Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 144
|
17
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΄ΈΤΟΥΣ 2021-22
|
on: February 22, 2022, 01:28:40 am
|
How do I do that?
Step 1: βρες ποιο/α μαθήματα από άλλη σχολή θες να επιλέξεις Step 2: βρες στην ιστοσελίδα του τμήματος ένα χαρτί που λέει "αίτηση προς το ΔΣ" ή κάτι τέτοιο Step 3: συμπλήρωσέ το και στείλτο στη γραμματεία Γενικά δεν γίνονται κάθε βδομάδα ΔΣ οπότε κάντο όσο πιο νωρίς γίνεται Επίσης τα ects που θα πάρεις θα μετράνε στα 33 του εξαμήνου, δεν μπορείς δηλαδή να το ξεπεράσεις αυτό
|
|
|
18
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΄ΈΤΟΥΣ 2021-22
|
on: February 22, 2022, 00:03:12 am
|
Γενικά, άμα επιλέξετε κάποιο μάθημα που δεν είναι δικό μας, χωρίς να έχετε κάνει κάποια διαδικασία πιο πριν, η γραμματεία θα σας το σβήσει. Για να επιλέξετε μάθημα από άλλη σχολή πρέπει να στείλετε υπογεγραμμένη αίτηση στη γραμματεία και να το.περασουν από ΔΣ. Αυτά που βλέπετε στο sis είναι μαθήματα που βρήκαν άλλα παιδιά και έκαναν αυτή τη διαδικασία, οπότε μην τα επιλέξετε απλά, κάντε την αίτηση πρώτα!
|
|
|
20
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διάφορα / Re: Κρίση στην Ουκρανία
|
on: February 21, 2022, 18:01:53 pm
|
Λοιπόν μετά από αρκετές προσπάθειες, το είδα ολόκληρο Γενικά τα λέει αρκετά ωραία και είναι τρομακτικό ότι κάποια πράγματα (φασιστική κυβέρνηση, ουκρανοί που κατέρριψαν το αεροσκάφος) εγώ που απλά άκουγα αραιά και που κάποια είδηση όλα αυτά τα χρόνια τα είχα τελείως όπως να ναι στο μυαλό μου Ωστόσο, νομίζω αφήνει "βολικά" κάποια σημεία εκτός. Πχ αναφέρει ότι οι pro-europians εξοπλίστηκαν κι αυτοί τελικά με state-of-the-art όπλα, αλλά δεν θίγει καθόλου το θέμα του πόσο ηθικό είναι αυτό (ενώ όταν οι Ρώσοι εξόπλιζαν τους δικούς τους υποστηρικτές, το δίκαζε) Νομίζω αυτή είναι η μίση (+-) πλευρά. Θα ήθελα να δω και κάποια άλλη αναφορά, ιδανικά από κάποιον ουκρανό Πχ το άρθρο του Μπιγκόνια ήταν πολύ ωραίο
|
|
|
21
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Επιχειρησιακή Έρευνα / Re: [Επιχειρησιακή Έρευνα Ι] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: February 20, 2022, 21:38:05 pm
|
Εγώ πάλι διαφωνώ με την παραπάνω άποψη
Το μάθημα του Παπαλάμπρου μπορώ να πω με βοήθησε, δηλαδή τα εξηγούσε απλά και κατανοητά. Οκ, όπως και γραμμική άλγεβρα, άμα έκανες κάποια ερώτηση λίγο εκτός ίσως μπερδευόταν, αλλά κατά τα άλλα μου άρεσε.
Η παρουσίαση του paper μάρεσε αρκετά καθώς ήταν στο χέρι σου να ψάξεις κάποιο paper και μετά να συνδυάσεις αυτό που κάνει με αυτό που κάνεις στο μάθημα.
Για την κανονική εργασία, πρέπει να πω ότι διαφωνώ αρκετά με Arcade. Προσωπικά μου φάνηκε, με μεγάλη διαφορά, η πιο εύκολη εργασία που έχω κάνει στον τομέα ηλεκτρονικής. Είχαμε να κάνουμε τρία πράγματα, τα οποία υπήρχαν σχεδόν ίδια στα λυμένα παραδείγματα που παρουσιάζει το λογισμικό gurobi και ο Παπαλάμπρου το είπε κι όλας. Εμένα μου πήρε 3 μέρες, χωρίς να έχω ιδέα από το λογισμικό πιο πριν.
Έχει περάσει και λίγος καιρός, αλλά θυμάμαι ο Παπαλάμπρου ακολουθούσε σχεδόν πιστά ένα βιβλίο, οπότε στο τέλος διαβάζοντας από αυτό + κάποιες λυμένες ασκήσεις που υπήρχαν στο elearning μπορεσα μέσα σε 7-8 μέρες να φτάσω στο σημείο να λύνω θέματα με άνεση.
Γενικά το μάθημα το πήρα για να έχω ένα εύκολο, αλλά κατέληξε να μαρέσει κι αρκετά το αντικείμενο. Ασχολείται με γραμμικό προγραμματισμό αλλά κάνει και μια εισαγωγή σε ακολουθίες markov που μου άρεσαν πολύ.
Οπότε overall το συνιστώ σίγουρα!
|
|
|
22
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Προηγμένες Τεχνικές Επεξεργασίας Σήματος / Re: [ΠΤΕΣ] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: February 20, 2022, 21:24:07 pm
|
Η σύντομη απάντηση: ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Η πιο αναλυτική: Ανεξαρτήτως τομέα, νομίζω το μάθημα αξίζει πάρα πολύ. Η ύλη περιλαμβάνει στατιστική ανωτέρας τάξης, ανάλυση cepstrum, wavelet transformation, ενώ γίνονται και κάποιες αναφορές σε adaptive filtering. Αυτά είναι πολύ ενδιαφέροντα εργαλεία που δεν τα βλέπεις σε κάποιο άλλο μάθημα, και ειδικά ο μετασχηματισμός κυματιδίων είναι (σχετικά) καινούργιος, σε αντίθεση με το 99% των πραγμάτων που βλέπουμε σε αυτήν τη σχολή. Επίσης, αν και το μάθημα έχει τον όρο Επεξεργασία Σήματος στον τίτλο, ξεφεύγει αρκετά από τα κλασσικά σηματικά μαθήματα, οπότε αν κάποιος έχει πρόβλημα με αυτά, πάλι μπορεί να το δοκιμάσει. Το μάθημα έχει 4 μικρές υποχρεωτικές εργασίες που δεν θέλουν πάρα πολύ κόπο και γενικά οι διδάσκοντες είναι αρκετά χαλαροί και δίνουν σχεδόν πάντα γενναίες παρατάσεις. Η πρώτη εργασία ήταν απλά να βγάλεις μια σχέση στο χαρτί, ενώ οι άλλες τρεις γίνονταν σε όποιο πρόγραμμα ήθελες. Βολεύει κυρίως το MATLAB γιατί έχει ένα toolbox που βοηθάει, αλλά οι διδάσκοντες επιτρέπουν να το κάνεις όπου θέλεις. Η εξέταση γίνεται με βάση το project στο οποίο δουλεύετε σε ομάδες 3-5 ατόμων. Πέρσι (εξάμηνο κοβιντ) μας είχαν στείλει μια βάση δεδομένων από την οποία μπορούσαμε να επιλέξουμε όποια δεδομένα θέλαμε και μετά ο Λεόντιος μας έβγαζε εκφώνηση καθαρά πάνω στα δεδομένα που επιλέξαμε. Γενικά η εργασία αυτή είναι πάρα πολύ ενδιαφέρουσα καθώς σου δίνει το ελεύθερο να το πας σε όποιο σημείο θέλεις και η εκφώνηση δεν σε περιορίζει, περισσότερο σε κατευθύνει. Ειδικά αν ασχολήθηκες με τις μικρές εργασίες μέσα στο εξάμηνο θα έχεις έτοιμα τα εργαλεία για να κάνεις κάποια πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι θέλει ενασχόληση. Εμείς πέρσι το αφήσαμε τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα τις τελευταίες 10 μέρες πριν την παρουσίαση να λιώνουμε. Ωστόσο επειδή η εργασία ανακοινώνεται σχετικά νωρίς, με σωστή διαχείριση του χρόνου μπορεί να βγει κάτι πολύ καλό χωρίς να ξενυχτήσετε. Και με λίγη προσπάθεια, είναι ένα σίγουρο 10. Το καλύτερο πράγμα σχετικά με το μάθημα για μένα ήταν ότι ένιωσα πως πραγματικά κάνω ένα πανεπιστημιακό μάθημα. Ο Λέοντιος είναι ίσως ο πιο ακομπλεξάριστος καθηγητής της σχολής, οι παραδόσεις του μάρεσαν (και παραπάνω από ψες) και γενικά η όλη νοοτροπία του μαθήματος είναι να μάθουμε πράγματα και να ερευνήσουμε, παρά να "εξεταστούμε" όπως συμβαίνει στα περισσότερα μαθήματα. Το μόνο αρνητικό ότι η παρουσίαση του μαθήματος γίνεται προς τα τέλη του Ιούλη (πέρσι 23), αλλά όπως είπα θα έχετε 1.5 μήνα να δουλέψετε στην εργασία οπότε μπορείτε να την έχετε τελειώσει εγκαίρως και να κάνετε διακοπές.
|
|
|
23
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑΤΣΙΑΒΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ EDUPASS
|
on: February 02, 2022, 12:48:04 pm
|
Το bold κομμάτι είναι αρρώστια...Ναι οκ το edupass παιρνει 30''. Nαι οκ δε θα πεθάνουμε και αμα γραφτούμε...Αλλά μη τα ισοπεδώνουμε και όλα. Όχι δεν είναι σαν το πάσο που ακούστηκε παραπάνω...Που ακούστηκε να τιμωρείται με αποκλεισμό από την ΕΠΟΜΕΝΗ εξεταστική κάποιος επειδή δεν προσκόμισε πάσο? Που ακούστηκε γενικά η απειλή αποκλεισμού από επόμενη εξεταστική και παιρνάει έτσι στα ψιλά...Απορώ πως το αγνοείται όλοι και ασχολείστε με το αν η αντίσταση υπερβάλλει ή όχι με την εγγραφη στο edupass. Στην τελική δεν είπε μη γραφτείτε. Είπε ''ειναι απαράδεκτο/ειρωνικό να μην παίρνονται μέτρα αλλά να παίζουν απειλές για το edupass''
Εντάξει i get it. Η αντίσταση κατα καιρούς έχει βγάλει ανακοινώσεις που είναι λίγο ότι ναναι (συντακτικα/ορθογραφικα ή με ενασχόληση με κλαιν θέματα). Και εγώ έχω γελάσει με αρκετές. Αλλά μην μας συνεπαίρνει το μιμ. Ο Νατσιάβας είπε χοντράδα και έριξε σκληρή απειλή για κάτι τελείως κλαιν. Δεν γράφτηκε κάποιος στο edupass...Και άρα θα φάει αποκλεισμό από την επόμενη εξεταστική. Ας συνέλθουμε λίγο και ας δούμε το σοβαρό της υπόθεσης και όχι αν η αντίσταση θεωρεί τεράστιο πρόβλημα την εγγραφή στο σύστημα (που στην τελική δεν λέει κάτι τέτοιο στην ανακοινωσή της).
Απλά ρε συ ξες ποιο είναι το θέμα; Αν η ανακοίνωση είχε τη μορφή: Ανθρώπινο είναι να ξεχάσει κάποιο να γραφτεί στο edupass, δεν χωράει όμως μια τέτοια χοντράδα από τον καθηγητή, τότε ναι, θα συμφωνούσαμε όλοι. Ωστόσο, γενικά αυτό που εκλαμβάνω εγώ (και από ό,τι φαίνεται κι άλλα άτομα του φόρουμ) από μια τέτοια ανακοίνωση, είναι ότι οι φοιτητές έχουμε μόνο δικαιώματα, αλλά καμία υποχρέωση. Που είναι μεγάλο λάθος
|
|
|
27
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες / Re: [Στοχαστικά Σήματα και Διαδικασίες] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2021/22
|
on: January 31, 2022, 17:26:25 pm
|
Πήγαινε να στρώσει αυτό το μάθημα τελευταία...
αυτό που δεν ξέρω είναι γιατί αυτό το μάθημα παραμένει να είναι υποχρεωτικό, ποτέ μου δεν κατάλαβα που θα μας χρειαστούνε όλα αυτά.(μάλλον πουθενά)
1. Δεν γίνεται να πας τηλεπικοινωνίες και να μην ασχοληθείς με Στοχαστικό 2. Αν θες να ασχοληθείς πιο συγκεκριμένα με signal processing, το στοχαστικό είναι το Α και το Ω 3. Ακόμα κι αν δεν θες κάτι τέτοιο, το signal processing συγκενεύει αρκετά με το Data Analysis και γενικά το Machine Learning. Έννοιες του στοχαστικού συναντούνται σε μαθήματα της Ηλεκτρονικής, όπως Χρονοσειρές, Αναγνώριση Προτύπων κ.α. Οπότε, ναι νομίζω είναι αρκετά βασικό κομμάτι και της μετέπειτας της σχολής
|
|
|
30
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Σήματα και Συστήματα / Re: [Σήματα και Συστήματα] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2021
|
on: January 30, 2022, 20:52:10 pm
|
Έχω επιλέξει να δώσω το μάθημα ως εμβόλιμο, αλλά δεν ήταν κάτι προγραμματισμένο μέχρι αρχές του μήνα και έχω αφήσει το βιβλίο σε άλλη πόλη. Χωρίς βιβλίο στις εξετάσεις υπάρχει περίπτωση να το περάσω ή να μην μπω καν στον κόπο; Γιατί εννοείται μετασχηματισμούς δεν μπορώ να ξέρω απ' έξω.
μπορείς να δανειστείς ένα από κάποια βιβλιοθήκη, έχουμε πολλά στη δικιά μας. Επίσης, αν χρειάζεσαι βιβλίο μόνο για Μ/Σ, μπορείς να βρεις πολλά ωραία πινακάκια στο internet και να εκτυπώσεις
|
|
|
|