|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 ... 168 169 [170]
|
2536
|
Παρα-φόρουμ / Αρχείο / Re: Απ: Διπλοεγγραφές (θα διαγράφονται)
|
on: February 24, 2005, 18:16:33 pm
|
Εγώ ανακάλυψα πάνω από 10 διπλοεγγραφές με μια πρόχειρη ματιά. Εμένα δε με ενοχλεί καθόλου, και χίλιες να'ναι αλλά δημιουργείται προβλημα με τη διαχείριση του φόρουμ, π.χ. αποστολή ειδοποιήσεων σε ανύπαρκτο user και επιστροφή αυτής και διάφορα άλλα.
Αγαπητέ Fugitive, ξέρεις τι γίνεται γενικά? Μπαίνουν πολλοί, δημιουργούν λογαριασμό και στην συνέχεια ξεχνούν τον κωδικό!!! Στην συνέχεια δημιουργούν άλλο λογαριασμό για να έχουν πρόσβαση στο φόρουμ... Άστα να πάνε. Το ζήτημα είναι η ανευθυνότητα όλων μας.
|
|
|
2537
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα εξεταστικής Ιανουαρίου 2005
|
on: February 24, 2005, 18:11:10 pm
|
Εξαρταται και απο το μαθημα.Υπαρχουν μαθηματα του τηλεπικοινωνιακου τομεα οπως Θεωρια σηματων ή Ψηφιακη επεξεργασια που ανακοινωνονται πρωτα στο internet και μετα σε σχετικο πινακα της σχολης.
Βασικά είναι απολύτως αντιφατικό: Είμαστε η σχολή που ασχολείται κατεξοχήν με τους υπολογιστές και την τεχνολογία αιχμής και δεν έχουμε ιδέα από τα πλεονεκτήματα που μπορούν αυτοί να φέρουν στην ζωή μας. Θα προτείνω στον "Πίνακα ανακοινώσεων" να αναρτεί όποιος βρει τα αποτελέσματα για κάθε μάθημα. Αυτό θα ήταν πολύ εξυπηρετικό: να αναρτούνται σε μία τοποθεσία και όχι σε χίλιες δύο...
|
|
|
2539
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Απ: Βελτιωτική εξεταστική
|
on: February 24, 2005, 18:04:15 pm
|
Θα καταληξουνε να δινουν Αλγεβρα 600 και ατομα!!!! απλα....μπας και τους κατσει!!
Η λύση στο πρόβλημα αυτό είναι πολύ απλή: Να καθιερώσουμε πως μόνο οι φοιτητές με βαθμολογία μικρότερη του 7 να μπορούν να ξαναδώσουν το μάθημα. Έτσι θα περιοριστεί ο αριθμός των φοιτητών που θα το δώσουν. Ή επίσης, μπορούμε να καθιερώσουμε μόνο μία επανεξέταση για βελτίωση βαθμού, και αν τελικά δεν βελτιωθεί θα πρέπει ο φοιτητής να μην μπορεί να ξαναδώσει. Πάντως γενικά μιλώντας είναι καλό να υπάρχει το σύστημα της βελτιωτικής εξεταστικής γιατί με τον τρόπο αυτό οι φοιτητές θα διαβάζουν σε περισσότερο βάθος την ύλη του μαθήματος του οποίο τον βαθμό θέλουν να βελτιώσουν και οι γνώσεις τους δεν θα παραμείνουν επιφανειακές, δηλαδή όσες είχαν όταν πήραν 5 ή 6.
|
|
|
2540
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Επιλογή τομέα / Re: Απ: Ενημέρωση για τους ΤΟΜΕΙΣ
|
on: February 24, 2005, 17:56:37 pm
|
Οργανώθηκε από μια ομάδα συναδέλφων του 6ου σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο και μαζί μου. Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά στον electroSOK που οργάνωσε την παρουσίαση αυτή! Μπράβο και πάλι Μπράβο! Μερικές φορές σκέφτομαι πως μόνο αυτός ενδιαφέρεται για την σχολή και το επίπεδο σπουδών!
|
|
|
2541
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
|
on: February 24, 2005, 17:51:27 pm
|
Τι σημασια εχει σε ποια σειρα μας κατατασσουν οι ξενοι. Εγω ξερω οτι αν μας βαλουν μαζι θα τους φαμε. Δεν πάει ακριβώς έτσι φίλε Aurelius. Και θα σου εξηγήσω αμέσως το γιατί με ένα πρακτικό παράδειγμα: Έχω έναν φίλο, ο οποίος διάλεξε να μην δώσει εισακτήριες εξετάσεις στο πανεπιστήμιο, αλλά να παρακολουθήσει ένα ειδικό πρόγραμμα που λέγεται International Bacalorea και να φοιτήσει σε ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Τέλικά, μετά από πολύ διάβασμα, κατάφερε να περάσει στο οικονομικό τμήμα του Cambridge. Ε λοιπόν φέτος το καλοκαίρι τελειώνει τις σπουδές του για master (3 χρόνια) και το καλοκαίρι που μας πέρασε δούλευε στο παράρτημα της Deutsche Bank στο Λονδίνο με μισθό 3000Ε το μήνα. Ναι, καλά διαβασες ->3000Ε. Και μάλιστα του προσφέρθηκε στην τράπεζα αυτή μόνιμη θέση με αυτόν τον μισθό! Εγώ από την μεριά μου ξέρω πως για να πάρω 3000 Ε τον μήνα πρέπει να φτάσω 60 χρονών, αν τα πάρω ποτέ! Οπότε τελικά δεν έχει σημασία μόνο το τι μαθαίνεις, αλλά και τι φήμη έχει στο εξωτερικό το πανεπιστήμιο που φοιτείς, καθώς και πόσο αναγνωρισμένο είναι το πτυχίο σου! Να την βράσω εγώ την παραπάνω γνώση αν δεν μπορεί να μου εξασφαλίσει τουλάχιστον ισάξιο μισθό με αυτόν που δεν την έχει!
|
|
|
2542
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
|
on: February 24, 2005, 17:38:39 pm
|
Θα συμφωνήσω κι εγώ για άλλη μια φορά με τους προλαλήσαντες και θα προσθέσω τα εξής λίγα:
1) Πρώτα απ'όλα όπως θα ξέρετε στην γενική συνέλευση του τμήματος λίγες φορές έχει προσέλθει εκπρόσωπος από την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Αυτό συμβαίνει γιατί κάθε φορά που σηκώνεται κάποιος Δαπίτης να μιλήσει, διάφοροι "αριστεροί" από το πλήθος τον γιουχάουν και σφυρίζουν αποδοκιμστικά! Αν είναι δυνατόν - λες και ζούμε σε περιόδους αριστερής χούντας στις γενικές συνελεύσεις. Εάν ήταν έστω και στο ελάχιστο αριστεροί οι ΠΚΣίτες, θα έπρεπε τουλάχιστον να σέβονται το δικαίωμα του καθένα μας στην έκφραση της προσωπικής άποψης.
2) Πώς να πάει κανείς στην συνέλευση τμήματος όταν εκεί μέσα επικρατεί ένα ομιχλώδες τοπίο λόγω του καπνού? Τίθονται και ζητήματα υγείας και εγώ προσωπικά θεωρώ τον λόγο αυτό αρκετά σημαντικό για να μην ξαναπατήσω εκεί μέσα! Ας φερθούμε επιτέλους λίγο ευγενικά στον συνάνθρωπό μας κι ας πάμε να καπνίσουμε το τσιγάρο μας σε εξωτερικό χώρο. Τι φταίνε όλοι αυτοί οι άνθρωποι να χαραμίζουν την υγεία τους εάν μερικοί θέλουν να φέρονται εγωιστικά και να μην υπολογίζουν το δικαίωμα του συνανθρώπου για καθαρό αέρα????? Άντε γιατί έχει παραγίνει το κακό!
Απαιτείται λοιπόν μια ριζική αλλαγή της διαδικασίας καθώς και των συνθηκών διεξαγωγής της γενικής συνέλευσης. Αλλιώς τα διάφορα φερέφωνα των κομμάτων να μην περιμένουν μαζική προσέλευση των φοιτητών. Συνήθως οι πρωτοετείς πάνε μία φορά και δεν ξαναπατάνε!
|
|
|
2543
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία ΙΙ / Re: Απ: Παρατυπίες....
|
on: February 24, 2005, 17:26:22 pm
|
Εγω εχω να προσθεσω αλλο ενα λαθος-παρατυπια οπως θελετε πειτε το. Σε μια ασκηση πανω στην ηλεκτρικη οικονομια παλι καπου ελεγε επιτοκιο δανεισμου πχ 4% κ καταθεσεων 8% !! Αυτο φυσικα δεν γινεται μιας κ οι τραπεζες εχουν ως σκοπο να "αγοραζουν" φτηνα χρημα κ να το "πουλανε" ακριβα!! Σκεφτειται δηλαδη...θα μπορουσε ο καθενας να μην κανει αλλη δουλεια απο το να παιρνει δανεια, να τα καταθετει κ να βγαζει απο την διαφορα του επιτοκιου...
Βρε JasonX, οι ασκήσεις αυτές υποτίθεται ότι είναι ενδεικτικές και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα. Στην τελική, καλά έκανε ο διδάσκων και έβαλε τέτοια περίεργα νούμερα (που δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα) για να δει αν μπορούμε να ελέγξουμε λογικά το αποτέλεσμά μας και στην περίπτωση αυτή!
|
|
|
2544
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 3ου ΕΤΟΥΣ!
|
on: February 24, 2005, 08:41:41 am
|
Καλό θα ήταν από αυτήν την ανακοίνωση-υπόδειγμα να πάρουν παράδειγμα και οι φοιτητές μεγαλύτερων αλλά και μικρότερων ετών. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε πως εάν δεν κινηθούμε εμείς οι ίδιοι, τίποτα δεν μπορεί να γίνει. Οπότε ενεργοποίηση των φοιτητών, συγκρότηση επιτροπών έτους, λήψη αποφάσεων για το μέλλον των σπουδών μας είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο θα πρέπει να κινηθούμε. Μπράβο electrosok!
|
|
|
2545
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Νησίδες
|
on: February 24, 2005, 08:36:13 am
|
Ξέχασα να πω πως προσωπικά είχα συντάξει ένα κείμενο για τις νησίδες υπολογιστών και ο μόνος που μου απάντησε ήταν ο κ Δημάκης. Μπορείτε να το δείτε στην διεύθυνση: http://genesis.ee.auth.gr/forum/viewtopic.php?t=204Η απάντηση έχει ενδιαφέρον: Τίποτα δεν κινείται στο πανεπιστήμιο εάν δεν τους πιέσουμε. ΔΡΑΜΑ! ΥΓ. Μετά να μην αναρωτιέται κανένας γιατί είμαστε τόσο χαμηλά στην λίστα με τα καλύτερα πανεπιστήμια
|
|
|
2546
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Ας κοιτάμε τα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού.
|
on: February 24, 2005, 08:29:43 am
|
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Όσον αφορά το θέμα ν+3, εγώ θα έλεγα να γίνει ν+5 γιατί αυτό είναι απαραίτητο και για την σχολή και για τους φοιτητές:
1) Όσοι φοιτητές δεν χρωστούν μαθήματα, θέλουν να έχουν την ευχέρεια επιλογής περισσότερων μαθημάτων επιλογής είτε για να πάρουν το βιβλίο που χορηγείται, είτε για να μπορούν στην συνέχεια να αποφασίσουν ποιά από αυτά θα δώσουν ή όχι.
2) Όσοι φοιτητές χρωστούν αρκετά μαθήματα και θέλουν να τελειώσουν την σχολή έγκαιρα στα 5 Χρόνια, δεν μπορούν να το κάνουν αφού προσπίπτουν στον τοίχο του ν+3. Θέλουν οι φοιτητές αυτοί να μπορούν να δηλώσουν περισσότερα μαθήματα, όχι για να τα δώσουν στο συγκεκριμένο εξάμηνο, αλλά για να μπορούν να τα δώσουν τον Σεπτέμβριο.
Επίσης, έχει παρατηρηθεί πως τα μαθήματα που χρωστούν οι φοιτητές είναι τα περισσότερα από το θερινό εξάμηνο, οπότε κάποιος που δεν χρωστά κανένα από το χειμερινό και 7 από το θερινό βρίσκεται σε αδιέξοδο, αφού από τα 7 αυτά μαθήματα για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου μπορεί να εξασφαλίσει μόνο τα 3.
Τέλος, θα ήθελα να τονίσω πως δεν πρέπει να θεωρούμε το ΕΜΠ ως υπόδειγμα. Το ΕΜΠ βρίσκεται στα ίδια σκατά με το ΑΠΘ (ας μου επιτραπεί η έκφραση αγανάκτησης) στην λίστα με τα 500 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Συγκεκριμένα ενώ το ΕΜΠ βρίσκεται στην 310 σειρά, το ΑΠΘ βρίσκεται στην 363 - ελάχιστη η διαφορά τους. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να βλέπουμε πως λειτουργούν τα μεγάλα πανεπιστήμια και να τα θεωρούμε πρότυπα και όχι το ΕΜΠ. Επσυνάπτω και την λίστα με τα 500 καλύτερα πανεπιστήμια, καθώς και τα 100 καλύτερα της Ευρώπης και της Αμερικής. Αξίζει να ρίξετε μια ματιά.
|
|
|
2547
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία ΙΙ / Παρατυπίες....
|
on: February 23, 2005, 08:49:31 am
|
Πέρασα ευτυχώς το μάθημα αυτό στην προηγούμενη εξεταστική, αλλά καθώς διάβαζα διαπίστωσα μία παρατυπία: Στις ασκήσεις του μαθήματος κάναμε την εξής παραδοχή: Έστω ότι το τραπεζικό επιτόκιο είναι 8%, άρα κάθε μήνα θα έχουμε επιτόκιο 8%/12. Αυτή η πρόταση δεν είναι σωστή. Κανονικά θα πρέπει αρχικά να προσδιορίσουμε το τραπεζικό επιτόκιο (8% στην προκειμένη) πού αναφέρεται: σε χρόνο, σε εξάμηνο, σε μήνα, που? Συνήθως στις τράπεζες τα επιτόκια αναφέρονται σε εξάμηνο, δηλαδή κάθε έξι μήνες το κεφάλαιό μας τοκίζεται και ο τόκος προστίθεται σε αυτό. Έκανα κάτι πράξεις λοιπόν και διαπίστωσα πως η παραδοχή αυτή επιφέρει ένα μικρό (αμελητέο) σφάλμα. Όταν όμως το κεφάλαιο είναι της τάξης των δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ (όπως γίνεται και στην πραγματικότητα εάν θέλουμε να κατασκευάσουμε ένα σταθμό παραγωγής ΗΕ), τότε το σφάλμα είναι κάμποσες χιλιάδες ευρώ. Αυτό δεν μπορεί να αγνοηθεί φυσικά...
|
|
|
2548
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία ΙΙ / Re: ΒΙΒΛΙΑ Ενεργειακης ΙΙ
|
on: January 12, 2005, 11:58:11 am
|
Εγώ πάντως απ'ότι φαίνεται είμαι και πολύ γκαντέμης! Πήγα λίγο πριν τα Χριστούγεννα να πάρω τα βιβλία και μου είπε ο τυπάς εκεί πέρα ότι έχουν εξαντληθεί και τα δύο και από του χρόνου τώρα! Μας Δουλεύεις, του λέω! Αλλά απ' ότι φαίνεται δεν με δούλευε! Θα πάω και τώρα να κοιτάξω, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχουν έρθει
Οπότε, επειδή παίζει να μην έχουν κάποια παιδιά τα δύο βιβλία, μήπως γίνεται κύριε Παπαγιάννη να περιορίσετε την ύλη στον δεύτερο τόμο των βιβλίων που πήραμε πέρσι? Εκτώς αυτού θα ήταν καλύτερο να βγάζετε κάθε χρονιά την ύλη πριν από τα Χριστούγεννα, ώστε να ξέρουμε σε τι ακριβώς θα εξεταστούμε και να προετοιμαστούμε κατάλληλα. Να κάνουμε το πρόγραμμά του ο καθένας για το διάβασμα της εξεταστικής, επειδή όπως ξέρετε έχουμε και άλλα πολύ απαιτητικά μαθήματα, αρκετά περιορισμένο χρόνο και ούτω καθεξής...
|
|
|
2549
|
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Spice / Re: ICs (ολοκληρωμένα) στο Spice
|
on: January 12, 2005, 11:51:04 am
|
Φίλτατε Jason-X,
Η έκδοση του Spice από την εταιρεία Microsim, δηλαδή αυτή που δίνει το πανεπιστήμιο, είναι εντελώς χάλια! Εγώ κάνω όλες τις προσομοιώσεις μου με μία έκδοση του Spice από άλλη εταιρεία και δουλεύει περίφημα! Εκτώς αυτού, η έκδοση της Microsim είναι κλειδωμένη και δεν σου επιτρέπει να αναλύσεις κύκλωμα με άνω των 50 κόμβων, οπότε πρέπει να μπείς στον μπελά να κατεβάσεις το κράκ! Επίσης, η βιβλιοθήκη που χρησιμοποιεί η Microsim είναι πολύ περιορισμένη και δεν έχει τα απαραίτητα κυκλωματικά στοιχεία!
Γι'αυτούς τους λόγους: ΞΕΧΝΑ ΤO MICROSIM SPICE! Καλύτερα να κατεβάσεις ένα άλλο από το ίντερνετ και να κάνεις την δουλειά σου! Αυτό που κατέβασε ο φίλος μου είναι περίπου 30 ΜΒ, δηλαδή ένα βράδυ με dial-up σύνδεση! Καλή τύχη!
|
|
|
|
|