|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
Show Posts
|
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10
|
108
|
Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Re: Επίπεδο κατανόησης κυκλωμάτων
|
on: June 23, 2021, 21:29:29 pm
|
Η σχολή σου δίνει το ερέθισμα και τις βασικές γνώσεις για να προχωρήσεις παρακάτω. Ειδικά από το 1ο έτος είναι λογικό να μην έχεις εμβαθύνει πολύ. Τα Κ2 είναι πολύ βασικό μάθημα και ο Ζάχαρης είναι .... ο Ζάχαρης. Θα μάθεις πολλά. Πάρε αυτή τη γνώση και ψάξου μόνος σου. Τι τομέα σκέφτεσαι να ακολουθήσεις(αν έχεις αποφασίσει, που δεν νομίζω);
Ναι, αυτό το έχω καταλάβει, απλά αναρωτιόμουν αν θα ήταν πιο συνετό να περιμένω να μάθω κάποια πράγματα ακόμα πριν ξεκινήσω να ψάχνω μόνος. Για ηλεκτρονική με βλέπω, αλλά σίγουρα δεν έχω αποφασίσει, μια τάση πιο πολύ έχω. Ξέρω ότι σίγουρα δεν θα διαλέξω Ενέργεια Αμα δεν ασχοληθείς και μόνος σου δε θα μάθεις τίποτα γενικά στη σχολή όπως και σε όλες τις σχολές, εννοώντας ότι θα τα ξεχάσεις με τον καιρό. Διάλεξε κάποιο αντικείμενο που σου αρέσει και δώσε πόνο σε αυτό.
Όπως είπα και πιο πάνω, το ψιλοκατάλαβα, απλά δεν θέλω να αρχίσω να ψάχνω και να μην καταλαβαίνω τίποτα, επειδή θα μου λείπουν βασικές γνώσεις
|
|
|
109
|
Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Re: Επίπεδο κατανόησης κυκλωμάτων
|
on: June 23, 2021, 20:54:45 pm
|
Τα κυκλώματα ΙΙ είναι δυνατό μάθημα, , οι ασκήσεις με τον Ζάχαρη είναι το καλύτερο μάθημα που έχω κάνει αυτά τα χρόνια που είμαι στην σχολή, αλλά εκεί δεν κάνεις ενισχυτές, τρανζίστορ κλπ.
Αν σου αρέσει το αντικείμενο ξεκίνα να ασχολήσε με ενισχυτές κλπ, αν δεν ασχοληθείς από μόνος σου δεν θα μάθεις. Ή αλλιώς περιμένεις να ξεκινήσει η ηλεκτρονική Ι, να σου κάνουν λίγο τα βασικά (μην περιμένεις και πολλά) για τα τρανζίστορ αλλά μετά θέλει πάλι προσωπική ενασχόληση γιατί με τα μαθήματα της σχολής δεν... Γενικά υπάρχει πρόβλημα με το hardware στην σχολή μας. Αυτά έχω να σου πω, αν και δεν έχω βγάλει την σχολή για να έχω ολοκληρωμένη άποψη.
Χμμ, μάλιστα, αυτό που "φοβόμουν". Οπότε θα πρέπει να ξεκινήσω να ψάχνομαι
|
|
|
110
|
Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Επίπεδο κατανόησης κυκλωμάτων
|
on: June 23, 2021, 20:26:07 pm
|
Γενικά μέσα στην σχολή, μέχρι τι επίπεδο κατανόησης κυκλωμάτων θα φτάσουμε μέσα στο επόμενο έτος (τώρα τελειώσα το 1ο); Πχ κοιτώντας ένα διάγραμμα ενισχυτή, ή ακόμα και dac, θα φτάσω σε σημείο να μπορώ να κατανοήσω την λογική του κυκλώματος, και γιατί κάθε component είναι εκεί; Γιατί αναρωτιέμαι αν αξίζει να περιμένω λίγο ακόμα, πχ Ηλεκτρικά κυκλώματα ΙΙ και Ηλεκτρονική Ι, ή και Ηλεκτρονική ΙΙ, για να έρθω σε επαφή με περισσότερες έννοιες, για να ξεκινήσω να έχω επαφή; Προς το παρόν, μόνο πολύ απλά σχεδιαγράμματα μπορώ να ακολουθήσω, που και πάλι δεν ξέρω τον ρόλο κάθε στοιχείου, απλά τα κατασκευάζω σχεδόν τυφλά, για να κάνω την δουλειά μου.
Υ.Γ. Ελπίζω να βρίσκομαι στο σωστό μέρος του forum
|
|
|
112
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Η γωνιά του παιδιού / Re: Στοά του ΣΔΟΚ
|
on: June 08, 2021, 19:23:23 pm
|
Νέα ανακοίνωση του Σδοκ:
ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥς ΒΑΘΜΟΥΣ
.
... Οι φοιτητές της εξέτασης αντέγραψαν
μια λύση από έναν χώρο στο ε-ΤΗΜΜΥ
στο οποίο αποθηκεύουν τα παλιά θέματα
εξετάσεων.
.
... Το θέμα για το 10 αφορούσε ένα θέμα
του Σεπτ. 2020.
Το έβαλα σκόπιμα, ώστε να περνούσαν το
μάθημα όλοι οι φοιτητές.
.
... Όμως τότε, το 2020, το θέμα είχε δοθεί
για πρώτη φορά. Και επομένως,
μια λύση χωρίς τους χρονισμούς
να βαθμολογήθηκε με άριστα,
καθώς η δυσκολία της γενικής λύσης ήταν
ήδη μεγάλη.
Τώρα όμως, με έτοιμη την γενική λύση
δεν επιτρέπονταν η άκριτη αντιγραφή
και μόνο.
.
Η λύση που θεωρήθηκε ως πρότυπο
είχε βασικά λάθη στους χρονισμούς των στοιχείων.
.
Οι χρονισμοί είναι απαραίτητοι για να
συνεργαστούν μεταξύ τους όλα τα στοιχεία μιας
διάταξης (Διαδρομής Δεδομένων).
.
... Ετσι, διαπιστώθηκαν στα σχεδιαγράμ-
ματα των φοιτητών λάθη που αφορούν
αυτό το ζήτημα.
.
... Και ενώ σημειώθηκαν οι βασικές
λύσεις ως αντιγραφή, εκείνες που
διόρθωσαν το λάθος με τους χρονισμούς
βαθμολογήθηκαν ως > 7 και η γραμμή
που συνέδεε με την γραμμή αντιγραφών
στο προ-βαθμολόγιο σημειώθηκε ως
διακεκομμένη.
.
... Γιατί 7 και όχι μηδέν ?
Διότι :
1. Ήταν εξ αποστάσεως η διδασκαλία.
2. Δυσκολία παρουσίασης του μαθήματος χωρίς
τον πίνακα με κιμωλία. Το .ppt θα ήταν κατάλληλο
για μεγαλύτερα εξάμηνα ή για σεμινάρια προς
μηχανικούς σε θέματα που θα υπήρχε
κάποια στοιχεώδης υποδομή.
3. Επίσης και οι ώρες γραπτών θα ήταν
ωφέλιμες να γίνονταν ζωντανά.
.
Παραμένουν ακόμα αβαθμολόγητα γραπτά
τα οποία στάλθηκαν μέσω εμαιλ λόγω δυσκολίας
της ανάρτησης στο ε-Learning.
Μέσα σε αυτούς υπάρχουν αρχεία που ανεβάστηκαν
στην μορφή αρχείου .rar. Η αποσυμπίεση των αρχείων
.rar απαιτεί κωδικό.
Ενώ δεν υπήρξε πρόβλημα με τα αρχεία .zip.
.
4. Όταν θα βρεθούν τα εν λόγω γραπτά
θα ανεβάσω ένα προβαθμολόγιο μόνο με αυτά.
.
Αυτά για τώρα.
ΤΕΛΟΣ.
|
|
|
114
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΡΑΓΕ-ΕΑΑΚ] Σ(Δ)ΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ
|
on: June 08, 2021, 19:11:49 pm
|
Δεν έχουν σχέση οι 2 βδομάδες, ο Σδοκ πάντα βαθμολογούσε ράντομ απλά γνκ περνάει κόσμο οπότε δε γκρινιάζει κανείς. Κατά τ' άλλα τον κόσμο που κατηγορεί για αντιγραφή δε νμζ να τον κόψει. Αν το κάνει, ριπ Σδοκ. Βσκ εννοείτε ότι έπαιξε αναξιοκρατία, ότι γενικά ξεφτιλίστηκε η εξέταση, και τα 2 ή κάτι ακόμα; Ο Δοκουζγιάννης έβγαλε ανακοίνωση πως όσοι πήραν 7 με αντιγραφή, το πήραν επειδή δεν είχαν εμπλουτίσει το σχήμα με τους σωστούς χρονισμούς, και ότι δεν θα κόψει κανέναν λόγω αντιγραφής. Τον Σεπτέμβριο δεν έκοψε μονάδες λόγω χρονισμού γιατί λέει ήταν πρώτη φορά που μπήκε η άσκηση, και ήταν αυξημένης δυσκολίας, αλλά σε αυτή την εξέταση τον ήθελε. Χρονισμούς μέσα στο μάθημα δεν είδαμε ποτέ, δεν πρόλαβε να διδάξει κάτι. Επίσης ακόμα θέλω να μάθω πως ακριβώς η επέμβαση του ΑΡΑΓΕ-ΕΑΑΚ πίεσε τον Δοκουζγιάννη να βγάλει βαθμούς
|
|
|
115
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΡΑΓΕ-ΕΑΑΚ] Σ(Δ)ΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ
|
on: June 08, 2021, 01:02:03 am
|
Εγώ στην παρέμβαση του ΑΡ.ΑΓ.Ε. στάθηκα, θα ήθελα να μάθω με ποιον ακριβώς τρόπο το ΑΡ.ΑΓ.Ε. πίεσε τον Δοκουζγιάννη να βγάλει βαθμούς.
Οι βαθμοί είναι όντως για γέλια, υπάρχουν άτομα που έγραψαν το θέμα των 7.5 μονάδων, και πήραν παραπάνω από 7.5, και άτομα που τα κατηγορεί με αντιγραφή αλλά πήραν 10. Επίσης οι 2 βδομάδες ξεκάθαρα δεν ήταν αρκετές, για αυτό και βλέπουμε αυτές τις γελοιότητες. Φυσικά αποκλειστική ευθύνη έχει ο Δοκουζγιάννης
|
|
|
|
|