|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
Pages: 1 ... 106 107 [108]
|
1606
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο.gr / Re: Απ: ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ;;;;
|
on: March 01, 2005, 02:01:51 am
|
αλλα δεν νομιζω οτι ποτε αυτο θα αλλαξει...παντα θα δημιουργουνται ομαδες...οποτε ολο κ καποια ομαδα θα εχει συγκεκριμενες αποψεις κ ιδεολογιες οποτε να το παλι το κομμα!! Τωρα αυτο που μπορει να γινει ειναι καποιος να περιορισει τη δραση τους...κ δεν εννοω σε ιδεες (αν κ μαλλον εχουν στερεψει κ αυτες απο μερους τους) Να συνεχίσω λίγο τη σκέψη του Ιάσωνα έτσι ώστε να προκύψει αυτό που πιστεύω: Κόμματα θα υπάρχουν πάντα γιατί πάντα θα δημιουργούνται ομάδες ανθρώπων που για διάφορους λόγους θα θέλουν να παρέμβουν στο πολιτικό γίγνεσθαι. Για μένα το σωστό κόμμα είναι αυτό που λειτουργεί από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή λειτουργεί σαν χωνευτήρι ιδεών και όχι σαν επιβολέας απόψεων. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι αρκεί να υπάρχει ένα μόνο κόμμα, υπάρχουν διάφορα κόμματα και το καθένα έχει γενικότερα τη δικιά του κοσμοθεωρία, αλλά ως εκεί. Θα πρέπει να βρει τη χρυσή τομή ώστε και να μην παρεκλίνει από την γενική κοσμοθεωρία του, αλλά και να δέχεται πολλές και καινούριες ιδέες. Ο λόγος που σήμερα τα κόμματα στερούνται από ιδέες είναι ακριβώς γιατί έχουν μια λειτουργία από πάνω προς τα κάτω (και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που ο κόσμος αδιαφορεί για την πολιτική (αλλά στο τέλος του ρχεται μπουμερανγκ)). Οπότε, πιστεύω ότι είναι μονόδρομος να αλλάξουν τα κόμματα και προσεγγίσουν την εικόνα ενός κόμματος με λειτουργία από κάτω προς τα πάνω. (νομίζω αυτή τη φορά ήμουν σχετικά σύντομος!! )
|
|
|
1607
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Απ: Παρέμβαση στη Γενική Συνέλευση
|
on: March 01, 2005, 01:43:49 am
|
Όταν λες να παρέμβουμε εννοείς να μπούμε και να μιλήσουμε για πολύ φοιτητικά θέματα? Αν εννοείς αυτό τότε μπορούμε να μπούμε στη λίστα των ομιλητών που είναι μετά τις παρατάξεις και να καταθέσουμε ψήφισμα αν θέλουμε η Γενική Συνέλευση να αποφανθεί για μια πρόταση που καταθέτουμε. Αν εννοείς να παρέμβουμε στην όλη συζήτηση για την εκπαίδευση που έχει ένα πιο έντονο πολιτικό χρώμα (που για μένα και αυτό έχει νόημα και καλό είναι να γίνει) μπορούμε να το κάνουμε με τους ίδιους τρόπους που προαναφέρθηκαν και επίσης με ερωτήσεις προς τους ομιλητές & παρατάξεις. Εποικοδομητικές ερωτήσεις του στυλ "Τι εννοείς με το Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση;" ή "Πώς πιστεύεις ότι πρέπει να γίνεται η έρευνα και το μάθημα στη σχολή μας" καλό είναι να αρχίσουν να εμπλουτίζουν τη Γενική Συνέλευση (γιατί μέχρι στιγμής κυριαρχούν οι συνδικαλιστικές ερωτήσεις τύπου "Έσυ δεν είσαι αυτός που πλάκωσε στο ξύλο εκείνους;" κτλ...) Πάντως, γενικά πιστεύω ότι η δομή της συνέλευσης έχει ένα πρόβλημα: Θεωρώ απαράδεκτο να περιμένεις να τοποθετηθούν 7-8 παρατάξεις και μετά να δίνεται το δικαίωμα στον καθέναν να τοποθετηθεί. Επίσης, όπως και να χει το να πάει καλά η Γενική Συνέλευση επαφίεται και στην καλή θέληση του καθενός και τους γνωστούς κάφρους που αντί ερωτήσεων θα κάνουν τοποθετήσεις ή εν πάσει περιπτώσει θα μιλάνε όλη την ώρα δυστυχώς δεν θα τους ξεφορτωθούμε. Όποτε η ουσιαστική διαδικασία θα γίνεται στις συνελεύσεις ετών και στους άλλους ανοιχτούς χώρους διαλόγου που θα χτίσουμε (πχ. forum) και από κει και πέρα στη Γενική Συνέλευση κάνουμε ό,τι μπορούμε. Καλή φάση θα ήταν να βγάζαμε ένα κειμενάκι που θα παρακινούσε πολλούς φοιτητές στην επόμενη Γενική Συνέλευση να συμμετάσχουν με τοποθετήσεις, ερωτήσεις κτλ. γιατί η Συνέλευση είναι του ΣΥΛΛΟΓΟΥ και όχι κάποιων συγκεκριμένων συνδικαλιστών που μιλούν συνέχεια. Αυτά!
|
|
|
1609
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Βιβλιοθήκη - Νησίδες Υπολογιστών / Συγκρότηση Επιτροπών Τομέων & Νησίδες Η/Υ!
|
on: February 27, 2005, 22:29:49 pm
|
Με βάση τη συζήτηση που έγινε το Σάββατο και το ψήφισμα που κατέθηκε στη Γενική Συνέλευση: Ανοιχτή Συζήτηση Φοιτητών ΤΗΜΜΥ Τρίτη 8/3/2005 ώρα 18.00 Αίθουσα 1 Ηλεκτρολόγων Με θέματα: 1) Νησίδες Η/Υ 2) Συγκρότηση Επιτροπών Τομέων Η συζήτηση γίνεται με πρωτοβουλία της επιτροπής 3ου Έτους και απευθύνεται σε όλα τα έτη. Στο τέλος θα συνταχθεί κείμενο με τις προτάσεις μας για τις νησίδες Η/Υ και θα κατατεθεί στον πρόεδρο του τμήματος κ. Ντοκόπουλο καθώς και στην συνέλευση των καθηγητών. Οπότε μαζευόμαστε τότε και τα συζητάμε, μιας και το Σάββατο δεν μπόρεσε να ρθει πολύς κόσμος. Έχει βγει και αφίσα, θα κυκλοφορήσει από αύριο! Θα θελα να πω 2 πράγματα με αφορμή τον προβληματισμό για το αν θα μπορούσαν οι επιτροπές έτους να καθοδηγηθούν κομματικά που τέθηκε στο topic "Αλλαγή της Συνέλευσης Τμήματος" και με αφορμή την ερώτηση του Aurelius προς εμένα αν έχω κάποια ιδέα περί αυτού: Κατ'αρχάς μια απορία που έχω: Aurelius πώς σε λένε στην πραγματικότητα?? (ξέρεις, είναι η φάση που μιλάμε στο forum και δεν γνωριζόμαστε!) Η επιτροπή 3ου έτους ξεκίνησε ως εξής: Ήταν ιδέα μιας πάρεας 4-5 ατόμων κάπου στην αρχή του 2ου μας εξαμήνου. Δεν ήταν ιδέα μιας παράταξης. Αυτό που συνέβει ήταν ότι αυτή η παρέα δεν κινήθηκε πολύ έντονα για να κοινοποιήσει σε όλο το έτος τις σκέψεις της (ξέρετε, ντροπές κτλ..) και τελικά κάποια μέρα έβγαλε η ΠΚΣ ένα κάλεσμα για δημιουργία Επιτροπής Έτους που κοινοποιήθηκε σε όλους. Για μένα αυτό λειτούργησε αρνητικά γιατί υπήρχε έντονα η προκατάληψη ότι αυτή η προσπάθεια ήταν καπελωμένη από την ΠΚΣ (και όσους ήμασταν στην επιτροπή έτους μας θεωρούσαν κνίτες), αλλά την κύρια ευθύνη πιστεύω την έχει η παρέα (και γω μέσα, αφού ήμουν και γω στην παρέα) η οποία δεν γνωστοποίησε έγκαιρα την ιδέα της. Στην πορεία όμως λόγω της δράσης των μελών της η επιτροπή έτους έσπασε κάθε υπόνοια ότι είναι καπελωμένη και έγινε αυτή που είναι τώρα. Αυτό που θέλω να πω με όλα αυτά είναι: Πάντα υπάρχει τρόπος για μια παράταξη να χώσει μέσα σε τέτοιες προσπάθειες ανθρώπους που θα προσπαθήσουν να περάσουν γραμμή. Και δεν υπάρχει πιο πρόσφορο έδαφος για κάτι τέτοιο, αν όλοι δούμε αυτην την προσπάθεια εξ' αρχής με κακό μάτι και δεν συμμετάσχουμε. Η ανακοίνωση λέει ότι έχουμε ΑΝΟΙΧΤΗ συζήτηση για τη δημιουργία επιτροπών τομέων, που σημαίνει ότι ο καθένας, μα πραγματικά ο καθένας, μπορει να εκφράσει την άποψή του και να βγει μια απόφαση συλλογικά. Τώρα, αν σε αυτήν τη συζήτηση έρθουν μόνο άτομα από μια παράταξη, ε, τότε προφανώς όλοι ξέρουμε τι θα γίνει, άλλα την κύρια ευθύνη θα την έχουν όσοι δεν ήρθαν. Ο λόγος που η Επιτροπή του ΄Ετους μας δεν καπελώθηκε από κανέναν ήταν γιατί αρνηθήκαμε να μπούμε σε μια στείρα αντιπαράθεση με κάποια παράταξη με την αιτιολογία ότι καπελώνει μια προσπάθεια. Μπήκαμε μέσα σ'αυτήν την προσπάθεια και τελικά προέκυψε η σημερινή Επιτροπή 3ου Έτους. (Γι'αυτό διαφωνώ και με λογικές τους στυλ να σηκωθούμε και να φύγουμε από το Σύλογο. Προτείνω να παρεμβαίνουμε στη Γενική Συνέλευση Συλλόγου, μπορούμε να το συζητήσουμε σε άλλο topic πώς). Μετά τη συζήτηση της Τρίτης 8/3 θεωρώ σκόπιμο να βγάλουμε αμέσως κάποιο υλικό-ανακοίνωση που να καλεί τους συμφοιτητές μας να συμμετάσχουν στις επιτροπές και στις συνελεύσεις τομέων και ετών, έτσι ώστε να μαστε εμείς οι πρώτοι που θα το υποκινήσουν και όχι κάποια παράταξη (η εμπειρία έχει δείξει ότι αμέσως κάποιοι θα μας πουν ότι δεν έχουμε την έγκριση του Δ.Σ. και αυτό που κάνουμε δεν εγκρίνεται από το Σύλλογο. Θα τους αγνοήσουμε. Ο λόγος που θα το πούνε είναι έτσι ώστε να το εγκρίνουν από το Δ.Σ. και να είναι αυτοί οι πρώτοι που θα το υποκινήσουν. Εμείς θα μοιράσουμε το υλικό μας και να κάνουν Δ.Σ. το συντομότερο δυνατόν για να το εγκρίνουν. Από κει και πέρα μπορεί η κάθε παράταξη να βγάλει την ανακοίνωση της, αφού βέβαια θα έχει προηγηθεί η δικιά μας). 2) Προσωπικά αρνούμαι την λογική ότι ο Σύλλογος μας χωρίζεται σε αυτούς που είναι στις παρατάξεις και ενδιαφέρονται για το Σύλλογο και σε αυτούς που δεν ενδιαφέρονται. Και ότι οι δεύτεροι ζητάνε από τους δήθεν αξιώτερους πρώτους να τους λύσουν τα προβλήματα με αντάλλαγμα την ψήφο στις εκλογές. Η αρμοδιότητα της επίλυσης των φοιτητικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε δεν χαρίζεται σε κανέναν. Είναι ζήτημα που το αναλαμβάνουμε ΕΜΕΙΣ για ΕΜΑΣ. Αυτό γίνεται με τις συνέλευσεις και τις επιτροπές ετών, όπου ο καθένας τοποθετείται ως Χρήστος, Ανδρέας κτλ. και όχι ως παράταξη. Έτσι, διαφωνώ με τη δημιουργία μιας ανεξάρτητης παράταξης που θα κατεβαίνει στις εκλογές και θα λύνει τα πολύ φοιτητικά προβλήματα. Ο ρόλος των φοιτητικών παρατάξεων για μένα είναι να θέτουν ζητήματα που αφορούν την εκπαίδευση, νόμους κτλ., με άλλα λόγια να δίνουν το ερέθισμα στον καθένα μας να ψάχνει και άλλα ευρύτερα ζητήματα πέραν των πολύ φοιτητικών (χωρίς βέβαια να πηγαίνουν πίσω τα φοιτικά ζητήματα). Τώρα το πώς γίνεται αυτό είναι μια άλλα συζήτηση, μέρος της οποίας έγινε στο topic "Αλλαγή της Συνέλευσης Τμήματος". Edited by Moderator: Μετατροπή τίτλου σε πεζά γράμματα.
|
|
|
1611
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
|
on: February 25, 2005, 02:38:59 am
|
Ειλικρινά διαβάζω έκπληκτος τα όσα γράφτηκαν για αυτό το topic και εχω συγκινηθεί πάρα πολύ..!Γιατί έχω προβληματιστεί πολυ γι'αυτό το θέμα και σε μια περίοδο που είχα σχεδόν πειστεί ότι κανέναν δεν τον ενδιαφέρει η κατάσταση του συλλόγου, βλέπω αυτό το topic και ξανα-αισιοδοξώ! Συμμετέχω στην επιτροπή 3ου έτους και είμαι και στη συλλογικότητα-σχήμα Groupo Roso (δεν βρίσκω κανέναν λόγο να το κρύψω και δεν συμφωνώ καθόλου με όσους βλέποντας την απαράδεκτη δράση κάποιων παρατάξεων θεωρούν ότι η διέξοδος είναι η απολιτίκ στάση και η δημιουργία απολιτίκ παρατάξεων). Θέλω να γράψω πολλά από όσα έχουν δει τα μάτια μου για την κομματική προπαγάνδα, έχω πολλά να αναφέρω αλλά είναι περίπου ένα κείμενο 3 σελίδων και δεν έχω το χρόνο να τα πω τώρα, θα το κάνω όμως σε κάποια φάση. Γενικά πάντως οι απόψεις μου συνοψίζονται στα εξής: Τα πάντα είναι πολιτική. Και αυτό που κάνουμε ως τρίτο έτος είναι πολιτική, ανεξάρτητα αν ασχολούμαστε προτίστως με ζητήματα πολύ φοιτητικά. Γιατί προβάλει την αυτοοργάνωση και τη συμμετοχή όλων με την αυθεντική (και όχι καθορισμένη από πριν) άποψή τους. Ας σκεφτούμε λίγο Ιάσωνα πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα στην κοινωνία μας αν το ίδιο συνέβαινε σε όλους τους τομείς της πολιτικής. Γιατί η πολιτική σήμερα πάσχει από έλλειψη ιδεών λόγω ακριβώς της μη συμμετοχής. Επειδή όλοι όσοι έχουμε κάποιους προβληματισμούς τους κρατάμε μέσα μας και αφήνουμε τελικά να δρουν οι κάφροι και οι κολλημένοι δήθεν αντιπρόσωποι μας κάνοντας έτσι το χώρο της πολιτικής έναν βούρκο. Σε ό,τι αφορά το θέμα της Γενικής Συνέλευσης Συλλόγου (έτσι είναι το σωστό όνομα, Συνέλευση Τμήματος είναι η συνέλευση των καθηγητών), δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τους κολλημένους με τις κομματικές τους γραμμές και τους κάφρους να σκάσουν. Θα ήταν φασιστικό. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να φτιάξουμε συλλογικότητες οι οποίες θα παρεμβαίνουν στη συνέλευση και θα καταθέτουν προτάσεις. Νομίζω με μια καλούτσικη εκστρατεία αυτές οι συλλογικότητες θα μπορούν να κινητοποιήσουν πολύ κόσμο για να ρθει στη συνέλευση να στηρίξει τις προτάσεις τους. Άλλωστε, να σας πω και κάτι άλλο: Για μένα η μεγάλη ηληθιότητα της Γενικής Συνέλευσης δεν είναι ότι μιλάνε μονίμως οι ίδιοι και οι ίδιοι (ειδικά αυτός ο Κατσάνος από την ΠΚΣ είναι το κάτι άλλο...) και ότι εκ των προτέρων ξέρεις ποιό πλαίσιο θα ψηφιστεί και ποιοί θα ψηφίσουν τι (έλλειψη άμεσης διαμόρφωσης γνώμης την ίδια ώρα της συνέλευσης=θάνατος της συνέλευσης). Άντε και ψηφίστηκε το πλαίσιο της ΠΚΣ. Πόσοι θα τρέξουν για να το υλοποιήσουν; Ε, εγώ σας λέω πολύ λίγοι, γιατί τόσοι θα ναι αυτοί που θα τους εκφράζει. Από τη στιγμή που το πλαίσιο έρχεται από το κομματικό επιτελείο και όχι από μια συζήτηση, ζύμωση και γόνιμη αντιπαράθεση μεταξύ των φοιτητών, επόμενο είναι κανείς να μη βλέπει τον εαυτό του μέσα σ' αυτό το πλαίσιο. Πόσες φορές αποφασίστηκε στη Γενική Συνέλεσυη να λειτουργούν ομαλά οι νησίδες Η/Υ; Και πόσες φορές τις είδαμε όλοι να λειτουργούν; Βέβαια, κάποιοι εξακολουθούν να μας λένε ότι η απόφαση ήταν "αγωνιστική"... Ελπίζω πάντως ότι με την προτοβουλία που πήραμε ως 3ο έτος τα πράγματα αυτά δεν θα μείνουν στα λόγια άλλα θα περάσουν στην πράξη. Μετά τη Γενική Συνέλευση, το απόγευμα πήγα στην ανοικτή συζήτηση για τον Ενεργειακό τομέα με συμμετοχή φοιτητών-μεταπτυχιακών-καθηγητών. Ήταν ο ορισμός της ειλικρινούς, αληθινής και ανοικτής συζήτησης! Συζητήσαμε και το θέμα των νησίδων, έχουμε υποστήριξη από καθηγητές (ο κ. Παπαγιάννης έριξε και την ιδέα να προτείνουμε να μπουν πρίζες για όσους έχουν laptop και θέλουν να τους συνδέσουν) και πιστεύω ότι το ζήτημα θα λυθει! Όσο για τα πολιτικά ζητήματα της συνέλευσης: Πιστεύω πρέπει να συζητιούνται στη Γενική Συνέλευση (χωρίς βέβαια να πηγαίνουν πίσω τη συζήτηση για τα φοιτητικά θέματα) γιατί το πώς είναι και πώς θα είναι η εκπαίδευση και τα πτυχία μας αφορά εμάς άμεσα και είναι πολιτικό-κοινωνικό ζήτημα. Απλά θεωρώ ότι πρέπει να γίνεται μια ουσιαστική πολιτική συζήτηση με αμοιβαίο σεβασμό στις απόψεις του καθενός όπου θα δίνεται η ευκαιρία στον κάθε φοιτητή να δεί και να ενημερωθεί για τα νομοσχέδια και τις εξελίξεις και μετά να τοποθετηθεί όπως εκείνος πιστεύει. Δεν υπάρχουν Δεξιοί και Αριστεροί, ΔΑΠίτες και αριστεροί. Υπάρχουν αυτοί που βλέπουν τους ανθρώπους μόνο σας οικονομικές μονάδες και αυτοί που θεωρούν ότι σ'αυτήν την κοινωνία υπάρχουν και οι ηθικές αξίες. Και στη συνέχεια μέσα σ'αυτούς υπάρχουν διάφορες αναλύσεις για το πώς φτιάχνεις έναν καλύτερο κόσμο. Αλλά η περιχαράκωση και η ταμπελοποίηση του στυλ "οι ΔΑΠίτες και οι αριστεροί" αφορά μόνο τους κολλημένους που έχουν μια συγκεκριμένη άποψη και δεν πρόκειται να την αλλάξουν ποτέ. Είναι λάθος που πολλοί άνθρωποι που έχουν κάποιους προβληματισμούς δεν ασχολούνται με την πολιτική επειδή θεωρούν ότι αυτή είναι το τσιφλίκι των συγκεκριμένων παρατάξεων, γιατί έτσι δίνουν την αφορμή στον κάθε κάφρο να διαλύσει τη Γενική Συνέλευση.
|
|
|
1612
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
|
on: February 23, 2005, 01:24:34 am
|
Γεια χαρά και από μένα! Ιάσωνα αντιλήφθηκα ότι το πνεύμα σου με κάλεσε στο post σου, οπότε με την ευκαιρία να επισημάνω 3 πράγματα για τη σημερινή συνέλευση.
1) Η φάση με τις προαιρετικές εργασίες ΔΕΝ γίνεται μόνο για το βαθμό. Ουσιαστικά, αυτό που ζητάμε είναι προαιρετικές εργασίες που θα συνδέουν τα θεωρητικά μαθήματα που κάνουμε με την πραγματικότητα (άλλωστε μηχανικοί είμαστε και όχι μαθηματικοί ή φυσικοί) και επιπλέον θα είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτυχθεί μια συνεργασία μεταξύ φοιτητών και καθηγητών, αλλά και φοιτητών μεταξύ τους (προτείναμε οι εργασίες να γίνονται σε ομάδες των 3 ατόμων, αλλά φυσικά αναμένεται να αναπτυχθεί και μια ευρύτερη συνεργασία!). Με άλλα λόγια η πρόταση αυτή κινείται στη λόγικη της βελτίωσης των σπουδών μας λαμβάνοντας υπόψην ότι είμαστε μηχανικοί και άρα η επαφή με την πραγματικότητα και η συνεργασία είναι απαραίτητα στοιχεία.Η σημασία του βαθμολογικού κινήτρου είναι να υπάρχει μια μεγαλύτερη λογική κατά την εξέταση κάποιου. Για έναν φοιτητή που θα χει ασχοληθεί με το μάθημα και θα χει κάνει την εργασία και θα του συμβεί κάποια ατυχία στις εξετάσεις δεν θα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κοπεί στις εξετάσεις.
2) Το θέμα των απαλλακτικών εργασιών τέθηκε στη συνέλευση από έναν συνάδελφο, αλλά τελικά το αφήσαμε, προτιμήσαμε τις προαιρετικές εργασίες, μάλλον ως κάτι πιο εφικτό. Πάντως, σίγουρα θέματα υπάρχουν πολλά ακόμα και δεν λύνονται σε μια μόνο συνέλευση. Θα δούμε τώρα τι θα γίνει με τις προαιρετικές εργασίες και βλέπουμε...(θα πάμε κείμενο-πρόταση στους αρμόδιους καθηγητές και θα διεκδικήσουμε και μέσα στα μαθήματα να υλοποιηθούν αυτά που ζητάμε). Συνέλευση έτους (ή και τομέων) θα ξανακάνουμε!
3) Το ζήτημα του ν+3 δεν το λήξαμε. Η πρόταση για το 2ν+6 ήταν μια ιδέα που κατατέθηκε από έναν συνάδελφο. Στόχος είναι μέσα στο forum, στο ταμπλό του έτους μας (το χρωματιστό που είναι ανάμεσα στις αίθουσες 1 και 3) και στην επόμενη συνέλευση έτους να γίνει μια καλή συζήτηση, έτσι ώστε να καταλήξουμε σε μια συγκεκριμένη πρόταση. Το ίδιο ισχύει και για το θέμα του να μπορούμε να δίνουμε τα μαθήματα ξανά το Σεπτέμβρη για καλύτερο βαθμό. Όσον αφορά τα ζητήματα του να λειτουργούν επαρκώς οι νησίδες και η βιβλιοθήκη, αυτά είναι αποφάσεις τις συνέλευσης έτους (ε, βασικά είναι λίγο απίθανο να διαφωνούσε κάποιος) και το ζήτημα τώρα είναι το να τα διεκδικήσουμε. Υποθέτω ότι θα γίνει μια ομάδα φοιτητων που θα το ψάξει το θέμα και βέβαια θα γίνουν και οι ανάλογες παραστάσεις διαμαρτυρίας αν βλέπουμε ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί.
Πολλά ζητήματα δεν αφορούν μόνο ένα έτος, αλλά ολόκληρο το σύλλογο. Ως τρίτο έτος πήραμε την πρωτοβουλία να κάνουμε συνέλευση με αυτά τα θέματα και ευελπιστούμε σε μια συνεργασία και με τα άλλα έτη (άλλωστε στη συνέλευσή μας μίλησαν και 2 παιδιά από μεγαλύτερο έτος). Και κάτι ακόμα: τα θέματα δεν μπήκαν εξ' αρχής (με εξαίρεση το θέμα των εργασιών), ούτε τα έβαλαν 2-3 άτομα, αλλά ο καθένας έβαζε το δικό του θέμα-προβληματισμό. Το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγουν ανακοινώσεις που θα βάλουν τις αποφάσεις τις συνέλευσης σε χρονοδιάγραμμα δράσης, έτσι ώστε να υλοποιηθούν, καλώντας παράλληλα και τα άλλα έτη να βοηθήσουν. Επίσης, θα προσδιοριστούν οι ανοιχτοί χώροι διαλόγου (πχ. forum) όπου ο καθένας θα μπορεί να βάλει το δικό του θέμα-προβληματισμό για την επόμενη συνέλευση έτους. Καλή φάση θα ήταν να γίνουν συνελεύσεις και στα άλλα έτη.
|
|
|
1613
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 3ου ΕΤΟΥΣ!
|
on: February 20, 2005, 18:24:34 pm
|
Την Τρίτη 22/2 στις 1 στην αίθουσα 3 θα γίνει συνέλευση 3ου έτους (και οι 3 τομείς)! Το μάθημα "Αρχιτεκτονική Υπολογιστών" δεν θα γίνει εκείνη την ώρα. Το θέμα της συνέλευσης είναι: "Προτάσεις για τη βελτίωση του τρόπου εξέτασης και διδασκαλίας των μαθημάτων" (πχ. προαιρετικές εργασίες που έχουν μια καλή σύνδεση με την καθημερινότητα, σεμινάρια, εκπαιδευτικές εκδρομές, εκθέσεις και γενικά ό,τι ιδέα έχει ο καθένας για μεγαλύτερη εμβάθυνση στο αντικείμενό μας). Οι αποφάσεις της συνέλευσης θα συγκεντρωθούν σε ένα ή σε πολλά κείμενα τα οποία θα κατατεθούν στους καθηγητές ως προτάσεις του έτους μας (και βέβαια δεν θα μείνουμε εκεί αλλά θα διεκδικήσουμε την υλοποίησή τους)! Είναι σημαντική η παρουσία όσων γίνεται περισσότερων φοιτητών του 3ου ετους και φυσικά όσων έχουν το οποιοδήποτε παράπονο ή τον οποιοδήποτε προβληματισμό για τη σχολή (αν θα θελαν και φοιτητές από άλλα έτη να συμμετάσχουν να μας πουν και καμιά ιδέα είναι ευπρόσδεκτοι αφού η συνέλευση είναι ανοικτή και κάποια ζητήματα αντιμετωπίζονται με τη συνεργασία μεταξύ των ετών) Είναι μια καλή ευκαιρία να πιέσουμε για κάποιες αλλαγές που όλοι θα θέλαμε!
|
|
|
1614
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Φυσική ΙΙ / Re: ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ (2004-2005)
|
on: February 12, 2005, 01:08:44 am
|
Mia apli erwtisi stin grammateia arkei gia na fygei i avevaiotita. Egw pantws ap'oti thymamai i Soula eixe pei oti oi palioi tha dinoun me vasi to palio programma kai elege oti exei frikarei giati auti tha doulevei me 2 programmata (to palio kai to neo). Pantws ena kalo erwtima einai poso kairo oi palioi tha pigainoun me to palio programma, dil. pote tha arxisei na yparxei mono to neo programma?
|
|
|
1616
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Προτάσεις για αλλάγή της εξεταστικής
|
on: January 09, 2005, 21:22:49 pm
|
Geia sas paidia kai apo mena! Eimai sto trito etos kai tha ithela na pw kapoia pragmata mipws kai voithisw oso mporw! To etos mas exei epitropi etous kai genika ginontai kiniseis gia na diekdikisoume organwmena kapoia pragmata gia mas! Perisi gia tin eksetastiki tou Iouniou eixame kanei syneleusi etous, opou kai apofasisame na kanoume 2 allages. I mia egine, i alli den epeteuxthei logw ksafnikis allagis tou programmatos tis eksetastikis eksaitias twn Euroeklogwn. Genika afta pou tha ithela na episimanw einai: -Kante mia sineleusi etous gia na to sizitisete to thema kai na kataliksete se mia apofasi tin opoia tha proothisete syllogika (kai oxi 3-5 atoma mono). Epi ti eukairia mporeite na sizitisete kai to thema na organwtheite kalytera san etos. -Allages stin eksetastiki ginontai mono an tis kinigisete kana mina nwritera. Kai genika einai ena thema pou thelei ypomoni giati prepei na synnenoitheite me grammateia (i opoia mporei na ferei antiriseis) kai me tous armodious kathigites (oi opoioi mporei na leipoun kapoies meres) kai vevai to flegon thema na vreite aithouses (koitakste ta programmata tis eksetastikis kai twn allwn etwn, opws episis kai allwn tmimatwn tis Polytexnikis) (γενικα μπορει να τυχει κανα κενο μεσα στην εξεταστικη, σε μας ειχε τυχει, αλλα τις περισσοτερες φορες τα κενα είναι στο τελος της εξεταστικης) kai na vroun oi armodioi kathigites epitirites. -Genika einai pio eukolo na kanete amoivaia allagi 2 mathimatwn, para na metaferete kapoio mathima allou. -Sxetika me to aplwma tis eksetastikis gia olo to Flevari, auto pou tha sas poun (giati kati tetoio eixame prospathisei kai meis) einai oti etsi tha arxisei pio arga to therino examino kai tha yparxei provlima gia na vgei i yliι.. Pantws to thema tou aplwmatos tis eksetastikis xrizei antimetwpisis apo ola ta eti. Kai tha thelame ws etos na synergastoume kai me ta alla eti kai na kanoume pragmata mazi! Opoiadipote episimansi mporeite na tin kollate sto tamplo mas (to zografismeno) pou einai anamesa stis aithouses 3 kai 1, kai ama thelete elate kai stis anoiktes sizitiseis pou kanoume (vgainei afisaki kathe fora panw sto tamplo)!
|
|
|
|
|