|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 ... 312 313 [314]
|
4696
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) / Re: Ύλη Ψηφιακών Συστημάτων Ι
|
on: August 26, 2006, 13:41:34 pm
|
Ουουουφφφ... Θα σκάσουμε, θα ψαχνόμαστε μέχρι τελευταία στιγμή μου φαίνεται... Ένα πιστεύω: όποια κεφάλαια και αν αφήσει μέσα στην ύλη, θα βρει ένα τρόπο να μας χαντακώσει. Είναι μερικές ασκήσεις υλοποίησης, που αν έχεις στα χέρια σου εργαλεία όπως καταχωρητές ή απαριθμητές. υπάρχει περίπτωση να τα λύσεις. Αν σου λέιει να τα λύσεις μόνο με FF ή 555, άστα να πανε...
|
|
|
4698
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο / Re: ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ...
|
on: August 26, 2006, 13:27:18 pm
|
Εδώ και μερικά χρόνια έχουμε γίνει κυριολεκτικά πειραματόζωα με την παιδεία κι αυτό με ενοχλεί πιο πολύ απ'όλα! Κάθε χρονιά σχεδόν από τότε που πήγα στο γυμνάσιο,ίσως και πιο πριν,αλλάζει κάτι,λίγο ή και πολύ,στο εκπαιδευτικό σύστημα.Ας κατασταλάξουν σε κάτι επιτέλους,ακόμα και σε μια προχειρότητα που λέει ο λόγος,αρκεί να το κρατήσουν για κάποια χρόνια,μπας και προσαρμοστούν και τα παιδιά επιτέλους!Αυτό,μα την αλήθεια,με ενοχλεί περισσότερο απ'όλα.Ότι ο καθένας νομίζει ότι είναι ο Μεσσίας και θα φέρει τη ριζική αλλαγή στην εκπαίδευση.
Η φάση είναι ότι τα παιδιά φέτος δεν περίμεναν τόσο μεγάλες αλλαγές. Βοήθησα φέτος κάποιους υποψήφιους στα μηχανογραφικά, και όταν τους προειδοποιούσα ότι δεν ξέρουμε πόσο θα επηρεάσει η βάση του 10 και τις σχολές με μεγαλύτερη βάση, μου έλεγαν "έλα μωρέ, πόσο μπορεί να τις επηρεάσει?!!" Μία κοπέλα με 18300 μαζί με ειδικό δεν περνάει Αγγλική Φιλολογία γιατί η βάση εκτοξεύθηκε στα 18400 περίπου. εγώ Αγγλική έχω να τη δω πάνω από 18000 κάτι χρόνια. Να μη μιλήσω για τις΄άλλες Φιλολογικές σχολές καλύτερα... Τελικά πιστεύω ότι, αν εξαιρέσουμε αυτούς που δεν κατάφεραν να πιάσουν τη βάση, αυτοί που κάηκαν γενικά από το μέτρο είναι αυτοί που βγάλαν αρκετή βαθμολογία...Και το χειρότερο, δεν το περίμεναν, γιατί δεν πρόλαβαν καλά καλά να προσαρμοστούν στα 6 πανελλαδικά, έπρεπε να υπολογίζουν και τις τρελές αυξομοιώσεις των βάσεων...
|
|
|
4699
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙΙ / Re: Ύλη 2006
|
on: August 25, 2006, 00:03:50 am
|
Τι να σου πω.. Αν κρίνεις από το γεγονός ότι τελευταία άσκηση που έκανε ήταν για αναγκαίες συνθήκες περί γενικών συναρτήσεων μεταφοράς, ακόμη και να βγάλουν τπτ από το 23, τα σημαντικά δεν τα γλιτώνουμε. Εγώ τουλάχιστον αυτά βρίσκω δύσκολα από 23, και τα κριτήρια, τα οποία δεν τα έχει κάνει ακόμη. Θα δείξει αύριο...
|
|
|
4700
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙΙ / Re: Ύλη 2006
|
on: August 24, 2006, 23:54:30 pm
|
Κι εγώ από όσο ξέρω το 22 (Συνέλιξη) δεν είναι μέσα, ούτε το ανέφερε καθόλου η Σοφία στις αναπληρώσεις. Για το 23 από όσο ξέρω είναι όλο μέσα, αν και ο Μάργαρης τελικά δεν θα το παραδώσει θεωρία. Η Σοφία αύριο (Παρασκευή 25/8) θα συνεχίσει ασκήσεις από το 23.
|
|
|
4701
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) / Re: ΑΠΟΡΙΑ-ΨΗΦΙΑΚΑ
|
on: August 24, 2006, 23:46:25 pm
|
Όταν πατάς το διακόπτη 5, η έξοδός του γίνεται μηδέν γιατί βραχυκυκλώνεται με τη γη. Η "έξοδος" αυτή του διακόπτη, όταν αυτός είναι πατημένος, πηγαίνει στην πύλη AND6. Εφόσον έστω και μία είσοδος της πύλης αυτής γίνεται 0, η έξοδός της γίνεται και αυτή μηδέν, δηλ έχουμε πτώση του παλμού, που οδηγείται στο Cr του FF2 και το μηδενίζει. (Αν το ψάξεις πιο αναλυτικά, θα δεις ότι πριν πατήσεις τον διακόπτη 5, όλες οι είσοδοι της πύλης AND6 ήταν 1) Οκ, cecs??! Ελπίζω να βοήθησα!
|
|
|
4702
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) / Re: Ύλη Ψηφιακών Συστημάτων Ι
|
on: August 24, 2006, 23:38:27 pm
|
Μην αγχώνεστε ρε παιδιά, όλοι στα τυφλά πάμε!!..Στην ίδια μοίρα που λέμε!!! Όσο για την εξεταστική των επί πτυχίω, αν και δεν έχω μιλήσει με κάποιον, δεν είναι λογικό να έγραψαν στην ύλη που ίσχυε παλιότερα; Ούτως ή άλλως αυτοί θα το είχαν "διδαχθεί" το μάθημα και παλιότερα. Αν υπήρχαν φυσικά επί πτυχίω φοιτητές τον Ιούλιο που χρωστούσαν ψηφιακά.
|
|
|
4705
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) / Re: Εργαστηριακές Ασκήσεις
|
on: August 19, 2006, 18:48:19 pm
|
Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί από μας που θεωρητικά τουλάχιστον θέλουν ένα πανεπιστήμιο διαφορετικό από το παραπάνω, ή δεν έχουν τα ίδια παράπονα. Απλά ήθελα να πω το εξής: Οι παρακολουθήσεις, για μένα τουλάχιστον, όπως και τα συγγράματα, έχουν το σκοπό της καθοδήγησης. Και ιδιαίτερα για τα μικρά έτη, οι νέοι φοιτητές δεν έχουν μάθει να δουλεύουν με το σύστημα "ψάχνω εγώ βιβλιογραφία, βρίσκω αυτό που χρειάζομαι (άρα ξέρω και τι χρειάζομαι) και κάνω την εργασία, που θα μου δώσει πρακτική γνώση που πιθανόν να χρειαστώ αργότερα". Και δε βγάζω τον εαυτό μου έξω από αυτό. Ένα καλό σύγγραμμα, μοναδικό ή όχι, μπορεί να σε βοηθήσει να καταλάβεις τα αναγκαία, ή τουλάχιστον τα στοιειώδη. Και η παρακολούθηση θα έπρεπε να είναι "συζήτηση" με κάποιον που ξέρει καλά αυτά που υπάρχουν στο σύγγραμμα και ακόμη περισσότερα. Να μπορεί να σου δώσει κάποια απαραίτητα εργαλεία. Όταν η Καδή δεν έχει κάνει ασκήσεις ούτε από χρονοκυκλώματα, πρέπει ο φοιτητής να χάσει όλο το καλοκαίρι για να μάθει να λύνει ασκήσεις - ώστε να μπορέσει ο άνθρωπος να πάει να γράψει - και μετά να ασχοληθεί με την εργασία, που θα ζητάει και κάτι παραπάνω Και γυρίζοντας στο θέμα μας, αν ρωτήσετε φοιτητές του 4ου εξαμήνου που έχουν δηλώσει πρώτη φορά ψηφιακά, σας πάω ένα στοίχημα ότι ένα 50% και παραπάνω ακόμη περιμένει για μια εκφώνηση, και έχει την κρυφή ελπίδα ότι η εργασία θα περιέχει μία μόνο εργαστηριακή άσκηση. Α, και ότι θα περιέχει και κάποιου είδους οδηγίες!!...
|
|
|
4706
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) / Re: Ύλη Ψηφιακών Συστημάτων Ι
|
on: August 19, 2006, 18:03:57 pm
|
Ρε παιδιά, ισχύει πάντως σίγουρα ότι μέχρι το 2005 η ύλη ήταν μέχρι το 10 κεφάλαιο (και αυτό)? δηλ 11 12 13 εκτός? Καλά, για τα κεφάλαια 9-10 θα τα βρούμε, εκεί θα τα χαλάσουμε?!!! Πάντως παλαιότερες φήμες έχουν τον Κοντολέων να μην κολλάει σε τέτοιες λεπτομέρειες!! Σου λέει: "θαρρείς και έχουν καταλάβει τίποτα από τα υπόλοιπα?" Οπότε δε νομίζω ότι θα το σκεφτεί πάρα πολύ αν πρέπει να τα παραδόσει για να βάλει θέματα και από τα εν λόγω κεφάλαια! Ερε γλέντια!!
|
|
|
4707
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αρχιτεκτονική Υπολογιστών / Re: Πως βαθμολογείται το εργαστήριο ?????
|
on: July 26, 2006, 16:32:35 pm
|
Τελικά τι παίζει με αυτό? Βγήκε ανακοίνωση για επαναληπτική εξέταση του εργαστηρίου, αλλά νομίζω ότι είναι μετά την εξεταστική, Οκτώβριο αν δεν κάνω λάθος. Μήπως θα μας αφήσουν όλους να δώσουμε και θα ξαναδώσουν και το εργαστήριο εκείνοι που δεν το πέρασαν? Και όσοι περάσαμε, υποτίθεται ότι μετράει 10% οι εργασίες και άλλα 10% το εργαστήριο, σωστά? Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται μετά να πιάσουμε τη βάση για να το περάσουμε, αν έχουμε πάρει κάποιους βαθμούς από αυτά τα δύο?
|
|
|
4709
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) / Re: Ψηφιακά Συστήματα I >> Γενικά
|
on: July 26, 2006, 15:28:39 pm
|
Ξέρει κανείς να μου πει τι ακριβώς πρέπει να περιέχει η εργασία των ψηφιακών; Ψαχνω να βρω κάποια σχετική ανακοίνωση αλλά δεν έχω βρει τίποτα ακόμη. Από όσο έχω καταλάβει θα έχει θεωρητική ανάλυση των εργασιών με Spice και τις μετρήσεις μας από το εργαστήριο. Κάποια παραπάνω οδηγία μπορώ να βρω κάπου; Ευχαριστώ προκαταβολικά!
|
|
|
4710
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη και ΜΜΕ
|
on: June 17, 2006, 15:30:06 pm
|
Και δυο λόγια για τον Βερέμη! Από την εφημερίδα Ελευθεροτυπία, 16/6/2006 «Νταήδες» Ας επιστρέψουμε για λίγο στην κοινωνία της τσαρικής Ρωσίας των αρχών της δεκαετίας του 1860. σ’ έναν κόσμο, όπου το παλαιό (η τάξη των γαιοκτημόνων – αριστοκρατών) δεν διαισθάνεται ακόμα το τέλος που πλησιάζει αμείλικτο και όπου το νέο (οι ταξικά αλλοτριωμένοι γόνοι τους) αναζητά ακόμα στα τυφλά την κοινωνική διέξοδο. Η αντικειμενική αυτή σχέση αντίθεσης που χωρίζει τους δύο κόσμους, τους «πατέρες» από τα «παιδιά» τους, περιγράφεται αριστουργηματικά στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ι. Τουργκένιεφ. Παρακάμπτοντας εδώ το επιφανειακό μοτίβο του χάσματος των γενεών, που αποτελεί κοινό τόπο στη λογοτεχνία, θα σταθούμε σε μια μόνο έκφανση του κλασσικού αυτού έργου της ρωσικής γραμματείας. Στη, μοναδική στη διεισδυτικότητά της, περιγραφή της αλλοτρίωσης μιας ομάδας ατόμων από το ισχύον σύστημα αξιών του κοινωνικού της περίγυρου. Περιγραφή που θα αποδειχθεί προφητική, μια και καταγράφει την ουσιώδη αιτία της «επανάστασης» που θα ανατρέψει, μισόν αιώνα αργότερα, το τσαρικό καθεστώς και η οποία παρουσιάζει μια τυπολογική αναλογία που είναι και σήμερα ιδιαίτερα επίκαιρη. Η αναλογία με το σήμερα: και τότε, όπως και σήμερα, η ομάδα των αλλοτριωμένων «παιδιών», ενεργώντας σύμφωνα με τη δική της λογική, απορρίπτει τις κατεστημένες κοινωνικές αξίες και βρίσκεται αντιμέτωπη με το κράτος των «πατέρων» τους. Μια εξουσία, που, τότε όπως και σήμερα, παραμένει αναλλοίωτα αμείλικτη και εκδικητική: ο ένας και πλέον αιώνας που μας χωρίζει από τον αυταρχικό τσαρισμό δεν φαίνεται να έχει επιδράσει και πολύ στη νοοτροπία των «πατέρων» της σημερινής μικροελλαδικής μας κοινωνίας. Στο μυθιστόρημα του Τουργκένιεφ ο «πατέρας» αποκαλεί τον γιο του (που αρνείται την κρατούσα κατάσταση περισσότερο από ένστικτο, χωρίς ξεκάθαρους στόχους) «μηδενιστή». Ο σημερινός «πατέρας», επιφανής ακαδημαϊκή προσωπικότητα της καθεστηκυίας τάξεως, επέλεξε τον, αδήλου ετύμου, χαρακτηρισμό «νταήδες» για τους «γιους» μας που έχουν κατέβει στους δρόμους… Φ. ΜΑΛΙΓΚΟΥΔΗΣ victor@the.forthnet.grΤελικά θα τ' ακούσουμε όλα...Πάντως το γεγονός είναι ότι οι "νταήδες" που ενεργοποιήθηκαν, ίσως και για πρώτη φορά, από αυτή την ιστορία, είναι μια "μειοψηφία" χιλιάδων...
|
|
|
|
|