|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Show Posts
|
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 26
|
35
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας / Re: [Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας] 1η Εργασία 2017
|
on: April 07, 2017, 00:51:44 am
|
Αυτό που λές ισχύει μόνο για όταν η έξοδος είναι ίδιας ανάλυσης με την είσοδο. Είναι δηλαδή υποπερίπτωση του γενικού αλγορίθμου. Ναι θα βγάλεις καλή εικόνα, ωστόσο δεν είναι ο θεωρητικά ορθότερος τρόπος, γιατί αμα το σκεφτείς είναι απλά μέσος όρος της γειτονιάς. Ο bilinear έχει αποστάσεις για βάρη.
Κάτσε γιατι με σκαλωσες τωρα Στην εργασία δεν λέει "θεωρείστε ότι οι φυσικές διαστάσεις της εικόνας δεν μεταβάλλονται"? Εμείς χρησιμοποιούμε το bilinear μόνο για το demosaic της εικόνας. Ο original bilinear με βάρη την απόσταση και όπως το περιεγραψες, νομίζω έχει εφαρμογή στο rescaling της εικόνας και όχι στη δικη μας δουλειά. Ουσιαστικά όπως το λες είναι, είναι δηλαδή υποπερίπτωση του γενικού αλγοριθμου, που όμως για το demosaic και μόνο, το βάρος κάθε pixel θα είναι πάντα ίσο με 1. EDIT: πάντως ακόμα και αν θέλει να κάνει rescale, στην εργασία απαγορευει τη χρήση της interp1 ή 2 για το demosaic. Θεωρητικά μπορουμε να κανουμε rescale την εικόνα στο νέο μεγεθος με cubic interpolation μέσω της interp2, και μετά demosaic με την δική μας. Παίζει όντως να θέλει rescale?
|
|
|
36
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας / Re: [Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας] 1η Εργασία 2017
|
on: April 07, 2017, 00:19:35 am
|
Πώς ακριβώς τρέχεις τόσο γρήγορα το bilinear; Εμένα μου έπαιρνε πάρα πολύ ώρα και λέω κάτι θα κάνω λάθος.. Και έβαλα να κάνει τις πράξεις για το interpolation για ένα pixel και θέλει 0.0039s για το ένα χρώμα. Δηλαδή για M,N ίσα με τα M0,N0 θα θέλει γύρω στα 20 λεπτά για όλα τα χρώματα.. Κάνεις κάτι άλλο εκτός από την απλή εφαρμογή της μεθόδου;
20 λεπτα για το bilinear είναι σίγουρα πολλά Ο αργός μου χρονος, τα 4 sec, ειναι με υλοποιηση με 2 nested for loops και ελεγχο για καθε pixel. Ο γρηγορος χρονος ειναι χωρις καθολου for, μόνο με πολλαπλασιασμους πινάκων και μασκες.
|
|
|
37
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας / Re: [Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας] 1η Εργασία 2017
|
on: April 07, 2017, 00:16:05 am
|
Επειδη απο οτι ειδα εχει ρωτηθει και πιο πριν και δεν εχει απαντηθει, μπορει καποιος να μας πει πως εκανε την διγραμμικη παρεμβολη για το πρασινο;
Το θέμα νομιζω δεν ειναι τοσο το πρασινο, όσο οι τιμες των κοκκινων και μπλε, στα πρασινα pixel. Το βασικό με το πρασινο ειναι να ελέγξεις τι πρασινο έχεις. Πχ στην απλή υλοποιηση με for: 1)Αν είσαι σε πρασινο σε γραμμη με κοκκινα-πρασινα, το κοκκινο εινα ο MO του δεξιου και αριστερου πιξελ, ενώ του μπλε είναι ο ΜΟ του πάνω και του κάτω. 2) Αν είσαι σε πρασινο σε γραμμη με μπλε-πρασινα, το κοκκινο ειναι ο ΜΟ του πάνω και του κάτω πιξελ, ενώ του μπλέ ειναι ο ΜΟ του δεξιου και αριστερού. Για κόκκινα και μπλε έχεις κάθε φορα, για κάθε interpolated χρώμα, τα πάνω κατω δεξια και αριστερα. Έλπιζω να βοηθησα και να μην χαωσα περισσοτερο
|
|
|
38
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας / Re: [Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας] 1η Εργασία 2017
|
on: April 07, 2017, 00:06:41 am
|
Με μία ματιά είδα διάφορα, αρχικά έχεις ανάποδα το w και το h στο header. Κατα δεύτερον θέλει fwrite για τα χρώματα h fprintf με %c Επίσης στα χρώματα δεν θέλει ούτε κενα ούτε νέες γραμμές ΚΑΘΟΛΟΥ Γενικά δες περίπου στην σελίδα 4 έχουμε γράψει αρκετά για το Save
Βασικο τα χρωματα να ειναι RGBRGBRGB... σε μια σειρα συνεχομενα χωρις κανενα κενο και νεες γραμμες οπως λεει ο ReMi0s. Επίσης, νομιζω πιο καλα βγαινει χωρις for, απλα γραφοντας ολα τα χρωματα της εικονας σε ενα vector, δηλαδη [R(1,1) G(1,1) B(1,1) R(1,2) G(1,2) B(1,2) ...], και γραφοντας αυτό στο αρχείο.
|
|
|
|
|