• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
January 21, 2021, 17:06:56 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
January 21, 2021, 17:06:56 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμ...
by Caterpillar
[Today at 16:57:44]

[Οπτικές επικοινωνίες] Πα...
by mfilip
[Today at 16:54:30]

[Η/Μ Πεδίο Ι] Γενικές απο...
by MajorTom
[Today at 16:31:07]

[Στοχαστικό] Λύσεις θεμάτ...
by Caterpillar
[Today at 16:24:29]

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡ...
by K
[Today at 16:18:10]

[Ασφάλεια] Ανακοινώσεις ...
by Numb3rs
[Today at 15:58:45]

[Κυκλώματα I] Παλιά θέματ...
by EalexE
[Today at 15:54:36]

[Θεωρία Δικτύων]Γενικές α...
by Sap
[Today at 15:51:51]

[Κυκλώματα ΙΙΙ] Γενικές α...
by manek
[Today at 15:20:30]

[Ασφάλεια] Παλιά θέματα -...
by Numb3rs
[Today at 15:16:15]

[ΑΣΗΕ] Απορίες στις ασκήσ...
by George_RT
[Today at 15:11:23]

[Ηλεκτρική Οικονομία] Πα...
by astasinos
[Today at 14:23:49]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by katerinap99
[Today at 14:12:11]

[ΣΑΕ Ι] Γενικές απορίες ...
by Caterpillar
[Today at 14:10:09]

[Ηλ. Μηχανές ΙΙ] Παλιά θέ...
by angeli
[Today at 14:01:30]
Στατιστικά
Members
Total Members: 8413
Latest: michales
Stats
Total Posts: 1356829
Total Topics: 28944
Online Today: 188
Online Ever: 901
(October 13, 2020, 15:39:09 pm)
Users Online
Users: 82
Guests: 76
Total: 158
Pignite
vgkogkogl
Xplicit
mpistela
thanasisfan
tsoxa
nitzou
TheKingInTheNorth
vdkaddas
dkoutsikakis
pougas
nchatzil
anasnout
migk
Orange
mavrparm
Emperor7
George_RT
Don
sotos_sta
trelogauros7
Just Me
cperdikis
pitoguro
DentalFloss
VforVoltage
nilatos
Μαύρη Μάμπα
chris873
phantomduck
Hadjicostas23
ErlangC
mprizakias
kostasx
papas1914
ppss
themis1223
softas
john-john
Caterpillar
famanatid
Smagikarp
mchatzipe
Φασολάκια με Πρόβειο
mfilip
tsomokos
lopodyths
spoun
frasiolas
agathinn
dimitricc
ane
Ξένια
ekatakis
toikonom
Iron-Heart
paschalidis
Boss Rob
Wibvious
Sdraf16
ktsiakou
Kyrisan
kopsinos
annaparask
EalexE
gmoustak
sotolagg
georgerizos
tharropoulos
chrisvobi
Εμφάνιση

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 36
1  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 10, 2011, 20:27:37 pm
Βασικά  αυτό δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα  μιας  και θα είναι ίσως ο Μαδεμλής.


Άλλη ερώτηση. 

H αντίσταση πέδηση μπαίνει πριν ανέμσα στο drive και στο κινητήρα;

Ειναι στο dc  ή  στο  AC  τμήμα;
2  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 10, 2011, 18:58:23 pm
Quote from: DotA_ftw on March 10, 2011, 18:45:01 pm
Quote from: asxetos on March 10, 2011, 18:29:59 pm
η ενεργεια που επιστρεφει ο κινητηρας στο ερ24 μου βγηκε περιπου το 1/3 της κινητικης ενεργειας
λογικο???
μια απ΄τα ίδια


Στην  κινητική  την ροπή αδράνειας του φορτίου την διαιρέσατε με i^2  ή  με  ι^2*n   ????
3  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 10, 2011, 17:50:17 pm
Quote from: asxetos on March 10, 2011, 17:48:46 pm
Quote from: kostantinosg on March 10, 2011, 17:42:14 pm
Η αντισταση στο 25 μας βγαινει 140Ω.Εσεις τι βγαλατε.Παντως στο φυλλαδιο δεν υπαρχουν τοσο μεγαλες αντιστασεις.Οποτε περνουμε περισσοτερες σε σειρα?Δε ξερω,εσεις τι βγαλατε?

εμας βγηκε 38Ω η αντισταση και  διαλεξαμε μια 44Ω που εχει τυποποιημενη τιμη.
αυτες οι αντιστασεις ειναι ανεξαρτητες απο το driver που διαλεξαμε σωστα?εμεις αυτο καταλαβαμε απο αυτο που γραφει gia to brake resistor

Πως  την υπολογίζετε  ρε  παιδιά;
4  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 10, 2011, 17:14:35 pm
Βασικά  υπάρχει  κάποιος  που  δεν  διαίρεσε  με  i^2  αλλά  ούτε  και  με  n*ι^2  ??????????

Όλοι  δηλαδή  ή  με  τον  ένα  ή  με  άλλο  τρόπο  ???????
5  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 10, 2011, 09:40:01 am
Στην επιλογή του drive  παίρνουμε ονομαστικό ρεύμα επί Τmax/Tn  που  δίνει ο κατασκευαστής σωστά;

Θα μπορούσαμε να επιλέξουμε μικρότερο κινητήρα ή μικρότερο drive ;

edit .  Επίσης στο 23 υπολογίζεται τη μέση τιμή ή την απόλυτη τιμή της μέση τιμής;
6  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 09, 2011, 11:39:45 am
Quote from: Anyparktos on March 08, 2011, 13:06:30 pm

Eίναι λάθος και συνέβη επειδή στον τύπο που δωσε ο kkostorp δεν έβαλες τη ροπή επιβράδυνσης αλλά τη ροπή στη σταθερή ταχύτητα.Δε το διευκρινιζει κιολας ο kkostorp ποια ειναι αυτη η Tm που δίνει εκεί.Εγώ έτσι το κανα πάντως κι έτσι πιστεύω ότι είναι: Συνολική ροπή επιβράδυνσης (για όλα) επι την μέγιστη ταχύτητα δια το 9,55 (που είναι το 60/2π πρακτικα).

Η ισχύς πέδηση όμως σου βγαίνει έτσι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που βρήκες στο 4 και σε εμένα βγαίνει μικρότερη από την ονομαστική του κινητήρα.

Μϊα άλη ερώτηση που έχω είναι η εξής. Αυτή η ισχύς δεν θα έπρεπε να είναι ίση με την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στο κινητήρα διά τον χρόνο επιβράδυνσης;

Τέλος πως υπολογίζουμε την αντίσταση πέδησης και πως την ισχύ πέδησης από το Psim;

Ευχασριστώ.


.
7  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 06, 2011, 15:51:16 pm
Quote from: takzago on March 05, 2011, 22:17:30 pm
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι.Έχω ψιλό - καταλήξει  σε κινητήρα 11 kW.
Το ερώτημα είναι να πάρω αλουμινίου ή cast iron?
Εκτός από την ΤN και την ΤS θα πρέπει να κοιτάξω και το efficiency για 3/4 Load όμως???

Εγώ πήρα αλουμινίου έτσι χωρίς επεξήγηση.

Νομίζω πως πρώτα κοιτάς PN μετά ΤN  και μετά TS/TN πρέπει να ικανοποιούνται και οι 3 προυποθέσεις.
Τώρα για το  3/4  που λες  δεν νομίζω αν και μη σε πάρω στο λαιμό μου. Πως θα τοτσεκάρεις όμως;
8  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 05, 2011, 20:43:25 pm
Quote from: Anyparktos on March 05, 2011, 20:36:52 pm
Οποτε θα προδιαγράψουμε τη ροπη επιτάχυνσης που πήραμε στο ερώτημα 10) με βάση το Ts ε?Γιατ με βάση αυτό μου βγαίνει κινητήρας 3πλάσιας και βάλε ισχύος απ'αυτή που υπολόγισα για το τμήμα Α) της εργασίας.

Μισό.
Εγώ ως ροπή επιτάχυνσης θεωρώ αυτό που θεωρείς κι εσύ χωρίς όμως τη συμμετοχή του Μload.
Όταν συμμετέχει η Μload στο τύπο τότε έχεις ροπή κατά τη φάση της επιτάχυνσης δηλαδή ροπή εκκίνησης.

Θεωρώ μετά από κουβέντα που είχα με άτομο που ξέρει 2-3 πράγματα παραπάνω πως αυτά που ζητάει ο Δημουλιάς σύμφων με του ςτύπους που έδωσε δεν
είναι σκέτες τις ροπές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης αλλά ουσιαστικά την ροπή κατά την επιτάχυνση δηλαδή την εκκίνησης και τη ροπή κατά την επιβράδυνση.


Έχοντας τώρα την ροπή εκκίνησης (αυτή που εσύ αν δεν κανω λάθος ονόμασες συνολική ροπή επιτάχυνσης σε άλλο Post) και έχοντας και το ΤΝ του κατασκευαστεί βρίσκεις λόγο Τs/ TN. Δεν είναι ππαράξενο να πας μια ή και 2 κλάσεις πάνω όσον αφορά την ισχύ  προκειμένου να βρεις κινητήρα που να ταιριάζει.


Προσωπική μου άποψη φυσικά όλα τα παραπάνω
9  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 05, 2011, 20:34:57 pm
Το Τs είναι σίγουρα η ροπή εκκίνησης.
Τώρα για το Τmax δεν ξέρω αν είναι η ανατροπής  ,  μάλλον ναι.
10  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 05, 2011, 20:01:40 pm
Σε ευχαροστώ για τις παρατηρήσεις . Απαντήσεις δίνονται με edit πάνω στο post για να μην γίνει χαμός.
Ότι βρίσκεις και εσύ και όποιος άλλος καλό κάνει κακό δεν κάνει!
11  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 05, 2011, 19:41:30 pm

Α ΜΕΡΟΣ


1) F=m*g*wf

2)
TL=F*R   όπου R= D/2          edit  μετά από διόρθωση του megapixel 

3)Pmotor = F*Vmax/nk        edit είναι το ίδιο με τον τύπο στη σελ. 14.

4) Tm = Pmotor/ωmotor   όπου ωmotor = Vmax*i/R όπου i η σχέση μετάδοσης

5)
n= 60*ωmotor/(2π)


Β  ΜΕΡΟΣ


6)
aL = α/R  όπου aL η γωνιακή επιτάχυνση της μάζας και α η γραμμική επιτάχυνση της μάζας
 
7)   JL = m*R^2

8) MBL = JL*aL
Αν θέλουμε να την ανάγουμε στις στροφές του κινητήρα έχουμε ΜΒL' = MBL/(nk*i)

9) Από διάγραμμα 3,3 με βάση την ισχύ του ερωτήματος 3 και τις στροφές του 5ου ερωτήματος βρίσκω Jmotor
Έπειτα MBmotor = Jmotor * am

10) H συνολική ροπή επιτάχυνσης είναι ΜΒ= ΜΒL' +MBmotor

Η συνολική ροπή κατά την φάση της επιτάχυνσης (ροπή εκκίνησης) είναι Μ1 = ΜΒ + Τm   όπου Τm η τιμή του ερωτήματος 4

11) H συνολική ροπή επιτβράδυνσης είναι Μbr= Μbr' +Mbrmotor = -  ΜΒ

Η συνολική ροπή κατά την φάση της επιβράδυνσης  (ροπή εκκίνησης) είναι Μ2 = - ΜΒ + Τm   όπου Τm η τιμή του ερωτήματος 4

12)   Επιλογή κινητήρα πρώτα με βάση την ισχύ . Μετά κοιτάμε ροπή και μετά Μ1/ΤΝ  όπου ΤΝ η ονομαστική ροπή.
      Κάθε φορά που δεν ικανοποιείται κάποιο κριτήριο πάμε σε κινητήρα μεγαλήτερης ισχύος κ.ο.κ

13)
Τb= Vmax/α

14)   FR= (m/2) * g * μ
     Fw = m*g*wF
     Fb= m*α
     Αν FR < Fw+Fb τότε ολισθαίνει  αλλιώς όχι      eidt  ή μήπως FR +Fw < Fb τότε ολισθαίνει  αλλιώς όχι  . Διόρθωση megapixel

     βεβαια κατά την ταπεινή μου άποψη ολίσθηση μπορεί να συμβεί μόνο στην εκκίνηση όπου νομίζω πως δεν υπαρχει η Fw αλλά  μάλλον
     ή αυτό που έγραψα αρχικά ή αυτό που είπε ο megapixel είναι το σωστό.


15)
  Pbr = Tm*n/9,55 σύμφωνα με τον τύπο που έδωσε ο Δημουλιάς αλλά αυτή η τιμή βγαίνει ίση με την Pm του ερωτήμτος 3.

16)

Σύμφωνα με τον τύπο που έδωσε ο Δημουλιάς Ι, motor,max =  I motor, n *Mmotor, max/ Mmotor, n  όπου ο λόγος Mmotor, max/ Mmotor, n δίνεται από τον κατασκευαστή.

Άρα κοιτάμε στα drive που λειτουργούν στα 400 V και έχουν ρεύμα μεγαλύτερο από το  Ι, motor,max ????


17)
Ξέρουμε Τb , Tv , Smax βρίσκουμε Sb και Sv  και μετά Τκ .

18) Προφίλ ροπής =  4  περιπτώσεις .
1η επιτάχυνση Μ=Μ1 για το Τb
2η σταθερή     Μ= Τm  για το Τκ
3η Μ=Μ2  για Τv
4η 0 για το υπόλοιπο.


19)  Μrms = RIZA( ( M1^2 * Tb + Tm^2*Tk + M2^2*Tv)/ ( Tb+Tk+Tv+Tp))  Αλλά βγαίνει μεγαλύτερη από την ονομαστικη του κινητήρα.


Γ ΜΕΡΟΣ


Για το αρχείο txt

Τa = Tb
To = Ta/2
fl = ωmotor /(2*π)
Τ1 = Τb+Tk
T2= Tb+Tk+Tv



ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΚΑΠΟΥ

Από εκεί και πέρα θέλω τα φώτα σας!!!!


12  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: March 04, 2011, 15:26:12 pm
Quote from: kostantinosg on March 04, 2011, 15:21:43 pm
Απο τη στιγμη που οι χρονοι επιβραδυνσης και εππιταχυνσης ειναι ισοι(βαση εκφωνησης) πως ειναι δυνατον οι ροπες επιταχυνσης και επιβραδυνσης να ειναι διαφορετικες???
Επίσης η τιμή της επιτάυνσης είναι ίση και αντίθετη με την τιμή της επιβράδυνσης.
Δεν ξέρω πως βγαίνει αυτό;

Ισχύς πέδησης μπορεί να μου πει κάποιος πως θα βρούμε; Οι τύποι που βλέπω εδώ ή που έδωσε ο δημουλιάς δεν μου φαίνονται σωστοί μιας και τα νούμερα βγαίνουν κάπως.....
13  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: February 27, 2011, 20:09:01 pm
Quote from: elen// on February 27, 2011, 18:18:26 pm

στον τυπο του βιβλιου σελ 14 για το Pk στην θεση της Fh  θα βαλουμε 0 η θα βαλουμε Fk= Fh???δηλαδη ο τυπος θα ειναι ετσι  (1/n)*2*Fk*wk*Vmax???ευχαριστω

Οπου βάρος θα έχεις την τιμή που σου δίνεi. Σύμφωνα με την εκφώνηση Fk +Fh = m ή Fk= m  και Fh= 0 .

Δηλαδή το 2*Fk δεν είναι σωστό κατα τη γνώμη μου αν πάρεις ως Fk το m
14  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: February 27, 2011, 20:02:49 pm
Quote from: warrior52 on February 27, 2011, 16:53:28 pm
Η γωνιακή επιτάχυνση του δρομέα του κινητήρα είναι η γωνιακή επιτάχυνση του τροχού επί την σχέση μετάδοσης?

Ναι.
15  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συστήματα Ηλεκτροκίνησης / Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011 on: February 26, 2011, 12:00:51 pm
Quote from: support on February 24, 2011, 17:25:39 pm
Νομίζω πως για την επιλογή κινητήρα θα έχουμε υπόψη και τη ροπή επιτάχυνσης.

Το θέμα είναι  πως την βρίσκουμε; Ρωτάω διότι από πράξεις που κάνω σύμφωνα με κάποια παραδείγματα μου βγαίνει 3,8
φορές πάνω από την ονομαστική του κινητήρα και δεν νομίζω κάποιος κινητήρας να μπορεί να υπερφορτωθεί τόσο πολύ.
Τουλάχιστον δεν υπάρχει τέτοιος στους κατάλογους.

Μπορεί κάποιος να μου δώσει 2-3  σχέσεις για να με βοηθήσουν για ροπή επιτάχυνσης και επιβράδυνσης;


Λοιπόν και εμένα μου βγαίνει μεγάλη η υπερφόρτωση και γενικά έχω κολήσει με ροπή επιτάχυνσης.
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει please ;;;;


Βασικά να μου πει πως βρήκε ροή επιτάχυνσης και επιβράδυνσης.
Σύμφωνα με το παράδειγμα των σημειώσεων πάω αλλά μου βγαίνουν περίεργα νούμερα γαμώτο.

Pages: [1] 2 3 ... 36
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...