Show Posts
|
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58
|
845
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Αθλητικές Διοργανώσεις / Re: Προλυμπιακά Τουρνουά Μπάσκετ 2021
|
on: June 30, 2021, 04:17:43 am
|
Για καλή του τύχη έχει καλές μονάδες και νομίζω αυτές πήραν την νίκη σήμερα. Δεν μπορεί κάποιος παίκτης μας να παίξει άμυνα στους Καναδούς όταν βάζουν την μπάλα κάτω και με 2 βήματα φτάνουν στο καλάθι. Ας ελπίσουμε η σημερινή εμφάνιση να είναι αντιπροσωπευτική όσων θα ακολουθήσουν, γιατί, κακά τα ψέματα, αρκετά πράγματα πήγαν καλά.
|
|
|
846
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Αθλητικές Διοργανώσεις / Re: Προλυμπιακά Τουρνουά Μπάσκετ 2021
|
on: June 30, 2021, 02:58:54 am
|
Πράγματι ο ρυθμός είναι υψηλός για τα ελληνικά δεδομένα αλλά μέχρι τώρα πάει καλά. Ευνοούμαστε από την χημεία των παικτών μας και την απουσία χημείας του Καναδά. Αν συνεχίσουμε τις καλές επιλογές στην επίθεση και δεν πάρουμε τραβηγμένες προσπάθειες στο τρίποντο, όπως έγινε στα τελευταία λεπτά, θα μείνουμε στο παιχνίδι ως το τέλος.
|
|
|
852
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Αθλητικές Διοργανώσεις / Re: Προλυμπιακά Τουρνουά Μπάσκετ 2021
|
on: June 25, 2021, 02:20:00 am
|
Πράγματι, στο συγκεκριμένο τουρνουά καλό είναι να κρατάμε μικρό καλάθι. Θεωρώντας ότι κάνουμε μία νίκη με Κίνα και διασταυρωθούμε με Τσεχία έχουμε ελάχιστες ελπίδες. Στην τελευταία μεταξύ μας αναμέτρηση πριν 2 χρόνια στο Ευρωμπάσκετ, οι Τσέχοι κέρδισαν με σημαντική διαφορά απόντος, μάλιστα, του Βέσελι.
Αν πάλι διασταυρωθούμε με τους Τούρκους τα πράγματα θα είναι πιο βατά αλλά όχι και στον τελικό.
Ας ελπίσουμε ότι θα δούμε ωραία παιχνίδια.
|
|
|
853
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
|
on: June 08, 2021, 03:14:04 am
|
Με σκοπό να γίνει μια εποικοδομητική συζήτηση επιτρέψτε μου να απαντήσω στα παραπάνω.
1. Αν οι τρόποι εξέτασης δεν λειτουργούν διαζευκτικά, πρέπει να λειτουργούν αθροιστικά. Δηλαδή και ο ένας και ο άλλος. Όμως τότε με ποιον τρόπο προκύπτει ο τελικός βαθμός; Επιλέγει ο φοιτητής ποιον βαθμό θα κρατήσει ή βγαίνει μέσος όρος; Αν επιλέγει ο φοιτητής τον βαθμό του, γιατί να μπαίνει σε 2πλο κόπο; Τότε και αν θα "κουρελιαζόταν το πρόγραμμά του"... (άλλωστε αυτό δεν έχει ουσιαστική διαφορά με αυτό που έγινε). Προσωπικά δέχομαι τον μέσο όρο αλλά πάλι συνιστά πολύ μεγαλύτερο βάρος για τον φοιτητή σε σχέση με την επιλογή ενός εκ των δύο τρόπων. Άρα το επιχείρημά σας περί φόρτου του φοιτητή αναιρείται με αυτό το αίτημα και άρα μοναδική λύση μένει αυτή που υιοθετήθηκε. 2. Κάθε φοιτητής μπορούσε να δει ανά πάσα στιγμή πόσες εργασίες του είχαν γίνει δεκτές απλά ψάχνοντας την φωτογραφία του στην Ιθάκη. Για τις τρέχουσες ασκήσεις αρκούσε να περιμένει μερικές μέρες. 3. Σε αυτό με την αλλαγή εκφώνησης συμφωνώ, αν και στο εργαστήριο δίνονταν οδηγίες, μερικές φορές αργοπορημένα. 4. Αυτό ομολογουμένως δεν το γνώριζα αλλά ακούγεται πολύ λογικό, οπότε το δέχομαι και αυτό. 5. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο διδάσκοντας να μην έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει το μάθημά του. Ιδανικά κι εγώ θα ήθελα ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις δικές μου ανάγκες. Φυσικά κάτι τέτοιο είναι παράλογο.
Συνάδελφε, σε μεγάλο βαθμό θυμάμαι την τοποθέτησή σου και, αν κάνω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσεις. Παραθέτοντας τα παράπονα που προέκυψαν από την προσωπική σου ενασχόληση με το homelab και συζητήσεις με 5 συμφοιτητές μας, ανέφερες πως πιστεύεις ότι εκπροσωπείς την πλειοψηφία των φοιτητών και ο κος Δημητρίου απάντησε εύλογα "να δούμε αν συμφωνούν οι μισοί παρευρισκόμενοι + ένας". Αυτό επιβεβαιώνει τα λεγόμενά μου. Ήμουν έτοιμος να ανοίξω το μικρόφωνό μου αλλά κάτι τέτοιο μάλλον ξέφευγε από τον σκοπό της συγκεκριμένης συνάντησης, γι αυτό σου απαντάω εδώ.
Αυτό που ακόμα προσπαθώ να καταλάβω είναι πώς θα βοηθήσει την κατάσταση ενδεχόμενη παράταση στις ασκήσεις. Πάλι θα επαναληφθούν τα ίδια, παράπονα για την αξιολόγηση, παράπονα για τους περιορισμούς, όχι τώρα έχουμε εξεταστική δεν προλαβαίνουμε, χωρίς να υπάρχει καμία διαφορά με ό, τι συνέβη κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
|
|
|
854
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
|
on: June 07, 2021, 07:59:05 am
|
Είναι λογικό αυτό που λες και πιστεύω θα βοηθούσε φέτος που οι απαιτήσεις στο pdf ήταν κάπως αυξημένες (κρίνοντας με βάση τα pdf που υπάρχουν στα downloads από τα οποία φέτος θα περνούσαν μόνο τα πρώτα 5). Ο Μητράκος έδειξε να έχει την διάθεση να στέλνει ανατροφοδότηση, έτσι κι αλλιώς το έκανε στην πατατομπαταρία και με 2ο και 3ο email σε ορισμένους. Ωστόσο, λίγο η μαζική συμμετοχή στο homelab, λίγο οι απανωτές επανυποβολές φάνηκε ότι είναι πολύ χρονοβόρα υπόθεση, γι' αυτό και περιόρισαν τις υποβολές σε 1.
|
|
|
855
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΓΙΑ ΗΚ1 ΑΝΤΊΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ
|
on: June 06, 2021, 23:25:50 pm
|
Δεν ξέρω τι συνέβη πέρυσι αλλά θα σταθώ στο τι συνέβη φέτος, πράγμα που γνωρίζω πολύ καλά και νομίζω είναι ο βασικός άξονας του κειμένου.
Για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, μόλις λίγες εβδομάδες μετά την έναρξη του εξαμήνου (αρχές Μαρτίου), ήμασταν ενήμεροι ότι το εργαστήριο δεν θα γινόταν λόγω της κατάστασης με τον ιό. Αντ' αυτού θα μας δινόταν η ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε τις ασκήσεις του homelab και ήδη από τα μέσα του μήνα γνωρίζαμε ότι, υπό προϋποθέσεις, αυτό θα μας απάλλασσε από την εξέταση. Ήδη από τότε οι προθεσμίες ήταν ανηρτημένες στην Ιθάκη. Με άλλα λόγια είχαμε 1 μήνα σχεδόν μπροστά μας να αποφασίσουμε αν θέλουμε homelab ή εξέταση μέχρι την λήξη της προθεσμίας της 1ης άσκησης λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους.
Σε αυτό το διάστημα άλλαξαν 2 πράγματα. Το ελάχιστο όριο αποδεκτών εργασιών για απαλλαγή από την εξέταση και το πρόσωπο που αξιολογεί τις εργασίες. Σε πρώτη φάση, αν κάποιος υπέβαλε την πατατομπαταρία και γινόταν δεκτή η εργασία του εξασφάλιζε απαλλαγή (δέσμευση μεγάλη για να γίνει τόσο γρήγορα). Με την αλλαγή του κατώτατου ορίου στις 8 αποδεκτές εργασίες, ο φοιτητής είχε μεγαλύτερο περιθώριο να πειραματιστεί με το homelab, οπότε συμφωνούμε ότι ήταν μία αλλαγή υπέρ του φοιτητή που έδινε τον χρόνο καθένας να αξιολογήσει/προσαρμοστεί στις κάθε είδους απαιτήσεις των εργασιών και να ξεκαθαρίσουν τα θολά σημεία (πότε καταλαβαίνουμε ότι απορρίφθηκε η εργασία μας, ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις, τι να περιλαμβάνει το pdf κτλ κτλ).
Άρα, δεν μπορεί κανείς να ισχυρίζεται ότι οι προθεσμίες "κουρέλιασαν το πλάνο των φοιτητών για ένα ολόκληρο εξάμηνο". Συμφωνώ στο ότι οι περιορισμοί (μέγεθος φωτογραφίας και pdf) ήταν δύσκολα διαχειρίσιμοι αλλά όσοι ασχολήθηκαν σοβαρά με το homelab βρήκαν λύση και προσαρμόστηκαν γρήγορα. Επίσης, συμφωνώ ότι ορισμένοι από τους βοηθούς του εργαστηρίου ήταν ιδιαίτερα αυστηροί με την αξιολόγηση αλλά πάλι ο φοιτητής είχε το πάνω χέρι αφού στις πρώτες 9 εργασίες υπήρχε η δυνατότητα επανυποβολής. Όσο για το ότι έγινε παράσταση στον Κοσμήτορα, θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε τι ακριβώς ειπώθηκε από την πλευρά των φοιτητών.
Ο φοιτητής που παρουσιάστηκε στο υποχρεωτικό εργαστήριο της Τετάρτης, υποτίθεται εκπροσωπώντας την πλειοψηφία των φοιτητών, εξέφρασε παράπονα για την διαδικασία του homelab αναφέροντας μάλιστα ότι εκείνος έκανε μόνο την πατατομπαταρία... Πώς είναι, λοιπόν, δυνατόν κάποιοι να εκπροσωπούν τους φοιτητές σε ένα θέμα που δεν γνωρίζουν...; Γιατί, αν το γνώριζαν καλά και ήθελαν την απαλλαγή, θα προσπερνούσαν την πατάτα (άσχετα ότι μπορούσαν να την υποβάλουν ξανά) και θα υπέβαλαν τις υπόλοιπες 15 ασκήσεις... Επίσης, θα γνώριζαν καλά ότι, ακόμα και με 7 ημέρες παράταση, ίσα ίσα θα προλάβαιναν να κάνουν και να υποβάλουν 8 ασκήσεις. Μα αν μπορούσαν να κάνουν 8 ασκήσεις σε 7 μέρες σε περίοδο εξεταστικής γιατί δεν τις έκαναν κατά την διάρκεια του εξαμήνου σε 2+2 εβδομάδες που ήταν η διορία κάθε ομάδας ασκήσεων...;
Δεν υποστηρίζω ότι η διαδικασία του homelab ήταν τέλεια, κάθε άλλο. Ας μην ισοπεδώνουμε τα πάντα όμως. Ας εκτιμήσουμε αυτή την δυνατότητα που μας δόθηκε εν μέσω πανδημίας και ας μην κοιτάμε τον γάιδαρο στα δόντια. Στο κάτω κάτω οι ίδιοι οι εκπρόσωποι των φοιτητών δεν αναρωτήθηκαν ότι με αυτό το αίτημα υποβαθμίζουν την προσπάθεια των 172(!) ατόμων που έκαναν τις ασκήσεις στην ώρα τους και απαλλάχθηκαν από την εξέταση...;
|
|
|
|