Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 5
|
20
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Οργάνωση Υπολογιστών / Re: [Οργάνωση Υπολογιστών] Απορίες σε ασκήσεις 2019
|
on: June 17, 2019, 17:30:36 pm
|
σε αυτό εδώ πως γίνεται να πήρε σαν σωστή απάντηση την τιμή 72; αφού δεν υπάρχει εντολή subi Επειδή και πέρσι είχαμε την ίδια συζήτηση με την subi, η εντολή είναι ψευδοεντολή και μεταφράζεται σε αυτό που θα περίμενε κανείς, δηλαδή αφαίρεση του immediate που υπάρχει σαν τρίτο όρισμα στην εντολή. Είναι εντολή που αναγνωρίζουν αρκετοί assembler και θεωρείται προφανές ότι δουλεύει έτσι. Γενικώς, υπάρχουν πάρα πολλές εντολές που δεν θα μάθει ποτέ ο νορμάλ φοιτητής, αλλά, σε επίπεδο όπως αυτό εδώ, που είναι αρκετά φανερή η χρήση της εντολής, θεωρείται (καλώς ή κακώς δεν ξέρω) ότι ο κώδικας δουλεύει. Για να προλάβω επίσης αντιδράασεις του στυλ, "άμα πρέπει να ξέρουμε και τέτοιες εντολές, που τελειώνει η λίστα που θεωρείται εντός ύλης", πέρσι η μοναδική εντολή που δεν ξέραμε και μπήκε σε quiz (όχι στην εξεταστική) ήταν η συγκεκριμένη. Δεν θεωρώ ότι θα βάλουν κάτι τέτοιο, την στιγμή που μπορούν να κάψουν κόσμο άνετα με άλλες ερωτήσεις . Και εκτός αυτού, νομίζω θα ήθελαν να αποφύγουν άλλες παρεξηγήσεις, ειδικά με τον σάλο που προέκυψε πριν από λίγες μέρες με το μάθημα. Κατά τα άλλα, καλή επιτυχία σε όσους δίνουν.
|
|
|
22
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διακριτά Μαθηματικά / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Παλιά θέματα - Σχολιασμός κ&#
|
on: June 11, 2019, 22:35:51 pm
|
Ναι, αλλα εφοσον βρηκαμε ενα αντιπαραδειγμα που υπαρχει, τοτε πως θα αποδειξουμε οτι ΔΕΝ υπαρχουν τετοια γραφηματα για καθε n? Προφανέστατα το θέμα είναι λάθος. Ιδανικά, θα έπρεπε να ρωτήσει κανείς τον Πιτσουλη για το τι συνέβη, αλλά είναι λίγο αργά νομίζω, δεδομένου ότι δεν υπάρχει περίπτωση να απαντησει ο Πιτσούλης εγκαίρως. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξαναπέσει αντίστοιχο.
|
|
|
23
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διακριτά Μαθηματικά / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Ύλη που έχει καλυφθεί 2019
|
on: June 11, 2019, 22:29:04 pm
|
Κάποιος γενναιόδωρος να μοιραστεί ασκήσεις που έγιναν μέσα στην τάξη ; Για εμάς τους πιο παλιούς θα βοηθούσε αρκετά
αν γράφω σε λάθος τόπικ μετακινήστε το πόστ
Όλες οι ασκήσεις που έγιναν μέσα στην τάξη υπάρχουν στις χειρόγραφες σημειώσεις του Πιτσούλη στο elearning, λυμενες. (εκτός από μια δυο εξαιρέσεις, αλλά δεν θα έχεις θέμα πιστεύω.) Εφόσον βέβαια μπορείς να καταλάβεις τι γράφει ο άνθρωπος. Ειδικά στην θεωρία γραφημάτων, υπάρχουν λυμένα παραδείγματα στις σελίδες 100-110 περίπου. Θέματα συνδυαστικής μπορείς να δεις και από τις ασκήσεις που έχει λυμένες και δακτυλογραφημένες στο elearning.
|
|
|
26
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διακριτά Μαθηματικά / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
|
on: March 30, 2019, 17:55:31 pm
|
Υπάρχει κάτι στις σημειώσεις του ή σ αυτά που έχει κάνει μέχρι στιγμής στο μάθημα, που να βοηθάει με την λύση της άσκησης σε python ?
Επίσης ξέρουμε αν θα βάλει κ άλλες ασκήσεις πέρα απο αυτή ?
Ουσιαστικά, η θεωρία της συνδυαστικής βοηθάει μέχρι το σημείο να βρεθούν οι διαφορετικες μεταθέσεις. Από εκεί και στο εξής, δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι στις σημειώσεις που να βοηθήσει περισσότερο συν επίλυση της άσκησης . Βοηθήματα και tutorial για python υπάρχουν πολλά στο ίντερνετ αλλα πέραν αυτού, δυστυχως είσαι μονος σου.
|
|
|
27
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διακριτά Μαθηματικά / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Γενικές απορίες και ανακο_
|
on: March 21, 2019, 12:05:01 pm
|
αψογος. Μικρή λεπτομέρεια, την εισοδο την δεχομαστε απο τον χρήστη ή μπορουμε να την βάλουμε με μια randint? επισης υπαρχει καποιος περιορισμος στο ευρος του n? γιατι τα παραγοντικα βγαινουν στον θεο για αριθμους πανω απο 10
Ο Πιτσουλης ειπε οτι μπορουμε ειτε να δεχομαστε εισοδο απο τον χρηστη ειτε να βαλουμε ενα δικο μας και αμα ειναι το αλλαζει εκείνος. Το θεμα ειναι οτι επειδη θα συγκρίνει τα διαφορετικά αποτελεσματα για να βρει το καλυτερο, υποχρεωτικα θα πρεπει να δωσει μια τιμη της επιλογής του, οποτε αστο με εισοδο του χρηστη κατα την γνωμη μου. Οσο για το οριο του n, προσωπικα ο υπολογιστης μου αντεξε μεχρι το 8, που εκανε κανενα λεπτο να τελειωσει. Στο 9 το αφησα καμια ωρα αλλα δεν ειδα προκοπη. Αλλα υποθετω οτι θα κυμανθει σε λογικες τιμες.
|
|
|
28
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διακριτά Μαθηματικά / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
|
on: March 18, 2019, 17:13:16 pm
|
έχει πει κάτι για την ύλη παιδιά? τι έχετε κάνει μέχρι στιγμής?
Μέχρι στιγμής έχει τελειώσει την συνδυαστική και έχει προχωρήσει στην προτασιακή λογική. Μέχρι και σήμερα, από προτασιακή λογική έχει μιλήσει για την Γλώσσα Γ0, μεταβλητές, συνδέσμους, εκφράσεις, τύπους, την αρχή της επαγωγής, προτεραιότητα συνδέσμων, αποτιμήσεις, ταυτολογίες, τους νόμους της προτασιακής λογικής, τους νόμους της αντικατάστασης, πληρότητα και συναρτήσεις Boole. Γενικότερα, για την ύλη έχει πει ότι σίγουρα θα προλάβουμε μέσα στο εξάμηνο να κάνουμε τα κεφάλαια της συνδυαστικής, της μαθηματικής λογικής και της θεωρίας γραφημάτων, ενώ εάν έχουμε χρόνο, μπορεί να επεκταθούμε και σε θεωρία μητροειδών και πολύπλοκα δίκτυα.
|
|
|
29
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Διακριτά Μαθηματικά / Re: [Διακριτά Μαθηματικά] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
|
on: March 18, 2019, 17:03:44 pm
|
Πρώτη Εργασία 2019 - Διακριτά Μαθηματικά
Προθεσμία: 14/04/2019
Η εργασία αυτή είναι προαιρετική, αλλά δίδει bonus για τον τελικό βαθμό.
Εκφώνηση: Θεωρούμε ένα σύνολο S = {1, 2, 3, ..., n}. Το σύνολο αυτό έχει n! n-μεταθέσεις, δηλαδή "αναγραμματισμούς" των στοιχείων του σε αριθμούς των n ψηφίων. Για παράδειγμα, το σύνολο S = {1, 2, 3} έχει 3!=6 3-μεταθέσεις, τις: (123, 132, 213, 231, 312, 312). Αναζητούμε έναν αριθμό που στο εσωτερικό του θα περιέχει όλες τις μεταθέσεις. πχ, για n=3, ένας τέτοιος αριθμός είναι ο 123 132 213 231 312 321 με 18 ψηφία (που περιέχει όλες τις μεταθέσεις, την μια δίπλα στην άλλη). Ένας άλλος τέτοιος αριθμός είναι ο 12321 13231 21312 με 15 ψηφία (που περιέχει πάλι όλες τις μεταθέσεις αλλά με μικρότερο συνολικό αριθμό ψηφίων). Τρίτος αριθμός είναι ο 123121321 με 9 ψηφία
Ζητείται να γραφεί πρόγραμμα αυστηρά σε Python, που θα λαμβάνει ως είσοδο τον αριθμό n και ως έξοδο θα δίδει έναν αριθμό που θα περιέχει όλες τις μεταθέσεις (όπως στο παράδειγμα) και θα έχει όσο το δυνατόν μικρότερο πλήθος ψηφίων. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν έτοιμες βιβλιοθήκες.
Βαθμολογία: Κάθε φοιτητής του οποίου το πρόγραμμα θα επιστρέφει λύση που δεν είναι η τετριμμένη λύση (δηλαδή η απλή τοποθέτηση όλων των μεταθέσεων με την σειρά, όπως στο πρώτο παράδειγμα) θα λάβει 0.5 μονάδες επιπλέον στον τελικό βαθμό του εξαμήνου. Επιπλέον, οι φοιτητές που θα επιτύχουν το μικρότερο δυνατό μέγεθος του ζητούμενου αριθμού, ανάμεσα σε όλα τα προγράμματα που θα παραδοθούν, θα λάβει 1 μονάδα επιπλέον, σύνολο 1,5, στον τελικό βαθμό.
|
|
|
30
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Λογική Σχεδίαση / Re: [Λογική Σχεδίαση] Πως περνάω το μάθημα;
|
on: January 23, 2019, 19:17:11 pm
|
Γενικώς, η δική μου συμβουλή είναι να προσπαθήσεις να καταλάβεις την χρησιμότητα του κάθε εξαρτήματος. Νομίζω είναι προφανές τι κάνει το κάθε εξάρτημα, αλλά προκειμένου να λύσει κανείς προβλήματα, είναι ανάγκη να χωρίσεις το κάθε πρόβλημα σε πολλά μικρότερα προβλήματα και στην συνέχεια ασχολήσου με την επίλυση του καθενός. Αν και θα ακουστεί πολύ χοντροκομμένο ίσως, η Λογική Σχεδίαση από την δική μου εμπειρία χρειάζεται σκεπτικό του στυλ: Χρειάζεται να μετρήσω πόσες φορές θα γίνει κάτι; Μάλλον θέλω έναν απαριθμητή. Χρειάζομαι μια ενέργεια να γίνεται ανα τακτά χρονικά διαστήματα ή μετά από συγκεκριμένο, καθορισμένο χρονικό διάστημα; Χρονοκύκλωμα. Θέλω να διατηρήσω μια πληροφορία; Καταχωρητής ή Flip-flop. Θέλω να πάρω κάποια απόφαση με βάση κάποιο σήμα που δέχομαι; Λογικές Πύλες. Χρειάζομαι να μετατρέψω το σήμα σε κάτι διαφορετικό; (πχ αριθμητικό συστημα) Τότε πάρε έναν Κωδικοποιητή. Γενικώς δεν θέλει πολλή φιλοσοφία. Άπαξ και ξέρεις το τι χρειάζεσαι μέσα σε ένα κύκλωμα για να κάνεις την δουλειά σου, τότε το μόνο που σου μένει είναι να τα βαλεις όλα αυτά μαζί με έναν τρόπο ώστε αυτό που θα φτιάξεις να δουλεύει. Φυσικά, συμφωνώ με όλους όσους απάντησαν και πιο πριν. Μην αγχωνεσαι. Επειδή οι καθηγητές σε ένα μάθημα δεν βοηθάνε, δεν κάνει το μάθημα περισσότερο δύσκολο. Με λίγη δουλειά και παλιά θέματα, μπορείς να γράψεις και 10 αν το προσπαθήσεις.
|
|
|
|