|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Show Posts
|
Pages: [1] 2 3 ... 28
|
8
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Θεωρία Πιθανοτήτων και Στατιστική / Re: [Πιθανότητες] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
|
on: June 29, 2011, 00:41:50 am
|
Ξέθαψα από παλιο τόπικ αυτή την εξήγηση!
[http://i.min.us/ibxNBE.png [ασκηση]
ΛΥΣΗ
Αν απο την καλπη Α παρει τη σφαιρα νουμερο 1 τα ενδεχομενα να παρει σφαιρα με μεγαλυτερο νουμερο απο την καλπη Β ειναι n-1 Αν απο την καλπη Α παρει τη σφαιρα νουμερο 2 τα ενδεχομενα να παρει σφαιρα με μεγαλυτερο νουμερο απο την καλπη Β ειναι n-2 Αν απο την καλπη Α παρει τη σφαιρα νουμερο 3 τα ενδεχομενα να παρει σφαιρα με μεγαλυτερο νουμερο απο την καλπη Β ειναι n-3 ................................................. .. Αν απο την καλπη Α παρει τη σφαιρα νουμερο n-1 τα ενδεχομενα να παρει σφαιρα με μεγαλυτερο νουμερο απο την καλπη Β ειναι 1 Αν απο την καλπη Α παρει τη σφαιρα νουμερο n τα ενδεχομενα να παρει σφαιρα με μεγαλυτερο νουμερο απο την καλπη Β ειναι 0
Αρα Ν(Α)=0+1+2+...+(n-1) = n*(n-1)/2 [επειδή είναι μέχρι το n-1 και όχι το n όπως στον τύπο που δίνει η ασκηση, το αντικατέστησε]
N(S)=n*n=n^2 [είναι το σύνολο όλων των ενδεχομένων για τις ενδείξεις και στις 2 μπάλες που προέρχονται από τις 2 κάλπες.]
P(A)=N(A)/N(S)
την ακολούθησα, κι εμενα μου βγηκε απάντηση (n-1)/2n
ειναι σωστο; αν πχ έχουμε κάλπες με 2 μόνο μπάλες, θα βγει 1/4, είναι λογικό;
To n είναι ο αριθμός τον σφαιρών ανα κάλπη άρα εσύ λες για ν=1 και προφανώς είναι μη αποδεκτό. Για 4 μπάλες σύνολο (2 ανα κάλπη) βγαίνει 1/4 που είναι λογικό και σωστό.
|
|
|
10
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διαφορικές Εξισώσεις / Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2011 version
|
on: June 22, 2011, 18:03:05 pm
|
να χρησιμοποιεί τον συμβολισμό y' για το dy/dt όταν δεν υπάρχει πουθενά στην παγκόσμια βιβλιογραφία
έλα τώρα, θες να πεις ότι έψαξες την παγκόσμια βιβλιογραφία και δεν το βρήκες πουθενά; μπορούμε να τους κατηγορήσουμε για πολλά άλλα, για αυτό όχι... Εντάξει αυτό σε πείραξε? Ήμουν υπερβολικός, ας το πω καλύτερα δεν το έχω δει πουθενά. Και δεν έχω διαβάσει λίγα ή μόνο ελληνικά. Δεν το γράφουν για να μην σε μπερδεύουν με την παραγώγηση ως προς το χρόνο και είθισται να χρησιμοποιούν . Είναι ασάφεια θα έπρεπε να διευκρινίζει τουλάχιστον ότι είναι τυχαία ανεξάρτητη μεταβλητή. Αυτό που ήθελα να πω είναι πως έχει έναν υπεροπτισμό χωρίς να τον δικαιολογεί. Όχι πως γενικά δικαιολογείται πόσο μάλλον από καθηγητή αλλά τέλος πάντων...
|
|
|
11
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διαφορικές Εξισώσεις / Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2011 version
|
on: June 21, 2011, 21:17:00 pm
|
Κάθε εξεταστική τα ίδια διαβάζω και βλέπω Τα συμπεράσματα που έχω βγάλει είναι απλά. Όσο αφορά τον Κανάκη δεν κάνει για καθηγητής. Δεν το αγαπάει, δεν το θέλει το αντικείμενο. Φαίνεται στο βλέμμα του, στο τρόπο που μιλάει και φέρεται. Στο ότι κρίνει τους πάντες αλλά δεν έχει γυρίσει να ζητήσει συγνώμη για κάποιο λάθος που έχει κάνει στην εκφώνηση ( και δεν είναι 1 με τελευταίο να χρησιμοποιεί τον συμβολισμό y' για το dy/dt όταν δεν υπάρχει πουθενά στην παγκόσμια βιβλιογραφία). Από κει και πέρα όσο αντικειμενικά και να προσπαθήσεις να το δεις είναι φανερό ότι υπάρχει πρόβλημα με το γενικό τμήμα. Δεν γίνεται να γίνεται χαμός μόνο με αυτούς και με λίγους άλλους σε τόσο μεγάλο αριθμό καθηγητών. Και αν θεωρούν ότι διδάσκουν σωστά τότε όσοι έπαιρναν 8,9,10 θα έπρεπε να είναι για την μαθηματική εταιρία και των άλλων πολυτεχνικών σχολών θα έπρεπε να τρώνε τη σκόνη μας μαθηματικώς. Πράγμα που δεν ισχύει (έχω φίλους σε σχολές άλλων πόλεων). Στο μόνο που δεν έχω καταλήξει είναι στο γιατί κάποιοι καθηγητές (όπως πχ ο Ρόθος και ιδιαίτερα ο Κάππος που μου είναι φυσιογνωμικά συμπαθείς) ακολουθούν τα ίδια βήματα? Υπάρχει κάποιο είδος κόμπλεξ (ή να το πω ευγενικά έχουν εν γένη τα ίδια μυαλά) ή φοβούνται μην τους πούνε μ@λ@κες που είναι "εύκολοι" ενώ ο Κανάκης γ@μ@ει. 'Όπως και να χει τίποτα δεν θα γίνει γιατί ξέρουν πως σε αυτή τη χώρα τίποτα δεν θα γίνει γιατί κανείς δεν θα ασχοληθεί σε 2ο βαθμό μαζί τους. Γκρίνια από τους φοιτητές μέχρι να περάσουν μετά θα τους ρίξουν μια μούντζα και δεν θα ξανασχοληθούν, οργανωμένος φοιτητικός σύλλογος απλά δεν υπάρχει και η αξιοκρατία είναι μια μη μεταφρασμένη λέξη. Οπότε σαν μηχανικοί εξετάστε το πρόβλημα και βρείτε την πιο εύκολη, γρήγορη και συμφέρουσα λύση να περάσετε τα μαθηματικά. ΥΓ Sorry
|
|
|
|
|