|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Show Posts
|
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 15
|
38
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Χρονοσειρές (πρώην Ανάλυση Χρονοσειρών) / Re: [Ανάλυση Χρονοσειρών] Γενικές Πληροφορίες για την Ανάλυση Χρονοσειρών
|
on: January 21, 2016, 01:38:02 am
|
Απαντάω εδώ αντί για το shoutbox.
Η εξέταση ήταν αρκετά περίεργη πέρσι. Δεν υπήρχαν θέματα επειδή το μάθημα γινόταν πρώτη φορά, και το μόνο πράγμα που μπορείς να διαβάσεις είναι οι σημειώσεις του.
Μας είχε ρωτήσει πώς θέλουμε να είναι οι εξετάσεις, ανοιχτά ή κλειστά, και του είπαμε τελικά με ανοιχτά, με τη λογική ότι έχει πολλούς τύπους και δεν υπάρχει λόγος να τους μάθεις απ'έξω. Αυτό μάλλον αποδείχτηκε κακή ιδέα (τουλάχιστον για εμένα προσωπικά), γιατί τα θέματα ήταν αρκετά εκτός της πεπατημένης, ήθελε να το ξέρεις καλά το αντικείμενο. Εν τέλει όμως θυμάμαι να τα πήγαμε αρκετά καλά οι περισσότεροι, δηλαδή πρέπει να είδε ότι γράψαμε χαμηλά και να μας ανέβασε.
Πιο συγκεκριμένα για τα θέματα (μιλάω για Φεβρουάριο 15): Ήταν 2 θέματα, ένα για γραμμικά μοντέλα ένα για μη γραμμικά, 6-4 ή 7-3 μονάδες αν δεν κάνω λάθος. Δεν θυμάμαι τι ήταν ακριβώς, θυμάμαι όμως ότι είχε αποδεικτικά κομμάτια.
Είχε κάτι κουλό, νομίζω είχε δύο χρονοσειρές και τις πρόσθετε και σου ζητούσε πώς επηρρεάζει την αυτοσυσχέτιση? Ή κάτι τέτοιο, πάντως θυμάμαι ότι το ίδιο πράγμα (πρόσθεση δύο χρονοσειρών) το είχε και το 1ο και το 2ο θέμα...
Γενικώς αν σας δώσει ξανά επιλογή, θα πρότεινα να το δώσετε με κλειστά. Καλύτερα 5-10 τύπους απ'έξω παρά να κάτσεις να λύσεις ό,τι κατέβηκε στο κεφάλι του Κουγιουμτζή εκείνο το πρωί...
|
|
|
39
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Εργασία 2015-2016
|
on: January 17, 2016, 20:11:17 pm
|
Με έχει μπερδέψει λίγο η εκφώνηση της quantLevels(...):
λέει να χωρίζουμε το [xmin, xmax] σε 2^n ίσες ζώνες και να επιστρέφουμε το D (τα όρια κάθε ζώνης) και το L (την τιμή στην οποία αποκβαντίζεται η κάθε ζώνη).
Άρα το D(1) θα είναι το xmin και το D(2^n-1) το xmax? Ή θα είναι L(1) = xmin και L(2^n) = xmax? Ή κάτι άλλο γιατί αυτά τα δύο τα δοκίμασα και μου γράφει fail?
solved: Υποννούνται τα xmin, xmax και ο D πρέπει να περιέχει μόνο τα υπόλοιπα 2^n-1 όρια... (λίγο μύρισε τα νύχια σου φάση?)
|
|
|
42
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δίκτυα Υπολογιστών Ι / Re: [Δίκτυα Ι] Εργασία 2015 - 2016
|
on: January 13, 2016, 13:00:39 pm
|
Εγώ ποτέ δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς Λέγοντας αυτοί που ήταν μέσα στο μάθημα δηλαδή τι πίνετε και καφέ μαζί ή μήπως γνωρίζει και τα ονόματα σας ....;;;; Έλεος με αυτές τις αντιλήψεις!
Μιλάω κρίνοντας από πέρσι. Έλυσα 1 θέμα σωστά και τα άλλα δύο τα προσπάθησα αλλά δεν έφτασα πουθενά, και πήρα 8. Θεωρώ ότι ήταν επειδή έκανα εργασία από νωρίς. Δεν χρειάζεται να ξέρει το όνομά σου, καταλαβαίνει από αυτά που γράφεις αν έχεις πάει στην τάξη ή όχι. φυσικά, your milage may vary, o Firkaarg λέει παίρνεις βαθμό και χωρίς εργασία. ¯\_(ツ)_/¯
|
|
|
43
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δίκτυα Υπολογιστών Ι / Re: [Δίκτυα Ι] Εργασία 2015 - 2016
|
on: January 13, 2016, 11:32:42 am
|
Παιδιά η εργασία αν θυμάμαι καλά δεν είναι υποχρεωτική... Κρατάει ποσοστό του τελικού βαθμού ή απλά προσθέτει βαθμό???
Θεωρητικά, δεν πιάνει μέρος του τελικού βαθμού. Στην πράξη, αν δεν έχεις κάνει εργασία δύσκολα παίρνεις πάνω από 5, και αν έχεις κάνει εργασία δύσκολα παίρνεις κάτω από 6-7. Γενικά, οι εξετάσεις του Μητράκου είναι δύσκολες, τα θέματά του είναι αρκετά συχνά λίγο τσιμπημένα. Γι'αυτό βαθμολογεί επιεικώς, και ακόμη πιο επιεικώς όσους (α) ήταν στο μάθημα, (β) ασχολούνταν μέσα στο εξάμηνο (=εργασία, pizza lab), και (γ) προσπάθησαν να γράψουν κάτι σε όλα τα θέματα (ακόμη και αν γράψεις λάθος πράγματα, το θεωρεί πολύ καλύτερο από το να μην γράφεις τίποτα)
|
|
|
|
|