|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: 1 ... 265 266 [267]
|
3991
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
|
on: February 24, 2005, 10:44:46 am
|
Θελω να σας ρωτησω κατι...Ποσοι συμφωνουν με τη μορφη που εχει η γενικη συνελευση του τμηματος με τα κομματα να μονοπωλουν σε αλλες φορες ανουσιες και αλλες φορες πιο σοβαρες υποθεσεις για 3 και 4 ωρες. Ενω ειναι σημαντικο που τα ιδια τα κομματα διατηρουν ζωντανη την γενικη συνελευση του τμημνατος, ειναι λαθος αυτη να αναλωνεται σε πολιτικα θεματα ΜΟΝΟ. Δε λεω, οπως μου απαντησαν κι ολας, το πανεπιστημιο ειναι και αυτο μερος της κοινωνιας, αλλα πιστευω οτι πρωτα η συνελευση πρεπει πρωτα να ασχολειται με απτα θεματα της σχολης και στη συνεχεια ας συζητησουμε και τα νομοσχεδια που ετοιμαζουν οι κυβερνησεις, ας συζητησουμε και για τους πολεμους. Πρωτα ομως να συζητησουμε για τα προβληματα της βιβλιοθηκης, της νησιδας της ελλειψης αιθουσων, των εργαστηριων κ.ο.κ. Προσωπικα για αυτο πηγαινω στις συνελευσεις του 3ου ετους και δεν πηγαινω στις γενικες συνελευσεις. Γιατι εκει πηγαινουν η ΠΚΣ η ΔΑΠ ΠΑΣΠ ΕΑΑΚ πανω απο ολα για να φαγωθουν μεταξυ τους. Λοιπον πειτε μου συμφωνειτε κι εσεις. Πιστευω λογω των παραπανω δεν κανουμε και ουσιαστικα βηματα προοδου σαν σχολη. Κι ας ειμαστε ενεργοι εμεις του τριτου ετους. Γιατι δεν φτανουμε. Δεν φτανει το τριτο ετος. Ως αποτελεσμα ολων των προηγουμενων, αφου το συζητησα και με αλλους, θα γουσταρα παρα πολυ να σηκωθω στην επομενη γενικη συνελευση και να τους πω να σταματησουν το αλληλοφαγωμα και να μη μιλαμε μονο για πολιτικα. Αλλα αυτο χρειαζεται και υποστηριξη απο αρκετα ατομα. Γιατι θα προσπαθησουν να πνιξουν μια τετοοια προσπαθεια. Αμα δεν γουσταρεται βεβαια παω πασο...
|
|
|
3992
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Σύλλογος φοιτητών / Re: Διαφορα Θεματα απ τη συνελευση του 3ετους
|
on: February 23, 2005, 16:32:25 pm
|
Λοιπον θεμα βαθμοθηριας δεν τιθεται. Να το τονισω στο ΕΜΠ μπορεις να δωσεις μαθημα το σεπτεμβριο αλλα το σεπτεμβριο του συγκεκριμενου ετους, δηλαδη δινεις τωρα Ιανουαριο και παιρνεις 6 μπορεισ να το δωσεις ,χωρις να χασεις τον βαθμο, μονο τον σεπτεμβριο του ιδιου ετους. Αλλωστε βαθμοθηρια ειναι και να κοψεις το μαθημα για να το ξαναδωσεις. Με την ιδια λογικη θα επρεπε να καταργηθει κι αυτο. Υστερα εγω τι φταιων να παιρν το 6 ενω αξιζω για παραπανω επειδη ο καθηγητης στραβοξυπνησε και εβαλε UFOθεματα. Γιατι να υπαρχει η λογικη θα το δωσω το Σεπτεμβριο βαζει πιο ευκολα. Υστερα Ιασωνα το πανεπιστημιο παρεχει γνωσεις και μορφωση. Δεν σε κανει ουτε συγεκριμενο υπαλληλο ουτε σου προκαθοριζει τη δουλειαπου θα κανεις, ασχετο που κατα 95% αυτο θα κανεις και θα κανω και θα κανουμε οι περισσοτεροι. Οταν λες οτι ειναι αδικια γιατι ο αλλος θα καθεται 10 χρονια για να βγαλει 10 τι σημασια εχει. Αν τα ξερει καλυτερα κακο ειναι να βγαλει 10; Επειδη καταλαβαινω το σκεπτικο σου και συμφωνα με τα παραπανω θα επρεπε στο τελευταιο ετος πιστευω να δινεις καποια μαθηματα σχετικα με το τιτλο που θα εχει το πτυχιο σου π.χ. ηλεκτρονικη,λειτουργικα συστηματα, ΣΗΕ,τηλεπικοινωνιακα συστηματα η οτι αλλο κρινουν οι καθηγητες. Γιατι στο κατω κατω της γραφης γιατι εγω να παρω 7 γενικο βαθμο, επειδη εγραψα ολα τα αγγλικα με 10, ολα τα μαθηματικα με 10 κ.ο.κ. Γιατι εγω να πρεπει να σκοτωνομαι να διαβαζω οτι πιο κουφο στις δια φορικες ενω στην πραξη τα μονο που μου εχουν χρειαστει ειναι απλες διαφορικες εξισωσεις,ηι απλοι πινακες(γραμμικη αλγεβρα),η ολοκληρωματα που τα παιρνουμε και ετοιμα απο τυπολογιο(λογισμος),η την κοριολις επιταχυνση(φυσικη1). Και γιατι ολα τα σχετικως ασχετα μαθηματα να διαμορφωνουν εξ ισου το βαθμο ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω με τα βασικα μαθηματα οπως ηλεκτρικες μηχανες, ηλεκτρονικη, πεδιο και αλλα. Ενα ξερω και ενα θα πω(η μαλλον 2): 1)Υποβαθμιζουμε το πτυχιο 2)Ο γενικος βαθμος δεν εχει καμια σχεση με τις γνωσεις οσον αφορα το αντικειμενο με το οποιο ασχολουμαστε... Αν εχετε καποια αντιθετη αποψη παρακαλω πειτε την σε καινουρια θεματικη ενοτητα γιατι εγω ψιλοξεφυγα απο το θεμα μας!
|
|
|
3994
|
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Macintosh / APPLE γενική συζήτηση...
|
on: February 15, 2005, 11:13:55 am
|
Για τους apple τι εχετε να πειτε;;; Εγω που τους εριξα 1,2,3,...,ν+1 ματιες τους θαυμασα. Βασικα πρεπει να λενε οι φορητοι τους απο οτι μου ειπαν καμια σχεση στις αποδοσεις με τους υπολοιπους. Το κακο ειναι πως δεν ειναι συμβατοι με πολλα προγραμματα. Αξιζουν-υπερτερουν τα πλεονεκτηματα εναντι των μειονεκτηματων για να παρει κανεις τετοιο μηχανημα.
|
|
|
3995
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 6ου εξαμήνου
|
on: February 15, 2005, 10:33:57 am
|
Καλα τωρα εχω κολομπερδευτει...Μαλλον αφου χωρανε μαθηματα στη δηλωση θα βαλω και θεωρια πληροφοριων και αλγοριθμους. Παντως νομιζω οτι οι αλγοριθμοι θα ειανι πιο χρησιμοι πρακτικα. Τελος παντων για το matlab οταν ανεφερε καποιος οτι θα το μαθουμε μεσα στα επομενα εξαμηνα εννοουσε αναγκαστικα γιατι θα μας βαζουν εργασιες με αυτο η οτι θα ειναι κανονικα σαν μαθημα;;;
|
|
|
3996
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 6ου εξαμήνου
|
on: February 14, 2005, 20:00:54 pm
|
Πιο πολυ τι "λεει" δηλαδη σαν χρησιμοτητά;; αλγοριθμοι η θεωρια πληροφοριων;;; τι θα προτειαντε μεταξυ των 2;;ποιο βοηθαει πιο πολυ, ποιο δινει περισοοτερες η πιο χρησιμες γνωσεις;;; ακουσα οτι θεωρια πληροφοριων ειναι μεσα στη θεωρια. αυτη τη θεωρια προκειται να τη χρησιμοποιησουμε;;; προκειται να την βρουμε καπου αλλου σε καποιο μαθημα με την εννοια οχι αν θα μπορουμε να αναγνωρισουμε οτι εμπλεκεται σε καποιο αλλο μαθημα , αλλα υπο την εννοια αν θα ειναι απαραιτητη για την κατανοηση αλλων μαθηματων...
|
|
|
3998
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Μαθήματα επιλογής 6ου εξαμήνου
|
on: February 13, 2005, 13:08:41 pm
|
Τα πιο πολλα απο τα επιλογης ειναι πολυ πιο ενδιαφεροντα απο τα υποχρεωτικα.Αυτο ειναι δεδομενο. Το θεμα πλεον για να επιλεξουμε ειναι περα απο το ποσο μας αρεσει καθε μαθημα το ποσο χρησιμο θα ειναι στη συνεχεια ειτε για να καταλαβουμε μετεπειτα καποιες εννοιες ειτε ως γνωσεις.Ας πουμε ενω ψηφιακα Ι ηταν τρομερο μαθημα κατα ποσο ειναι χρησιμο. Δηλαδη αν το επιλεξω θα μου φανει χρησιμο γιατι απο οτι καταλαβα δεν αξιζει και για τιποτα αλλο.Βαθμο δυσκολα παιρνεις , ουτε βιβλιο θα εχουμε ενω σε αλλα μαθηματα υπαρχουν κορυφαια βιβλια, ασε που αν κρινω απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου και το μαθημα(η παραδοση εννοω) δεν θα ειναι και τιποτα το τρομερο αλλα μαλλον "ξυλινο". Βεβαια εχει διαφορετικο καθηγητη αλλα ειμαι ελαχιστα αισιοδοξος. Πειτε μου οτι κανω λαθως και κανει καλο μαθημα γιατι αλλιως αν δεν εχουμε και ασκησεις, που οπως ακουω η μαλλον διαβαζω τις κυνηγατε μια μια,τα πραγματα θα ειναι ιδιαιτερως δυσκολα.Εν ολιγοισ το να παρω ψηφιακα θα ειναι εξυπνη απιλογη η να παρω τεχνικες βελτιστοποιησης πο οπως ειπατε εχει σχεση με μοντελοποιηση και αρα με ρομποτικη που γουσταρω κιολας;;; Δυσκολα τα πραγματα... Α και κατι αλλο. Η θεωρια πληροφοριων ειναι θεωρητικο μαθημα σε στυλ βασεις δεδομενως, ορισμοι εννοιες και ετσι η χρειαζεται και σκεψη με ασκησεισ και πρακτικο ενδιαφερον;;;
|
|
|
3999
|
Παρα-φόρουμ / Αρχείο / Re: Έχω θέματα... έχεις scanner?
|
on: February 11, 2005, 15:39:21 pm
|
Εγω που εχω σκονακια σου κανουν στις μετρησεις Ι σου κανουν ;;.Προτεινω καποιος να περασει τις σημειωσεις του α4 απο σκανερ στο δικτυο να μην πληρωνουμε ολες τις σελιδες αλλα αυτες που μας ενσιαφερουν. εγω πληρωνω καθε φορα 5 ευρω για παλιοτερα θεματα. περα απο αυτα που εχει εδω
|
|
|
|
|