Show Posts
|
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
|
46
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΥΡΝΙΚΕ!
|
on: August 22, 2022, 16:39:31 pm
|
Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε κινητοποίηση φοιτητικών συλλόγων στην πρυτανεία με σκοπό ο πρύτανης Παπαϊωάννου να λογοδοτήσει για την τοποθέτηση τουρνικέ στο κτήριο της πρυτανείας αλλά και για τις εξαγγελίες για εγκατάσταση της ΟΠΠΙ από τον Σεπτέμβριο. Κατά την ώρα της κινητοποίησης ωστόσο ο χώρος περιμετρικά του πανεπιστημίου, μπροστά από την βιβλιοθήκη ήταν γεμάτος από αστυνομία και σαν να μην έφτανε αυτό εντός του κτηρίου βρίσκονταν ομάδα ΟΠΚΕ για να "προστατεύουν" τον πρύτανη. Ο πρύτανης για ακόμη μια φορά αρνήθηκε να συνομιλήσει με τους φοιτητικούς συλλόγους και η πρυτανεία συνολικά αρνήθηκε να λογοδοτήσει για την τοποθέτηση των τουρνικέ μέσα στο κατακαλόκαιρο, οπότε και το πανεπιστήμιο δεν λειτουργεί, παρά τις αντιρρήσεις σύσσωμης της πανεπιστημιακής κοινότητας αλλά ούτε και για την εγκατάσταση της ΟΠΠΙ, η οποία έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε μια σειρά από συλλογικούς φορείς του πανεπιστημίου.
Παράλληλα μέσα στο καλοκαίρι, οπότε και οι φοιτητές δεν βρισκόμαστε στον κοινωνικό μας χώρο, είδαμε την κυβέρνηση να προχωράει επιθετικά τα σχέδια της για το πανεπιστήμιο που φαντάζεται. Τον Ιούλιο ψήφισε τον νόμο-πλαίσιο, έναν νόμο που χτυπάει ακόμα πιο πολύ τους φοιτητικούς συλλόγους και την διαμεσολάβηση των συμφερόντων μας αλλά και καταργώντας το αυτοδιοίκητο του πανεπιστημίου στην πράξη. Παράλληλα ο νόμος αυτός είναι που κλειδώνει την επίθεση που εξαπολύει η κυβέρνηση απέναντι στα πτυχία μας υποβαθμίζοντας μας ακόμα περισσότερο επισφραγίζοντας έτσι με την βούλα την μαύρη προοπτική που μας περιμένει. Επιπλέον για να διασφαλιστούν όλα αυτά αλλά και οποιαδήποτε άλλη στόχευση, η κυβέρνηση προχώρησε περισσότερο την εφαρμογή του νόμου Κεραμέως. Συγκεκριμένα κατά τον Αύγουστο με την πάντοτε σε αυτήν πίστη πρυτανεία, η οποία αδιαφόρησε πλήρως για τις αντιδράσεις καθηγητών και λοιπών στελεχών του ιδρύματος, τοποθέτησε τα τουρνικέ με σκοπό να στρώσει το έδαφος για την ελεγχόμενη είσοδο στα πανεπιστήμια έτσι ώστε οποιαδήποτε κίνηση από πλευράς φοιτητικών συλλόγων για να διεκδικήσουν τα αυτονόητα να παρακολουθείται, να ελέγχεται και να ποινικοποιείται. Επιπλέον η ύπαρξη σήμερα της αστυνομίας στον χώρο του πανεπιστημίου αλλά και εντός της πρυτανείας δείχνει ξεκάθαρα ότι ανενόχλητα κυβέρνηση και πρυτανεία δεν την τοποθετούν για καμιά δική μας ασφάλεια αλλά για την ασφάλεια των δικών τους σχεδίων και μόνο.
Σε όλα αυτά οι φοιτητές μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους δεν θα μείνουμε άπραγοι. Δεν θα αποδεχτούμε να μην έχουμε λόγο για τις ζωές μας και τις σπουδές μας τις οποίες μέρα με την μέρα βλέπουμε να τις διαλύουν. Δεν θα αποδεχτούμε κανέναν νόμο που σπάει τα πτυχία μας αλλά ούτε και εικόνες στο πανεπιστήμιο όπου η κάθε μας κίνηση θα ελέγχεται και οποιοδήποτε δίκαιο αίτημα μας δεν θα μπορεί να διαμεσολαβηθεί γιατί μπροστά από κάθε πόρτα θα βρίσκεται ένας μπάτσος να "περιφρουρεί" και να μας καταστείλει εάν η κυβέρνηση και η πρυτανεία ενοχληθούν από την στάση μας. Θα τους ανατρέψουμε. Οι φοιτητές είμαστε αυτοί που ορίζουμε τις σπουδές μας και έχουμε λόγο για το πώς υπάρχουμε μέσα στις σχολές μας.
ΠΑΠΑΪΩΆΝΝΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ! ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΤΟΥΡΝΙΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ! ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΣ! ΕΞΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΘ!
|
|
|
47
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
|
on: July 24, 2022, 23:47:46 pm
|
Οι συνθήκες που διαμόρφωσε κι αυτή η εξεταστική άφησε τους φοιτητές μάλλον άδικα εξουθενωμένους και απογοητευμένους, έχοντας αφιερώσει πολύ σημαντικό κομμάτι του χρόνου τους και της ζωής τους χωρίς να λάβουν κάποια αποζημίωση. Είδαμε μαζικά κοψίματα, πολύ μεγάλο ποσοστό των φοιτητών να δηλώνει μαθήματα και εν τέλει να μην τα δίνει, καθηγητές να μην έρχονται στην διεξαγωγή της εξέτασης και γενικά οι καθηγητές να κάνουν , με λίγα λόγια, ό,τι θέλουν, επιβαρύνοντας , έτσι, ακόμη περισσότερο τις πλήρως εντατικοποιημένες σπουδές μας μέσα στη σχολή. Και μάλιστα την περίοδο της εξεταστικής, όπου η εντατικοποίηση εντείνεται ακόμη περισσότερο και αναγκαζόμαστε να γινόμαστε «τιραμόλες» για να ανταπεξέλθουμε στις ορέξεις του κάθε καθηγητή. Πιο συγκεκριμένα, στα ΣΑΕ ΙΙ στην εξέταση επέλεξαν να συμμετέχουν πολύ λιγότεροι φοιτητές από όσους δήλωσαν το μάθημα, όπως συνέβη και στο Πεδίο ΙΙ. Αυτό δείχνει ένα συνολικό κομμάτι πειθάρχησης που προσπαθούν να περάσουν στους φοιτητές. Δηλαδή, ένας φοιτητής ξέρει από πριν ότι για να καταφέρει να περάσει αυτά τα μαθήματα πρέπει να ανέβει έναν Γολγοθά, οπότε επιλέγει να μην τα δώσει για να μην «κάψει» την εξεταστική του και αφιερώνει εκείνο το κομμάτι του πολύ περιορισμένου χρόνου του σε άλλα μαθήματα. Και αυτό ουκ ολίγες φορές έχει επαληθευτεί. Μάλιστα στα ΣΑΕ ΙΙ έγινε μαζικό κόψιμο, καθώς το ποσοστό επιτυχίας ήταν μόλις 31%, και ενώ μετά από κινητοποίηση του σχήματος, ο Ροβιθάκης εγγυήθηκε κανονικοποίηση των βαθμών σε περίπτωση μεγάλου ποσοστού αποτυχίας, αυτό απ’ ό,τι φαίνεται δε συνέβη ποτέ. Επιπλέον, παρατηρήθηκε ένα πρωτοφανές γεγονός, με τον Πιτσούλη να μην εμφανίζεται ΔΥΟ(!) φορές την ημέρα διεξαγωγής της εξέτασης μαθημάτων που διδάσκει. Συγκεκριμένα, σε ένα μάθημα 5ου Ετους των ηλεκτρολόγων και στην Αριθμητική Ανάλυση, μάθημα των Μηχανολόγων. Αποτέλεσμα του περιστατικού ήταν να αλλάξει το πρόγραμμα και φυσικά να παρατεθεί η εξεταστική των μηχανολόγων.
Παρόμοια περίπτωση με τα προαναφερθέντα αποτελούν και τα Στοιχεία Μηχανών ΙΙ, μάθημα των μηχανολόγων, στο οποίο υπήρχε μια προαιρετική εργασία, που για να μετρήσει στο βαθμό σου έπρεπε να έχεις γράψει τουλάχιστον 5 στην τελική εξέταση και, αν επέλεγες να την κάνεις, θα έπιανε 2 μονάδες από τις 10 του τελικού βαθμού. Ωστόσο, η εργασία αυτή ήταν τεράστια και απαιτητική, οπότε πολλά παιδιά , παρ’ όλο που την ξεκίνησαν, δεν κατάφεραν να την ολοκληρώσουν και να ασχοληθούν μέχρι το τέρμα, με αποτέλεσμα να μην συμμετέχουν και στην τελική εξέταση για να μην δώσουν με άριστα το 8. Μιλάμε δηλαδή για ακόμη ένα μάθημα όπου πολύ μεγάλος αριθμός φοιτητών που το δήλωσαν, εν τέλει δεν το έδωσαν. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ήρθε ένα εξωφρενικό μαζικό κόψιμο της τάξης του 80% και έκανε ίσωμα ό,τι είχε μείνει όρθιο. Τέτοιου είδους μαζικά κοψίματα μόνο προβλήματα μπορούν να γεννήσουν στην πορεία των ήδη επιβαρυμένων και πλήρως εντατικοποιημένων σπουδών μας και διόλου βοηθητικά δεν είναι.
Σε μια περίοδο που ο ήδη ψηφισμένος νόμος Κεραμέως Χρυσοχοΐδη έχει φέρει τις διαγραφές φοιτητών στα ν+3 έτη και τα πειθαρχικά να σου βαράνε την πόρτα σε περίπτωση οποιασδήποτε αντίδρασης και διεκδίκησης, τη στιγμή που η ακρίβεια έχει φτάσει ταβάνι και είναι βράχος στις πλάτες των φοιτητών, οι οποίοι πολλές φορές αναγκάζονται να δουλέψουν ταυτόχρονα με τις σπουδές τους για να τα βγάλουν πέρα, τέτοια μαζικά κοψίματα έρχονται να σκάσουν αυτό το μπαλόνι. Και μάλιστα σε μια συγκυρία που το πτυχίο μας έρχεται να χτυπηθεί, και κυριολεκτικά να γίνει κομματάκια, από το νεοψηφισμένο νόμο-πλαίσιο, που αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο θα βγαίνουμε από τις σχολές μας, διαλύει το μέλλον, την καθημερινότητά μας και μαζί κάθε ιδέα ηλεκτρολόγου-μηχανολόγου, όπως την είχαμε στο κεφάλι μας, καθώς φέρνει και αλλαγή στα προγράμματα σπουδών που θα επιφέρει περεταίρω υποβάθμιση του πτυχίου μας. Ένα πτυχίο που δε θα θυμίζει τίποτα σε ηλεκτρολόγο-μηχανολόγο και όχι, δεν θα ανταποκρίνεται καλύτερα στην αγορά εργασίας, όπως θέλουν εκείνοι να μας πείσουν, διότι δεν νομίζουμε να έχει κανείς εκεί έξω ανάγκη κάποιον που φέρνει για κάτι ανάμεσα σε ηλεκτρολόγο και αρχιτέκτονα. Ένα πτυχίο διαλυμένο και πλήρως εξατομικευμένο που θα δείχνει τον ατομικό δρόμο προς την εργασιακή άβυσσο. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι διαμορφώνονται δυσμενείς συνθήκες και στις εξεταστικές και στην καθημερινότητά που όλες καταλήγουν εις βάρος των φοιτητών, και αυτές είτε θα προέρχονται από τις απρόβλεπτες ορέξεις καθηγητών είτε από νόμους όπως ο νέος νόμος πλαίσιο που ψηφίστηκε πριν λίγες μέρες. Όλα αυτά έρχονται να περιγράψουν μία νέα μορφή καθημερινότητας, μία νέα μορφή πτυχίων και μία νέα μορφή φοιτητή, πλήρως εξατομικευμένου και αποκομμένου από οτιδήποτε άλλο μέσα στο πανεπιστήμιο πέραν των στείρων ακαδημαϊκών υποχρεώσεων. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, λοιπόν, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι αντιφατικές εξετάσεις σαν κι αυτή στα Στοιχεία Μηχανών ΙΙ, την ώρα που τα πτυχία δέχονται μια τέτοια επίθεση και ταυτόχρονα δίνουμε αγώνα δρόμου στην εξεταστική που ο χρόνος είναι πενιχρός και η εντατικοποίηση μέγιστη.
Μέσα από το φοιτητικό μας σύλλογο έχουμε λόγο και δύναμη, μπορούμε και πρέπει να δίνουμε ηχηρές απαντήσεις απέναντι σε τέτοιες λογικές, να διεκδικούμε και να παλεύουμε συλλογικά για ανθρώπινους όρους σπουδών, καθημερινότητας και κατ’ επέκταση εξεταστικής. Οι φοιτητές μπορούν να γκρεμίσουν οποιαδήποτε λογική στήνεται εις βάρος τους σε κάθε εξεταστική και αντίστοιχα να εμποδίσουν, όπως έχουν ξανακάνει στο παρελθόν, κάθε επέλαση της κυβέρνησης στις σπουδές και στο μέλλον τους. Πρέπει πια να κόψουμε αυτό το μακρύ χέρι που απλώνεται συνεχώς στις ζωές μας και κάθε άλλο παρά εμάς οφελεί!!
Απαιτούμε: Άμεση κανονικοποιηση-ποσοστό επιτυχίας τουλάχιστον 45%
|
|
|
48
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ MIT ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ
|
on: July 24, 2022, 14:14:49 pm
|
Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση του καθηγητή Πιτσιάνη, ο οποίος στο μάθημα Οργάνωση Υπολογιστών (2ο εξάμηνο ηλεκτρολόγων) αποφάσισε να μηδενίσει όλους τους φοιτητές οι οποίοι αντέγραψαν στα κουίζ, να τους μηδενίσει στην εξεταστική του Ιουνίου αλλά και κατ'επέκταση να τους αποκλείσει από την εξεταστική του Σεπτεμβρίου. Για να είναι ξεκάθαρο σε όλους, το μάθημα αυτό λειτουργούσε ως εξής: Το μάθημα είχε μια σειρά από προαιρετικά κουίζ, τα οποία εάν ήθελε κάποιος φοιτητής μπορούσε να κάνει κατά τη διάρκεια του εξαμήνου (χωρίς αυτό να επηρεάζει όσους δεν τα έκαναν στο τελικό τους βαθμό) και στο τέλος τον Ιούνιο όλοι οι φοιτητές πήγαιναν στην τελική εξέταση. Ο Πιτσιάνης όταν αντιλήφθηκε αντιγραφή στα κουίζ αποφάσισε εκτός από το να μηδενίσει τους συγκεκριμένους συμφοιτητές μας στα κουίζ, να τους αποκλείσει επί της ουσίας για τις επόμενες δύο εξεταστικές. Κατά την διάρκεια της εξεταστικής που διανύσαμε είδαμε τις καθηγητικές αυθαιρεσίες να ξεπερνούν κάθε όριο, με καθηγητές να προβαίνουν σε μαζικά κοψίματα και όταν ο φοιτητικός μας σύλλογος πήρε απόφαση για κανονικοποίηση, αυτοί να την δέχονται αλλά να μην την εφαρμόζουν πότε. Με καθηγητές να μην εμφανίζονται ποτέ στην εξέταση στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανολόγους αντίστοιχα κάνοντας άνω κάτω το πρόγραμμα των φοιτητών. Η κίνηση αυτή του Πιτσιάνη αποτελεί άλλη μια τέτοια συμπεριφορά ενός καθηγητή ο οποίος θεωρεί πως μπορεί να συμπεριφέρεται με οποιονδήποτε τρόπο του αρέσει μέσα στην σχολή χωρίς να τον ενδιαφέρει πως αυτό επηρεάζει την καθημερινότητα και τους όρους σπουδών των φοιτητών, προβαίνοντας ετσιβσε κινήσεις, οι οποίες με την σειρά τους συνεισφέρουν στην περαιτέρω πειθάρχηση και εντατικοποίηση των σπουδών μας. Παράλληλα με τον Νόμο Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη να έχει ψηφιστεί και να μένει να εφαρμοστεί, διατάξεις όπως πειθαρχικά και διαγραφές έρχονται και συμπιέζουν ακόμα περισσότερο τις σπουδές μας. Συγκεκριμένα η κίνηση αυτή του αποκλεισμού φοιτητών για δύο εξεταστικές οδηγεί ένα βήμα πιο κοντά στην διαγραφή τους, θέτοντας τους έτσι ακόμα πιο έντονα το φόβητρο αναγκάζοντας έτσι τους συμφοιτητές μας να τρέξουν ακόμα πιο έντονα για να καλύψουν τις ακαδημαϊκές τους υποχρεώσεις, αλλά και αντίστοιχα η τιμωρητική λογική του "οποιαδήποτε συμπεριφορά δεν μου αρέσει εμένα σαν καθηγητή, την τιμωρώ", πατάει πάνω στην ύπαρξη των πειθαρχικών με τα οποία οποιαδήποτε "παραβατική συμπεριφορά" ποινικοποιείται και διώκεται. Παράλληλα με τον νόμο-πλαίσιο να έχει ψηφιστεί μέσα στο καλοκαίρι, και αντίστοιχα η ύπαρξη πλέον του ηλεκτρολόγου και του μηχανολόγου μηχανικού να αμφισβητούνται έντονα στο κατά πόσο θα μπορούμε να παίρνουμε πλέον το πτυχίο που τόσο καιρό παίρναμε, αφού στις διατάξεις του αναφέρεται τι σπάσιμο των πτυχίων καθώς και η αποσύνδεση τους από επαγγελματικά δικαιώματα, ενώ παράλληλα από όσο φαίνεται από το φθινόπωρο θα μπει πλώρη για αλλαγές στα προγράμματα σπουδών σε μια σειρά από σχολές, είναι τελείως αντιφατικό τέτοιες κινήσεις τίποτα απολύτως δεν έχουν να μας προσφέρουν "στην καριέρα μας" αφού και αυτή στην πράξη αμφίβολη φαίνεται ενώ το μόνο που καταλήγουν να προσφέρουν είναι η περαιτέρω πειθάρχηση μας, η οποία από όσο φαίνεται είναι απαραίτητη στην αγορά εργασίας που υπάρχει με συνθήκες γαλέρας εκεί έξω. Μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο μπορούμε να παλεύουμε απέναντι σε ότι έρχεται να πλήξει εμάς και την καθημερινότητα μας. Μπορούμε να διεκδικούμε ανθρώπινους όρους σπουδών, κόντρα σε κάθε νομό που έρχεται να βάλει εμπόδια στις διεκδικήσεις αλλά και στην εργασιακή μας προοπτική αλλά και αντίστοιχα απέναντι σε κάθε καθηγητή, ο όποιος νομίζει ότι ο λόγος του θα είναι νόμος πάνω μας. Μέσα από τις διαδικασίες του συλλόγου όπως γενικές συνελεύσεις και κινητοποιήσεις μπορούμε να παλεύουμε απέναντι σε όλα αυτά και να ορίζουμε εμείς πως υπάρχουμε μέσα στις σχολές μας Πάνω σε όλα αυτά καλούμε τον Πιτσιάνη να πάρει πίσω την απαράδεκτη αυτή απόφαση του. Καλούμε σε κινητοποίηση στο γραφείο του Πιτσιάνη, στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου για να εγγυηθούμε ότι η εξέταση του Σεπτεμβρίου θα γίνει με ίσους όρους προς όλους τους φοιτητές στο μάθημα της οργάνωσης υπολογιστών. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: //ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ //ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ //ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥΣτην φώτο το σχετικό email που έστειλε ο Πιτσιάνης:
|
|
|
49
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
|
on: July 20, 2022, 23:58:03 pm
|
Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε μάρτυρες των καταστροφικών εικόνων από τις πυρκαγιές που έχουν ξεσπάσει σε περιοχές του Ρεθύμνου αλλά και σε άλλες όπως η Πεντέλη στην Αττική. Τα φαινόμενα αυτά δυστυχώς δεν είναι κάτι το μη αναμενόμενο καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες αλλά και ισχυροί άνεμοι προοικονομούσαν ότι οι συνθήκες είναι επικίνδυνες και ότι τέτοια φαινόμενα θα μπορούσαν να ξεσπάσουν από στιγμή σε στιγμή. Ωστόσο για άλλη μια χρονιά φαίνεται ότι η κυβέρνηση δεν έχει κανένα πλάνο αντιπυρικής προστασίας θέτοντας περιουσίες συνανθρώπων μας αλλά κυρίως ανθρώπινες ζωές σε κίνδυνο. Σε μια χώρα όπου τέτοια φαινόμενα ξεσπάνε κάθε χρόνο με πάρα πολλούς συνανθρώπους μας να κινδυνεύουν είναι αδιανόητο η κυβέρνηση να μην λαμβάνει υπόψη της την κατάσταση αυτή και να συνεχίζει να ακολουθεί την πολιτική της αδιαφορίας αφήνοντας υποστελεχωμένο το πυροσβεστικό σώμα αλλά και τον εξοπλισμό να είναι απαρχαιωμένος και ανεπαρκής. Μια πολιτική την οποία η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει όπως και η προηγούμενες κυβερνήσεις έπρατταν εδώ και χρόνια καταλήγοντας έτσι σε εικόνες όπως άνθρωποι να εγκαταλείπουν τα σπίτια τους και να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να περισώσουν ότι μπορούν από αυτά αλλά και τους πυροσβέστες να δίνουν μάχη με τις φλόγες ακατάπαυστα. Βέβαια την λύση στο πρόβλημα αυτό για την κυβέρνηση δίνει η ενίσχυση του κρατικού μηχανισμού με χιλιάδες προσλήψεις αστυνομικών και κληρικών καταλήγοντας αυτές τις μέρες στην Πεντέλη όταν η κατάσταση έφτασε σε σημείο να ξεφεύγει από του ελέγχου της πυροσβεστικής να βρίσκονται περισσότεροι αστυνομικοί και δημοσιογράφοι παρά πυροσβέστες. Και προφανώς τους πυροσβέστες αυτούς που πέρυσι με κορώνες τους αποκαλούσε ήρωες όταν τον Σεπτέμβρη αυτοί διαδήλωναν γιατί ζητούσαν αναβάθμιση και των δομών και πρόσληψη προσωπικού η κυβέρνηση φρόντισε να τους χτυπήσει με δυνάμεις των Ματ και με αύρα. Σε μια εποχή όπου η ακρίβεια και οι ανατιμήσεις στα καύσιμα αλλά και στα βασικά αγαθά μας χτυπούν την πόρτα και έρχονται να προδιαγράψουν τις σκληρότερες συνθήκες διαβίωσης για όλους μας τέτοια φαινόμενα έρχονται και δυσχεραίνουν ακόμα περισσότερο την κατάσταση αφήνοντας πάρα πολλούς συνανθρώπους μας έκθετους. Η ακρίβεια διαμορφώνει τις σκληρότερες συνθήκες καθημερινότητας για όλους μας με αποτέλεσμα ένας άνθρωπος ο οποίος πλήττεται από τις πυρκαγιές να έρχεται σε ακόμα πιο δυσμενή θέση λόγω της κατάστασης του και σαν να μην έφτανε αυτό η ακρίβεια έρχεται και οξύνει ακόμα περισσότερο την άβυσσο μέσα στην οποία πέφτει αυτός ο άνθρωπος. Παράλληλα οι πυρκαγιές και οι πληγές που αφήνουν πισω τους δεν αποτελούν κάποιου είδους θεομηνία αλλά ξεκάθαρα τα αποτελέσματα αυτά είναι αποτέλεσματα της χειριστης διαχείρισης και προετοιμασίας της κυβέρνησης για την κατάσταση αυτή. Όπως λοιπόν και η ακρίβεια έτσι και η διαχείριση και προστασία μας από τις πυρκαγιές είναι αποτελέσματα της διαχείρισης της κυβέρνησης, η οποία ολοένα και μας οδηγεί προς την εξαθλίωση. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ! Μόνο εμείς οι ίδιοι μπορούμε να παλέψουμε απέναντι στις αντιλαϊκές πολιτικές της κυβέρνησης, μόνο όταν συλλογικά οργανωνόμαστε μέσα από τους συλλογικούς μας φορείς (φοιτητικούς συλλόγους, εργατικά σωματεία) όπως πέρυσι σταθήκαμε στους πυρόπληκτους με αυταπάρνηση και αλληλεγγύη, έτσι θα απαντήσουμε απέναντι σε κάθε αντιλαϊκή πολιτική και θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε καλύτερους όρους για την καθημερινότητα όλων μας.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: //ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΩΝ // ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ //ΑΜΕΣΗ ΛΗΨΗ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ // ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟ ΛΑΟ
|
|
|
50
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
|
on: July 16, 2022, 19:07:32 pm
|
Η εξέταση του μαθήματος των ΣΑΕ 2 είδαμε να αφήνει τους περισσότερους φοιτητές απογοητευμένους διότι είδαμε τα θέματα να μην απευθύνονται σε έναν μέσο φοιτητή που έχει ξοδέψει κάποιο χρόνο για το μάθημα και αντίστοιχα στην εξεταστική ώστε να μπορέσει να το περάσει. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων επιβεβαιώθηκε το σενάριο της μαζικής αποτυχίας στην εξέταση μιας και το ποσοστό επιτυχίας μόνο του 31% των φοιτητών, μιλάει από μόνο του. Η έκβαση αυτή των αποτελεσμάτων δεν άφησε τους περισσότερους φοιτητές προ εκπλήξεως , μιας και όλοι πάνω κάτω το περιμένανε αλλά μας γεννά ουσιαστικά ερωτήματα του κατά πόσο βοηθητικά είναι τέτοιου είδους μαζικά κοψίματα για την πορεία των ήδη επιβαρυμένων και πλήρως εντατικοποιημένων σπουδών μας μέσα στην σχολή? Είναι ειρωνικό ένας φοιτητής να μην μπορεί με ένα αξιοπρεπές διάβασμα να περάσει ένα μάθημα και η ίδια ιστορία να επαναλαμβάνεται για πολλά μαθήματα της σχολής μας, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν φίλτρα όπως για την επιλογή τομέα, και πιο συγκεκριμένα να υπάρχουν χαρακτηριστικά μαθήματα που ο κάθε φοιτητής γνωρίζει πως παρά το διάβασμα του η εξέταση κατά πάσα πιθανότητα θα ειναι Βατερλώ, όπως στα ΣΑΕ 2 που με αυτά τα θέματα για να φτάσεις το 5 χρειάζεται να φτύσεις αίμα. Δεν γίνεται σε μία περίοδο με έναν ήδη ψηφισμένο νόμο Κεραμέως- Χρυσοχοΐδη που προβλέπει τις διαγραφές φοιτητών, σε μία περίοδο που η ακρίβεια επιβαρύνει μέρα με την μέρα την ζωή ενός φοιτητή που αναγκάζεται να δουλέψει ταυτόχρονα με τις σπουδές του, να γίνονται καθημερινότητα στην σχολή μας τα μαζικά κόψιματά που θα αποτελέσουν την σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι. Δεν μπορούν οι φοιτητές να αποτελούν σε κάθε εξεταστική υποψήφια θύματα στις ορέξεις του κάθε καθηγητή. Είναι αντιφατικό επίσης να μιλάμε για πιο αναβαθμισμένα θέματα ή για εμβάθυνση με σκοπό την καλύτερη κατανόηση του μαθήματος όταν αυτά δεν ανταποκρίνονται στην διδασκαλία του μαθήματος. Παράλληλα ο νεοψηφισμένος νόμος πλαίσιο έρχεται να δώσει την χαριστική βολή στην καθημερινότητα, τα πτυχία και το μέλλον μας ως ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι. Καταλαβαίνουμε όλοι λοιπόν πως δεν βοηθά κανέναν φοιτητή και δεν αλλάζει τίποτα στην ποιότητα του πτυχίου μία τέτοια εξέταση έκτρωμα όταν μία μέρα πριν από αυτά τα αποτελέσματα ψηφίστηκε ένας νόμος που αλλάζει ριζικά τον τρόπο που θα βγαίνουμε από τις σχολές μας και δεν θα θυμίζουμε τίποτα σε ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους, όπως το είχαμε στο μυαλό μας τόσο καιρό, αλλά με ένα πτυχίο διαλυμένο και εξατομικευμένο θα χαράσσεται ο δρόμος για νέα εργασιακή άβυσσο. Ας αναρωτηθούμε λοιπόν σε αυτό το σημείο και ας μας απαντήσει και ο ίδιος ο καθηγητής πως είναι δυνατόν όλα αυτά να είναι λογικά μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο σχεδίων της κυβέρνησης για τα πτυχία μας και αντίστοιχα την εξατομικευμένη καθημερινότητά μας που ειδικά στην εξεταστική όπου η εντατικοποίηση εντείνεται ακόμα περισσότερο και κάθε φοιτητής χρειάζεται να κάνει ένα ιδιαίτερα σκληρό αγώνα δρόμου για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε όλα αυτά. Ως σχήμα και μετά την εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος κάναμε κινητοποίηση στην οποία μάλιστα ο καθηγητής του μαθήματος δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει μαζικό κόψιμο κάτι που μάλλον αναιρείται μετά τα σημερινά αποτελέσματα. Οι δεσμεύσεις του περί όχι μαζικού κοψίματος μάλλον έπεσαν στο κενό και αντίστοιχα ο αριθμός των φοιτητών που έδωσε που ήταν 189 και αντίστοιχα πέρασαν που ήταν 59 δημιουργεί πολλές αντιφάσεις αν σκεφτεί κανείς τον αριθμό των φοιτητών που είχαν δηλώσει το μάθημα αλλά δεν το επιχείρησαν γιατί ήξεραν ότι είναι ένα από τα μαθήματα στα οποία ανά καιρούς γίνεται χαμός με τα θέματα.
Τέτοια περιστατικά δεν μπορούν να γίνονται άλλο ανεχτά στις σχολές μας όταν η προοπτική που έχουν να μας παρουσιάσουν είναι κατεστραμμένη και θα διαλύεται και άλλο όταν τα σχέδια της κυβέρνησης είναι το πως θα περνάει νόμους που θα κατακερματίζουν την ύπαρξή μας ως φοιτητές αλλά και θα υπονομεύουν το μέλλον μας ως εργαζόμενους. Η απάντηση θα πρέπει να δίνεται μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο απέναντι σε όλες αυτές τις λογικές και σε όλους αυτούς που δημιουργούν μια τέτοια καθημερινότητα για μας, δείχνοντάς τους ξεκάθαρα πως οι φοιτητές έχουμε λόγο και δύναμη απέναντι σε ότι μας διαλύει και θα επιμείνουμε σθεναρά μέχρι την νίκη μας. Μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους και τις κινητοποιήσεις μπορούμε να βάλουμε όλοι μαζί αναχώματα στα σχεδία τους όπως βάλαμε και στο παρελθόν, πρέπει να αντιταχθούμε στην καταστροφή των ζωών μας, να αποτελέσουμε το εμπόδιο στην καταστροφική τους ατζέντα.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΑΜΜΕΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 45%
|
|
|
51
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΑ ΣΑΕ 2!
|
on: June 29, 2022, 18:19:29 pm
|
Πριν από μία εβδομάδα στην εξέταση του μαθήματος των ΣΑΕ 2 αντιληφθήκαμε σαν σχήμα καθώς μιλούσαμε με τους φοιτητές που έβγαιναν από την εξέταση ότι τα θέματα τα οποία μπήκαν θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μαζικό κόψιμο. Ο φοιτητικός μας σύλλογος πήρε απόφαση για την κατάσταση αυτή και χθες προέβει σε κινητοποίηση στο γραφείο του διδάσκοντα του μαθήματος, τον Ροβιθάκη. Στην κινητοποίηση τα αιτήματα που μπήκαν από την πλευρά του συλλόγου μας ήταν γύρω από την εξέταση του μαθήματος των ΣΑΕ 2 να μην συμβεί μαζικό κόψιμο αλλά και σε περίπτωση αυτού να γίνει κανονικοποίηση των βαθμών των φοιτητών και παράλληλα γύρω από την πρόοδο που δόθηκε, στο συγκεκριμένο μάθημα, μέσα στο εξάμηνο, αυτή να προσμετρηθεί στον βαθμό της εξεταστικής του Σεπτέμβρη ανάλογα την επιθυμία του κάθε φοιτητή. Ο Ροβιθάκης σε όλα αυτά δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει μαζικό κόψιμο και ότι θα κάνει κανονικοποίηση σε αντίστοιχη περίπτωση ενώ παράλληλα είπε πως η πρόοδος δεν θα μετρήσει στον βαθμό του Σεπτέμβρη.
Μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο μπορούμε να παλεύουμε και να διεκδικούμε καλύτερους όρους ύπαρξης και σπουδών στις σχολές μας. Το παράδειγμα των ΣΑΕ 2 αποτελεί ένα απτό παράδειγμα πάνω στο γεγονός ότι σαν φοιτητές έχουμε λόγο για το πώς υπάρχουμε στις σχολές μας αλλά και επίσης ότι όλοι μαζί μπορούμε συλλογικά να διεκδικούμε ότι υπάρχουμε ανθρώπινα τόσο στην καθημερινότητα μας όσο και στην εξεταστική καθώς επίσης και ότι δεν θα γινόμαστε λάστιχο για τις ορέξεις του κάθε καθηγητή.
|
|
|
52
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΡΟΒΙΘΑΚΗ ΤΡΙΤΗ 28/6 ΣΤΙΣ 10:30 Γ
|
on: June 27, 2022, 10:12:25 am
|
Την Τρίτη 28/6 στις 10:30 ο φοιτητικός μας σύλλογος έχει πάρει απόφαση για κινητοποίηση στο γραφείο του Ροβιθάκη για την εξέταση που έγινε την περασμένη Δευτέρα στα ΣΑΕ 2. Καλούμε όλους τους συμφοιτητές μας στην κινητοποίηση του συλλόγου μας, μια κινητοποίηση που από την πρώτη στιγμή σαν σχήμα προτείναμε στον σύλλογο όταν μάθαμε από τα παιδιά ότι τα θέματα που μπήκαν δημιούργησαν έντονη απογοήτευση και ότι θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μαζικό κόψιμο. Η καθημερινότητα μας μέσα στην σχολή είναι μια δύσκολη καθημερινότητα και ιδιαίτερα την περίοδο της εξεταστικής. Ωστόσο την ήδη ζόρικη κατάσταση της εξεταστικής έρχονται και εντείνουν κινήσεις όπως αυτές, όπου καθηγητές βάση των δικών τους ορέξεων μετατρέπουν μια εξέταση μαθήματος σε Βατερλώ. Πιο συγκεκριμένα, κινήσεις όπως αυτές που έγιναν στα ΣΑΕ 2, όταν μάλιστα σαν έτος βρισκόμαστε και ένα βήμα πριν την επιλογή τομέα, δυσχεραίνουν την δυνατότητα μας για επιλογή αφού για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να έχουμε περάσει τον απαραίτητο αριθμό μαθημάτων για να πληρούμε τα κριτήρια. Επίσης σε μια περίοδο όπου είναι ψηφισμένος ο νόμος Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη κομμάτι του οποίου αποτελούν οι διαγραφές στα ν+3 έτη, κινήσεις σαν αυτές μας κρατάνε ένα βήμα πίσω στην λήψη του πτυχίου μας, όπως και στην επιλογή τομέα, όπως προαναφέρθηκε και πιο πάνω και κατ' επέκταση μας καταλήγουν και ένα βήμα πιο κοντά στην διαγραφή μας.
Μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο μπορούμε να διασφαλίσουμε πως θα υπάρχουμε ανθρώπινα στην καθημερινότητα μας και στην εξεταστική αντίστοιχα μέσα στις σχολές μας.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους μας να στηρίξουν και να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση την Τρίτη στις 28/6 στον γραφείο του Ροβιθάκη για να μην γίνει κανένα μαζικό κόψιμο στο μάθημα των ΣΑΕ 2 αλλά και σε περίπτωση που υπάρξει μαζικό κόψιμο να γίνει κανονικοποίηση των βαθμών.
|
|
|
53
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ/ΜΗΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
|
on: June 20, 2022, 20:56:39 pm
|
ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΦΣ ΗΛ-ΜΗΧ-ΜΗΧ
Η εξεταστική θα τελεστεί με ανθρώπινους όρους. Στο μάθημα των ΣΑΕ 2 ήρθαμε αντιμέτωποι για ακόμη μία φορά με τις ορέξεις του Ροβηθάκη. Έπειτα από συζητήσεις με φοιτητές αντιληφθήκαμε ότι τα θέματα στην εξέταση των ΣΑΕ 2 δεν ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας, καθώς όλα τα θέματα είχαν λεπτομέριες που εστίαζαν στην βαθειά κατανόηση, κι όχι στην πρακτική κατανόηση αναμενώμενη απο τον μέσο φοιτητή. Παρά τη μεγάλη ύλη του μαθήματος, η πλειοψηφία των μονάδων ήταν απο πολύ συγκεκριμένα και εμβαθυμένα κομμάτια της ύλης. Τέλος η παράλογη κι ασυνήθιστη δυσκολία τους σημαίνει πως ένας φοιτητής που βασίστηκε σε προηγούμενες εξεταστηκές για να ρυθμίσει το διάβασμα του κόβεται! Σε μια περίοδο εξεταστικής όπου η εξατομίκευση και η εντατικοποίηση εντείνονται ακόμα περισσότερο και οι όροι σπουδών σκληραίνουν το να ξοδεύουμε υπερβολλικό χρόνο πάνω σε ένα μάθημα και να αντικρύζουμε άβατα θέματα μας πάει πίσω στην εξεταστική μας αλλά και στην λήψη του πτυχίου μας. Παράλληλα με τον νόμο Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη να είναι ήδη ψηφισμένος και στις διατάξεις του να περιγράφει διαγραφές φοιτητών στα ν+3 χρόνια για την σχολή μας, κινήσεις όπως αυτές καταλήγουν να μας πλησιάζουν ένα βήμα πιο κοντά στην διαγραφή μας. Επιπλέον όταν οι όροι φοίτησης μας περιέχουν φίλτρα στην επιλογή τομέα, τότε αντιλαμβανόμαστε με τέτοιες κινήσεις σε περίοδο εξεταστικής δυσχαιρένουν την εκπλήρωση των προυποθέσεων αυτών.
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ ΑΜΜΕΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 28/6 ΣΤΙΣ 10:30 ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΡΟΒΙΘΑΚΗ
|
|
|
54
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΑ ΣΑΕ 2!
|
on: June 20, 2022, 17:07:31 pm
|
Άσε μας ρε Ροβιθάκη!
Στην εξέταση των ΣΑΕ 2 μετά από συζήτηση με πολλούς συμφοιτητές μας καταλάβαμε ότι τα θέματα τα οποία μπήκαν, θα τα χαρακτηρίζαμε παλούκια. Σε περίοδο εξεταστικής όπου ο χρόνος μας είναι πολύ περιορισμένος το να ξοδεύουμε αρκετό χρόνο ώστε να διαβάζουμε ένα μάθημα και εν τέλει να μπαίνουν τέτοιου είδους θέματα ώστε να μην περνάει κανείς μας, μας πάει πίσω συνολικά. Δεν θα αποδεχθούμε τις ορέξεις του κάθε καθηγητή. Δεν θα γίνουμε μπαλάκι μέσα στην εξεταστική το οποίο θα κόβεται από μάθημα σε μάθημα. Σε μια περίοδο όπου ο ελεύθερος μας χρόνο συμπυκνώνεται απειλητικά η εντατικοποίηση εντείνεται το να βλέπουμε και τέτοιου είδους θέματα είναι κοροϊδία. Δεν θα ανεχτούμε κανένα μαζικό κόψιμο.
Απαιτούμε κανονικοποίηση σε περίπτωση μαζικού κόψιμο.
|
|
|
55
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ (15/6) ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΙΣ 19:00
|
on: June 15, 2022, 16:38:48 pm
|
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ 15/06 ΣΤΙΣ 19.00 ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Μετά από δύο χρόνια καταδίκης της Χρυσής Αυγής σε εγκληματική οργάνωση, ενός γεγονότος που αποτέλεσε ορόσημο στις μάχες του λαού απέναντι στο φασισμό, σήμερα ξεκινά η δίκη αυτή σε δεύτερο βαθμό. Η δράση της Χρυσής Αυγής έθρεφε το φίδι του φασισμού και έδειχνε το πρόσωπό της απέναντι σε ξένους, μετανάστες, εργάτες που ήταν έκθετοι στο μίσος των εγκληματικών τους πρακτικών. Ξαναζωντάνευε τις πιο μαύρες σελίδες της ιστορίας όπου οι λαοί αποτέλεσαν στόχο και θυσιάστηκαν στον βωμό του φασισμού. Το τέρας λοιπόν αυτό ,που ποτέ λαός και νεολαία δεν θα πρέπει να σταματήσουμε να πολεμάμε, βρίσκεται ξανά κεντρικά στην επικαιρότητα με την εκδίκαση σε β΄ βαθμό να μας υπενθυμίζει ότι στην εποχή μας όπου συντελείται ένα τεράστιο χτύπημα στον λαό με την ακρίβεια και τις αντιλαϊκές πολιτικές, είναι χρέος όλων μας να κόψουμε το κεφάλι αυτού του φιδιού και να ξεριζώσουμε αυτές τις νοοτροπίες από την καθημερινότητά μας. Πρέπει να βάλουμε τέλος στην δράση αυτών των ομάδων που αποτελούν το μακρύ χέρι της κυβέρνησης και εμποδίζουν τις μάχες του λαού αναζωπυρώνοντας τα αισθήματα μίσους και αποπροσανατολίζοντας την κοινωνία από τον πραγματικό εχθρό. Όπως είδαμε να συμβαίνει με τις φασιστικές επιθέσεις στην Σταυρούπολη και αντίστοιχα το σπάσιμο καταλήψεων των σχολείων στον Εύοσμο κατά της ΕΒΕ αποδεικνύοντας περίτρανα πως φυλάνε σαν κέρβεροι τα σχέδια της κυβέρνησης.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ! ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ!
|
|
|
56
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 15:00
|
on: June 15, 2022, 14:48:26 pm
|
ΜΑΤ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΔΙΑΛΥΣΗ ΠΤΥΧΙΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ!
Σήμερα στις 15:00 θα γίνει σύγκλητος, η οποία θα συνεδριάσει πάνω στον νέο νόμο-πλαίσιο που παρουσίασε πρόσφατα το υπουργείο και σκοπεύει να καταθέσει το καλοκαίρι. Ένας νόμος-πλαίσιο, ο οποίος έρχεται κυριολεκτικά να τσακίσει τα πτυχία μας σπάζοντας τα στην πράξη ενώ παράλληλα συνεχίζει το χτύπημα στους φοιτητικούς συλλόγους και στην δομή τους αλλά παράλληλα καταργεί και το αυτοδιοίκητο του πανεπιστημίου. Μέσα από τα παράλληλα προγράμματα σπουδών καθώς και μέσα από τον σχηματισμό ενός ατομικού πτυχίου για τον καθένα μέσα από έναν θολό τρόπο σπάει το πτυχίο μας στην πράξη και δημιουργούνται φοιτητές διαφορετικών ταχυτήτων. Παράλληλα φαίνεται ξεκάθαρα η αδυναμία της κυβέρνησης να περιγράψει ένα καλύτερο μέλλον στην νεολαία αφού η λύση για το πρόβλημα στην ανεργία γίνεται πλέον με την βούλα η διά βίου μάθηση. Επιπλέον τα ενιαία ψηφοδέλτια αλλά και η κατάργηση των παρατάξεων αποτελούν μια συνέχεια στο χτύπημα των φοιτητικών συλλόγων αφού πλέον οξύνει την επίθεση απέναντι τους, καταλήγοντας τους απλά συμβουλευτικά όργανα, τα οποία κανένα συμφέρον μας δεν θα μπορούν να διαμεσολαβήσουν. Επίσης με τα Συμβούλια Διοίκησης τα οποία θα αποτελούν τα πολιτικά γραφεία της κυβέρνησης, βλέπουμε πως η κυβέρνηση μέσα από τους εγκάθετους της θα αποφασίζει για το πώς υπάρχουμε στις σχολές μας.
Σε όλα τα παραπάνω έρχεται και προστίθεται η καθημερινή καταπάτηση του ασύλου από τα ΜΑΤ τα οποία έχουν στρατοπεδεύσει στο χώρο του ασύλου υποτειθεται υπερασπιζόμενα την αναβάθμιση του, μια αναβάθμιση την οποία είναι γελοία να την ευαγγελίζονται όταν δεν έχουν λυθεί βασικά προβλήματα στις σχολές μας, όπως το γεγονός πως μια φορά να βρέξει το Πολυτεχνείο πλημμυρίζει και αίθουσες του γεμίζουν νερά ή ότι το ταβάνι της κεντρικής βιβλιοθήκης μπάζει νερά. Παράλληλα η ύπαρξη της αστυνομίας τόσες μέρες μέσα έχει προκαλέσει σκηνές βίας φτάνοντας σε σημείο να τραυματίζονται φοιτητές.
Σε όλα αυτά παράλληλα ο πρύτανης Παπαϊωάννου, τον οποίο φαίνεται να επιλέγει η κυβέρνηση για το ψηφοδέλτιο επικρατείας, εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι ακολουθεί πιστά την οποία εντολή και στόχευση έχει η κυβέρνηση. Είναι αυτός που τόσο καιρό βάζει πλάτες στην καταπάτηση του ασύλου από την αστυνομία αλλά και αυτός που με τόσο σθένος υπερασπίζεται τον νέο νόμο-πλαίσιο, όταν στην σύνοδο πρυτάνεων ήταν ο μόνος που τασσόταν υπέρ του.
Από όλα τα παραπάνω καταλαβαίνουμε πως είναι η απαραίτητη η συμμετοχή των φοιτητικών μας συλλόγων στην σύγκλητο έτσι ώστε να την πιέσει να καταδικάσει τον νέο νόμο-πλαίσιο και την καταπάτηση του ασύλου από τις αστυνομικές δυνάμεις!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΥΛΟ! ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ! Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ-ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ! ΚΑΤΩ Ο ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ!
|
|
|
60
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΠΘ
|
on: May 15, 2022, 20:11:59 pm
|
Η κορύφωση των γεγονότων που εκτυλίχτηκαν αυτή την εβδομάδα στον χώρο του ΑΠΘ βλέπουμε να έρχεται με την καταγγελία που κατατέθηκε από την κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής σε μέλη του Φοιτητικού Συλλόγου. Οι φοιτητές τους οποίους αφορά η καταγγελία, σε ανακοίνωσή τους την ώρα ενός μαθήματος κάλεσαν τους συμφοιτητές τους και τον καθηγητή να πάρουν θέση απέναντι στα ακραία σκηνικά βίας και καταστολής από πλευράς δυνάμεων των ΜΑΤ στον χώρο του ασύλου. Επιπλέον τους καλούσαν όλους να συμμετέχουν και να στηρίξουν την κινητοποίηση των φοιτητικών συλλόγων ενάντια στα τραγικά γεγονότα για τον χώρο των σχολών μας. Ο κοσμήτορας λοιπόν της σχολής σε ανακοίνωσή του ανέφερε πως διαφωνεί κάθετα με την παρεμπόδιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας την ίδια στιγμή όμως που ο ίδιος προχώρησε σε λοκ αουτ της σχολής παρακωλύοντας στην πράξη την διεξαγωγή των μαθημάτων. Έτσι η καταγγελία οδηγεί σε διεξαγωγή έρευνας για την ταυτοποίηση των «δραστών», όπως χαρακτηρίστηκαν οι φοιτητές από πολλά ΜΜΕ. Φτάσανε δηλαδή στο σημείο να αποκαλούν δράστες τους ίδιους τους συμφοιτητές μας, οι οποίοι καλούσαν διδάσκοντα και συμφοιτητές τους να εναντιωθούν στην καταπάτηση του ασύλου και την απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ σε φοιτητές. Αποτελεί πλήρη αντίφαση λοιπόν, ο κοσμήτορας κύριος Μπίκος να επικαλείται την ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία την ίδια στιγμή που καθηγητές και φοιτητές έβγαιναν από το κτήριο της ΣΘΕ, λίγο πιο δίπλα, με δάκρυα στα μάτια διατρέχοντας σοβαρό κίνδυνο λόγω της ρίψης χημικών σε κλειστό χώρο από πλευράς των ΜΑΤ. Και σε αυτό το σημείο μας γεννάται το ερώτημα για το αν πια θα μπορεί η όποια απόπειρα διεκδίκησης μας να είναι έκθετη στην τόσο εύκολη παρέμβαση του κράτους. Το προχώρημα από πλευράς κοσμητείας σε εισαγγελική έρευνα μας κάνει να αναρωτιόμαστε, αν κάθε φορά που διεκδικήσαμε όρους για καλύτερη καθημερινότητα, όρους για πιο ανθρώπινες σπουδές, παλέψαμε ενάντια στις καθηγητικές αυθαιρεσίες, ενάντια στον αποκλεισμό των μετεγγραφέντων από τα μαθήματα και ότι άλλο μας πλήττει, θα μπορούσε η δράση αυτή να περνάει από πειθαρχικά ή να μας στέλνεται η Πανεπιστημιακή αστυνομία. Η τόσο ακραία παρέμβαση του κράτους σε ζητήματα που αφορούν την πανεπιστημιακή κοινότητα αποτελεί πλήρη καταπάτηση του ασύλου και στοχοποίησης των διεκδικήσεων μας. Μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους και το άσυλο αγωνιζόμαστε και δίνουμε μάχες ενάντια σε όποιο σχέδιο τους έρχεται να μας επιβαρύνει ακόμα παραπάνω και να φιμώσει μέχρι να ποινικοποιήσει την οργανωμένη μας πάλη. Το Άσυλο και οι μάχες μας είναι αδιαπραγμάτευτες. Οι φοιτητές δίνουμε απάντηση στις πρακτικές Κυβέρνησης-Πρυτανείας-Κοσμητείας να προσπαθούν να μας απομακρύνουν από το να σηκώσουμε ανάστημα και μαζικοποιούμε τις Γενικές Συνελεύσεις, τις Φοιτητικές Εκλογές μας και στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις στους δρόμους. Οι φετινές εκλογές είναι ευθύνη όλων μας να αποτελέσουν εφιάλτη γι’ αυτούς.
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΜΑΖΙΚΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΜΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
|
|
|
|