεκτονική, η Διοίκηση Επιχειρήσεων και η Ψυχολογία, η πρόσβαση γίνεται μέσω υπερπεριφερειακής διαδικασίας επιλογής, η οποία βασίζεται σε διακρατική συμφωνία μεταξύ των κρατιδίων για την κατανομή των θέσεων.

* Στην Ισπανία η κυβέρνηση θέτει περιορισμούς στην πρόσβαση μόνο σε πολύ δημοφιλείς σχολές όπως η Ιατρική και η Σχολή Μηχανικών Τηλεπικοινωνιών.

* Ελεύθερη πρόσβαση για τις περισσότερες σχολές ισχύει στη Γαλλία ενώ σε κάποιες άλλες, όπως η ιατρική, η επιλογή γίνεται έπειτα από εξετάσεις που διεξάγει κάθε ίδρυμα.

* Στην Ιρλανδία και στην Ιταλία η επιλογή των υποψηφίων γίνεται από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα με βάση το Απολυτήριο και τα κριτήρια που τα ίδια ορίζουν.

Τέλος, στην Ολλανδία, στην Αυστρία, στην Αγγλία, στην Ισλανδία και στη Νορβηγία ισχύει το σύστημα της ελεύθερης πρόσβασης στις περισσότερες σχολές, με εξαίρεση ορισμένες οι οποίες διενεργούν οι ίδιες τις εξετάσεις. Στη Φινλανδία υπάρχει περιορισμένος αριθμός θέσεων σε όλα τα προγράμματα σπουδών. Επειδή όμως οι αιτήσεις είναι περισσότερες από τον αριθμό των προσφερομένων θέσεων, τα Πανεπιστήμια καθορίζουν διαφορετικά κριτήρια εισαγωγής. Στη Σουηδία για όλα τα προγράμματα σπουδών υπάρχουν διαδικασίες εισαγωγής, οι οποίες ορίζονται από τα ιδρύματα.

Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί φορείς ζητούν την αλλαγή του εξεταστικού συστήματος και κυρίως την κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων (π.χ. ΟΛΜΕ, πρυτάνεις κ.λπ.). Από την πλευρά της η υπουργός Παιδείας κυρία Μαριέττα Γιαννάκου έχει δηλώσει ότι είναι διατεθειμένη να προχωρήσει σε αλλαγές μέσα από διάλογο αλλά η ευθύνη των εξετάσεων θα παραμείνει στο υπουργείο Παιδείας. Οπως επισημαίνουν εκπαιδευτικοί, οι συνέπειες της εφαρμογής του υπάρχοντος συστήματος είναι το υπερβολικό άγχος των μαθητών, ο μεγάλος φόρτος εργασίας και η οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών από τα φροντιστήρια.

«H πάγια άποψη της ΟΛΜΕ ήταν η διεύρυνση της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», δήλωσε προς «Το Βήμα» ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας κ. Γρ. Καλομοίρης. Και συνέχισε: «Σήμερα εισάγεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση περίπου το 60% των υποψηφίων από όσους δίνουν εξετάσεις. Επίσης το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα περιορίζει σημαντικά τις δυνατότητες εισαγωγής των αποφοίτων της τεχνικής εκπαίδευσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μόλις οι δύο υποψήφιοι στους δέκα εισάγονται στα TEI». Σύμφωνα με τον κ. Καλομοίρη, η επιβολή του πλαφόν της βαθμολογίας δέκα για την εισαγωγή σε AEI και TEI εξυπηρετεί τη σταδιακή μείωση των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και πριμοδοτεί την εξασφάλιση πελατείας για ιδιωτικά AEI και Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών. «Πρέπει να καταργηθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις της Γ´ Λυκείου και τα AEI να υποστηριχθούν οικονομικά και να στελεχωθούν με το αναγκαίο επιστημονικό προσωπικό ώστε να είναι σε θέση να εκπαιδεύσουν περισσότερους φοιτητές από όσους σήμερα» κατέληξε ο κ. Καλομοίρης.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ) κ. Μιχ. Κουρουτό: «Ακόμη και σήμερα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παραμένει συγκεντρωτικό και κλειστό, το οποίο αδυνατεί να απελευθερώσει δυνάμεις στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας». Ο ίδιος θεωρεί ότι θα πρέπει στην Ελλάδα να ενισχυθεί το «δικαίωμα για περισσότερη και καλύτερη γνώση μέσα από το άνοιγμα ευκαιριών και διαδικασιών προς όλους τους πολίτες και ειδικότερα για εκείνους που έχουν στερηθεί το αγαθό της μόρφωσης και της εκπαίδευσης» ενώ προσθέτει ότι, σε αντίθεση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην Ελλάδα δεν έχουν αναπτυχθεί ισχυροί και αξιόπιστοι μηχανισμοί διά βίου μάθησης οι οποίοι να επιτρέπουν πρόσβαση στη γνώση μέσα από πολλαπλές και ισότιμες διαδικασίες.



ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ (Πρύτανης του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου)
«Κλειστή» λογική

Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που εφαρμόζει σήμερα σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια με την αρχή του "κλειστού αριθμού" (numerus clausius). Οι εισαγωγικές όμως δεν ικανοποιούν ούτε τις οικογένειες και τους μαθητές, οι οποίοι, αν και μπορούσαν να εισαχθούν ακόμη και με βάση το 3, δεν επιτυγχάνουν πάντα στη σχολή της επιλογής τους, ούτε τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας, που βλέπουν το Λύκειο να λειτουργεί σαν εξεταστικός προθάλαμος για εισαγωγικές, ούτε τους πανεπιστημιακούς που συχνά συναντούν σπουδαστές με ανεπαρκείς γνώσεις στα βασικά προαπαιτούμενα μαθήματα της επιστήμης τους. Δεν φαίνεται ρεαλιστική η εγγραφή πρωτοετών χωρίς εξετάσεις και στη συνέχεια η διαλογή τους, γιατί τα πανεπιστήμια δεν διαθέτουν τις απαραίτητες υποδομές, ενώ οι υποψήφιοι θα συσσωρεύονται στις περιζήτητες σχολές, όπως ιατρικές, πολυτεχνεία. Επιπλέον, η διαλογή θα μεταφέρει, ίσως, την παραπαιδεία μέσα στα πανεπιστήμια, διότι αν μεν ο αγώνας για μια θέση είναι σκληρός, η προσπάθεια για τη διατήρησή της θα είναι απεγνωσμένη».




ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΖΕΛΗΣ (Καθηγητής Κοινωνιολογίας στην LSE)
Κατάργηση των μετεγγραφών

H Ελλάδα είναι μία από τις λίγες χώρες στην Ευρώπη που εφαρμόζει ένα κλειστό σύστημα εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση - κλειστό με την έννοια ότι η κυβέρνηση καθορίζει εκ των προτέρων τον συγκεκριμένο αριθμό ατόμων που μπορούν να φοιτήσουν στο πανεπιστήμιο (το γνωστό numerus clausus). Αυτό το ανελαστικό σύστημα συμπληρώνεται από ένα εξαιρετικά ελαστικό αλλά και αυθαίρετο σύστημα που βασίζεται στις μετεγγραφές και σε διάφορους άλλους πελατειακούς μηχανισμούς εισαγωγής. Ετσι κάθε χρόνο τα διάφορα πανεπιστημιακά τμήματα υποχρεούνται από το υπουργείο Παιδείας να δεχτούν έναν επιπρόσθετο αριθμό φοιτητών και φοιτητριών σε ένα πλαίσιο ανυπαρξίας των κατάλληλων εκπαιδευτικών υποδομών.

Οι προϋποθέσεις περάσματος από αυτό το κλειστό και παράλογο σε ένα πιο ανοιχτό και πιο αξιοκρατικό σύστημα εισαγωγής είναι:

* H κατάργηση του numerus clausus.

* H κατάργηση ή ριζική μείωση των μετεγγραφών και των άλλων επιμεριστικών μεθόδων εισαγωγής.

Επίσης η συμμετοχή των πανεπιστημιακών δασκάλων σε αποφάσεις που έχουν να κάνουν με τον αριθμό και τα κριτήρια εισαγωγής στα τμήματα στα οποία διδάσκουν και η αύξηση των πόρων για την ανώτατη εκπαίδευση.


Το ΒΗΜΑ, 30/04/2006 , Σελ.: A30
Κωδικός άρθρου: B14750A301
ID: 278184
Logged
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Re: Καταργουνται οι πανελληνιες???
« Reply #49 on: October 03, 2007, 13:59:06 pm »

το θεμα ειναι οτι στην ελλαδα υπαρχει και το δημοσιο πανεπιστημιο και οι ..."αδιαβλητες¨πανελλαδικες.
αν το καθε πανεπιστημιο ελεγχει τις διαιδικασιες εισοδου του,ξερουμε ολοι τι μποριε να γινει,αν γινεται μια φορα εξω στην ελλάδα θα γίνει δύο.

όσον αφορα ομως τον αριθμο των εισακτεων οντως ειναι κατι τραγικο να τους ελεγχει το υπουργειο...Και δεν ειναι οτι εχει την τελικη επιλογη,αλλα δεν εισακουει καν τις προτασεις των πανεπιστημιων.
Logged

tu/e
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Καταργουνται οι πανελληνιες???
« Reply #50 on: October 03, 2007, 14:25:20 pm »

Το 'αδιαβλητο' Μανώλη μου κρατάει ακόμη αυτό το .... ζόμπι στη ζωή!

Γιαυτό και σκίζαμε όλοι τα ρούχα μας φέτος με αυτά που έγιναν στα κέντρα διόρθωσης, ενώ κανένας δεν διαμαρτύρεται για όλο το υπόλοιπο ΄πακέτο' της άγνοιας, της αποστήθισης, της παραπαιδείας, των απίστευτων επιλογών και συνδυασμών, των ατελείωτων 'Α'ΤΕΙ της κατακαημένης επαρχίας που πνίγουν το όνειρο των σπουδών των δεκαεπτάχρονων παιδιών στα θολά νερά της λιμνοθάλασσας του Μεσολογγίου και των κατά τόπους εισοδηματιών που νοικιάζουν τα κλουβιά τους. 

Γιατί είμαστε τόσο ... ξεφτίλες, που ξέρουμε προκαταβολικά τι θα γίνει όταν ο Παπαγιάννης θα αποφασίζει ποιος πρέπει να μπει στο ΤΗΜΜΥ και ποιος πρέπει να φύγει και να πάει κάπου αλλού! Για φανταστείτε λίγο τη.. σκηνή. Τα τηλέφωνα να σπάνε από Πρυτάνεις, Κοσμήτορες, βουλευτές και Υπουργούς, φίλους και ΄κολλητούς', κουμπάρους και υπόγεια βορβορώδη δίκτυα συναλλαγών.

Ας κρατήσουμε λοιπόν το ... απολίθωμα και ας του βάλουμε και μια ... κορδέλα. Να μοιάζει όμορφο!
Μόνο μην .. το πλησιάσουμε αρκετά. Γιατί .... βρωμάει ήδη!

ΓΠ
Logged
Pages: 1 2 3 [4] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...