Αν μου επιτρέπετε, ας ξεκινήσουμε την συζήτηση εδώ, κι αν δεν βγει άκρη να συνεχίσουμε με την κινητοποίηση στο γραφείο ή στο αμφιθέατρο.
Κανένας μας δεν θέλει να είναι ούτε επιτηρητής ούτε επιτηρούμενος. Συγκεκριμένα για την απόφαση του συλλόγου παρακαλώ να σχολιάσουμε τα παρακάτω σημεία:
1) Είναι "παραβατική συμπεριφορά" ή είναι
παραβατική συμπεριφορά το να
πάρεις την εργασία συναδέλφου χωρίς την ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη του, και να την καταθέσεις ως προσωπική ατομική εργασία για βαθμό, χωρίς αναφορά στην πηγή της;
Αν θεωρείτε το μηδενισμό στην Εξεταστική Ιουνίου και αποκλεισμό από την Εξεταστική Σεπτεμβρίου υπερβολική, παραθέστε τα επιχειρήματα σας.
2) Είναι αυθαίρετη η ερμηνία του κανονισμού; Παρακαλώ δείτε
https://www.lib.auth.gr/el/ethics2021Άρθρο 4
ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
4. Οφείλουν: (α) να μην εμφανίζουν σαν δικά τους τα πνευματικά δημιουργήματα άλλων, όταν εκπληρώνουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις στο πλαίσιο είτε της διδακτικής, είτε της ερευνητικής διαδικασίας, (β) να μην παρουσιάζουν εργασίες που έχουν εκπονηθεί συνεργατικά με άλλους φοιτητές σαν δημιούργημα ατομικό, χωρίς ονομαστική αναφορά των συνεργατών και της συμμετοχής τους, [...] (δ) να αποφεύγουν κάθε λογοκλοπή, δηλαδή αντιγραφή κειμένων από εργασίες τρίτων, χωρίς αναφορά στην πηγή της προέλευσής τους, κατά την εκπόνηση εργασιών που τους ανατίθενται από το διδακτικό προσωπικό στο πλαίσιο μαθημάτων ή φροντιστηρίων.
Το κείμενο της απόφασης επιπλέον αναφέρεται σε θέματα που είναι τελείως άσχετα και σπιλώνουν την Οργάνωση Υπολογιστών χωρίς λόγο.
3) Μαζικά κοψίματα:
Στατιστικά Εξέτασης Ιουνίου 2022
495 εγγεγραμμένοι
Βαθμολογημένοι 276
Επιτυχόντες 182
4) Ακυρωσεις εξετάσεων που κάνουν άνω-κάτω το πρόγραμμα των φοιτητών
Δεν ακυρώθηκε ποτέ εξέταση Οργάνωσης Υπολογιστών. Αντίθετα, κάνουμε ιδιαίτερες προσπάθειες να βοηθήσουμε όσους θέλουν να εξεταστούν με το να
α) προσφέρουμε απόμακρη εξέταση σε όσους αιτιολογημένα το χρειάζονται, γραπτή εξέταση αντί για τερματικό ή προφορική εξέταση
β) κάνουμε κρατήσεις θέσεων έτσι ώστε να γνωρίζουν οι συνάδελφοι σε ποια αίθουσα και ποια ώρα να προσέλθουν. Δεχόμαστε ακόμα και αυτούς που δεν έκαναν κράτηση αν υπάρχει διαθέσιμος σταθμός εργασίας στην εξέταση.
5) Εντατικοποίηση σπουδών
Η Οργάνωση Υπολογιστών είναι είναι ένα βασικό μάθημα κορμού με εξαιρετικά μεγάλο αριθμό εγγεγραμμένων. Φέτος είχαμε 611.
Για να βοηθήσουμε τη μαθησιακή διαδικασία προσφέρουμε ένα σχετικά μεγάλο αριθμό (5 ή 6) από κουίζ/εργασίες κάθε 2-3 εβδομάδες κατα τη διάρκεια όλου του εξαμήνου.
Φέραμε το code runner στο e-learning για να μπορούν οι προγραμματιστικές εργασίες να τρέχουν σε sandbox server, να ελέγχονται αυτόματα και να δίνουν κάποιο βασικό feedback στο χρήστη.
Για να αποθαρρύνουμε την απερίσκεπτη αντιγραφή, αναπτύξαμε μεθοδολογία και λογισμικό ανοιχτού κώδικα που συνθέτει πολλαπλές παρόμοιες ασκήσεις παραμετρικά μέσα από κώδικα και τις συντάσει με το συντακτικό για το e-learning
https://github.com/laserscout/moodle-ribbon/blob/master/MOODLEMOOT-2019-RIBBON-main.pdf Δε θα ισχυριστώ ότι όλα δούλεψαν τέλεια. Υπήρξαν τεχνικές αστοχίες με τα λογισμικά λόγω αναβάθμισης του moodle/e-learning αλλά και λάθη δικά μας. Στις περιπτώσεις λάθους δόθηκε ο πλήρης βαθμός.
Ο τρόπος βαθμολόγησης στην Οργάνωση Υπολογιστών είναι ιδιαίτερα φιλικός.
α) Στις εξετάσεις προσφέρονται πολλά θέματα και με μεγάλο εύρος, τα θέματα πάντα έχουν συνολική βαθμολογία που ξεπερνά το 10 με αποτέλεσμα να έχουν περισσότερες ευκαιρίες να πιάσουν βάση οι πολλοί -- δυστυχώς έτσι αδικούνται οι 3-4 που ξεπερνούν το 10 και δε μπορώ να τους βάλω παραπάνω--
β) Η κατάθεση των εργασιών είναι προαιρετική και η βαθμολογία των εργασιών μονάχα βελτιώνει και δεν προσμετράται αν μειώνει το βαθμό στις Εξετάσεις. Μονάχα αν ο βαθμός των εργασιών ξεπερνά κατά πολύ το βαθμό εξέτασης ο βαθμός των εργασιών δεν προσμετράται αν πχ έχεις μέσο όρο 10 στις εργασίες αλλά γράψεις 6.
γ) Δεν θα ισχυριστώ ποτέ ότι ο τρόπος που βαθμολογούμε έχει υψηλή διακριτική ικανότητα. Αλλά σε αδρές γραμμές δεν πέφτει έξω. Φοιτητές με 5-6 στην Οργάνωση Υπολογιστών, 3-4 χρόνια αργότερα δεν βγάζουν μέσο όρο πάνω από 7 κι ας έχουν βαθμολογιθεί σε 50+ άλλα μαθήματα. και το αντίστροφο, καλός βαθμός στην ΟΥ συνήθως αντιστοιχεί και σε καλό βαθμό στο δίπλωμα. Με το παραπάνω κατα νου, ποτέ δεν κόπηκε κάποιος με βαθμό 4.35 ή μεγαλύτερο. Αντίθετα, ξανακοιτάμε γραπτά για να δώσουμε μερικό βαθμό ώστε να μην είναι στη γκρίζα ζώνη 3.8-4.35.
Πως είναι δυνατόν να μου προσάπτετε τα παραπάνω (3-4-5) με την προσωποιημένη κοινητοποίηση σας; Ποια μαθήματα έχουν καλύτερο και πιο φιλικό τρόπο αντιμετώπησης των διδασκομένων;
Φοιτητές που συνεργαστήκαμε μαζί δουλεύουν σε αξιόλογα ιδρύματα κι εταιρίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό πχ Mathworks, Tesla, MIT, Duke, ARM, NVIDIA, Riot Games, Apple, Google, Meta, Moduleering, Beta κι αλλού. Θεωρείτε ότι έφτασαν εκεί με χαλαρή προσπάθεια χωρίς εντατικές σπουδές ή ότι χαλάρωσαν μετά το πέρας των σπουδών τους; Όταν θα ξεκινήσετε τη δική σας εταιρεία και δε θα βγαίνει το νοίκι των χώρων, η δόση Cadence, και το μισθολόγιο για τον επόμενο μήνα αν δε παραδωθεί το προϊόν έγκαιρα και θα πρέπει να διαλέξετε ποιον θα απολύσετε για να κερδίσετε λίγο χρόνο, να μου ξαναπείτε τη θέση σας για την εντατικότητα και της συνθήκες γαλέρας μέσα, όχι έξω.