Τώρα για το αν πρέπει να έχει όριο χρωστούμενων μαθημάτων , η πιθανη πτυχιακη : κάποιος που εχει 15 μαθήματα για πτυχίο , εχει περάσει τα χρόνια σπουδών του και θέλει να τελειώσει , συνήθως εχει και πολύ αγχος . Τα 1-3 μαθήματα που θα μπορεσει να δώσει παραπάνω (στο συνολο) λόγω της πτυχιακής , μετράνε , τόσο πρακτικά , οσο και ψυχολογικα. Τολμώ να πω οτι αυτος την χρειαζεται την πτυχιακη πιο πολύ , από αυτόν που έχει 5 για πτυχίο! Ο δεύτερος ασχολείται κατα κανόνα και με τη διπλωματικούλα του , σκέφτεται πως θα σταδιοδρομήσει μετα το δίπλωμα... του εχει φύγει και το πολυ το αγχος και δεν τον πολυνοιάζει. Οποτε η δουλεια του συλλόγου είναι να διεκδικήσει "οτι καλυτερο" , το οποιο ειναι πτυχιακη χωρις οριο μαθηματων. Οι δικλίδες που συνήθως μπαίνουν (δηλώνουμε μόνο εαρινα μαθηματα που εχουμε ξαναδηλώσει στο παρελθον και δεν εχουμε περασει) θεωρω οτι ειναι σωστες
Καλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα!!! Η πτυχιακή πρακτικά είναι εξυπηρέτηση (δώρο πες το καλύτερα) για άτομα που τελειώνουν και έχουν λίγα μαθήματα και 1-2 από αυτά ανήκουν σε κόντρα εξάμηνο. Αν δεν δινόταν πτυχιακή γι αυτά τα άτομα τότε, ενώ θα έχουν τελειώσει την διπλωματική τους και θεωρητικά θα μπορούσαν να είχαν τελειώσει και την σχολή, θα πρέπει να περιμένουν ένα ολόκληρο εξάμηνο για αν τα δώσουν!!! Ακόμα χειρότερα, σκέψου να έχει κάποιος μόνο ένα μάθημα (π.χ. πεδίο) από το χειμερινό να το δώσει και να κοπεί. Χωρίς πτυχιακή θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το Σεπτέμβρη.!!!! Επομένως, είναι πολύ πιο σημαντική γι αυτόν που έχει κάτω από 5 παρά γι αυτόν που έχει 15. Ο δεύτερος θα έχει να δώσει δεν θα χάσει εξάμηνο.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως αυτός είναι ο πραγματικός (και ίσως ο μοναδικός) λόγος που δίνεται η πτυχιακή και γι' αυτό λέγεται και πτυχιακή και όχι διπλή, τσόντα κλπ.
. Δεν εξαρτάται ούτε από το άγχος που έχει ο καθένας ούτε από το ποιος την έχει περισσότερο ανάγκη, αλλά από το να μην χάσεις ένα εξάμηνο λόγω μερικών μαθημάτων. Το διευκρινίζω γιατί βλέπω να γράφονται διάφορα σχετικά με την πτυχιακή και τους επι πτυχίω φοιτητές, όπως τον συμφέρει τον καθένα και χωρίς να έχουν βάση. Πιο πάνω μια κοπέλα μάλιστα λέει οτι όσοι έχουν 15 μαθήματα να θεωρούνται επί πτυχίω διότι σε δύο εξεταστικές μπορείς να τελειώσεις!!!
Δεν αμφιβάλω οτι μπορεί να τελειώσει, αλλά να ξέρουμε τι σημαίνει ο όρος και να μην βλέπουμε φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν.
Και εγώ είμαι της άποψης να δοθεί για όλους για να ξεμπερδεύουν από τα πολλά μαθήματα που τους βαραίνουν. Αλλά δεν είναι αυτονόητο να δώσουν όλοι όπως γράφετε και ξαναγράφετε μερικοί. Είναι το ιδανικό αλλά όχι αυτονόητο. Ότι παραπάνω δοθεί από τους καθηγητές
(που θα δοθεί πιστεύω αφού αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν συνέλευση επί του θέματος) θα είναι δώρο από τους καθηγητές. Επομένως, να τους πούμε και ένα ευχαριστώ χρονιάρες μέρες πριν αρχίσουμε τα ΝΑΟΥΜΕ ΝΑΟΥΜΕ, τα πανηγύρια σαν άλλοι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ και να νομίζουμε οτι μας χρωστούσαν κιόλας.
P.S. Με την λογική σου αφού όσοι είναι κάτω από 5 μαθήματα δεν την έχουν και τόσο ανάγκη ας βγεί απόφαση να δοθεί πτυχιακή για όσους έχουν από 5 μέχρι 15 ! Όσοι έχετε παρακάτω δεν την χρειάζεστε γιατί κάνετε διπλωματική και σκέφτεστε για δουλειά, οπότε τι να την κάνετε ρε αργόσχολοι ΡΕΜΠΕΣΚΕΔΕΣ.;!
Μα γι'αυτό το είπα κι εγώ στην ουσία!Οταν εχεις 30 μαθήματα έχεις επιλογές και δεν σε πάει πίσω σε χρόνο, το να έχεις 15 ή 10 ή 5 όμως μπορεί να σε κάνει να περιμένεις ένα εξάμηνο!Κι επίσης όταν έχεις 30 θα σε βολέψει η πτυχιακη αλλά δεν είναι τόσο επιτακτική γιατί 30 μαθήματα δεν μπορείς να τα περάσεις σε 2-3 εξεταστικές, όταν έχεις λίγα μαθήματα όμως κι είναι π.χ τα περισσότερα χειμερινά η πτυχιακή τον Ιούνη ας πούμε, ισως σε βοηθήσει να απαλλαγείς από χειμερινά που θα έπρεπε να περιμένεις μέχρι Σέπτεμβρη ή και Φλεβάρη για να τα δώσεις!
Δεν λέμε κάτι διαφορετικό βασικά!