• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 03, 2023, 14:57:17 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Θέματα Διπλωματικών Εργασιών ΤΗΜΜΥ
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 03, 2023, 14:57:17 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 14:47:53]

Απόφαση Πρυτανικού Συμβου...
by Caterpillar
[Today at 14:39:34]

[Βάσεις Δεδομένων] Ανακοι...
by tzelilai
[Today at 13:44:32]

[Σχεδίαση Συστημάτων Υλικ...
by okan
[Today at 13:03:17]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by Katarameno
[Today at 11:27:36]

[Ανάλυση και Σύνθεση Ραδι...
by supersonic pepega
[Today at 10:36:32]

[Μικροκυματική Τεχνολογία...
by supersonic pepega
[Today at 10:36:24]

[Χρονοσειρές] Επικαιρότητ...
by supersonic pepega
[Today at 10:29:54]

[Συστήματα Μετρήσεων] Απο...
by supersonic pepega
[Today at 10:01:38]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by chatzikys
[Today at 09:46:04]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Caterpillar
[Today at 08:02:23]

Περί επιλογής τομέα...
by Caterpillar
[Today at 07:50:01]

[Ανάλυση Δεδομένων] Γενικ...
by supersonic pepega
[Today at 07:45:37]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by kathrin_p
[October 02, 2023, 23:53:26 pm]

Κάλεσμα / Συνάντηση ΟΔ/ΟΣ...
by Katarameno
[October 02, 2023, 21:29:04 pm]

[Ψηφιακά Συστήματα ΗW σε ...
by Starki
[October 02, 2023, 20:09:33 pm]

[Ψηφιακά Συστήματα ΗW σε ...
by Starki
[October 02, 2023, 20:08:57 pm]

[Ισχύος I] Γενικές απορίε...
by Mr Watson
[October 02, 2023, 20:06:43 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by Starki
[October 02, 2023, 20:04:50 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by Starki
[October 02, 2023, 20:04:02 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9272
Latest: konouz
Stats
Total Posts: 1410491
Total Topics: 30932
Online Today: 172
Online Ever: 901
(October 13, 2020, 16:39:09 pm)
Users Online
Users: 58
Guests: 108
Total: 166
Λαμπτήρας
LelisNiko
tasos gourd
GenericWhiteMale
dimitris585
apostchris
thgiakit
Panagismark
lidakossy
mike1996
geo66
samamidou
filkilkis
akpapako
JTS
redwolf
giannis g
gkg
Geoth
Chr1sgr
pkontzogl
Patataki16
ntaFAQ
Caterpillar
geormikr
giorgosdiama
Mr Watson
manek
bluecactusgr
aurora
mpournaz
mylonakis
jh13
ZombieBooplesnoot
mara.mlch
Nikos_313
SteveNK
mimaki
ThanosKoutsoump
DIMITRIS2000
Manifold
AsdP
thanosk
grigkark
mkesiana
gpapadimi
alex_g
tasos_ntv
plio
Captain
zachariel
Sintrimi_Sanidi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
  Show Posts
Pages: 1 [2] 3 4 ... 83
16  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Υπολογιστική Νοημοσύνη] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2022 on: March 15, 2022, 15:53:40 pm
Θα έλεγα οποίο σου αρέσει περισσότερο. Άμα σου αρέσει το κομμάτι των ασαφων πάρε το αντίστοιχο βιβλίο και άμα σου αρέσουν τα νευρωνικα πάρε εκείνο. Άμα πάρεις τεφα πχ στο χειμερινό τότε πάρε το βιβλίο των ασαφών.
sent from mTHMMY 
17  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής - Φεβρουάριος 2022 on: March 11, 2022, 10:10:14 am
Νευρωνικά Δίκτυα - Βαθιά Μάθηση στο elearning και στο συνημμένο
sent from mTHMMY  
18  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2022 on: March 09, 2022, 20:08:24 pm
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ



sent from mTHMMY 
19  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Υπολογιστική Νοημοσύνη] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2022 on: March 06, 2022, 22:11:08 pm
Για τις εργασίες των ασαφών άμα είναι όπως πέρσι θα χρειαστείς ελάχιστες γνώσεις από το μάθημα. Γενικά οι εργασίες είναι πιο πολύ ψάξιμο.
sent from mTHMMY 
20  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αξιοπιστία Συστημάτων / Re: [Αξιοπιστία Συστημάτων] Να επιλέξω το μάθημα; on: March 06, 2022, 00:31:23 am
Ας πω και εγώ την γνώμη μου μιας και βγήκαν οι βαθμοί και έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη των πραγμάτων:
 Το μάθημα το θεωρώ μαστ για ects. Έχει εύκολες έννοιες και η θεωρία και τα θέματα είναι μέσα από το βιβλίο του κοντολεον (όχι καρμπόν αλλά είναι αντικατάσταση τύπων από το βιβλίο). Έχει μια βιβλιογραφικη εργασία όπου έχει και παρουσίαση που είναι κομπλέ και τα θέματα πολύ ενδιαφέροντα. Οι εργαστηριακή άσκηση που είχα δεν ήταν ζόρικη, ήταν μέτριας δυσκολίας, αλλά είχαμε τρελά προβλήματα με το λογισμικό του OMERE όσον αφορά την εγκατάσταση κτλ.
 Το προτείνω σε όλους ανεξάρτητα από τον τομέα που είστε. Πολύ τίμια ects και βαθμό 8+.
21  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής - Φεβρουάριος 2022 on: March 04, 2022, 23:35:40 pm
Αξιοπιστία Συστημάτων στο elearning
22  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Διανεμημένη Παραγωγή / Re: [Διανεμημένη Παραγωγή] Να επιλέξω το μάθημα ; on: March 03, 2022, 20:56:47 pm
Η διαδικασία πέρσι ήταν η εξής:

Έμπαινες στα μαθήματα και μιλούσες για το θέμα που ήθελες να επιλέξεις και σου έλεγε ο Μηνάς άμα ήταν αποδεκτό ή όχι. Όσο πιο γρήγορα έπαιρνες τόσο το καλύτερο θα πω, καθώς μετά έμπαιναν όλες οι εργασίες μαζί και χανόσουν. Αφού έπαιρνες θέμα το έστελνες με mail στον Μηνά και στο επόμενο μάθημα το σχολιάζατε. Σου έλεγε βαθμό και σου πρότεινε βελτιώσεις ώστε να κάνεις τον βαθμό σου καλύτερο. Τόσο απλά ήταν τα πράγματα.
23  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2022 on: March 03, 2022, 13:48:29 pm
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΑ 14 ΑΤΟΜΑ ΗΜΑΣΤΑΝ
24  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2022 on: March 02, 2022, 21:33:58 pm
Quote from: 25thOfMarch on February 27, 2022, 16:09:53 pm
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΑ
25  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής - Φεβρουάριος 2022 on: March 02, 2022, 16:00:50 pm
Δομές Δεδομένων στο elearning
26  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2022 on: March 01, 2022, 19:51:38 pm
Quote from: 25thOfMarch on February 27, 2022, 16:09:53 pm
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΑ
27  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: Απορία για διπλωματικές on: February 28, 2022, 14:41:17 pm
Quote from: geogrgepanag on February 28, 2022, 14:39:38 pm
Είναι καλύτερο να πιεστείς για να παρεις διπλωματική με 6-7 μαθήματα ή να την αφήσω για
Οκτώβρη με ένα ή μηδέν?
Προφανώς στο 2ο σενάριο θα έχω πολύ χρόνο ελεύθερο αλλά μου φαίνεται λίγο υπερβολή να μείνω φοιτητής
για τόσους επιπλέον μήνες έχοντας μόνο τη διπλωματική  Tongue
Έχει κάποιος/κάποια εμπειρία με αυτό?

Εξαρτάται από τον καθηγητή. Κάποιοι ζητάνε συγκεκριμένο αριθμό μαθημάτων να χρωστάς (και λιγότερο) για να σε αναλάβουν
28  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2022 on: February 28, 2022, 14:08:20 pm
Quote from: 25thOfMarch on February 27, 2022, 16:09:53 pm
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΑ
29  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Αποτελέσματα Εξεταστικής - Φεβρουάριος 2022 on: February 27, 2022, 22:00:18 pm
Αναγνώριση Προτύπων στο elearning
30  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Αναγνώριση Προτύπων] Να επιλέξω το μάθημα; on: February 27, 2022, 21:07:56 pm
Το μάθημα το πήρα φέτος για 1η φορά:

Η θεωρία γίνεται από τον κ.Συμεωνίδη και οι ασκήσεις/εργαστήρια από μεταδιδακτορικούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές του. Η θεωρία γενικά του μαθήματος είναι ένα συνονθύλευμα από πολλές έννοιες και άμα δεν το περάσεις με προόδους θεωρώ ότι θα χαθείς στην τελική εξέταση. Οι θεωρία είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και βοηθητική, αλλά οι ασκήσεις και τα εργαστήρια είναι εκείνα που θα σε οδηγήσουν στο να περάσεις το μάθημα. Εγώ το πέρασα με προόδους φέτος και δεν το μετάνιωσα καθόλου καθώς η 1η πρόοδος πραγματευόταν βαρετές έννοιες οπότε συγκεντρώνεσαι εκεί και μετά τα ξεχνάς. Η 2η πρόοδος έχει αρκετά πιο ενδιαφέρουσες έννοιες. Η εξέταση (όπως και οι πρόοδοι) είχαν θέματα θεωρίας μαζί με ασκήσεις σε Python και μετά ένα μεγάλο θέμα. Στο τελευταίο σου έδιναν ένα dataset και σου έλεγαν με βάση τα χαρακτηριστικά που έχει να λύσεις ένα πρόβλημα. Ο σκοπός τους ήταν να δουν την σκέψη σου και όχι τον κώδικα που θα γράψεις κάτι το οποίο όντως ίσχυε καθώς δεν είχα γράψει πολύ κώδικα αλλά είχα γράψει όλη μου την σκέψη και είχα πάρει 1.2/2 και 1.3/2 στις προόδους. Μάθημα για να πάρεις ects και βαθμό ? ναι!  

EDIT: Επιτέλους βγήκαν και οι εργασίες. Προσωπικά δεν είχα να πω την αλήθεια τρελές προσδοκίες από την εργασία καθώς ήταν αρκετά δύσκολη και έδιναν ψυχούλα για έξτρα μονάδες. Η όλη φιλοσοφία ήταν η δημιουργία ενός dataset και μετά η εκπαίδευση του η οποία σου έβγαζε κάποια αποτελέσματα. Έχω να πω τα εξής:
α) το API του Github έχει έναν βλαμμένο περιορισμό που δεν σε αφήνει να παίρνεις πάνω από 140.000 request ανά ώρα με αποτέλεσμα να έχεις delay στην εξαγωγή του dataset ( μιλάμε για αρκετό χρόνο καθώς κάποιος χρήστης θα μπορούσε να έχει πολλά issues ας πούμε και να κολλήσει και να περιμένεις μισή ώρα μέχρι να ξανά τρέξει το πρόγραμμα κτλ). Οπότε άμα ήθελες μεγάλο dataset ήθελες κανένα μήνα.
β) πάρα πολύ κόπος. Έπρεπε αφού εκπαιδευτεί το dataset να γράψεις σε μορφή paper την αναφορά με συγκεκριμένη αυστηρή δομή.
γ) Πέραν από αυτό υπήρχε ζόρι με το πως να ξεκινήσεις. Ναι μεν σου είχαν πει ότι θέλουμε αυτό κι αυτό από τους χρήστες αλλά δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος να τους ρουφιξεις random . Πρέπει να τους βάλεις με καποιο δικό σου κριτήριο χωρίς να ξέρεις άμα θα έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πήρα εν τέλει 8/10 στο μάθημα και μπορώ να πω ότι ζοριστηκα πιο πολύ στην εργασία παρα στις προόδους.

Χωρίς την εργασία αξίζει!
Pages: 1 [2] 3 4 ... 83
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...