|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). ΠΧ [img height=400 (κλείνει η αγκύλη)
Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 50
|
18
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Πολιτικές Φυσιογνωμίες / Έφυγε από τη ζωή η Έλλη Παππά
|
on: October 27, 2009, 16:20:40 pm
|
Έφυγε από τη ζωή, σήμερα τα ξημερώματα, η δημοσιογράφος, συγγραφέας και μαχήτρια της Αριστεράς Έλλη Παππά, σε ηλικία 89 ετών. Η κ. Παππά θα κηδευτεί πολιτικά στο Γ΄ Νεκροταφείο Αθηνών, εκεί όπου και θα ταφεί δίπλα στον σύντροφο της ζωής της, Νίκο Μπελογιάννη Νέο παράθυρο. Δείτε και διαβάστε αποσπάσματα από την αφήγηση της στον Στέλιο Κούλογλου. Η Έλλη Παππά ήταν δημοσιογράφος, συγγραφέας και μαχήτρια της Αριστεράς. Κόρη του Ευάγγελου Παππά και της Μαριάνθης Παπαδοπούλου και αδελφή της Διδούς Σωτηρίου, γεννήθηκε στη Σμύρνη το 1920. Μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή η οικογένεια εγκαταστάθηκε στον Πειραιά. Φοίτησε αρχικά στη φιλοσοφική και στη νομική σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, χωρίς όμως να ολοκληρώσει τις σπουδές της, λόγω της Κατοχής, ενώ παράλληλα εργαζόταν ως δημοσιογράφος. Εργάστηκε στην παράνομη έκδοση του Ριζοσπάστη μέχρι το 1949, οπότε άρχισε η συνεργασία της με τον Νίκο Πλουμπίδη και από τον Ιούνιο του 1950 με τον Νίκο Μπελογιάννη, τον οποίο και έγιναν ζευγάρι στη ζωή. Η Έλλη Παππά και ο Νίκος Μπελογιάννης συνελήφθησαν (Δεκέμβριος 1950) και παρέμειναν σε απομόνωση έως την πρώτη δίκη τους (Νοέμβριος 1951). Στη φυλακή γεννήθηκε ο γιος τους, Νίκος (Αύγουστος 1951). Ακολούθησε η δεύτερη δίκη, το Φεβρουάριο του 1952) οπότε και το ζευγάρι καταδικάστηκε σε θάνατο. ο Μπελογιάννης εκτελέστηκε, αλλά στην Παππά, λόγω του βρέφους, χαρίστηκε η ζωή και τελικά αποφυλακίστηκε την πρωτοχρονιά του 1964. Εργάστηκε στην ΕΔΑ και από το 1965 ήταν αρθρογράφος και μέλος της συντακτικής επιτροπής της εφημερίδας Δημοκρατική Αλλαγή. Με το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967 συνελήφθη και εξορίστηκε στη Γυάρο, απ’ όπου αποφυλακίστηκε τον Ιούλιο του 1968, λόγω σοβαρής ασθένειας. Ως δημοσιογράφος, εργάστηκε στην Εγκυκλοπαίδεια Χάρη Πάτση, στην εφημερίδα Μακεδονία, στο περιοδικό Γυναίκα, στην εφημερίδα Εξπρές και στην εφημερίδα Έθνος. Δραστηριοποιήθηκε στην μεταπολιτευτική ΕΔΑ και στο ΚΚΕ. Πραγματοποίησε μελέτες για την αρχαία ελληνική φιλοσοφία, όπως «Ο Πλάτωνας στην εποχή μας» και η «Σπουδή στο θέμα της Ελευθερίας - Η έννοια της ελευθερίας στον προσωκρατικό υλισμό», και μελέτες για τον μαρξισμό και τον λενινισμό, όπως ο «Μύθος και ιδεολογία στη ρωσική επανάσταση -οδοιπορικό από το ρωσικό αγροτικό λαϊκισμό στο λαϊκισμό του Στάλιν» και «Ο Λένιν χωρίς λογοκρισία και εκτός μαυσωλείου». Τα τελευταία πολιτικά βιβλία της, τα οποία κυκλοφόρησαν το 2006, είναι τα «Αποχαιρετισμός στον αιώνα μου» (εκδόσεις Κέδρος) και «Μακιαβέλι ή Μαρξ» (εκδόσεις Αγρα). Το αρχείο της Έλλης Παππά φυλάσσεται στο Ελληνικό Λογοτεχνικό και Ιστορικό Αρχείο (Ε.Λ.Ι.Α). tvxs
|
|
|
19
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς / Re: ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Ο.Α.Σ.Θ.
|
on: October 27, 2009, 15:35:04 pm
|
αυτό με τα μεγάλα λεωφορεία ισχύει όσο πουθενά αλλού για το δρομολόγιο του 15(από κέντρο προς 40εκκλησιές) Δεν υπάρχει πιο ελλεινό δρομολόγιο΄ειδικά σε ώρα αιχμής.Και άμα περιμένεις σε στάση μετά τον Λ.πύργο για να ανέβεις, τότε 60% να μην μπορείς να μπεις μέσα...
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περ/ρο!! Είναι φαινόμενο για να απορείς πραγματικά.. Αφού έχει τόσο κόσμο κ το λεωφορειάκι το άμοιρο είναι μια σταλιά.. γιατί δε βάζουν πιο συχνά (αφού δε γίνεται να βάλουν πιο μεγάλα) ?? Εγώ αρκετές φορές, περπατάω μερικές στάσεις πριν, ώστε να είναι πιο άδειο, αντί να παω στη πιο κοντινή μου εκείνη τη στιγμή.
|
|
|
20
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Παιδεία U18 / Re: «ΌΧΙ» δασκάλων στις μαθητικές παρελάσεις
|
on: October 25, 2009, 14:46:28 pm
|
Είναι πάντως αισιόδοξο το να συνεχίζονται κάποιες προσπάθειες κ ειδικά όταν διατυπώνται πιο τυπικά κ με επιχειρήματα, από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς.
Γιά μένα μία σωστή αρχή θα ήταν να έχουν το δικαίωμα μη συμμετοχής όσα σχολεία το αποφασίζουν κ θεωρώ πραγματικά απαράδεκτο τον εξαναγκασμό που αναφέρεται στο άρθρο.
|
|
|
21
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς / Re: ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Ο.Α.Σ.Θ.
|
on: October 25, 2009, 14:10:47 pm
|
Προειδοποίηση υπάρχει
πού? Πάνω στο μηχάνημα, γράφει ότι δεν εκδίδει ρέστα. και πρέπει να το λέει στο site του ΟΑΣΘ. Η καλύτερη λύση είναι να πάρεις μερικές δεκάδες εισιτήρια από κάποιο εκδοτήριο και να μην έχεις αυτό το άγχος (εγώ τα παίρνω 100 - 100 ) Πιο πολύ θα έπρεπε να διαμαρτυρόμαστε για τις τιμές των ταξί παρά του λεωφορείου. Τώρα θα με τρελάνεις Λάζαρε.. πραγματικά.. το έχω ψάξει τόσες φορές γμτ.. Λογικά πολύ σύντομα θα ξαναμπώ σε λεωφορείο κ θα το ξανακοιτάξω..
|
|
|
22
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Παιδεία U18 / «ΌΧΙ» δασκάλων στις μαθητικές παρελάσεις
|
on: October 25, 2009, 14:08:51 pm
|
Ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης αντιτίθεται στη συμμετοχή των μαθητών του στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου εκφράζοντας τις παιδαγωγικές αντιρρήσεις στο θεσμό της μαθητικής παρέλασης. Του Aρίστου Αναγνώστου. «Η ολοκληρωτική νοοτροπία, ο αποκλεισμός και οι διακρίσεις, ο μιλιταρισμός, η ψυχολογία μαζικής πειθαρχίας και η αφομοίωση δεν έχουν προφανώς καμιά σχέση με την κατάκτηση της ιστορικής γνώσης και την κριτική προσέγγιση της συλλογικής μνήμης από τους μαθητές Αν κάτι πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά από τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο είναι αυτό που χιλιάδες άνθρωποι διαδήλωναν στους δρόμους με τη λήξη του πολέμου: “Ποτέ πια πόλεμος, ποτέ πια φασισμός στη γη” Κι αυτό φυσικά δε μπορεί να γίνει μέσα από την παρέλαση, το αντίθετο μάλιστα», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο Σύλλογος των δασκάλων του 1ου Πειραματικού Δημοτικού. Παρέλαση με το ζόρι Ωστόσο, παρά την άρνηση των δασκάλων, οι μαθητές του 1ου Πειραματικού θα παρελάσουν με …άνωθεν επιβολή. Αυτή είναι η απόφαση του Διευθυντή του 1ου Γραφείου της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης. Η απόφαση αυτή προκάλεσε την αντίδραση του Εποπτικού Συμβουλίου των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων του ΠΤΔΕ-ΑΠΘ, το οποίο απαρτίζουν ο επίκουρος καθηγητής, Αθανάσιος Αϊδίνης και οι λέκτορες Τάσος Λιάμπας και Έφη Παπαδημητρίου. Με ομόφωνη απόφασή του το εποπτικό Συμβούλιο εκφράζει την υποστήριξή του στο Σύλλογο Διδασκόντων του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου για τις παρελάσεις, θεωρώντας τις «ως συντηρητικά ιδεολογικά σύμβολα και αναχρονιστικές πρακτικές που αντιτίθενται στην υπόσχεση της Παιδαγωγικής ως Επιστήμης της Εκπαίδευσης για ένα ανθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο για όλα τα παιδιά, που προετοιμάζει το δημιουργικό, κοινωνικό, ικανό για συνεργασία και ολόπλευρα ολοκληρωμένο άνθρωπο». Δάσκαλοι: Η Ιστορία μιλά από μόνη της Ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου Πειραματικού Δ. Σ. Θεσσαλονίκης του ΠΤΔΕ του ΑΠΘ θυμίζει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή του ότι: «Το μαθητικό συμπλήρωμα στις στρατιωτικές παρελάσεις ξεκίνησε στα χρόνια του Μεταξά, όταν η ομοιομορφία της εμφάνισης μαθητών και μαθητριών ήταν δεδομένη, ενώ η στρατιωτικοποίηση της νεολαίας ( Ε.Ο.Ν.) ήταν βασικός στόχος του καθεστώτος. Από τότε οι μαθητικές παρελάσεις συνεχίζονται αδιάλειπτα καθοριζόμενες από ένα θολό νομοθετικό πλαίσιο -«προαιρετικά και με το ζόρι», παρά την καταδίκη της χώρας μας από το ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων για το θέμα της υποχρεωτικότητας της συμμετοχής μαθητών και εκπαιδευτικών σ΄ αυτές. Η μόνη περίοδος που τέθηκε ουσιαστικά ζήτημα κατάργησής τους ήταν αμέσως μετά τη χούντα. Όμως οι παρελάσεις έμειναν ανέγγιχτες από οποιαδήποτε απόπειρα «εκσυγχρονισμού» ακολούθησε και έτσι μέχρι σήμερα μαθητές και μαθήτριες συνεχίζουν να παίζουν τα στρατιωτάκια με τους εκπαιδευτικούς (και ιδίως τους/τις γυμναστές/τριες) σε ρόλο «επιλοχία». Από τη σκοπιά της παιδαγωγικής «Προφανώς, η μαθητική παρέλαση (και μάλιστα στρατιωτικού τύπου) δεν αντέχει ούτε τη στοιχειώδη κριτική προσέγγιση από οποιαδήποτε σύγχρονη παιδαγωγική σκοπιά. Αφού όλα στην παρέλαση παραπέμπουν σε παιδαγωγικούς αρχαϊσμούς στρατιωτικού τύπου. Γι’ αυτό και όλη η προετοιμασία είναι μια ξεκομμένη δράση στο χώρο του σχολείου. Συναντά τη χαρούμενη αποδοχή των μαθητών/τριών, μόνο γιατί γίνεται «έξω» και αντιμετωπίζεται με την ιλαρότητα ενός παιχνιδιού ρόλων. Έτσι όμως η «εγχάραξη» επιτυγχάνεται πολύ ευκολότερα, αφού οι «συνθήκες πρόσληψης» είναι σχεδόν ιδανικές (πολύ θα θέλαμε ένα μεγάλο μέρος της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας να γίνεται «έξω» και με «παιχνιώδη» διδακτική προσέγγιση). Όμως τι ακριβώς «εγχαράσσεται»; α) Διαχωρισμός-διακρίσεις: αγόρια μπροστά, κορίτσια πίσω (ολοφάνερα σεξιστικό), αλλά και ψηλοί/ές μπροστά, κοντοί/ές πίσω (ολοφάνερα ακατανόητο). Και κυρίως άξιοι/ες ξεχωριστά -η Ελλάδα της σημαίας-πληβείοι πίσω. Μάλιστα η εξάδα μόνο πηγαίνει συνήθως στη Δοξολογία και πάντα μπροστά- ξεκομμένη από τον υπόλοιπο μαθητικό όχλο. Εδώ, συναντάμε και το μεγάλο θέμα της απόρριψης των παιδιών με αναπηρίες. Η εγκύκλιος που επιτρέπει και τη συμμετοχή ανάπηρων στην πράξη περιορίζεται στους/ις σημαιοφόρους και αποτελεί καταφανώς επικοινωνιακό τρικ, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γενικευτεί, αφού οι απαιτήσεις για τη συμμετοχή στα «παρελαύνοντα τμήματα» δεν σέβονται διόλου τις ιδιαίτερες δυσκολίες και ανάγκες αυτών των παιδιών. β) Θηριοδαμαστικός παβλοφισμός: Όλοι/όλες περπατάμε με το ίδιο αφύσικο βήμα, μετά από πολύωρη, μάλιστα, εκγύμναση, που μετατρέπει το σχολείο σε τσίρκο. Για να μπορούμε να «στοιχιζόμαστε» βλέποντας μόνο το κεφάλι του μπροστινού μας και να «ζυγιζόμαστε» ρίχνοντας ματιές στο πλάι στο/στη διπλανό/ή μας και εντέλει να κινούμαστε σαν ρομποτάκια με το ρυθμό που επιβάλλει -παβλοφικά-η σφυρίχτρα ή το «ένα στο αριστερό». γ) Αγελισμός - ομοιομορφία: συνδέεται με το προηγούμενο όσον αφορά στην κίνηση στο χώρο, αλλά επεκτείνεται και στην ενδυμασία. Την πιο ορατή προσπάθεια υποταγής του ατόμου στη μαζική ομοιομορφία του συνόλου. Τώρα τελευταία, μάλιστα, έχουμε σύνδεση του εθνικοσοσιαλιστικού αυτού κατάλοιπου με το θεσμό της χορηγίας. Συνήθως φροντιστήρια «χορηγούν» μέρος (φουλάρια, γιλέκα, μπερέδες κ.λ.π.) της ενδυμασίας. δ) Υποβιβασμός του ελεύθερου πολίτη σε υποταγμένο «υπήκοο»: Από ποιο φεουδαρχικό χρονοντούλαπο άραγε βγαίνουν αυτοί οι «επίσημοι» που στέκονται κάθε φορά στην εξέδρα (δεσπότης, στρατηγός, νομάρχης -οι αρχές και εξουσίες του τόπου) επιθεωρώντας με βλοσυρό βλέμμα τους υπηκόους τους, καθώς αυτοί τους «αποδίδουν τιμές» (γιατί άραγε; ) στρέφοντας την κεφαλή δεξιά (ενώ ταυτόχρονα κοιτάνε λοξά τη «στοίχισή» τους και ακόμα πιο λοξά τη «ζύγισή» τους); ε) Κιτς και αισθητική κακογουστιά: Εκτός από τον τρόπο που κινούμαστε και τα ρούχα που φοράμε στην παρέλαση ακούμε και μουσική (δεν υπάρχει τελετουργία χωρίς μουσική υπόκρουση άλλωστε, εκτός από αυτές που απαιτούν πλήρη σιωπή). Και τι μουσική! Στρατιωτικά εμβατήρια (την κακοποίηση, δηλαδή, της όποιας συμφωνικής παράδοσης της Δύσης) που επενδύουν μουσικά κάποια άτεχνα στιχάκια εθνικιστικού κρεσέντου. στ) Eθνικιστική μονοπολιτισμικότητα: Παρά τα ρητορικά φληναφήματα περί «σεβασμού των πολιτισμικών διαφορών» οι παρελάσεις αποτελούν έναν ακόμη μηχανισμό (τον πιο χοντροκομμένο, ίσως) για την επιβολή είτε της αφομοίωσης είτε της ρατσιστικής απόρριψης και του αποκλεισμού του «διαφορετικού» από την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι «καθιερωμένες» πλέον αντιπαραθέσεις γύρω από το ζήτημα των αλλοδαπών σημαιοφόρων το αποδεικνύουν περίτρανα. tvxs
|
|
|
24
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς / Re: ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Ο.Α.Σ.Θ.
|
on: October 25, 2009, 13:21:52 pm
|
Ως φοιτήτρια που κινείται κάθε μέρα, κάμποσες φορές με το λεωφορείο, δε μπορώ να μη γράψω, συσχετίζοντας τη δική μου καθημερινότητα με αυτά που γράφονται.. Αρχικά ας αναρωτηθούμε, πόσες φορές έχετε πάει σε περίπτερο για να πάρετε εισητήριο κ είτε δε πουλάει, είτε του έχουν τελειώσει. Στη συνέχεια, μπορώ να θυμηθώ κάμποσες φορές, που δεν υπάρχει περίπτερο κοντά στη στάση, όπως για παράδειγμα στη στάση κοντά στο σπίτι μου, απ'την οποία παίρνω σχεδόν καθημερινά το λεωφορείο. Οπότε η λύση είναι πολύ πολύ συχνά, να βγάλεις εισητήριο μέσα στο αστικό. Έλα όμως που δε μπορείς να έχεις πάντα πάνω σου αυτά τα ψιλά που χρειάζονται κ που επιπλέον (δε ξέρω πόσοι το έχετε παρατηρήσει) στα παλιότερα (δλδ κ περ/ρα) μηχανάκια έκδοσης εισητηρίου, αν πέσει σε λακούβα το αστικό την ώρα που λειτουργεί, τρώει κόλλημα. Κ φτάνουμε στο εξαιρετικό φαινόμενο, να μη δίνει ρέστα!! Κ το βασικότερο.. ότι δεν αναγράφετε πουθενά ότι δε θα σου δώσει ρέστα!! Αυτό για μένα είναι το πιο απαράδεκτο. Εμείς οι "βλάκες" που κινούμαστε κάθημερινά σε αυτή την πόλη, το έχουμε μάθει, συνηθίσει κ για κάποιο λόγο απλά το ανεχόμαστε, λες κ είναι αυτονόητο. Αν δείτε πώς αντιδράει κάποιος ξένος, θα καταλάβετε νομίζω ότι είμαστε πολύ αστείοι που έτσι απλά το δεχόμαστε. Είδα προχθές πάλι ένα ζευγάρι, είχαν μπει κρατώντας 60 λεπτά κ θεώρησαν πως θα μπορούσαν να βγάλουν 2 εισητήρια. Βάζοντας όμως το 50λεπτό για το πρώτο εισητήριο, κ μη παίρνοντας πίσω ρέστα, δε μπορούσαν να βγάλουν δεύτερο. Κ αυτό ξαναλέω, χωρίς καμία προειδοποίηση... Αυτά από μένα, κ τις εκνευριστικές μικρές λεπτομέρειες που με περιτριγυρίζουν..
|
|
|
28
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Τηλεόραση - Ραδιόφωνο / Re: Αγαπημένη Ξένη Σειρά
|
on: August 24, 2009, 13:28:31 pm
|
Μόλις ολοκλήρωσα up to date το How i met your mother.
Έχω να πω ότι κατενθουσιάστηκα. Να κάνω μια πρόωρη τοποθέτηση. Μου άρεσε περισσότερο από τα ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ (αν μπορεί να συγκριθεί... που μάλλον μπορεί) Να κάνω μια σίγουρη τοποθέτηση. Είναι σαφώς καλύτερη σειρά από τα ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ. ............ Αυτά θα πω για αρχή. Θα μπορούσα να λέω πολλά. Αλλά περιμένω να καταλαγιάσει ο ενθουσιασμός.
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.. με κάλυψες!! κ πίστεψέ με, δε περνάει ο ενθουσιασμός..
|
|
|
29
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Θέατρο / Re: Προτάσεις για Θεατρικές Παραστάσεις!
|
on: July 05, 2009, 15:41:42 pm
|
Οι Τρωαδες στο θεατρο δασους αξιζουν πραγματικα!!Νομιζω εχει ακομα μια παρασταση σημερα (μπορει και αυριο ) Ναι χθες ήταν.. Όντως.. μόνο που ταυτόχρονα κάπου παραδίπλα γινόταν κ ένας γάμος, του οποίου το γλέντι ακούγαμε live κ κάλυπτε όλη ητν παράσταση απ'τα μισά κ μετά Εμένα πάντως δε με ενθουσίασε.. σχεδόν με απογοήτευσε.. Σκηνικά κ κοστούμια εμφανώς φτωχά, με άσκοπες προσπάθειες χρήσης γνωστών τρικ. Υποκριτικά, η μόνη που ίσως άξιζε ήταν η Πρωτοψάλτη. Η Ναυπλιώτου έχασε πολύ απ'τις κινησιολογικές οδηγίες που είχε, όπως κ η ηθοποιός στο ρόλο της Κασσάνδρας. Η υπεύθυνη της κινησιολογίας δε ξέρω τί είχε κατά νου, πάντως το αποτέλεσμα μου θύμιζε κάτι από γκόλουμ του άρχοντα κ εξορκιστή. Υπερβολικό κ άκυρο Οι υπόλοιποι ηθοποιοί απλά ανύπαρκτοι, με μόνη διαφορετική νότα τα παιδιά που συμμετέχουν, όμως μη ξεχνάμε, μιλάμε για μία παράσταση που υποτίθεται θα έπρεπε να είναι σε επίπεδο Επιδαύρου.
|
|
|
30
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Θέατρο / Re: Παράσταση Θεατρικής Ομάδας Πολυτεχνείου
|
on: May 03, 2009, 17:36:53 pm
|
Για ομάδα που αυτοοργανώνεται και δεν έχει βοήθεια από επαγγελματία, ήταν όντως καταπληκτική Αυτό ακριβώς ήθελα να τονίσω κ εγώ.. Για μένα, ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Σημεία που ίσως ήθελαν λίγο κόψιμο, νομίζω μπορούμε να τα παραβλέψουμε μπροστά στη συνολική προσπάθεια κ το απότελεσμα. Γενκά πιστεύω πως τα παιδιά έχουν δέσει πολύ καλά σαν ομάδα, οι παλιότεροι ωρίμασαν, βρήκαν το στυλ που τους πάει κ ταίριαξαν με τις νέες αξιόλογες συμμετοχές. Στο κοινό βγαίνει ένα όμορφο κλίμα συνεργασίας κ όρεξης για θέατρο. Προσωπικά κ πάλι, θα μπορούσα να πω ότι μου άρεσε περ/ρο απ'τη περσινή παράσταση. Ενδυματολογικά, δεδομένου κ του χαμηλού budget πέτυχαν αυτό που ήθελαν μέσα από λιτές αλλά ευρηματικές λύσεις, αποδεικνύοντας πως το απλό καμιά φορά είναι κ το πιο πετυχημένο.
|
|
|
|
|