• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 00:21:57 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 01, 2025, 00:21:57 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 30, 2025, 20:28:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Nikos_313
[June 30, 2025, 19:21:42 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[June 30, 2025, 14:21:07 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 30, 2025, 02:08:34 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Katarameno
[June 29, 2025, 19:07:49 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by DarkMagiK06
[June 29, 2025, 11:33:16 am]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[June 28, 2025, 14:19:42 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]

Ποιος πιστεύετε ότι θα εί...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 14:01:27 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:37:27 pm]

Πρόγραμμα Εξεταστικής Σεπ...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 13:34:24 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9972
Latest: to_parasito
Stats
Total Posts: 1427142
Total Topics: 31723
Online Today: 148
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 47
Guests: 60
Total: 107
Orgianelis
Γιώργος Μπιλμπίλης
varvoutis
Angelagfb
Anastasiam
mark
mdimitrig
Katarameno
meni
gkyrodi
glavdakis
giorgosc
mihanologos
npalami
Belafonte
Saint_GR
chris123
chriskazakos
christina02
Kwst@ss_
acapulco
VeGGoS
christi
Smaragda
hraklis2002
anstaik
le papillon
koskyr
serafeim
dedhe
chaniotism
nikosmonov
Nikos_313
asimomyti
chrelipen
stmanzaf
cpapast
andyy
dimchin
antichry
Nekt
stavros0201
AcDimitri
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
  Show Posts
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 30
31  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Ηλεκτρολογικές... απορίες / Re: Γιατί δεν δουλεύει ο homemade μου inductor (πηνίο)??? on: October 19, 2020, 18:46:18 pm
Quote from: nmpampal on October 19, 2020, 17:51:33 pm
Πως μπορώ να μετρήσω το L τότε;

Αν είχες κανονικό πηνίο, νομίζω ότι ο πιο απλός τρόπος θα ήταν να χρησιμοποιήσεις μια γεννήτρια ημιτονοειδών σημάτων σαν αυτή που έχει στο εργαστήριο ηλεκτρονικής στη θέση της DC τάσης της κατασκευής σου. Μετά μετρώντας την τάση του πηνίου μπορείς να βρεις (πχ με διαίρεση τάσης) την επαγωγική αντίδραση και την αυτεπαγωγή του πηνίου.

Βέβαια στην περίπτωση σου δεν θα δουλέψει αυτό γιατί η αυτεπαγωγή είναι αμελητέα οπότε θα βλέπεις μόνο μια πολύ μικρή ωμική πτώση τάσης πάνω στο πηνίο σου, αντίστοιχη με αυτή που μετράς και τώρα με την dc τάση.
32  Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα / Ηλεκτρολογικές... απορίες / Re: Γιατί δεν δουλεύει ο homemade μου inductor (πηνίο)??? on: October 19, 2020, 17:38:20 pm
Έτσι πως έχεις τις σπείρες να ακουμπάνε όλες μαζί τις έχεις βραχυκυκλώσει, είναι σα να έχεις μια μεγάλη σπείρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι δεν έχεις σιδηρομαγνητικό υλικό για πυρήνα σου δίνει μικρή αυτεπαγωγή.

Επίσης τι τάση θες να μετρήσεις; DC πηγή έχεις οπότε το πηνίο συμπεριφέρεται σαν βραχυκύκλωμα. Αν είχες μεγαλύτερη αυτεπαγωγή θα έβλεπες απλά ένα μεταβατικό στην αρχή.
33  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ανάλυση Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / Re: [ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020/2021 on: October 12, 2020, 14:13:25 pm
Quote from: Fidelity on October 12, 2020, 11:19:43 am
Έχει κάποιος τα αποτελέσματα εξεταστικής του Φεβρ. 2020 ;

Υπάρχουν στο elearning, αν δεν έχεις πρόσβαση μπορώ να σου τα στείλω σε pm
34  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι / Re: [Ηλεκτρικά Κυκλώματα 1] Φοιτητικό Φροντιστήριο on: October 06, 2020, 01:32:18 am
Προφανώς και δεν φταις εσύ που έχεις κενά στα Κ1. Όλοι νιώθαμε το ίδιο όταν στο μάθημα όλο το εξάμηνο γίνονται το πολύ 5 ασκήσεις και αυτές όχι ολοκληρωμένα.

Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να κάνεις φροντιστήριο για κανένα μάθημα της σχολής. Έτυχε να ακούσω πόσο πληρώνουν φοιτητές και του τμήματος και άλλων σχολών και πραγματικά θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά.

Πέραν προφανώς των άπειρων ebooks και σημειώσεων που υπάρχουν στο ίντερνετ, αν δεν σου έρχεται εύκολο να διαβάσεις μόνος σου και θες να τα ακούς από καθηγητή μπορείς να βρεις και διάφορα courses. Εγώ όταν ήμουν πρώτο έτος είχα δει κάποια μαθήματα θεωρίας - παραδειγμάτων από εδώ (έχει βέβαια κακό ήχο Cheesy ) και μετά ήμουν σε σχετικά καλό επίπεδο για να λύσω ασκήσεις. Σίγουρα υπάρχουν πολλά ακόμα και σίγουρα θα υπάρχουν και καλύτερα αν έχεις όρεξη να ψάξεις.

Τον Παπαμάρκο που λένε οι συνάδελφοι μπορείς να τον πάρεις από τον Εύδοξο αν δικαιούσαι βιβλία, δεν χρειάζεται να το αγοράσεις.
35  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Μετάδοση Θερμότητας / Re: [Μετάδοση Θερμότητας] Να επιλέξω το μάθημα ; on: October 05, 2020, 21:58:14 pm
Quote from: babyshark on October 05, 2020, 21:52:23 pm
Γνωρίζει κανείς αν ήταν τόσο κομπλε και στις ηλεκτρονικές εξεταστικές; αν κράτησαν πχ το ίδιο μοτίβο με ασκήσεις;

Έδωσα τώρα, τον Σεπτέμβρη, είχε 4 θέματα σε 2 ώρες. Το 2ο και 3ο θέμα είχαν ξαναπέσει σίγουρα, το 1ο νομίζω πως δεν έχει ξαναπέσει αλλά ήταν πολύ εύκολο και το 4ο ήταν λίγο πιο περίεργο αλλά έβγαινε αν είχες παρακολουθήσει/ διαβάσει τις ασκήσεις. Οπότε ήταν πολύ κομπλέ και μάλιστα γράφαμε και με ό,τι θέλουμε ανοιχτό λόγω ηλεκτρονικών εξετάσεων.
36  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Μετάδοση Θερμότητας / Re: [Μετάδοση Θερμότητας] Να επιλέξω το μάθημα ; on: October 05, 2020, 21:37:55 pm
Quote from: mfilip on October 05, 2020, 21:25:20 pm
καμια πιο προσφατη αποψη?

Το παρακολούθησα πέρσι (χειμερινό του 19) οπότε μπορώ να σου δώσω μια πιο πρόσφατη άποψη. Γενικά ισχύει ότι ειπώθηκε παραπάνω, απλώς τα τελευταία χρόνια δεν γίνεται η εργασία που αναφέρουν οι συνάδελφοι. Το μάθημα ασχολείται με τους τρόπους μετάδοσης της θερμότητας (αγωγή - συναγωγή και ακτινοβολία) και κάποια ειδικότερα θέματα όπως εναλλάκτες και μεταβατικά φαινόμενα αγωγής. Είναι στο στυλ της θερμοδυναμικής με τους ίδιους διδάσκοντες, απλώς οι ασκήσεις είναι σχετικά πιο ενδιαφέρουσες. Έγραψα μερικά πράγματα για το μάθημα σε άλλο τόπικ οπότε τα παραθέτω:

Quote from: Solarian on October 03, 2020, 14:24:52 pm
Προφανώς δεν έχει σχέση με ηλεκτρισμό αλλά είναι καλό μάθημα. Ιδιαίτερα το μάθημα ασκήσεων από την κυρία Καδή είναι must. Τα θέματα συνήθως ανακυκλώνονται, κάποια από αυτά τα λύνει και μέσα στην αίθουσα. Εύκολο να γράψεις πολύ καλά αν ασχοληθείς λίγο. Δείχνουν κατανόηση σε λάθη στην εξέταση, ιδιαίτερα σε αυτούς που ξέρουν ότι παρακολουθούσαν και πχ μπερδεύτηκαν ή τους ξέφυγε κάτι.
37  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σερβοκινητήρια Συστήματα / Re: [Σερβο] Ερωτήσεις Προφορικής Εξέτασης on: October 05, 2020, 00:53:33 am
2010

Quote from: toufa on March 11, 2010, 16:49:50 pm
Για τους επομενους:

-διαφορες αμεσου- εμμεσου διανυσματικου ελεγχου (επρεπε να τονισεις οτι ο εμμεσος μπορει να γινεται και με μηδενικη ταχύτητα και οτι εχει καλυτερη αποκριση σε χαμηλες ταχυτητες)
-λειτουργια brushless dc και ελεγχος θέσης (με αισθητηρες Hall) και ταχυτητας (με ταχογεννητρια)
-ρωτησε αν το κυκλωμα του αντιστροφεα ισχυος μπορει να λειτουργησει με την ιδια συνδεσμολογια και σε επαγωγικο και σε μονιμου μαγνητη, και σε διανυσματικο ελεγχο ή βαθμωτό (απαντηση είναι οτι το κυκλωμα δουλευει χωρις να κανουμε καμια αλλαγη στα στοιχεια σε ολες τις περιπτωσεις κινητηρα και ελεγχου)
-πως πετυχαινουμε λειτουργια σε ταχυτητες μεγαλυτερες της βασικης στον επαγωγικο και στο συγχρονο μονιμου μαγνητη (τα λεει το βιβλιο αναλυτικα- με αλλαγη του ρευματος πεδιου)
-διαφορες resolver και encoder και γιατι προτιμαμε τους resolver (απαντηση ειναι οτι ο encoder ειναι γενικα πολυ πιο ακριβος αλλα και οτι τοποθετειται εξωτερικα της μηχανης αυξανοντας το μηκος και τον ογκο της, επισης αυτα που λεει και στο παραρτημα Α)
-συχνότητα δειγματοληψιας του ελεγκτη ρευματος και ταχύτητας (ο πρωτος έχει μεγαλυτερη συχνότητα δειγματοληψίας λογω της μικρης χρονικης σταθερας των ηλεκτρικων μεγεθων και γιατι ο κωδικοποιητης στροφων θελει περισσοτερο χρόνο να υπολογίσει με ακρίβεια την ταχυτητα / Αν μειωθεί ο χρόνος δειγματοληψίας του ελεγκτη ρεύματος τότε έχουμε περισσότερη ακρίβεια στον ελεγχο βροχου υστερησης, ομωε εχουμε μεγαλυτερες διακοπτικες απολιες στους διακοπτες και απαιτείται πολυ πιο γρήγορο συστημα ελεγχου πραγμα που αυξάνει την πολυπλοκότητα και το κοστος-απαιτηση για πιο "καλα" οργανα)


2011

Quote from: Gregos on March 03, 2011, 22:27:34 pm
Αναφέρω κάποιες ερωτήσεις που έγιναν:

1) Πώς επιλέγουμε το Ιd σε επαγωγικό κινητήρα; (απ'τον τύπο λ=L x Id, όπου η ροή προκύπτει απ'την ταχύτητα )
2) Είδη μαγνητών και ποιο είδος χρησιμοποιείται στους ΣΚΜΜ.( αποκλειστικά πλέον οι σπανίων γαιών)
3) Κριτήρια επιλογής της συχνότητας δειγματοληψίας του ελεγκτή ρεύματος.
4) Σχεδιαστικές διαφορές μεταξύ brussless dc-ac.
5) Πλεονεκτ. & μειονεκτ. του resolver  σε σχέση με την ταχογεννήτρια.
6) Πού χρησιμοποιούνται οι αισθητήρες Ηαll ;
7) Πώς φαίνεται ότι το σύστημα παρακολουθεί την αναφορά;( Πρέπει τα ρεύματα της αναφοράς να βρίσκονται ανάμεσα στα πραγματικά.)

Quote from: Mikros_Nikolas on March 04, 2011, 03:04:20 am
Επίσης:

Ροπή cogging: Τι είναι και πως μπορούμε να μειώσουμε την επίδρασή της.

Πως ελέγχεται ο διακόπτης της αντίστασης πέδησης (παρακολουθείται η τάση του πυκνωτή, αν αυξηθεί τότε ο διακόπτης κλείνει)

Από τα ονομαστικά στοιχεία ενός ΣΚ ΜΜ πως μπορείς να καταλάβεις αν είναι κυλινδρικού δρομέα ή έκτυπων πόλων (στον κυλινδρικού Ld=Lq ενώ στον έκτυπων Lq>Ld) + γιατί ισχύει Lq>Ld στους έκτυπων πόλων

Quote from: theoxan on March 04, 2011, 03:11:36 am
Μια περίεργη ερώτηση από εργασία:

1) Στον τέλος του έλεγχου θέσης εκεί όπου το σύστημα θέλει να κρατήθεί σε σταθερές μοίρες, τι μορφή έχουν τα ρεύματα εισόδου μια brushless ac και ενός επαγωγικού. Δηλαδή είναι ac,dc με μέση τιμή 0 ή διάφορη του 0 και με ποια λογική. Η απάντηση βρίσκεται στα διαγράμματα των σενάριων ελέγχου θέσης στα αντίστοιχα κεφάλαια επαγωγικού και brussless

2012

Quote from: kakarot89 on March 17, 2012, 04:54:11 am
-Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα σύγχρονου μόνιμου μαγνήτη-επαγωγικού
-Ποιοί μαγνήτες χρησιμοποιούνται πλέον σε μηχανές
-Σύγκριση SmCo-NdFeΒ
-Ρεύμα Id σε μόνιμου μαγνήτη, τι τιμές παίρνει και πότε
-Γιατί ο ελεγκτής θέσης έχει μόνο αναλογικό κέρδος? Γιατί δεν κάνουμε το ίδιο στον ελεγκτή ρεύματος?
-Στην περίπτωση που κάνουμε έλεγχο θέσης, στην μόνιμη κατάσταση ισορροπίας(όταν έχουμε πιάσει τις στροφές αναφοράς) τι ρεύμα έχουμε σε επαγωγικό και μόνιμου μαγνήτη
-Σύγκριση λειτουργίας βηματικού κινητήρα και κινητήρα μόνιμου μαγνήτη
-Λειτουργικές διαφορές των κινητήρων μόνιμου μαγνήτη εσωτερικής και εξωτερικής θέσης δρομέα
-Συνδέουμε έναν επαγωγικό και ένα μόνιμου μαγνήτη κατευθείαν στην πρίζα(χωρίς ελέγχους κτλ) τι θα συμβεί?θα λειτουργήσουν κανονικά?
-Θέλουμε να αυξήσουμε την ταχύτητα πάνω από την βασική σε έναν επαγωγικό κινητήρα, τι θα κάνουμε?
------>Απάντησα για το ρεύμα πεδίου, ώστε να μειωθεί η ροή και στο καπάκι μας ρώτησε----->
-Αν δεν το κάνω αυτό(μείωση του ρεύματος ροής) τι θα συμβεί με τον έλεγχο?
-Αν δεν μπορεί να γίνει αυτό πρακτικά(έλεγχος ρεύματος ροής) τι άλλο μπορούμε να κάνουμε?(Αλλαγή της τάσης τροφοδοσίας με ΜΣ)
-Cogging ροπή σε μόνιμου μαγνήτη.Τι είναι και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί. Εμφανίζεται σε επαγωγικούς?
-Τι έλεγχο έχουμε σε brushless dc και τι σε brushless ac?
-Κατασκευαστικές διαφορές ανάμεσα σε brushless dc και σε brushless ac
Αυτά τα ολίγα, γενικά "σφιχτή" εξέταση, πολλές ερωτήσεις(έχω ξεχάσει κάποιες που μας έκανε), άλλα με καλή διάθεση για να βάλει βαθμό και να βοηθήσει. Επίσης μας ανέφερε ότι (τουλάχιστον τη συγκεκριμμένη χρονιά), η εργασία έπιανε 60% και η προφορική 40% ή το αντίθετο...
 Smiley


Quote from: Left_Behind on October 18, 2012, 21:10:36 pm
Λοιπόν...για τους επόμενους...
Ερωτήσεις από την εξέταση:

1)είδη μαγνητών (ποια γνωρίζουμε και ποια χρησιμοποιούνται στις Σ.Μ.)
2)τι είδη μηχανών έχουμε συναντήσει στα πλαίσια του μαθήματος (είτε στο εργαστήριο, είτε στην εργασία)
3)γιατί για τον έλεγχο θέσης έχουμε μόνο αναλογική βαθμίδα.
4)Σελίδα 351 σχήμα 8.23α στο δείχνει και ρωτάει διάφορα.. πρέπει να πεις ότι παρατηρείς κορεσμό του ελεγκτή ρεύματος.
5)έλεγχος ροής σε επαγωγικό κινητήρα (σε συνδυασμό με την προηγούμενη ερώτηση)
6)Γιατί το ρεύμα πεδίου σε Σ.Κ.Μ.Μ. είναι μηδέν. Πότε δεν είναι και γιατί?
7)Σελίδες 406 και 407 τους αντιστροφείς ισχύος. Πώς δουλεύουνε, πώς ελέγχεις την ταχύτητα του κινητήρα μέσω των αντιστροφέων.
8)Σελίδα 282 σχήμα 7.1 πώς επιλέγουμε την αντίσταση Rdc.
9)Στο ίδιο σχήμα μας ρώτησε αν θέλουμε να ρυθμίσουμε τη ροή του κινητήρα τι κάνουμε. η μια απάντηση είναι έλεγχος του ρεύματος πεδίου και η άλλη χρήση Μ.Σ.
10)μετά από αυτό ρώτησε που πρέπει να συνδέσουμε τον Μ.Σ. στο σχήμα
11)resolver έκανε πολλές ερωτήσεις ως προς την αρχή λειτουργίας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Γενικά όλο το κομμάτι του βιβλίου που αφορά τους resolver.
12)optical encoder..το ίδιο πρέπει να τα ξέρετε πάρα πολύ καλά.
13)μας ρώτησε αν συνδέσουμε έναν επαγωγικό κινητήρα και έναν μόνιμου μαγνήτη κατευθείαν στη πρίζα χωρίς κάποια διάταξη ελέγχου ποίος από τους δύο θα εκκiνήσει.
14)Για τις διαφορές στη συχνότητα δειγματοληψίας του ελεγκτή ρεύματος και των ελεγκτών ταχύτητας και θέσης.
15)ρεύματα σε brushless ac και σε brushless dc.

2013

Quote from: kater475 on July 09, 2013, 17:36:08 pm
Ερωτησεις απο την σημερινη εξεταση:

- Στους ΣΚΜΜ τι τιμες παιρνει το Ιd και τι στους επαγωγικους? Γιατι δε μπορει να ειναι 0 το Id στον επαγωγικο?

-Βαθμωτος VS διανυσματικος ελεγχος. Χρειαζονται και οι 2 κλειστο βροχο? (Επρεπε να πεις οτι ο διανυσματικος θελει οπωσδηποτε κλειστο βροχο ενω ο βαθμωτος λειτουργει και με κλειστο και με ανοιχτο, αλλα αν ειναι να χρησιμοποιησουμε κλειστο παμε σε διανυσματικο ελεγχο)

-Σελ 282. μπορω να χρησιμοποιησω αυτο το κυκλωμα και για διανυσματικο και για βαθμωτο ελεγχο? (ναι δεν εχει σχεση αφου αυτο ειναι κυκλωμα ισχυος). Ο κινητηρας του ιδιου σχηματος μπορει να ειναι και επαγωγικος και ΣΚΜΜ η πρεπει να αλλαξω κατι? Για ελεγχο ροης που πρεπει να συνδεθει ΜΣ?

-Πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα resolver εναντι optical encoder. Εστω οτι ειμαστε σε ενα δωματιο με μαγνητικο τομογραφο. Τι θα προτιμουσες resolver η encoder?

-Μας ζωγραφισε το δρομεα ενος ΣΚΜΜ εναν με τους μαγνητες στην επιφανεια (σαν κυλινδρικου) και εναν στο εσωτερικο (σαν εκτυπων πολων) μαζι με τα Ld, Lq. Ποια ειναι η σχεση μεταξυ Ld, Lq στον καθε δρομεα και γιατι?
Τι ειναι cogging ροπη? Σε ποιο απ τα δυο ειδη δρομεα ειναι πιο εντονη? (Στον πρωτο γιατι οι μαγνητες ειναι στην επιφανεια και ασκουν μεγαλυτερη ελξη στα δοντια του δρομεα)
Αν αφαιρεσω τους μαγνητες (και εχω αερα στη θεση τους) θα λειτουργησει καποια απο τις 2 μηχανες?

Quote from: vasius66 on October 16, 2013, 02:29:09 am
Για τους επομενους
-κυκλωμα με την αντισταση πεδησης(Γιατι χρησιμοποιουμε την Rd και τι κανει ο διακοπτης)σελ.282
-Τι εννουμε με τον ορο σερβοκινητηρια συστηματα(γενικα)
-συγκριση resolver-encoder(πολυ καλα το παραρτημα Α)
-Aνοιγουμε εναν κινητηρα ΜΜ,πως θα καταλαβουμε αν ειναι brushless dc-ac?(  που ειναι δηλαδη τοποθετημενοι οι μαγνητες στο δρομεα και τι ειδους περιελιξη εχει ο καθε κινητηρας),επισης τι εννοω με τον ορο διανεμημενη περιελιξη
-Γιατι θελω  το Isd=0(σε brushless ac επρεπε να πεις)==>το θελω ετσι σε ταχυτητες<βασικης γιατι πετυχαινω μεγιστο λογο ροπης προς ρευμα στατη οποτε για μικροτερο Ιs αρα και μικροτερες απωλειες  μπορουμε να οδηγησουμε μεγαλυτερο φορτιο.Αυτο μπορουμε να το κανουμε γιατι η ροπη σ αυτους τους κινητηρες ειναι ανεξαρτητη απο το ρευμα πεδιου
-Αν αυξησω το ρευμα του στατη στην προηγουμενη ερωτηση θα αυξηθει η ροπη?
-Το Id σε επαγωγικους κινητηρες ειναι >,< 'η ισο με το 0?
-αμεσο εμμεσο ελεγχο επαγωγικου
-Ειναι και οι 2 προσανατολισμενου πεδιου δρομεα?(οχι μονο ο εμμεσος,αναλυτικα στο βιβλιο)
Μας εδινε εναν επαγωγ εμμεσου ελεγχου και ρωτουσε τι πρεπει να ελεγξω και με τι(ελεγχο θεσης, ταχυτητας με resolver π.χ και ελεγχο ρευματος με ελεκτη ρευματος βροχου υστερ.)
-Μορφη ρευματων ΜΜ
38  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σύγχρονα Ενεργειακά Συστήματα / [Σύγχρονα Ενεργειακά Συστήματα] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες on: October 05, 2020, 00:02:54 am
Τόπικ για απορίες και σχολιασμό πάνω στα παλιά θέματα του μαθήματος
39  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σύγχρονα Ενεργειακά Συστήματα / [Σύγχρονα Ενεργειακά Συστήματα] Να επιλέξω το μάθημα; on: October 05, 2020, 00:01:47 am
Τόπικ αποκλειστικά για την επιλογή ή όχι του μαθήματος.
40  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σύγχρονα Ενεργειακά Συστήματα / [Σύγχρονα Ενεργειακά Συστήματα] Απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020/2021 on: October 05, 2020, 00:01:14 am
Topic που αφορά απορίες και ανακοινώσεις σχετικά με το μάθημα.
41  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συντονισμός Μονώσεων-Προστασία έναντι Υπερτάσεων / [Συντονισμός Μονώσεων] Να επιλέξω το μάθημα; on: October 04, 2020, 23:54:23 pm
Προσοχή: τα παραπάνω αναφέρονται στο μάθημα Υψηλές Τάσεις 4 του παλιού προγράμματος. Σε περίπτωση που το μάθημα του νέου προγράμματος διαφέρει σημαντικά ενημερώστε με ώστε να δημιουργηθεί νέο τόπικ.
42  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Συντονισμός Μονώσεων-Προστασία έναντι Υπερτάσεων / [Συντονισμός Μονώσεων] Απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020/2021 on: October 04, 2020, 23:44:07 pm
Topic που αφορά απορίες και ανακοινώσεις σχετικά με το μάθημα.
43  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σερβοκινητήρια Συστήματα / [Σερβο] Ερωτήσεις Προφορικής Εξέτασης on: October 04, 2020, 23:41:43 pm
Στο τόπικ αυτό, θα συγκεντρώνονται οι ερωτήσεις που γίνονται στην προφορική εξέταση. Διατηρήστε το καθαρό ώστε να είναι εύκολη η αναζήτηση από όλους.
44  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Σερβοκινητήρια Συστήματα / [Σερβο] Απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2020/2021 on: October 04, 2020, 23:39:21 pm
Topic που αφορά απορίες και ανακοινώσεις σχετικά με το μάθημα.
45  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας / [ΕΚΣΗΕ] Να επιλέξω το μάθημα; on: October 04, 2020, 23:33:16 pm
Τόπικ αποκλειστικά για την επιλογή ή όχι του μαθήματος.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 30
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...