• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 20:51:13 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 20:51:13 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[Today at 17:32:27]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:56:19]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427651
Total Topics: 31739
Online Today: 127
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 12
Guests: 98
Total: 110
Gkonos
Tasos Bot
filkilkis
iliaspapam
lasef
vajulin
giannnnis23
mariajuana
KG03
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξ/πολης θ' ανοίξει νέους ορίζοντες...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξ/πολης θ' ανοίξει νέους ορίζοντες...  (Read 1845 times)
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξ/πολης θ' ανοίξει νέους ορίζοντες...
« Reply #15 on: April 18, 2007, 00:21:01 am »

Διαβεβαιώσεις Σιούφα στη Βουλή
Δυνατή η λειτουργία του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη «στις αρχές του 2011»
Την εκτίμησή του ότι είναι δυνατή η λειτουργία του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης στις αρχές του 2011, εξέφρασε ενώπιον της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής ο υπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Σιούφας.

«Εκτιμούμε ότι όλη η διαδικασία της σύστασης διεθνούς εταιρείας, οι μελέτες και οι διακρατικές συμφωνίες διέλευσης θα έχουν ολοκληρωθεί μέσα σε ενάμισι έτος, ώστε στο τέλος του 2008 ν' αρχίσει η κατασκευή και στα τέλη του 2010 έως τις αρχές του 2011 να είναι σε λειτουργία ο αγωγός», ανέφερε ο κ. Σιούφας.

Κατά τη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου, που υπερψηφίστηκε από το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία στην Επιτροπή της Βουλής, ο υπουργός Ανάπτυξης εκλήθη να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων που διετύπωσε ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Παπουτσής, δηλώνοντας, μεταξύ άλλων, ότι τα έσοδα από τα τέλη λειτουργίας του αγωγού θα διατεθούν ως επί το πλείστον στο νομό Εβρου για την ανάπτυξή του, καθώς και στους παρακείμενους νομούς Ροδόπης και Ξάνθης.

Ο κ. Σιούφας δεσμεύθηκε για την τήρηση των περιβαλλοντικών όρων που προβλέπει η κείμενη εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, κατά τη δημιουργία και συντήρηση του αγωγού.

Από την πλευρά της η εισηγήτρια του Συνασπισμού, Ασημίνα Ξυροτήρη, επεσήμανε ότι η Ελλάδα έχει βεβαρημένο παρελθόν στην περιβαλλοντική προστασία και στο νομοσχέδιο οι σχετικές διατάξεις βρίσκονται στο τέλος των υπολοίπων.

Από πλευράς ΠΑΣΟΚ, ο Χρήστος Παπουτσής επέμεινε στην ανάγκη διευκρίνισης και υπογράμμισης, εκ μέρους της κυβέρνησης, της δικής της άποψης σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς του εδάφους και της θάλασσας που περιβάλλει τον αγωγό, θεωρώντας ότι οι όροι που χρησιμοποιήθηκαν στο αγγλικό της κείμενο, είναι αμφίσημοι και αφήνουν περιθώρια για την έγερση αμφισβητήσεων σε θέματα εθνικής κυριαρχίας.

«Κάποιοι καλοθελητές εκτός Ελλάδος θεωρούν ότι η συμφωνία παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας εμποδίων στην ελεύθερη και χωρίς όρους επικοινωνία των δύο περιοχών εκατέρωθεν του αγωγού και πως σ’ αυτόν τον χώρο αναγνωρίζεται ειδικό προνομιακό καθεστώς υπέρ της εταιρείας, που μπορεί να ανατεθεί σε τρίτους. Αυτή η ανάγνωση υπάρχει», ανέφερε ο κ. Παπουτσής.

«Οι νομικές υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και του ΥΠΕΞ διαβεβαιώνουν ότι δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα. Στην εταιρεία δίνεται η χρήση της γης. Οποιαδήποτε διεθνής εταιρεία έρθει και εγκατασταθεί σε μια περιοχή, αποκτά τη χρήση της γης», απάντησε ο κ. Σιούφας.

«Η περιοχή είναι εξαιρετικά ευαίσθητη και είμαι υποχρεωμένος να θέσω το θέμα. Το ίδιο ισχύει και για τα θαλάσσια τερματικά του αγωγού;» ρώτησε ο κ. Παπουτσής.

«Δεν υπάρχει κανένα θέμα εθνικής κυριαρχίας σ’ αυτό το σημείο. Παραχωρείται ιδιοκτησιακό καθεστώς, όπως και στη γη», απάντησε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Εξάλλου, σε ερώτηση του εισηγητή του ΠΑΣΟΚ, εάν η κυβέρνηση μπορεί να δεσμευθεί ότι δεν πρόκειται να αλλάξει το μάνατζμεντ στα ΕΛΠΕ (που ελέγχουν το 25% της ελληνικής συμμετοχής στην κοινοπραξία), ο κ. Σιούφας αντέδρασε υπενθυμίζοντας ότι «η ιδιωτικοποίηση των ΕΛΠΕ έγινε από την τελευταία κυβέρνησή σας και οι προθεσμίες για το πότε το μάνατζμεντ της εταιρίας περιέρχεται στον ιδιωτικό φορέα, φέρει τις υπογραφές της δικής σας κυβέρνησης».

«Είναι έγκλημα όταν ιδιωτικοποιούνται επιχειρήσεις κρίσιμης σημασίας, όπως οι ενεργειακές. Δυστυχώς όμως κι εσείς την ίδια πολιτική ακολουθείτε», επεσήμανε ο εισηγητής του ΚΚΕ, Νίκος Γκατζής. Ο εισηγητής του ΚΚΕ εκτίμησε πως το κόστος κατασκευής και λειτουργίας του αγωγού, μαζί με τις φοροαπαλλαγές που προβλέπονται για την κατασκευάστρια εταιρεία, ενδεχομένως υπερκαλύπτει τα οφέλη από την λειτουργία του αγωγού και έτσι επιφυλάχθηκε (μαζί με την εισηγήτρια του Συνασπισμού) για την στάση που θα κρατήσει το κόμμα του στην Ολομέλεια.

news.in.gr

Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...