|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Show Posts
|
Pages: [1]
|
1
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τα παράσιτα ανάμεσά μας
|
on: June 26, 2025, 01:05:35 am
|
On god το πιο παρθένο ποστ που έχω δει ever. Αν είναι ragebait όντως είναι top 10 respect moments in thmmy.gr history.
Αν είναι legit, εσείς οι 4 που το γράψατε αυτό, καταλάβετε ότι η ζωή είναι άδικη και ο καθένας κάνει ό,τι θέλει και απολαμβάνει τις συνέπειες των πράξεών του. Ειπώθηκε και παραπάνω επίσης το πόσο ανούσια είναι αυτά που προτείνετε.
Υ.Γ. Τρομερές απαντήσεις θέλει σίγουρα νέο τόπικ για να βρεθεί η καλύτερη. Υ.Γ. Είναι ξεκάθαρο πως αυτό το post στοχεύει στο να αποπροσανατολίσει τον κόσμο από την επικείμενη έλευση μεγαλοεπενδυτή στην ΚΑΕ Άρης αλλά δε πέτυχε ο σκοπός και θα αναλυθεί το συγκεκριμένο ζήτημα αλλού.
|
|
|
4
|
Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Να επιλέξω το μάθημα;
|
on: September 27, 2024, 19:51:21 pm
|
αξίζει, από τα ευκολότερα του εξαμήνου. Μόνο Ιούνιο γαμηθηκαν λίγο στα θέματα γενικότερα μπαίνουν ίδια πράγματα που κάνεις και στις διαλέξεις. Θεωρία δεν έχει, οι διδακτορικοι είναι οι καλύτεροι του τομέα κατ' εμε Χρειάζεται να υπάρχουν προαπαιτούμενες γνώσεις από ενεργειακά μαθήματα; Είμαι Ηλεκτρονική και θα είναι το πρώτο μάθημα του τομέα ενέργειας που θα πάρω.
|
|
|
8
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Προσομοίωση και Μοντελοποίηση Δυναμικών Συστημάτων / Re: [Προσομοίωση & Μοντελ. Συστ.] Να επιλέξω το μάθημα?
|
on: July 16, 2024, 16:11:11 pm
|
Να δώσω και μια γνώμη από φέτος. Το μάθημα φέτος το έκανε ο κύριος Μπίκας για πρώτη φορά. Ακολούθησε δομή ίδια με του κ. Ροβιθάκη στο μάθημα με γράψιμο της θεωρίας στον πίνακα και στο τέλος κάθε μαθήματος είχε ετοιμάσει σε διαφάνειες τη θεωρία του προηγούμενου μαθήματος που ήταν πράγματα που έχουν έτσι και αλλιώς οι σημειώσεις του μαθήματος σε μια πιο συνοπιτκή μορφή. Οι σημειώσεις είναι καλές αν και ένα σημείο της ύλης δεν πρέπει να υπάρχει ακριβώς. Προσωπικά πήγα σε όλα σχεδόν τα μαθήματα, στην αρχή ήμασταν αρκετοί στο τέλος πηγαίναμε λιγότεροι από 7-8 άτομα.
Εργασίες και Project: Οι εργασίες που έχει το μάθημα είναι στο ίδιο πνεύμα με τις Τεχνικές τόσο σε περιέχομενο όσο και σε βαθμολογία (+2,5 μονάδες εργασίες και +2,5 απο project). Όχι τρομερά δύσκολες και βοήθησαν στην κατανόηση του μαθήματος, οπότε σίγουρα αξίζει να ασχοληθείς γιατί δίνουν και καλό bonus. Κάτι που βρήκα αρκετά θετικό είναι ότι το project είχε ένα μέρος που μπορούσες να κάνεις έχοντας ασχοληθεί με το μάθημα (επιβεβαιώνεται και από του βαθμούς των εργασιών σε σχέση με τον αριθμό φοιτητών που πήραν το μάθημα), σε αντίθεση με τις τεχνικές που θεωρώ πως το project ξέφευγε κάπως από τα πλαίσια του μαθήματος. Επίσης δόθηκε και παράταση κάποιες μέρες μετά το πέρας της εξεταστικής όταν το ζητήσαμε και νομίζω για αυτό ασχολήθηκαν και πολλά παιδιά.
Εξέταση Τα θέματα ήταν περίπου στο ίδιο μήκος κύματος με προηγούμενες χρονιές, ενώ το ένα θέμα ήταν ουσιαστικά η λύση και μέρους του θεωρητικού κομματιού του project (οπότε μπορούσες να ασχοληθείς πιο εύκολα με το project) και είχε κάνει κάτι κοντινό στα τελευταία μαθήματα.
Βαθμολογία και γενικά Οι βαθμοί βγήκαν την επόμενη μέρα από το την προθεσμία του project και ήταν μάλιστα αρκετά καλοί σε γενικές γραμμές (φάνηκε πως βαθμολόγησε με επιείκεια και χωρίς παραλογισμούς). Προσωπικά το προτείνω το μάθημα γιατί έχει μεγάλο ενδιαφέρον και με αρκετή ενασχόληση θα ανταμειφθείς με βαθμό αφού έχει εργασίες λίγο χρονοβόρες μεν, χωρίς παράλογα πράγματα δε. Ο κ. Μπίκας μου άφησε πολύ θετική εντύπωση αφού φάνηκε αρκετά βοηθητικός σε απορίες και πρόθυμος να βελτιώσει το μάθημα, το οποίο έμαθε ότι θα διδάξει αφού είχε ξεκινήσει το εξάμηνο φέτος, αφού στα μαθήματα μας ρώτησε αρκετά φορές για feedback και προτάσεις για βελτίωση ακόμα και ανώνυμα. Σίγουρα αξίζει πόσο μάλλον για άτομα που τους άρεσαν Τεχνικές και ΣΑΕ. Για μένα από τις καλύτερες επιλογές του εξαμήνου.
|
|
|
|
|